Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2018, 13:08   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, dat zijn geen inbraken in huizen om te stelen, dat zijn bachen van camions stuk snijden of andere foefelingen om zich daar in te kunnen verstoppen.
Volgens Termont zijn het wel degelijk inbraken in huizen.
Van inbraken in camions ligt hij niet wakker.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:10   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, dat zijn geen inbraken in huizen om te stelen, dat zijn bachen van camions stuk snijden of andere foefelingen om zich daar in te kunnen verstoppen.
Schoof, ik neem aan dat jij gewoon schoon landelijk leeft, ver weg van de E17?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:23   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Schoof, ik neem aan dat jij gewoon schoon landelijk leeft, ver weg van de E17?
Niet alleen naast de E-17/E-40 is het hek van de dam.

Er zijn zelf boeren/veehouders die al klagen dat er waren gestolen zijn uit hun tuinen/stallen.

Dat is nieuws op TV als men een schaap of een koe 'chirurgisch ontleed' gevonden heeft.

Men steekt het daarbij even handig op de één of andere wolf die rondloopt.

I doubt it, of het in al van de gevallen de wolf wel geweest zou zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2018 om 13:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:28   #24
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Niet alleen naast de E-17/E-40 is het hek van de dam.

Er zijn zelf boeren/veehouders die al klagen dat er waren gestolen zijn uit hun tuinen/stallen.

Dat is nieuws op TV als men een schaap of een koe 'chirurgisch ontleed' gevonden heeft.

Men steekt het daarbij even handig op de één of andere wolf die rondloopt.

I doubt it, of het in al de gevallen de wolf wel geweest is.
ik vraag me af hoe zo'n Schoofzak brein werkt ... waar halen die rondtrekkende migranten hun inkomen/voedsel vandaan in zijn gedachte?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 13:31   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vraag me af hoe zo'n Schoofzak brein werkt ... waar halen die rondtrekkende migranten hun inkomen/voedsel vandaan in zijn gedachte?
Daarom ook mijn twijfels of het de wolf wel geweest is.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 16:26   #26
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Dit zou inderdaad een mogelijke oplossing zijn.
Zijn we bereidt hen daar een loon voor te betalen?
Het zou misschien goedkoper zijn dan de advocaten hier aan het werk te laten! Hier betalen we twee keer! We betalen de advocaat via via en we betalen pakken geld voor diegenen die dank zij hun tussenkomst hier voor jaren of altijd blijven rondhangen...op onze kosten.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 16:28   #27
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, dat zijn geen inbraken in huizen om te stelen, dat zijn bachen van camions stuk snijden of andere foefelingen om zich daar in te kunnen verstoppen.
Ze beschadigen de camions. Ze veroorzaken boetes als ze in Engeland gevonden worden. Bij het vervoer van verderfelijke waren mag dat allemaal weggegooid worden...
En als ze kans zien om iets te stelen, waarom zouden ze het laten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 17:27   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vraag me af hoe zo'n Schoofzak brein werkt ... waar halen die rondtrekkende migranten hun inkomen/voedsel vandaan in zijn gedachte?
Dat heb ik dus in deze eigenste draad al gezegd.
Dikke proficiat dus.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 17:32   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ze beschadigen de camions. Ze veroorzaken boetes als ze in Engeland gevonden worden. Bij het vervoer van verderfelijke waren mag dat allemaal weggegooid worden...
En als ze kans zien om iets te stelen, waarom zouden ze het laten?
Omdat ze het niet kunnen meedragen naar hun slaapplaatsen bij de linkiewinkie-opvangers.

Ik ga nu niet beweren dat ze echt niks zouden stelen, maar vb. uit mijn tuinhuis zie ik ze niets halen dat zij interessant kunnen vinden.
Mijn mooie dure fiets: interessant voor wat klootjesvolk uit de eigen gemeente, interessant voor oostblokkers, zigeuners en aanverwanten, maar - volgens mij - niet voor de transmigrant. Die moet enkel eten hebben, een warme slaapplaats en een werktuig: een stevig cuttermes om op de camion te geraken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 17:36   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

En kom nu gvd niet af dat ik een transmigranten-knuffelaar zou zijn.
In een andere draad heb ik al gezegd dat als zij Vlaanderen binnen gekomen zijn zonder het vereiste document (visum ...), zij in eerste instantie opgesloten zouden moeten worden, in tweede instantie terug gebracht naar hun thuisland of toch tot minstens een veilig buurland van hun thuiisland.
En eens deftig gaan praten met de UK, dat zich maar blijft zo aantrekkelijk voordoen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 18:24   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.632
Standaard

Eigenlijk zijn die figuren geen transmigranten maar doorreismigranten in de meeste gevallen dan nog illegaal.

Het woord illegaal blijken veel mensen nog steeds niet goed te begrijpen in de zin van dat het mensen zijn die zelfs nog geen voet aan de grond zouden mogen zetten of al gezet hebben daar waar ze zich op huidig ogenblik bevinden er er totaal niet horen te zijn.

Van onze mensen verwacht men dat 'wij' dit alles met lede ogen aanschouwen en ons er maar moeten bij neerleggen bij dat soort van situaties. Yeah right!

Deze groep blijven en zijn illegale doorreis migranten die je gelijk ook terug de deur kan wijzen maar ...

Ter info (ouder artikel)

“Ja, natuurlijk zijn ‘transmigranten’ illegalen”
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2018 om 18:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 18:54   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Omdat ze het niet kunnen meedragen naar hun slaapplaatsen bij de linkiewinkie-opvangers.

Ik ga nu niet beweren dat ze echt niks zouden stelen, maar vb. uit mijn tuinhuis zie ik ze niets halen dat zij interessant kunnen vinden.
Mijn mooie dure fiets: interessant voor wat klootjesvolk uit de eigen gemeente, interessant voor oostblokkers, zigeuners en aanverwanten, maar - volgens mij - niet voor de transmigrant. Die moet enkel eten hebben, een warme slaapplaats en een werktuig: een stevig cuttermes om op de camion te geraken.
Er zijn genoeg mensen die groenten in hun tuin hebben of kippen en konijnen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 19:04   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.632
Standaard

Op een werf of magazijn, wat is de waarde van het bord met de wijze woorden: "Betreden op eigen risico"

Hoe zou de regel voor een privé eigendom daar op zijn als u aan uw deur een bord plaatst?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 19:32   #34
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

.

Laatst gewijzigd door kwantum : 29 oktober 2018 om 19:35.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 19:34   #35
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Men moet echt niet beginnen wachten tot de burgers ze zodanig beu zijn dat ze ze zelf te lijf zullen gaan.
Ik stel mij de vraag of links dat uiteindelijk niet doelbewust wil uitlokken, want dan kunnen de multicullers weer roepen dat we hier allemaal wilde facistische racisten zijn.

Laatst gewijzigd door kwantum : 29 oktober 2018 om 19:34.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 19:40   #36
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Omdat ze het niet kunnen meedragen naar hun slaapplaatsen bij de linkiewinkie-opvangers.

Ik ga nu niet beweren dat ze echt niks zouden stelen, maar vb. uit mijn tuinhuis zie ik ze niets halen dat zij interessant kunnen vinden.
Mijn mooie dure fiets: interessant voor wat klootjesvolk uit de eigen gemeente, interessant voor oostblokkers, zigeuners en aanverwanten, maar - volgens mij - niet voor de transmigrant. Die moet enkel eten hebben, een warme slaapplaats en een werktuig: een stevig cuttermes om op de camion te geraken.
Tot wanneer ze eens een villa leeghalen en dan vaststellen dat ze er zelfs niet voor in de gevangenis moeten, wegens 'onvoldoende bewijzen' of procedurefouten'. Tenslotte zijn al die villabewoners voor de multiculzuigers slechts rijkeluizen die gepluimd mogen worden 'voor het goede doel', want de sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 06:23   #37
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
elke gemeente aan de E17 Schoof, van Oostende tot in Antwerpen ... alles wat niet vast zit of wel vast zit wordt gestolen. praat ook maar eens met gelijk welke winkelier hier ...

en logisch ook, die mensen dwalen rond en hebben geen enkele vorm van inkomen.
wet op landloperij terug invoeren dan.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:02   #38
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
wet op landloperij terug invoeren dan.
en Merksplas terug openen, een keer of tien ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:03   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of links dat uiteindelijk niet doelbewust wil uitlokken, want dan kunnen de multicullers weer roepen dat we hier allemaal wilde facistische racisten zijn.
in Brasilië heeft dat toch gewerkt
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 07:07   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Tot wanneer ze eens een villa leeghalen en dan vaststellen dat ze er zelfs niet voor in de gevangenis moeten, wegens 'onvoldoende bewijzen' of procedurefouten'. Tenslotte zijn al die villabewoners voor de multiculzuigers slechts rijkeluizen die gepluimd mogen worden 'voor het goede doel', want de sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen.
Ik hoop dat ze komen plunderen als ik thuis ben, dan gaan ze in, niet met, een plastic zak terug naar buiten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be