Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 11:40   #1
Max
Gouverneur
 
Max's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2003
Locatie: London, UK
Berichten: 1.102
Standaard

Binnenland is een farce aan het worden. Er is totaal géén overzicht meer en 80% van de topics is moddergegooi. Het irriteert me mateloos en ik mijd dan ook dat forum zo veel mogelijk.
In het nieuwe Europa forum zijn de discussies zuiver en zéér aangenaam om te discussieren. Dit pleit voor het feit dat méér subfora wenselijk zijn.

Ik zou Binnenland , in tegenstelling tot wat mijn titel suggereert , wel behouden , maar steeds terug wederkerende thema's een ,al dan niet tijdelijk , apart forum te geven.

Ik ben dat kinderachtig overeenweergegooi tussen pro en con VB kotsmuug. Vooral dat type a la Piano , Bloxbuster: al dan niet bestaand artikel publiceren , en dan een of andere lasterlijke commentaar eraan.. Inhoud ZERO , toegevoegde waarde ZERO , ergernis MATELOOS.

Ongetwijfeld zijn er ook ergerlijke pro-Blok topics , maar ik kan er niet direct één vinden. Binnenland is de laatste tijd gedomineerd door het type "Con". En types zoals Piano en Bloxbusters , doen niets ander. Ga zelf maar eens tellen. Dit is een objectieve vaststelling. Ik denk dat de meeste mensen Links of Rechts dat ook wel zien en lastig vinden.

Ik ben alvast voor een subforum "Blok Vs The Rest" ofzoiets , waar deze heren (van beide kanten) hun gal kunnen spuien en andere gebruikers die echte thema's willen bespreken niet moeten worden gestoord door een bende gefrustreerden die amok willen maken.

Er zijn zeker nog subfora die nodig zijn. Post hier uw suggesties.

//edit: jonges wat een schrijffouten de laatste tijd. Tijd voor vakantie
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:17   #2
Timor
Partijlid
 
Timor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Leuven / Liedekerke
Berichten: 203
Standaard

100% mee akkoord. Ik erger me er ook mateloos aan dat Politiek: Binnenland alleen nog maar over "Blok vs. de rest" gaat. Dat tot daar gelaten, maar op intellectueel gebied zijn die topics ook nog eens tot onder het vriespunt gedaald. Ik begrijp best dat iemand anti-Blok is, maar kan dat dan niet op een deftige manier ter discussie gebracht worden in plaats van al die lasterlijke topics te openen?
Timor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:24   #3
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Akkoord
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:26   #4
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Binnenland is een farce aan het worden. Ik ben dat kinderachtig overeenweergegooi tussen pro en con VB gegooi kotsmuug.
Hebben ze elkaar daar nu nog niet van kant gemaakt?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:27   #5
§tijn
Burgemeester
 
§tijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2003
Berichten: 514
Standaard

Tegen,

die onrusstokers moeten maar aangepakt worden, maar weeral een nieuw subforum . Weeral versnippering...
We moeten het probleem bij de wortel aanpakken en niet de onrusstokers gelijk geven door hen een speeltuin te geven. Slecht gedrag moet bestraft worden, hier wordt dat beloond met een eigen subforum!
§tijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:35   #6
Max
Gouverneur
 
Max's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2003
Locatie: London, UK
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
Tegen,

die onrusstokers moeten maar aangepakt worden, maar weeral een nieuw subforum . Weeral versnippering...
We moeten het probleem bij de wortel aanpakken en niet de onrusstokers gelijk geven door hen een speeltuin te geven. Slecht gedrag moet bestraft worden, hier wordt dat beloond met een eigen subforum!
Stijn, probleem is dat we hun vrije meningsuiting niet mogen beknotten. Da's principieel verkeerd. Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil , hoe kinderachtig ook , maar dat ze dat op een plaats doen waar ze niet storen. En in binnenland stoort dat gewoon.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:45   #7
§tijn
Burgemeester
 
§tijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2003
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
Tegen,

die onrusstokers moeten maar aangepakt worden, maar weeral een nieuw subforum . Weeral versnippering...
We moeten het probleem bij de wortel aanpakken en niet de onrusstokers gelijk geven door hen een speeltuin te geven. Slecht gedrag moet bestraft worden, hier wordt dat beloond met een eigen subforum!
Stijn, probleem is dat we hun vrije meningsuiting niet mogen beknotten. Da's principieel verkeerd. Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil , hoe kinderachtig ook , maar dat ze dat op een plaats doen waar ze niet storen. En in binnenland stoort dat gewoon.

Wie geen mening geeft en men verband ze? Is dat dan een beknotting op de vrije meningsuiting? Mss kunnen we er één verbannen: dat geeft een duidelijk signaal aan de andere...
§tijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 12:51   #8
Max
Gouverneur
 
Max's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2003
Locatie: London, UK
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max

Stijn, probleem is dat we hun vrije meningsuiting niet mogen beknotten. Da's principieel verkeerd. Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil , hoe kinderachtig ook , maar dat ze dat op een plaats doen waar ze niet storen. En in binnenland stoort dat gewoon.

Wie geen mening geeft en men verband ze? Is dat dan een beknotting op de vrije meningsuiting? Mss kunnen we er één verbannen: dat geeft een duidelijk signaal aan de andere...
Heh , is dat niet een beetje de logica achter het VB arrest ?
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 13:20   #9
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

de oplossing lijkt me niet weeral een subforum te starten, maar er voor te zorgen dat er geen tien topics over hetzelfde onderwerp gestart worden. Taak voor de moderators dus om dubbele topics (nog) sneller te sluiten...
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 13:22   #10
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Akkoord, het begint ferm tegen te steken. Als ik daar dan iets op zeg word ik bestempeld als VB'er en moet ik het maar kunnen verdragen.
Tijd om een 'speeltuin voor de kindjes' forum op te richten, ze kunnen zich daar bezig houden met elkaar uit te schelden.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 13:47   #11
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Absoluut voor.

Ik bezoek nooit Binnenland en ontloop daardoor systematisch mijn buddy mad_drone. Bovendien is het ontmoedigend als je eens een dagje niet naar Binnenland gekeken hebt, je al een pagina onderwerpen verder moet gaan om te kijken wie er gereageerd heeft op jouw post.
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 16:14   #12
§tijn
Burgemeester
 
§tijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2003
Berichten: 514
Standaard

De moderatoren moeten meer krachtdadiger optreden en duidelijk laten zien: dit soort gedrag tolereren we niet! Subforums zijn geen oplossing want je geeft dan gewoon toe aan de onruststokers.
§tijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 18:41   #13
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
De moderatoren moeten meer krachtdadiger optreden en duidelijk laten zien: dit soort gedrag tolereren we niet! Subforums zijn geen oplossing want je geeft dan gewoon toe aan de onruststokers.
Het gaat ook om legale praktijken van irritatie. Je kan mensen toch niet verbieden altijd over dezelfde onzin te praten?
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 19:54   #14
johanvdw
Burger
 
johanvdw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Planeet Aarde
Berichten: 178
Standaard

Ik postte dit ook al op een ander:
door een samenloop van omstandigheden is er dit weekend zo goed als niet gemodereerd. Een aantal moderatoren waren een weekend weg, de anderen hebben het nu druk met examens.
Als klap op de vuurpijl werd zondag ook de server verplaatst. Hoewel ik dus speciaal naar hier was gekomen om te modereren lukte me dat maar 10 minuten.

Enfin, ik ga de 10-tallen meldingen van het weekend eens aflopen, en indien nodig ingrijpen.
--
Daarnaast ook nog dit:
Topics die in de verkeerde categorie staan mogen steeds gemeld worden.
johanvdw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 19:57   #15
johanvdw
Burger
 
johanvdw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Planeet Aarde
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Absoluut voor.

Ik bezoek nooit Binnenland en ontloop daardoor systematisch mijn buddy mad_drone. Bovendien is het ontmoedigend als je eens een dagje niet naar Binnenland gekeken hebt, je al een pagina onderwerpen verder moet gaan om te kijken wie er gereageerd heeft op jouw post.
Je kan de topics waar je al op gereageerd hebt gemakkelijk terugvinden met:
http://forum.politics.be/search.php?search_id=egosearch
johanvdw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 20:16   #16
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanvdw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Absoluut voor.

Ik bezoek nooit Binnenland en ontloop daardoor systematisch mijn buddy mad_drone. Bovendien is het ontmoedigend als je eens een dagje niet naar Binnenland gekeken hebt, je al een pagina onderwerpen verder moet gaan om te kijken wie er gereageerd heeft op jouw post.
Je kan de topics waar je al op gereageerd hebt gemakkelijk terugvinden met:
http://forum.politics.be/search.php?search_id=egosearch
Hartelijk dank.
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be