Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 december 2009, 09:58   #1
rikus
Lokaal Raadslid
 
rikus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2008
Locatie: Kraggenburg
Berichten: 345
Standaard Mohammed Enait weggelopen bij P&W.

Mohammed Enait weggelopen bij P&W.
En dat nadat het net een beetje leuk begon te worden. Eindelijk kwam Jeroen Pauw uit de kast: Hij gelooft niet in de multiculturele samenleving. En ook kwam uit de kast hoe de Hoge Raad daarover denkt, althans volgens Mohammed Enait: Er is sprake van een multiculturele samenleving.


In elk geval heeft die Raad vandaag Mohammed Enait in het gelijk gesteld. Hij hoeft als advocaat niet op te staan voor de rechter (bij het binnentreden van de rechter) en hij mag zijn hoofddeksel (Jeroen had het steeds over een muts) ophouden.

Daarmee heeft de Hoge Raad een enorm precedent geschapen. Een basis onder ons bestel is weggeslagen. Het is een overduidelijk voorbeeld van ISLAMISERING
bekijk het hier.
__________________
Anders zijn is ook gewoon


Laatst gewijzigd door rikus : 12 december 2009 om 10:01.
rikus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 00:07   #2
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

IK heb deze trieste vertoning ook gezien ja. Dat hij zijn hoofddeksel op wil houden, dat moet hij weten, voor keppeltjes geldt hetzelfde, wel wil ik benadrukken dat ik het persoonlijk wel wenselijk acht dat men iemands gezicht wél kan blijven zien. Dat hij weigert op te staan voor de rechter en dat hij daar nog gelijk voor krijgt, daar heb ik veel meer moeite mee. Hij kan wel minachting tonen voor onze algemene rechtstaat, maar hij eist wel respect voor zijn eigen cultuur, dat wringt ergens, de gerechtelijke macht is namelijk neutraal. Om nog maar te zwijgen over het weigeren van het schudden van de hand van een vrouw.... Hoewel ik niet tegen integratie ben, kan ik me wel levendig voorstellen, dat veel mensen het gevoel krijgen dat ze zich wel aan hen zouden moeten aanpassen, maar dat zij zich niet aan ons aanpassen. Nogmaals ik ben in principe voor integratie, maar ik betreur deze uitspraak omdat deze in lijkt te gaan tegen waarden die algemeen gelden in Nederland..
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 00:13   #3
rikus
Lokaal Raadslid
 
rikus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2008
Locatie: Kraggenburg
Berichten: 345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
IK heb deze trieste vertoning ook gezien ja. Dat hij zijn hoofddeksel op wil houden, dat moet hij weten, voor keppeltjes geldt hetzelfde, wel wil ik benadrukken dat ik het persoonlijk wel wenselijk acht dat men iemands gezicht wél kan blijven zien. Dat hij weigert op te staan voor de rechter en dat hij daar nog gelijk voor krijgt, daar heb ik veel meer moeite mee. Hij kan wel minachting tonen voor onze algemene rechtstaat, maar hij eist wel respect voor zijn eigen cultuur, dat wringt ergens, de gerechtelijke macht is namelijk neutraal. Om nog maar te zwijgen over het weigeren van het schudden van de hand van een vrouw.... Hoewel ik niet tegen integratie ben, kan ik me wel levendig voorstellen, dat veel mensen het gevoel krijgen dat ze zich wel aan hen zouden moeten aanpassen, maar dat zij zich niet aan ons aanpassen. Nogmaals ik ben in principe voor integratie, maar ik betreur deze uitspraak omdat deze in lijkt te gaan tegen waarden die algemeen gelden in Nederland..
Een reactie naar mijn hart, zullen we maar het gerucht verspreiden dat de verdachte die hij verdedigt door deze minachting automatisch een veel hoeger straf krijgt. Dan zijn bij hem de koekjes zo op
__________________
Anders zijn is ook gewoon

rikus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be