Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2011, 08:47   #6821
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik heb al jaren een chinese buurman en daar nog nooit een probleem mee gehad. Net zomin als ik problemen heb als ik in de Chinese wijk rondwandel. raar hé.
Hoe men in China gewelddadige moslims aanpakt is ook markant.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:15   #6822
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik heb al jaren een chinese buurman en daar nog nooit een probleem mee gehad. Net zomin als ik problemen heb als ik in de Chinese wijk rondwandel. raar hé.
Niemand heeft problemen met ze, en toch leven we naast mekaar.

Het kan dus.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:16   #6823
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En de reden dat ze die dingen doen, is dat dan omdat ze "natural born meppers" zijn?
Ik vind dat het wel belangrijk is om uit te zoeken waarom zij die dingen doen, en een keertje nazien of het uit hun culturele achtergrond komt is één van de manieren om dat te doen. Ik ben ook geen onderzoeksbureau, maar daarom moet het wel mogelijk zijn om die piste te bekijken, hun hekel aan de geviseerde mensen moet ergens vandaan komen .
Er zijn problemen met individuen.

Dat ontkent niemand.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:18   #6824
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Er zijn problemen met individuen.

Dat ontkent niemand.
Individuen
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:19   #6825
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Individuen
Ja, mensen zijn individueel verantwoordelijk voor hun daden.

Dat lijkt me een fundamenteel gegeven in een rechtsstaat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:20   #6826
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, mensen zijn individueel verantwoordelijk voor hun daden.

Dat lijkt me een fundamenteel gegeven in een rechtsstaat.
U hebt met islam te maken. Een gevaarlijke sekte. Er ontstaat een kuddegeest oner sekteleden. Jihadis opereren in groep. Een groep is geen individu
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:35   #6827
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U hebt met islam te maken. Een gevaarlijke sekte. Er ontstaat een kuddegeest oner sekteleden. Jihadis opereren in groep. Een groep is geen individu
Ik ken uw verhaal.
En tot zekere hoogte begrijp ik wat u wil aankaarten.

Juridisch gezien zou het hier dan om bendevorming gaan, en dat is ook bij wet verboden.
Toch is het individu eindverantwoordelijke, hij is toegetreden tot een criminele bende.

Uw probleem is, dat aangezien u geen onderscheid maakt tussen jihadi's die tot criminele daden overgaan en alle moslims.

In uw optiek zou men dus alle moslims waar ook ter wereld moeten opsluiten.
En dat is een vrij ridicuul idee in de grote mensenwereld.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 09:50   #6828
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ken uw verhaal.
En tot zekere hoogte begrijp ik wat u wil aankaarten.

Juridisch gezien zou het hier dan om bendevorming gaan, en dat is ook bij wet verboden.
Men doet er niks aan.

Citaat:
Toch is het individu eindverantwoordelijke, hij is toegetreden tot een criminele bende.
Hij is daar meestal niet zelf in toegetreden. Hij is daarin geboren.

Citaat:
Uw probleem is, dat aangezien u geen onderscheid maakt tussen jihadi's die tot criminele daden overgaan en alle moslims.
Waar lees je dat ? Jij zit vol met vooroordelen tegenover al diegenen die islam bestrijden. Nu moet het woordje 'veralgemening' nog vallen. Ik spreek altijd van goede en slechte moslims. Regelmatig quote ik tekstjes zoals dit om duidelijk te maken wat ik bedoel

Citaat:
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
Citaat:
Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert.
Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken Wij zijn van mening dat hoe meer een moslim de Islam toepast, hoe moeilijker het samenleven met niet-moslims verloopt Wij geloven dat het probleem van moslims niet “het te weinig volgen van de Islam” is maar het “teveel volgen van de Koran en het voorbeeld van hun Profeet Mohammed”.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html


Citaat:
In uw optiek zou men dus alle moslims waar ook ter wereld moeten opsluiten.
En dat is een vrij ridicuul idee in de grote mensenwereld.
Neen men moet jihadis bestrijden en moslims in naam de nare waarheid over islam en profeet mohammed beginnen uit de doeken te doen zodat die in de mogelijkheid zijn islam te verlaten in plaats van islamkritici domweg als racist en haatzaaier in de hoek te zetten en domweg fora zoals kifkif te subsidieren die een leugenachtige suikerversie van islam promoten en op een islamofascistische wijze al te grote kritiek op islam uitwissen, censureren en mensen aldaar de mond snoeren wat echt niet veel goeds beloofd voor de toekomst als zulk een lui het helemaal voor het zeggen zouden krijgen.

http://forum.politics.be/showthread....44#post1846544
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:00   #6829
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

[Smiley wrote] Waar lees je dat ? Jij zit vol met vooroordelen tegenover al diegenen die islam bestrijden. Nu moet het woordje 'veralgemening' nog vallen. Ik spreek altijd van goede en slechte moslims. Regelmatig quote ik tekstjes zoals dit om duidelijk te maken wat ik bedoel[]




Wel, "bestrijd" dan "slechte moslims" en niet de islam, je spreekt jezelf tegen!

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juni 2011 om 10:01.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:05   #6830
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht


Wel, "bestrijd" dan "slechte moslims" en niet de islam, je spreekt jezelf tegen!
Je snapt er nog steeds geen botten van. Islam is de bron van het probleem. En de slechte moslims.. brave mensen die hun islam slecht, niet of nauwelijks volgen. Moet men juist niet bestrijden maar de nare waarheid over islam beginnen te vertellen zodat zij geschokt in de mogelijkheid zijn de islam te verlaten. De zogenaamde antiracisten doen net het omgekeerde. Zij helpen in hun multiwaanzin de islam/ummah groeien.

Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 10:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:10   #6831
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Je snapt er nog steeds geen botten van. Islam is de bron van het probleem. En de slechte moslims.. brave mensen die hun islam slecht, niet of nauwelijks volgen. Moet men juist niet bestrijden maar de nare waarheid over islam beginnen te vertellen zodat zij geschokt in de mogelijkheid zijn de islam te verlaten. De zogenaamde antiracisten doen net het omgekeerde. Zij helpen in hun multiwaanzin de islam/ummah groeien.

Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
Neen, ik snap er niets van.

Het ligt aan mij.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:10   #6832
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neen, ik snap er niets van.

Het ligt aan mij.
Dat klopt. Je hebt er die het snappen en je hebt er die het niet snappen. Niet getreurd echter. Bertje Anciaux met zijn opgericht islamcentrum om de 'islamofobe' 'racistische' 'xenofobe' Vlaming de islam te leren kennen snapt het ook niet Youssef Dewitte van het CGKR die dezelfde Vlaming ten voordele van Islam dient te bestrijden evenmin. Ook een Linda Bogaert van de universiteit Gent heeft met haar tekstjes islam heel goed vooruitgeholpen. Zij snapt het evenmin.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 10:22.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:15   #6833
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat klopt. Je hebt er die het snappen en je hebt er die het niet snappen.
Jij bent de slimme.
Alleen spijtig dat geen enkele werkgever dat ziet...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:19   #6834
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij bent de slimme.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=23

Citaat:
Alleen spijtig dat geen enkele werkgever dat ziet...
Ik ben met rust en jij ?
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 10:24.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:44   #6835
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik ben 36, wat vroeg om te rusten.
Ben jij trouwens die man met zijn lange baard?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juni 2011 om 10:53.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:56   #6836
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Voor weldenkende, rasechte Vlamingen is onderstaande tekst een koud kunstje begrepen of vertaalt te worden.

Daar o. m. onze naaste negeren en egocentrisme 'IN' is, lever ik deze tekst zoals ik hem heb gekregen. (I"m not sorry, ..)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

C'EST L'EVIDENCE MEME MAIS ILS NE COMPRENNENT PAS!=

Conclusion: Les Musulmans ne sont pas heureux!!!

• Ils ne sont pas heureux �* Gaza.
• Ils ne sont pas heureux en Cisjordanie.
• Ils ne sont pas heureux �* Jérusalem.
• Ils ne sont pas heureux en Israël. (Il n'y a pas d'égalité)
• Ils ne sont pas heureux en Egypte.
• Ils ne sont pas heureux en Libye.
• Ils ne sont pas heureux en Algérie.
• Ils ne sont pas heureux en Tunisie.
• Ils ne sont pas heureux au Maroc.
• Ils ne sont pas heureux au Yemen.
• Ils ne sont pas heureux en Iraq.
• Ils ne sont pas heureux en Afghanistan.
• Ils ne sont pas heureux en Iraq
• Ils ne sont pas heureux en Syrie.
• Ils ne sont pas heureux au Liban.
• Ils ne sont pas heureux au Soudan.
• Ils ne sont pas heureux en Jordanie.
• Ils ne sont pas heureux en Iran.

Où le Arabes sont-ils heureux?

• Ils sont heureux en Angleterre.
• Ils sont heureux en France.
• Ils sont heureux en Italie.
• Ils sont heureux en Allemagne.
• Ils sont heureux en Suède.
• Ils sont heureux en Hollande.
• Ils sont heureux en Belgique.
• Ils sont heureux en Norvège.
• Ils sont heureux aux E.U..
• Ils sont heureux en Roumanie.
• Ils sont heureux en Hongrie.

Ils sont heureux dans tous les pays qui ne sont pas dirigés par l'Islam.

Et qui blâment-ils?

• Pas l'Islam.
• Pas leur dirigeants.
• Pas eux-mêmes.

Ils blâment les mêmes pays d'accueil où ils sont heureux . Ceci est tellement vrai ..... la Démocratie est vraiment bonne pour eux :

Dans une démocratie ils peuvent vivre confortablement, bénéficier d'une haute qualité de vie qu'ils n'ont pas construite et pour laquelle ils n'ont jamais travaillé & que leurs propres pays n'ont jamais offerte.

Ils ne doivent pas être productifs pour leur subsistance, ils peuvent être sauvages, prier dans les rues, ne pas respecter les lois, violer, voler et tuer, exploiter les services sociaux, maltraiter les animaux et leurs propres femmes, mordre la main qui les nourrit & manifester dans les rues aux slogans de "Mort aux Infidèles", "Votre 11 septembre vient", "l'Islam va dominer le Monde ", "Décapitez tous ceux qui insultent l'Islam" etc .

Preuve s'il en est que non seulement ils ne sont pas heureux, mais qu'ils ne sont pas très malins non plus, pour adorer une religion qui les rend si hargneux, si profiteurs, si inhumains, si incapables de s'assumer en tant qu'hommes, si incapables d'éduquer leur nombreuse progéniture, si incapables d'avoir de l'hygiène...etc.

Notre SEUL problème en tant que démocrates c'est de devoir les côtoyer dans NOS rues....

Et, de devoir fermer les yeux sur toutes leurs exactions, sous peine d'être traités de racistes ou mieux d'intolérants !

Dat deze 'Politiekers' die 'Fecale uitwerpsels' in hun 'gezichtszintuigen' hebben, ter stond een ideologisch reinigingsproces ondergaan of meteen ophoepelen.

Waarheid of bedrog/leugen: hopelijk horen wij daarover onze vrienden:' Little Joe', 'Eno den 2e', 'Eberhand aan het hart' en andere 'Donquichotjes' over dit absurde en aanslepend verhaal.!










--
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:58   #6837
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Le grand jojo zegt ook eens iets.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 11:20   #6838
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Hoe men in China gewelddadige moslims aanpakt is ook markant.
Prachtig argument in't voordeel van de Chinezen. Mare, da's niet alleen voor geweldadige moslims. Maar gewoon in rechte lijn doorgetrokken voor alle gewelddaden gepleegd, al dan niet in naam van een onzichtbaar vriendje.

1 van de weinige communistische argumenten die me wel bevalt. "Religie is opium voor't volk".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 11:29   #6839
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niemand heeft problemen met ze, en toch leven we naast mekaar.

Het kan dus.
Zeker wel, hoeveel problemen kunnen we bekijken in de kranten , en dat procentueel gezien met enige andere religie?

De 2 grote lijnen der "religieuze" misdadigers ...

Mensen die doen wat hun religieuze regels verbieden en door de lokale wereldse wetten evenzeer verboden is.

Mensen die doen wat hun religieuze regels hun voorschrijven, maar wat de wereldse wetten lokaal verbieden.

Nu, qua Chinezen. Onderling hebben ze strikte regels, en die gaan soms in tegen de lokale mores. Maar ze gaan geen rel zoeken. Low profile en gewoon doen wat ze al eeuwen doen, pragmatisch verder leven. Waarom heeft niemand een probleem met nog een Chinees restaurant, waar 3 net binnengesmokkelde "slaven" hun tere delen van't lijf werken, waar de kakkerlakken de job van rattatouile net niet op de juiste manier waarnemen en katten niet meer waargenomen zijn in de nabije omgeving?

En waarom spreken autochtonen wel schande over die Pittabar die elke 6 maanden een andere eigenaar heeft?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 12:15   #6840
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ben 36, wat vroeg om te rusten.
Toen je 15 was het 1985. Een product van de multicul. De scholen de media hebben je goed opgeleid in het politiek correcte denken. Zelfs de universiteiten doen er aan mee aan het desinformeren van de bevolking. Vroeger hoorde men andere geluiden. Een prof Urbain Vermeulen bvb moest plots van de ene op de andere dag zijn mond houden over islam. Dat mocht van dan af niet meer gezegd worden om de 'multicul' te doen slagen.

Citaat:
Ben jij trouwens die man met zijn lange baard?
Heb jij iets tegen die man (Koenraad Elst) ? Schrijft hij misschien iets wat je niet graag wil horen ?
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be