Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2006, 20:12   #101
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Ik denk niet dat de N-VA het cordon heeft ondertekend.
Neen, men heeft naar verluid het CS zelfs bekritiseerd op een congres, maar men gaat wel mandatarissen schorsen die letterlijk doen wat er overeengekomen is op dat congres...
Dan is het natuurlijk niet van belang of je dat stukje papier al dan niet ondertekend hebt, de uitkomst is juist hetzelfde.
Zeggen we zijn tegen het CS, maar tergelijkertijd iedereen schorsen, die het CS wil verbreken duid niet op éénduidigheid.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 20:18   #102
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Nee, ik bewijs hiermee dat het niet het cordon is dat de N-VA weerhoudt van samen te werken met het Vlaams Belang. Je kan niet iemand uitschelden voor het vuil van de straat en dan verwachten dat diezelfde persoon met je gaat samenwerken.
Uitschelden?
was het BDW niet die de kiezers van het Belang een mesthoop noemde
Dat FDW slechte sex is, dat Morel een hoer is...

Je kan inderdaad niet gaan verwachten, dat je na de neus op te halen voor het Vlaams Belang, datzelfde Vlaams Belang, NV-A een dienst zou gaan bewijzen, door NV-A te gaan steunen. Voor wat hoort wat.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 08:33   #103
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
was het BDW niet die de kiezers van het Belang een mesthoop noemde
Nope

Ga je deze nu blijven herhalen in de hoop dat men het op den duur toch gaat geloven? (=typische VB-strategie)

... of hoe het Vlaams Belang alle moeite doet om zich een slachtofferrol aan te meten.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 08:42   #104
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Nope

Ga je deze nu blijven herhalen in de hoop dat men het op den duur toch gaat geloven? (=typische VB-strategie)

... of hoe het Vlaams Belang alle moeite doet om zich een slachtofferrol aan te meten.
Ga jij nu blijven herhalen dat BDW dat niet gezegd heeft in de hoop dat men op de duur toch gaat geloven? (- typische nva-strategie).

...of hoe de nva alle moeite doet om de blote feiten te ontkennen om toch maar hun postjes veilig te houden.

je bet echt de ayatollah van de nva-propaganda! Machaivelli kan er nog iets van leren.

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 6 april 2006 om 08:43.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 08:54   #105
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Ga jij nu blijven herhalen dat BDW dat niet gezegd heeft in de hoop dat men op de duur toch gaat geloven? (- typische nva-strategie).

...of hoe de nva alle moeite doet om de blote feiten te ontkennen om toch maar hun postjes veilig te houden.

je bet echt de ayatollah van de nva-propaganda! Machaivelli kan er nog iets van leren.
Als propaganda-ayatollah zijnde kan ik je een goede tip geven: kom af met bewijzen
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 14:43   #106
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Als propaganda-ayatollah zijnde kan ik je een goede tip geven: kom af met bewijzen
dus tip 1: het zonlicht blijven loochenen.

Zeg, hebben ze daar bij de nva een cursus "manipulatie en propaganda"? Of is het gewoon aangeboren?

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 6 april 2006 om 14:43.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 17:28   #107
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
dus tip 1: het zonlicht blijven loochenen.

Zeg, hebben ze daar bij de nva een cursus "manipulatie en propaganda"? Of is het gewoon aangeboren?
Amai, jij bent wel een zeer hardleerse student. Maar omdat ik vandaag in een goed bui ben wil ik m'n tip nog eens herhalen:

Als je zware beschuldigingen uit en denkt deze te kunnen bewijzen, dan moet je dat zeker doen. Je kan er je politieke opponent immers serieus mee te kakken zetten. Misschien hou je je bewijzen achter de hand omdat je wacht op het juiste momentum?

Dat brengt ons bij tip 2: Nu is het het geschikt moment om mij te overvallen met je bewijzen.

8)
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 08:14   #108
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Amai, jij bent wel een zeer hardleerse student. Maar omdat ik vandaag in een goed bui ben wil ik m'n tip nog eens herhalen:

Als je zware beschuldigingen uit en denkt deze te kunnen bewijzen, dan moet je dat zeker doen. Je kan er je politieke opponent immers serieus mee te kakken zetten. Misschien hou je je bewijzen achter de hand omdat je wacht op het juiste momentum?

Dat brengt ons bij tip 2: Nu is het het geschikt moment om mij te overvallen met je bewijzen.

8)
je valt in herhaling! Tip 1 hebben we! Waar blijft tip twee? Is dat kabinetards de internetforums laten afschuimen om via leugens en halve waarheden tweedracht en twijfel te zaaien in het Vl nationale kamp? Of om overlopers af te dreigen en zwart te maken?...
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 10:49   #109
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Is dat kabinetards de internetforums laten afschuimen om via leugens en halve waarheden tweedracht en twijfel te zaaien in het Vl nationale kamp?
Dit moet zowat de perfecte samenvatting zijn van wat jij hier de laatste jaren op dit forum zit te doen.
Ik denk zelfs dat enkele van jou partijgenoten mij hierin volgen
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 11:00   #110
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Dit moet zowat de perfecte samenvatting zijn van wat jij hier de laatste jaren op dit forum zit te doen.
Ik denk zelfs dat enkele van jou partijgenoten mij hierin volgen
tip 2 is dus; de anderen uw eigen fouten verwijten. Is dat niet te doorzichtig? Of pak jij nu echt de forumgangers voor volkomen idioten?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 13:00   #111
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Nope

Ga je deze nu blijven herhalen in de hoop dat men het op den duur toch gaat geloven? (=typische VB-strategie)

... of hoe het Vlaams Belang alle moeite doet om zich een slachtofferrol aan te meten.
Man, je moet toch echt wel (dom) zijn om te gaan beweren dat BDW dit niet heeft gezegt.
Als men tegen jou zegt dat de aarde rond is, zou jij nog durven beweren dat dit niet waar is, dat de aarde plat is...
Dit is toch wel een zeer goed voorbeeld van de naiviteit bij de nv-a achterban.

Wentel u maar verder in de zalige ontkenning, de rest van Vlaanderen weet intussen wel beter.
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 13:15   #112
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
en zo is het nu

Geen kartel met de CD&V..............................het Valentijnsakkoord
Geen coalitie met SPA.................................. in de regering met SPa
Splisting BHV............................................... BHV debacle
Tegen PS................................................ ....In de regering met PS (Bdw)?
Republikeinse partij........................................op de koffie bij Albert

Moet er nog (Vlaamse) zand zijn ?
Morel bij de N-VA: pro homohuwelijk ........... Morel bij het VB: tegen homohuwelijk

Ik ben verre van een N-VA'er (ze mochten idd wat assertiever en consequenter zijn in het BHV-dossier) maar op vlak van kontendraaierij heeft het VB geen lessen te spellen...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be