Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2006, 22:11   #41
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Zouden alle onbekwamen, herrieschoppers, bullebakken, lijntrekkers en onverkozen opvolgers zich uit vrije wil uit het parlement willen verwijderen , a.u.b.

Niet allemaal tegelijk, hé.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 22:23   #42
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Mooi! Zulk tuig hoort niet thuis in het parlement.
Ik ben verre van een fan van de man, maar hij zat daar wel op conto van zijn stemmenaantal. Dat kan niet van iedereen daar worden gezegd.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 22:24   #43
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Het is zoals ROB zelf zegt ... hij heeft niet het geduld om zich bij beledigingen of provocaties kalm te houden.

Spijtig want hij kan het nochtans virj goed uitleggen.
En dom is hij zeker ook niet.
maar RoB was de achilleshiel van het VB. Iemand die géén olifantenhuid heeft en dus makkelijk vatbaar voor provocaties. Men zou hem nog geprovoceerd hebben. En daarom is het goed dat hij opstapt.



En de VRT , hoeft er nog meer gezegd; ik kijk er niet meer naar en van mij part mag men dan handeltje meteen afschaffen.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 31 maart 2006 om 22:34.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 22:47   #44
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter
 
Voodoo Child's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 2.133
Standaard

Vereycken moest vertrekken dankzij het asociale geklungel van zijn fractie.
Het vlag incident het meest frappante voorbeeld van, maar het was niet het enige incident.
Het vertrek van Vereycken is tevens ook een waarschuwing naar alle andere VB parlementsleden die zich buiten de lijnen wagen.
Ik vind het in ieder geval tekenend dat de VB-politici in kwestie zich tot zulk puberaal gedrag durven te verlagen.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 22:58   #45
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

asociale geklungel... U bedoelt dat de andere partijen en vooral de linksen Vb'ers als een soort pestlijders behandelen.
Ja in het omkeren vand e feiten zijn sommigen echt goed.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 23:16   #46
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Vereycken moest vertrekken dankzij het asociale geklungel van zijn fractie.
Het vlag incident het meest frappante voorbeeld van, maar het was niet het enige incident.
Het vertrek van Vereycken is tevens ook een waarschuwing naar alle andere VB parlementsleden die zich buiten de lijnen wagen.
Ik vind het in ieder geval tekenend dat de VB-politici in kwestie zich tot zulk puberaal gedrag durven te verlagen.
Er zijn er andere die blunder na blunder opstapelen die heel wat erger zijn dan het vertrappelen van een N-VA vlagje maar vrolijk blijven zitten. Verreycken stapt terecht op.

Maar nog steeds focust links op 'Rob Klop', dat Freya ondertussen de bevolking voor de zoveeelste maal in het zak zet, dat zullen ze niet geweten hebben hoor...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 23:26   #47
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het Belgische regime is inderdaad een totalitair links-liberaal regime.

Economisch: tamelijk liberaal
.
'Tamelijk Liberaal???' Als je beseft dat er zowat nergens ter wereld meer belastingen (= werken voor de overheid) betaald moeten worden door werknemers lijkt me de term communistisch eerder van toepassing.

Daarbuiten ben ik het met je eens.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 23:29   #48
vjeeke
Schepen
 
vjeeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Er zijn er andere die blunder na blunder opstapelen die heel wat erger zijn dan het vertrappelen van een N-VA vlagje maar vrolijk blijven zitten. Verreycken stapt terecht op.

Maar nog steeds focust links op 'Rob Klop', dat Freya ondertussen de bevolking voor de zoveeelste maal in het zak zet, dat zullen ze niet geweten hebben hoor...
das een feit, als het Vlaams Belang iets misdaan heeft ofzo - ola - dan wordt het nationaal alarm afgekondigd, direkt alle rode rakkertjes erop om maar met modder te kunnen gooien op het Vlaams Belang (en plezier hebben ze er natuurlijk in)

Maar ondertussen mogen de sossen en ook de rest van de regering ongemoeit verder zware fouten maken en deze worden stilzwijgend de doofpot ingeduwt. Niks aan het handje proberen ze dan de bevolking mee te sussen ("het komt allemaal inorde") NOT

Laatst gewijzigd door vjeeke : 31 maart 2006 om 23:30.
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 23:50   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Vraag me toch af hoe "vrijwillig" dat ontslag is.
Om me even te verduidelijken wanneer ik zeg dat dat niet veel uitmaakt :

Als de SP.a na de stookolie affaire (en die klucht is nog bezig met nieuwe feiten elke dag) had gezegd "Freya mens, gaat toch maar efkes op het bankske wat bezinnen" terwijl Freya zelf niet wil weggaan, dan had ik heel wat minder problemen gehad met heel dat gedoe. Dus het zou kunnen dat Rob niet wil gaan maar dat het VB hem onder druk heeft gezet (maar ook dat is speculatie). In elk geval maakt het veel uit. Hij gaat weg. Persoonlijk geloof ik trouwens wel in de pesterijen zoals die van Temsamani. Als het VB zou liegen over de ware toedracht in dat geval, dan zou het morgen op de frontpagina van alle kranten staan. Toevallig heeft Temsamani echter een meesterbrevet liegen. Enfin, dat is mijn persoonlijke mening hoor.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 00:12   #50
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Dat hij zich maar best richt op zijn advocatuur, daarin zal hij zich beter kunnen uitleven dan in zo'n fractie, geloof me maar.
Anderzijds geloof ik zijn uitleg niet, want als advocaat heeft hij zeker dezelfde dingen in andere vorm ook dagelijks haast meegemaakt, als ik luister naar de ervaringen van andere advocaten (soms vantwege eigen cliënten!), dus er zal zeker iets meer aan de hand zijn geweest.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 06:39   #51
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik ben verre van een fan van de man, maar hij zat daar wel op conto van zijn stemmenaantal. Dat kan niet van iedereen daar worden gezegd.
Zijn stemmenaantal interesseert me niet. Gewelddadig crapuul hoort niet in het parlement te zetelen.
__________________

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 08:55   #52
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Zijn stemmenaantal interesseert me niet. Gewelddadig crapuul hoort niet in het parlement te zetelen.
Corrupte politici die sjoemelen met ons belastingsgeld evenmin en toch zit het er vol van, vooral aan linkerzijde.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 09:02   #53
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Corrupte politici die sjoemelen met ons belastingsgeld evenmin en toch zit het er vol van, vooral aan linkerzijde.
Witte wolf, jij bent vooringenomen! Die linkse politici sjoemelen niet maar pikken met de bedoeling om de herverdeling van de bezittingen te verwezenlijken. Zij zijn voorzichtig en willen eerst zelf uittesten of rijkdom wel goed is voor de gewone man en of de schouders van de arbeider die weelde wel kunnen dragen. Zij offeren zich op voor het goede doel, bij wijze van spreken!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 09:09   #54
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
rob klop het zorgenkindje van het vb, op de bank gehouden door den top.
en wat zal de papa ervan zeggen dat z'n kleine kapoen niet meer mee mag spelen?
hij deed toch zo goed zijn best en hij zong zelfs altijd het luidst van allemaal als de vlaamse leeuw werd aangeheven.
Heb vandaag in Het Nieuwsblad gelezen dat het al een hele tijd niet meer botert tussen papa en zijn kleine kapoen.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 09:15   #55
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Corrupte politici die sjoemelen met ons belastingsgeld evenmin en toch zit het er vol van, vooral aan linkerzijde.

Yep, corrupte sossen zijn schadelijker voor de portefeuille van de belastingbetaler dan een emotioneel VB-erke die een vlagske vertrappelt.
[SIZE=2]Willy Schellens trekt SP.A-Spirit niet[/SIZE]

[SIZE=2]vr 31/03/06 - Burgemeester Willy Schellens van Aarschot wordt dan toch geen lijsttrekker van de SP.A-Spirit-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. De nationale top van de SP.A wil niet dat Schellens de lijst trekt.[/SIZE]

Enkele maanden geleden werd Willy Schellens doorverwezen naar de correctionele rechtbank, in verband met gesjoemel.
De lokale SP.A-afdeling had beslist dat Schellens de lijst zou trekken, maar ze komt daar nu op terug, om de verkiezingen in een serene sfeer te laten verlopen.
Willy Schellens: "Ik heb een moedige beslissing genomen, zowel voor de partij als voor mijn zoon. Ik ben niet onder druk gezet".
De zoon van Willy Schellens, Geert Schellens, wordt de nieuwe lijsttrekker. Hij is ook kandidaat-burgemeester. Nu is Geert Schellens OCMW-voorzitter in Aarschot.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 09:19   #56
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Witte wolf, jij bent vooringenomen! Die linkse politici sjoemelen niet maar pikken met de bedoeling om de herverdeling van de bezittingen te verwezenlijken. Zij zijn voorzichtig en willen eerst zelf uittesten of rijkdom wel goed is voor de gewone man en of de schouders van de arbeider die weelde wel kunnen dragen. Zij offeren zich op voor het goede doel, bij wijze van spreken!
Zo had ik het nog niet bekeken.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 09:38   #57
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Juist ja, Debie staat bij mijn weten ook wel bekend als de ex-commissaris die Turken mishandeld heeft.
bij mijn weten is dat alleen maar een zoveelste beschuldiging.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 10:15   #58
Chucky
Provinciaal Statenlid
 
Chucky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
bij mijn weten is dat alleen maar een zoveelste beschuldiging.
Jaja...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Debie
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT
Vandaag nog twee homo-abnormalen gezien. 'k Heb ze maar eens goed uitgescholden.
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 10:21   #59
Chucky
Provinciaal Statenlid
 
Chucky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dit maakt wel zeer duidelijk deel uit van de fluwelen politiek die Filip, Frank, Gerolf, Marie en Anke willen naar voren schuiven.

Vrijwillig: ammehoela. Het was een vervelend ventje, daar zal de partij ook wel achter gekomen zijn.

Een nieuwe generatie met beste knapen zoals Debie & co staan te popelen.
Bedoel je deze Debie ??? Echt een "toonbeeld" voor het Antwerps Politiekorps Eerst slaan, dan uitleggen is/was zijn devies

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Debie
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT
Vandaag nog twee homo-abnormalen gezien. 'k Heb ze maar eens goed uitgescholden.
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2006, 10:25   #60
Siegfried
Partijlid
 
Geregistreerd: 7 mei 2005
Berichten: 203
Standaard

Blijkbaar weten de linkse idioten op dit forum perfect hoe de situatie met Rob in elkaar zit, ze kennen hem blijkbaar zeer goed en waren erbij toe het tafelvlaggetje op de grond viel, ze waren er blijkbaar ook bij om vast te stellen dat NVA politici absoluut geen VB folders in de vuilbak hadden gekieperd.
Irritant links heeft blijkbaar veel meer problemen met Rob en het tafelvlaggetje dan met de flagrante leugens en soap rond de stookoliefactuur, wie is nu eigenlijk enggeestig en ongeloofwaardig?

Laatst gewijzigd door Siegfried : 1 april 2006 om 10:40.
Siegfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be