Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2006, 18:06   #21
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

nochtans zei die zelfde partijtop nooit met de spa in een vlaamse regering... ook op nationaal of regionaal niveau. En dat zegtw el veel over die partijtop; Net als het veel zegt over hen dat ze met iedereen mogen samenhokken behalve met de natuurlijke bondgenoot. Want dan komen de federale en regionale postjes in gevaar.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 18:06   #22
MaXiMuS
Banneling
 
 
MaXiMuS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Locatie: Gent, soms toch
Berichten: 3.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En dat de 'Vlaams-nationalistische' N-VA met eender welke belgicistische partij in zee gaat maar niet met het Vlaams Belang.

Ahum: CDV... federalisme...


zegt het u iets??


iets?


Staatshervormingen?

Vandenbrande?

hallo???

Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 12 april 2006 om 18:12.
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 18:11   #23
MaXiMuS
Banneling
 
 
MaXiMuS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Locatie: Gent, soms toch
Berichten: 3.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
nochtans zei die zelfde partijtop nooit met de spa in een vlaamse regering... ook op nationaal of regionaal niveau. En dat zegtw el veel over die partijtop; Net als het veel zegt over hen dat ze met iedereen mogen samenhokken behalve met de natuurlijke bondgenoot. Want dan komen de federale en regionale postjes in gevaar.

Baja, zoals ge in mijn vorige post dus duidelijk kunt lezen heeft geen enkele partijtop elk lokaal lid in zijn achterzak.

En dat is mssn maar goed ook.

Als ge uit dit incidentje conclusies trekt heb je het IQ van een goudvis.
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 18:31   #24
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
@ den bal: Het lokale bestuur iis ook zeer belangrijk in de strijd tegen de verfransing. Zoniet het belan,grijkste bestuur; En laat het net daar zijn dat zowel cdenv , vld als spa hun ware gelaat tonen. >Zei doen nl NIETS tegen de verfransing; In bever krijgt een cdenv burgemeester een onderscheiding in een extreem-links vakbondsblad omdat hij zo tolerant is tav de franstaligen; En in dilbeek geven ze onderscheidingen aan golfclubs die exclusief franstalig zijn..

Maar ja als jullie plaatselijk een kartel zouden aangaan met BUB dan nog zou je het verdedigen. Zie je het VB al een kartel vormen met groen of SPA?

voor de N-VA kan blijkbaar alles behalve kartelvorming met de partij weins programma voor een groot stuk gelijklopend is. Het zal de belgische ziekte zijn zeker. maar kom niet af met dan het lokale niveau los staat van de rest hé. Misschien in bofferskonte maar niet in de brusselse rand en de steden.
Je kan toch moeilijk verwachten dat de N-VA een kartel vormt met een partij die in Brussel koketteert met het Front National.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 19:08   #25
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
@ den bal: Het lokale bestuur iis ook zeer belangrijk in de strijd tegen de verfransing. Zoniet het belan,grijkste bestuur; En laat het net daar zijn dat zowel cdenv , vld als spa hun ware gelaat tonen. >Zei doen nl NIETS tegen de verfransing; In bever krijgt een cdenv burgemeester een onderscheiding in een extreem-links vakbondsblad omdat hij zo tolerant is tav de franstaligen; En in dilbeek geven ze onderscheidingen aan golfclubs die exclusief franstalig zijn..

Maar ja als jullie plaatselijk een kartel zouden aangaan met BUB dan nog zou je het verdedigen. Zie je het VB al een kartel vormen met groen of SPA?

voor de N-VA kan blijkbaar alles behalve kartelvorming met de partij weins programma voor een groot stuk gelijklopend is. Het zal de belgische ziekte zijn zeker. maar kom niet af met dan het lokale niveau los staat van de rest hé. Misschien in bofferskonte maar niet in de brusselse rand en de steden.
  1. Juist dat wil ik zeggen. In Roosdaal ken ik de situatie niet. Wat is de reden dat ze kartel vormen.
  2. Zoals het VB (en ik zal maar direkt zeggen omgekeerd) uithaald naar de nva? Ik zou het ook moeilijk hebben om samen te werken met iemand die met de regelmaat van de klok uithaald naar me.
  3. De nva heeft niet de luxe als het VB. Als ze iets willen realiseren moeten ze wel samenwerken met iemand. Ze doen in alle geval moeite om iets te realiseren.
  4. IK BEN GEEN NVA-ER OF LID VAN EEN OF ANDERE PARTIJ. IK BEN EEN ZWEVENDE KIEZER !!!

Laatst gewijzigd door Den Bal : 12 april 2006 om 19:11.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 12:07   #26
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Je kan toch moeilijk verwachten dat de N-VA een kartel vormt met een partij die in Brussel koketteert met het Front National.
Totaal, totaal uit de lucht gegrepen! Het Front National heeft in Brussel de oorlog verklaard aan het Vlaams Blok/Belang!
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 12:51   #27
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Totaal, totaal uit de lucht gegrepen! Het Front National heeft in Brussel de oorlog verklaard aan het Vlaams Blok/Belang!
Clemens, werp uw kroon naar Xenon!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 16:17   #28
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Baja, zoals ge in mijn vorige post dus duidelijk kunt lezen heeft geen enkele partijtop elk lokaal lid in zijn achterzak.

En dat is mssn maar goed ook.

Als ge uit dit incidentje conclusies trekt heb je het IQ van een goudvis.

Alsof het over dit incidentje gaat... het gaat om het feit dat men bijd e n-va met iedereen een kartel mag vormen behalve met het Vb, en dat men op hetzelfde moment beweert tegen het cordon te zijn.. daar gaat het om; Dat men met Bub aan lijstverbinding mag doen , maar niet met het VB. Dat men achter een b-plusser mag gaan staan , maar niet achter een vlaams-nationalist.

Dat men zegt nooit met de spa te regeren... terwijl dat het eerste is wat men doet na de verkiezingen. Dat men zegt nooit in een regering etc...

Daar trek ik wel conclusies uit...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 18:28   #29
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Clemens, werp uw kroon naar Xenon!
Enige kritische reflex t.a.v. het Vlaams Belang is u totaal vreemd.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 20:24   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Enige kritische reflex t.a.v. het Vlaams Belang is u totaal vreemd.
Ontbreekt die kritische reflex ook Xenon niet ten aanzien van zijn eigen partij?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2006, 09:50   #31
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ontbreekt die kritische reflex ook Xenon niet ten aanzien van zijn eigen partij?
Ik denk het niet. Ik heb al meerdere keren mijn ongenoegen laten blijken aan de partij.
N-VA-leden zijn trouwens veruit de meest kritische partijleden in het Vlaamse land, dit totaal i.t.t. tot de VB-leden.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2006, 10:09   #32
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
N-VA-leden zijn trouwens veruit de meest kritische partijleden in het Vlaamse land, dit totaal i.t.t. tot de VB-leden.
Ik denk eerder dat n-va de meest kritische kiezers heeft.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 10:35   #33
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon Bekijk bericht
Ik denk het niet. Ik heb al meerdere keren mijn ongenoegen laten blijken aan de partij.
.
Heb je op het vorig congres eens een vieze blik naar BDW geworpen?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 16:12   #34
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Jongens, het wordt zieliger met de dag. AI NEE, een lokale N-VA afdeling werkt misschien samen met de SP.A voor de GEMEENTELIJKE verkiezingen...

Stop met zo belachelijk te doen, en richt uw pijlen op zij die het verdienen, maw de PS! CONSTANT zagen VB'ers hier dat de N-VA zogezegd het CS in stand houdt. Zelfs als dat zo zou zijn, zou ik het nog begrijpen door al die idiote aanvallen hier.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be