Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2006, 13:05   #1
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard Vlaams Belang misbruikt "De hel van Tanger"

"Vlaams Belang misbruikt "Hel van Tanger""

do 13/04/06 - De makers van de film "De hel van Tanger" zijn niet te spreken over de pogingen van het Vlaams Belang om hun film te kapen. "Dewinter misbruikt onze film", zeggen de producent en hoofdrolspelers in De Morgen en GvA.

Pierre Stukken werd dinsdag opgevoerd tijdens een bijeenkomst van het VB in Antwerpen. De film "De hel van Tanger" is gebaseerd op de onterechte arrestatie en opsluiting van de Antwerpse buschauffeur in Marokko.
"Ik vind het walgelijk dat Dewinter de media wil halen door te poseren met Stukken. Het is puur opportunisme", zegt hoofdrolspeler Filip Peeters.


"Belgische gevangenis is Club Med"

Filip Dewinter heeft net als 100.000 andere mensen "De hel van Tanger" in de bioscoop gezien. Volgens hem bewijst de film dat elke Belgische gevangenis een "Club Med" is.
"De film gaat over onschuld, waar ook ter wereld. De vergelijking die Dewinter erin ziet, is belachelijk", zegt producent Eric Wirix. Volgens de makers van "De hel van Tanger" heeft Pierre Stukken zich in de luren laten leggen.
Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest."




Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:06   #2
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

belachelijk ... zij die de heer stukkne misbruiken omwille van de centen zijn zij die die film gemaakt hebben. Och ja als hij bij een PC partij was verschenen dan kreeg hij een standbeeld... We kennen die hypcorisie ondertussen wel.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:08   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...
Wat is er nu "walgelijk" aan het vertonen van een film? En de "mediageilheid" zie ik al evenmin. De Morgen kan het niet laten over het Vlaams Belang te spreken...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:10   #4
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht



Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest."
Dit zegt genoeg, wat is nu het probleem?
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:11   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Dit zegt genoeg, wat is nu het probleem?
Dat de linkse schrijvelaars eens te meer niet kunnen verkroppen dat hiermee aangetoond wordt dat het Vlaams Belang steeds meer en steeds weer mensen aanspreekt uit alle lagen van de bevolking. Daarom worden ze zo ranzig.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:13   #6
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

het zijn trouwens de linkse acteurs die de hel van tanger gebruikenen het levensverhaal vand eheer stukken om poen te scheppen... hoeveel zou dhr stukken zien van de recette?
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:21   #7
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Goe gedaan vh Vlaams Blok, pardon, Belang.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 13:26   #8
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Wat doet die Filip Peeters nu zo stoer? Stukken zat er op vrijwillige basis, en hij wist dat hij bloemen ging krijgen.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:13   #9
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Dewinter
Pierre Stukken is een man van het volk en al vele jaren sympathisant van het Vlaams Belang!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Stukken
Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest.
Wie van de 2 heren is hier nu aan het liegen?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:37   #10
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter
 
Dave Brocatus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2004
Berichten: 2.306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dewinter
Pierre Stukken is een man van het volk en al vele jaren sympathisant van het Vlaams Belang!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stukken
Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest.
Wie van de 2 heren is hier nu aan het liegen?



Waarom vermoedt u dat één van hen liegt? Die 2 citaten spreken elkaar niet tegen.
__________________
Spiritus vivificat
Dave Brocatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:44   #11
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus Bekijk bericht


Waarom vermoedt u dat één van hen liegt? Die 2 citaten spreken elkaar niet tegen.
Zou jij je dan als VB-sympathisant laten gebruiken op een SPa-congres moest je daar voor gevraagd worden? I don't think so...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:53   #12
Nitroke
Burger
 
Nitroke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Zou jij je dan als VB-sympathisant laten gebruiken op een SPa-congres moest je daar voor gevraagd worden? I don't think so...
Zou jij, als je geen sympathisant bent van het Vlaams Belang, op hun congres komen? I don't think so..
__________________
"When I became the sun, I shone life into the man's hearts" - Sytem of a down, Toxicity
Nitroke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:54   #13
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter
 
Dave Brocatus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2004
Berichten: 2.306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Zou jij je dan als VB-sympathisant laten gebruiken op een SPa-congres moest je daar voor gevraagd worden? I don't think so...
Misschien zou jij als VB-sympathisant niet naar een SP.A-congres gaan. Maar dat wil daarom niet zeggen dat Pierre Stukken dat ook niet zou doen.
__________________
Spiritus vivificat
Dave Brocatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 14:59   #14
vjeeke
Schepen
 
vjeeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitroke Bekijk bericht
Zou jij, als je geen sympathisant bent van het Vlaams Belang, op hun congres komen? I don't think so..
idd ik denk niet dat een sp.a'er sympathisant naar een Vlaams Belang congres gaat en zelfs op het podium gaat met een big smile naast Filip Dewinter
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:19   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Tsk. Me dunkt dat die filmmensen gewoon eens luid moeten jodelen zodat hun omgeving tenminste weet dat ze es nicht gewusst haben en ze dus niet bij de nek zouden worden aangekeken in de salonintellectuele designerbrilmiddens waarin ze gedijen. Niets aan de hand dus.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:25   #16
vjeeke
Schepen
 
vjeeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 430
Standaard

toch altijd hetzelfde liedje als het Vlaams Belang iets "gebruikt" voor dingen aan te tonen, maar als een PC partij het doet dan hebben ze er meestal niks op tegen
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:33   #17
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...
Neen, het is walgelijk omdat het VB het doet. Dat de sossen kort geleden voor de verkiezingen naar Nederland gingen om daar het succes (nu ja) van de rooien uit te buiten ("kijk eens hoe goed het is met sossen in de regering"), noem jij dat dan ook walgelijk?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:33   #18
CCCP
Vreemdeling
 
CCCP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Berichten: 11
Standaard

Filip De Winter geilt gewoon op dat soort mensonterende gevangenissen waar die Pierrre Stukken zijn leven en gezondheid naar de
kloten heeft zien gaan.

Eigenlijk is De Winter jaloers dat hij geen Marokkaan is, dan kon hij tenminste trots zijn op zijn land.

Laatst gewijzigd door CCCP : 13 april 2006 om 15:34.
CCCP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:48   #19
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
"Vlaams Belang misbruikt "Hel van Tanger""

do 13/04/06 - De makers van de film "De hel van Tanger" zijn niet te spreken over de pogingen van het Vlaams Belang om hun film te kapen. "Dewinter misbruikt onze film", zeggen de producent en hoofdrolspelers in De Morgen en GvA.

Pierre Stukken werd dinsdag opgevoerd tijdens een bijeenkomst van het VB in Antwerpen. De film "De hel van Tanger" is gebaseerd op de onterechte arrestatie en opsluiting van de Antwerpse buschauffeur in Marokko.
"Ik vind het walgelijk dat Dewinter de media wil halen door te poseren met Stukken. Het is puur opportunisme", zegt hoofdrolspeler Filip Peeters.


"Belgische gevangenis is Club Med"

Filip Dewinter heeft net als 100.000 andere mensen "De hel van Tanger" in de bioscoop gezien. Volgens hem bewijst de film dat elke Belgische gevangenis een "Club Med" is.
"De film gaat over onschuld, waar ook ter wereld. De vergelijking die Dewinter erin ziet, is belachelijk", zegt producent Eric Wirix. Volgens de makers van "De hel van Tanger" heeft Pierre Stukken zich in de luren laten leggen.
Stukken ziet het anders. "Ik ben gegaan omdat ik uitgenodigd was. Als andere partijen mij gevraagd zouden hebben, zou ik ook zijn geweest."




Het zoveelste bewijs dat het VB qua mediageilheid en opportunisme voor geen enkele andere partij moet onderdoen. De populariteit van een film uitbuiten om stemmen te halen is gewoonweg walgelijk...
Bah, alle partijen doen dat ...
Men noemt dat "BV's op de lijst zetten".
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 15:59   #20
vjeeke
Schepen
 
vjeeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Bah, alle partijen doen dat ...
Men noemt dat "BV's op de lijst zetten".
vooral de VLD kent er wat van
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be