Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2016, 14:38   #101
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Hoezo?
Hoezo provoceren bedoel je? Dat lijkt me overduidelijk.

Jonge die verwekt nog al een beetje animo.

Heel rechts zet zijn predator tanden er in. En verraadt zo zijn sociaal versteende gevoelens.

Neem nu deze topic. Onaanwerfbaar. Daar gaat rechts scheel van kijken op zicht van de titel alleen al. (die ik persoonlijk gesuggereerd heb) . Terwijl je al onaanwerfbaar bent met twee vliegenscheten op jouw curriculum in deze concurrentiemaaatschappij. .

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 14:43.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:44   #102
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je denkt dat ze liegt ?
Waar? Waarover? Ik heb haar nog niet op veel leugens betrapt. Ik zou niet weten welke. Provoceren is iets anders dan liegen.

Kijk, ominzicht te hebben in iemands situatie heb je niet enkel een omstandig CV nodig maar ook eigenlijk al zijn autobiografische informatie, door hemzelf dus.

Dat gaat hier op forum in stukken en brokken. Wie kan die puzzle samenleggen? Wat er gebeurt is dat would be biografen zoals C. en K. in mijn geval er maar een boeltje van maken (innuendo).

De zaak is dat je niet kan oordelen en zeker niet kan veroordelen op deelinformatie. Maar niemand van de detractoren schijnt daar problemen mee te hebben. Natuurlijk niet. Ze worden geleid door hun ideologische en persoonlijke vooroordelen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 14:51.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:48   #103
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hoezo provoceren bedoel je? Dat lijkt me overduidelijk.

Jonge die verwekt nog al een beetje animo.

Heel rechts zet zijn predator tanden er in. En verraadt zo zijn sociaal versteende gevoelens.

Neem nu deze topic. Onaanwerfbaar. Daar gaat rechts scheel van kijken op zicht van de titel alleen al. (die ik persoonlijk gesuggereerd heb) . Terwijl je al onaanwerfbaar bent met twee vliegenscheten op jouw curriculum in deze concurrentiemaaatschappij. .
Provoceren is natuurlijk gemakkelijk wanneer je toegeeft dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil doen omdat je liever anderen voor jou laat werken.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:54   #104
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Provoceren is natuurlijk gemakkelijk wanneer je toegeeft dat je wel zou kunnen werken, maar het gewoon niet wil doen omdat je liever anderen voor jou laat werken.
Ja. Daarom is het nog niet totaal onterecht zoals ik met handen en voeten argumenteer en blijf argumenteren tegen de bierkaai in, zowel in het algemeen als in haar specifiek geval. Ze zat in een ongelooflijk sukkelstraatje en gooide nog olie op het vuur in dit forum en daar trappen de meesten in. Probeer het eens wat te relativeren. Als je natuurlijk vindt dat iedereen die kan werken dan maar om het even welk werk moet aanvaarden, dan kan je natuurlijk niet relativeren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 14:56.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:55   #105
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ja. Daarom is het nog niet totaal onterecht zoals ik met handen en voeten doe en blijf doen en tegen de bierkaai in, zowel in het algemeen als in haar specifiek geval. Ze zat in een ongelooflijk sukkelstraatje en gooide nog olie op het vuur hier en daar trappen de meesten in. Probeer het eens wat te relativeren.
In plaats van te willen provoceren zou ze de belastingbetalers ook dankbaar kunnen zijn.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:56   #106
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ja. Daarom is het nog niet totaal onterecht zoals ik met handen en voeten doe en blijf doen en tegen de bierkaai in, zowel in het algemeen als in haar specifiek geval. Ze zat in een ongelooflijk sukkelstraatje en gooide nog olie op het vuur hier en daar trappen de meesten in. Probeer het eens wat te relativeren.
Waarom zouden we sociale fraude relativeren ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:57   #107
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
In plaats van te willen provoceren zou ze de belastingbetalers ook dankbaar kunnen zijn.
Wie zegt dat ze dat niet is? Moet ze ook diegenen dankbaar zijn die geen belastingen willen betalen? (ik was overigens nog aan het editen)

In forums komen ook mensen aan het woord van bijna aan de onderste onderkant (sociaal economisch bedoel ik). Wat we nog missen is daklozen.

Dat zo'n mensen dan de rechtse goegemeente provoceren tja, dat moet kunnen. Ook in forum maatschappij.

Ik werkte als taxichauffeur om aan werkloosheid te ontsnappen en dan komt iemand mij hier stigmatiseren door te verklaren dat het een marginaal beroep is goed voor luiaards.

Het is ook nooit goed hé. Als je dopt ben je een profiteur en als je werkt ben je marginaal en lui....

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 15:04.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 14:58   #108
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ja. Daarom is het nog niet totaal onterecht zoals ik met handen en voeten doe en blijf doen en tegen de bierkaai in, zowel in het algemeen als in haar specifiek geval. Ze zat in een ongelooflijk sukkelstraatje en gooide nog olie op het vuur hier en daar trappen de meesten in. Probeer het eens wat te relativeren.
Prulgevecht. Afdruipen en geld terug vragen.

Er waren al bepaalde haaien die bloed hadden geroken.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 15:00   #109
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ja. Daarom is het nog niet totaal onterecht zoals ik met handen en voeten argumenteer en blijf argumenteren tegen de bierkaai in, zowel in het algemeen als in haar specifiek geval. Ze zat in een ongelooflijk sukkelstraatje en gooide nog olie op het vuur in dit forum en daar trappen de meesten in. Probeer het eens wat te relativeren. Als je natuurlijk vindt dat iedereen die kan werken dan maar om het even welk werk moet aanvaarden, dan kan je natuurlijk niet relativeren.
Niet enkel wil ze dat werk niet aanvaarden, ze laat zich ook nog eens minachtend uit over mensen die zulk werk wél aanvaarden.

Mensen die bepaalde jobs te min vinden voor zichzelf, moeten zich niet laten onderhouden door, onder andere, mensen die dat soort jobs uitoefenen.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2016 om 15:01.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 15:04   #110
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wie zegt dat ze dat niet is? Moet ze ook diegenen dankbaar zijn die geen belastingen willen betalen? (ik was overigens nog aan het editen)
Belastingontduiking en sociale fraude zijn beide verwerpelijk. Het is niet omdat belastingontduiking (meestal) over grotere sommen gaat, dat het niet even moreel laakbaar is.

In essentie gaat het in de twee gevallen om eenzelfde ingesteldheid: mensen willen enkel maar profiteren van wat de maatschappij te bieden heeft, zonder zelf bij te willen dragen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 15:06   #111
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Niet enkel wil ze dat werk niet aanvaarden, ze laat zich ook nog eens minachtend uit over mensen die zulk werk wél aanvaarden.
Waar?

Citaat:
Mensen die bepaalde jobs te min vinden voor zichzelf, moeten zich niet laten onderhouden door, onder andere, mensen die dat soort jobs uitoefenen.
Zulke mensen worden door financiële overheidterreur naar de armoede gecitroeneerd. Dan kan je beter aan de dop blijven.

Informeer je eens over door de baasjes en de overheid opgezette werkloosheidsval.

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2016 om 15:07.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 15:13   #112
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Belastingontduiking en sociale fraude zijn beide verwerpelijk. Het is niet omdat belastingontduiking (meestal) over grotere sommen gaat, dat het niet even moreel laakbaar is.
Akkoord. Absoluut. Maar fraudeert ze?

Citaat:
In essentie gaat het in de twee gevallen om eenzelfde ingesteldheid: mensen willen enkel maar profiteren van wat de maatschappij te bieden heeft, zonder zelf bij te willen dragen
Freeriders en oplichters. Witteboordencriminelen

Maar het is ook een kwestie van mate waarin. Je weet toch dat Belgen een notoire hobby hebben: zoveel mogelijk belasting ontwijken/ontduiken en zoveel mogelijk in het zwart? Ik moet niet verder kijken dan drie notoire gevallen inn mijn meest directe familie (mezelf niet inbegrepen wegens niet van toepassing).
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:43   #113
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Waar?


Is het mogelijk om in je eigen berichten op trefwoord te zoeken? Het is al lange tijd geleden (een andere draad), dus ik heb geen zin om één voor één al mijn berichten na te gaan.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:43   #114
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Waar?



Zulke mensen worden door financiële overheidterreur naar de armoede gecitroeneerd. Dan kan je beter aan de dop blijven.

Informeer je eens over door de baasjes en de overheid opgezette werkloosheidsval.
Uit wat bestaat die financiële overheidsterreur volgens u?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:46   #115
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Uit wat bestaat die financiële overheidsterreur volgens u?
Zie hoger.

Niet uit het continu gejank van welgestelden en ultralibertariërs die geen of minder belastingen willen betalen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:47   #116
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Is het mogelijk om in je eigen berichten op trefwoord te zoeken?
Nope
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:49   #117
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Is het mogelijk om in je eigen berichten op trefwoord te zoeken? Het is al lange tijd geleden (een andere draad), dus ik heb geen zin om één voor één al mijn berichten na te gaan.
Daar zit ik nu ook altijd mee te worstelen, ik ben dan ook zo'n computern00b.

Iemand ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 16:50   #118
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Freeriders en oplichters. Witteboordencriminelen

Maar het is ook een kwestie van mate waarin. Je weet toch dat Belgen een notoire hobby hebben: zoveel mogelijk belasting ontwijken/ontduiken en zoveel mogelijk in het zwart? Ik moet niet verder kijken dan drie notoire gevallen inn mijn meest directe familie (mezelf niet inbegrepen wegens niet van toepassing).
Ik beweer dan nog niet dat ze niet bijdroegen. Wel oplichters en witteboordencriminelen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:08   #119
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

[quote=eno2;8322747]
Citaat:
Nope
Jammer. In dat geval moet ik u het antwoord schuldig blijven.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:15   #120
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Uit wat bestaat die financiële overheidsterreur volgens u?
Ik antwoord zodra ik weer eens op een van de 100 -den formuleringen stoot die ik daarvan al gepost heb,
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be