Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2021, 13:16   #121
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Vanwaar komt dit tietcomplex ineens?
Omdat ik erin geloof dat het bijdraagt aan een betere weerstand.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 13:16   #122
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Begin nie hé. Velcro is enkel goed voor spelletjes.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 21:40   #123
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Hoe kan ik mijn weigering om te vaccineren tegen polio verantwoorden?
Er zijn meerdere valabele redenen om een poliovaccinatie van de hand te wijzen.

Het eerste argument is medisch van aard. Het risico dat je polio oploopt in België is onbestaande! De ziekte komt bij ons niet meer voor, niet in België, niet in Europa. Slechts twee landen ter wereld hebben nog te kampen met polio: Pakistan en Afghanistan. Blijf daar weg, en het probleem is opgelost. Wil je daar toch persé naartoe, dan kan je je alsnog laten inenten. Net zoals gebeurt met landen waar Gele Koorts heerst.

Het risico op nevenwerkingen van het poliovaccin is weliswaar beperkt maar zeker niet onbestaande, zoals beschreven in de bijsluiter en de medische literatuur.
Kortom: als je er voor kiest je kind niet te laten vaccineren kies je effectief voor de weg van het minste risico voor je kind.

Meer: https://www.vaccinatieschade.be/cont...erantwoorden-0
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 08:46   #124
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Gezonde mensen merken vaak niets van covid en verslagen deze via natuurlijke veldslagen binnen het lichaam.
Toch steken we onze soldaten tegen het virus in lockdown?

Daartegen lopen zwaarlijvige mensen door de stad en eten ze op een bankje McDonalds, volle zak en nog een liter frisdrank erop.
In deze mensen krijgt het virus de overhand en alle mogelijkheid tot muteren.

Vaccins zijn niet de enige oplossing. De zwaarlijvigheid aanpakken zou veel meer voor de volksgezondheid betekenen. Dat kan zonder te fatshamen hoor.

Follow the science: https://www.sciencemag.org/news/2020...f-theyre-young

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 maart 2021 om 08:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 12:23   #125
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe kan ik mijn weigering om te vaccineren tegen polio verantwoorden?
Er zijn meerdere valabele redenen om een poliovaccinatie van de hand te wijzen.

Het eerste argument is medisch van aard. Het risico dat je polio oploopt in België is onbestaande! De ziekte komt bij ons niet meer voor, niet in België, niet in Europa. Slechts twee landen ter wereld hebben nog te kampen met polio: Pakistan en Afghanistan. Blijf daar weg, en het probleem is opgelost. Wil je daar toch persé naartoe, dan kan je je alsnog laten inenten. Net zoals gebeurt met landen waar Gele Koorts heerst.

Het risico op nevenwerkingen van het poliovaccin is weliswaar beperkt maar zeker niet onbestaande, zoals beschreven in de bijsluiter en de medische literatuur.
Kortom: als je er voor kiest je kind niet te laten vaccineren kies je effectief voor de weg van het minste risico voor je kind.

Meer: https://www.vaccinatieschade.be/cont...erantwoorden-0
Je hebt dat vaccin niet te weigeren. Het is verplicht.

En als het van mij afhing vingen ze gewoon de antivaxxers met netten, en gaven ze die de pikuur onder dwang. Gelijk ze dat doen met honden en katten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 12:31   #126
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je hebt dat vaccin niet te weigeren. Het is verplicht.

En als het van mij afhing vingen ze gewoon de antivaxxers met netten, en gaven ze die de pikuur onder dwang. Gelijk ze dat doen met honden en katten.
antivaxxers horen maar één spuit te krijgen: een gevuld met lucht, los de slagader in
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 12:39   #127
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
antivaxxers horen maar één spuit te krijgen: een gevuld met lucht, los de slagader in
Die Endlösung der Impf-frage...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 12:52   #128
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je hebt dat vaccin niet te weigeren. Het is verplicht.

En als het van mij afhing vingen ze gewoon de antivaxxers met netten, en gaven ze die de pikuur onder dwang. Gelijk ze dat doen met honden en katten.
Je mag iedere medische behandeling weigeren en anders moet je een boete betalen.
Wie bereid is dat te doen hoeft dus niet te vaccineren.
Na deze generatie politici en fabrikanten die voor superverspreidingen zorgde zullen wij onze familieleden vaccineren zekerlijk afraden.
Ze liegen en doen onze biologie kapot om ons levenslang van hun medicijnen afhankelijk te houden. Geen waarheid is in hen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 13:09   #129
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je hebt dat vaccin niet te weigeren. Het is verplicht.

En als het van mij afhing vingen ze gewoon de antivaxxers met netten, en gaven ze die de pikuur onder dwang. Gelijk ze dat doen met honden en katten.
Vooral in de derde wereld gevaarlijk met verzwakte virusvaccins, door die soms polio induceren. Daarom belangrijk een hoge vaccinatiegraad te hebben.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 maart 2021 om 13:13.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 14:29   #130
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je hebt dat vaccin niet te weigeren. Het is verplicht.

En als het van mij afhing vingen ze gewoon de antivaxxers met netten, en gaven ze die de pikuur onder dwang. Gelijk ze dat doen met honden en katten.
Van mij mogen mensen dat weigeren om geloofsredenen.
Maar als ze ziek zijn moeten ze wel naar de kerk gaan ipv naar een ziekenhuis.
Anders zijn het geen echte gelovigen.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 14:32   #131
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Van mij mogen mensen dat weigeren om geloofsredenen.
Maar als ze ziek zijn moeten ze wel naar de kerk gaan ipv naar een ziekenhuis.
Anders zijn het geen echte gelovigen.
Probleem is dat ze jonge kinderen (pasgeborenen bvb) in gevaar kunnen brengen met hun onzin. Die hebben nog geen vaccin gekregen.

Voor mij is het niks te weigeren. Gewoon met de paddy wagon, de netten, stunguns en knuppels rondgaan en ze vangen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 14:51   #132
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Probleem is dat ze jonge kinderen (pasgeborenen bvb) in gevaar kunnen brengen met hun onzin. Die hebben nog geen vaccin gekregen.

Voor mij is het niks te weigeren. Gewoon met de paddy wagon, de netten, stunguns en knuppels rondgaan en ze vangen.
Wie hun kinderen geen borstvoeding geeft brengt ze meer in gevaar dan iemand die polio vaccinatie weigert.

Citaat:
Polio verlamming kan optreden na vaccinatie. Een belangrijk onderzoek hierover werd ondernomen door de WGO (7). In de jaren 1970 tot 1974 werd een studie verricht in acht verschillende landen om blijvende verlamming na vaccinatie te onderzoeken. In totaal werden 360 gevallen onderzocht. Slechts 21% daarvan kwamen voor bij de gevaccineerden zelf, en 51% bij de directe omgeving van gevaccineerden, vooral de ouders. Men trof hoofdzakelijk het type 3 virus aan, en de meeste slachtoffers waren minder dan 5 jaar oud. Bij de contacten kwam het type 2 virus vaker voor. Ook de JAMA onderlijnt het belang van het orale vaccin bij de verspreiding van de ziekte (8). 76 % van alle polio gevallen in de US tussen 1973 en 1984 hadden verband met het vaccin, waarbij vooral de eerste dosis voor problemen zorgde. 1/520.000 dosissen zorgt voor een blijvende verlamming. Daar moet men natuurlijk nog het cijfer van de contacten toevoegen.

Het feit dat gevaccineerden het virus verspreiden door druppelinfectie wordt meestal vermeld als een voordeel van het orale vaccin. Maar men moet beseffen dat mensen met een verzwakt afweersysteem even goed besmet worden als anderen, met alle gevolgen vandien. Mensen met aangeboren immuundefecten, mensen onder behandeling met cortisone of kankerbehandeling, AIDS-patiënten ... lopen allemaal gevaar indien zij met het virus in kontakt komen. 10% van de slachtoffers uit de studie van Nkowane waren in deze situatie (8).

Guillain-Barré verlamming is nog een verwikkeling van het vaccin. In China vertienvoudigde hun aantal sedert de invoering van het vaccin in 1971 (24). In Brazilië werden 38 gevallen van GB geregistreerd na vaccinatie, en bij allemaal werd het virus uit het vaccin teruggevonden (25). Zo ziet men hoe een ziekte door vaccinatie gewoon vervangen wordt door een andere, in plaats van het probleem op te lossen.

Tussen 1961 tot (minstens) 2002 was het poliovaccin besmet met het kankerverwekkende SV40 virus
https://www.vaccinatieschade.be/content/polio .
Citaat:
Benefits for life, breastfeeding may result in:
Lower risk of breast cancer.
Lower risk of ovarian cancer.
Lower risk of rheumatoid arthritis and lupus.
Less endometriosis.
Less osteoporosis with age.
Less diabetes.
Less hypertension decreases blood pressure.
Less cardiovascular disease.




Keer terug naar het originele en kweek geen zwakkere incubators waarin ziektes kunnen muteren. Zwaarlijvigen zijn een groter gevaar dan mensen die niet vaccineren (superverspreiding en mutaties). Maar mensen die geen borstvoeding gaven brachten hun kind in nog groter gevaar. Wie gevaccineerd is voor 2002 tegen polio kreeg wellicht een kankerverwekkend virus binnen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 maart 2021 om 15:03.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 14:56   #133
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Volgens mij is Edua de beste forumviroloog.

Wegens zijn status (dood) neemt hij de beste beslissingen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:02   #134
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wie hun kinderen geen borstvoeding geeft brengt ze meer in gevaar dan iemand die polio vaccinatie weigert.
En iemand die zowel vaccineert tegen polio en borstvoeding geeft, nog meer!
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:07   #135
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
En iemand die zowel vaccineert tegen polio en borstvoeding geeft, nog meer!
Ik wil gevaccineerd worden door tietenmelk waar de antistoffen zo inzitten.
Het is door polio vaccinatie waar geen polio was ze tot een superverspreiding gekomen zijn.
Big pharma is wc eend die wc eend verkoopt. Maar dan nog eens eerst zelf de vuiligheid verspreidt om de oplossing te verkopen.

Citaat:
Polio in Zuid-Soedan
Gezondheidsfunctionarissen in Zuid-Soedan hebben op donderdag 22 oktober 2020 bekend gemaakt dat een nieuwe golf van polio het land treft. Vijftien gevallen van poliomyelitis werden veroorzaakt door het virus uit het orale poliovaccin. Bij doorgang door de darm kan dit vaccinaal virus terug ziekmakend worden, en zich verspreiden via de stoelgang en het water. Een kaakslag voor de WGO die pas op 25 augustus het land poliovrij had verkaard, en nu moet vaststellen dat precies het vaccinatieprogramma de oorzaak is van de nieuwe opstoot. Nog absurder wordt het wanneer de Soedanese overheid, onder druk van de WHO, verklaart de situatie te zullen oplossen door… meer vaccinaties! Kafka op zijn best!
https://www.vaccinatieschade.be/cont...io-zuid-soedan
Gelukkig zijn pro vaxxers aan het uitdoven in massaal tempo en zal de oosterzon binnen enkele decennia nieuwe perspectieven belichten op vele zaken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:13   #136
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik wil gevaccineerd worden door tietenmelk waar de antistoffen zo inzitten.
Het is door polio vaccinatie waar geen polio was ze tot een superverspreiding gekomen zijn.
Big pharma is wc eend die wc eend verkoopt. Maar dan nog eens eerst zelf de vuiligheid verspreidt om de oplossing te verkopen.



Gelukkig zijn pro vaxxers aan het uitdoven in massaal tempo en zal de oosterzon binnen enkele decennia nieuwe perspectieven belichten op vele zaken.
Dat orale vaccin wordt al hier al lang niet meer gebruikt.
Borst voeding helpt niet tegen polio.
De stelling, wie beide doet, doet meer, blijft dus overeind
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:16   #137
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Dat orale vaccin wordt al hier al lang niet meer gebruikt.
Borst voeding helpt niet tegen polio.
De stelling, wie beide doet, doet meer, blijft dus overeind
Als die moeder antistoffen aanmaakt tegen polio geeft ze dat wel door via haar borst.
Verlamming door polio is trouwens zeer zeldzaam. Zou me niet verbazen dat het aan poedermelkjes ligt.
Super gevaarlijk wanneer ouders hun kinderen opvoeden met poedermelk waardoor ze vatbaar zijn voor ziektes die kunnen muteren.
Levensgevaarlijk!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 maart 2021 om 15:17.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:27   #138
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard



__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 15:34   #139
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als die moeder antistoffen aanmaakt tegen polio geeft ze dat wel door via haar borst.
Verlamming door polio is trouwens zeer zeldzaam. Zou me niet verbazen dat het aan poedermelkjes ligt.
Super gevaarlijk wanneer ouders hun kinderen opvoeden met poedermelk waardoor ze vatbaar zijn voor ziektes die kunnen muteren.
Levensgevaarlijk!
Dat orale vaccin is dat vaccin dat gebaseerd is op een verzwakte virusstam dat men in de Derde Wereldlanden nog toepast. Daarop bestaat af en toe het gevaar dat het virus toch muteert naar een pathogene stam.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 maart 2021 om 15:35.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 17:27   #140
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Dat orale vaccin is dat vaccin dat gebaseerd is op een verzwakte virusstam dat men in de Derde Wereldlanden nog toepast. Daarop bestaat af en toe het gevaar dat het virus toch muteert naar een pathogene stam.
Geeft mij maar Kaat Bollen als oraal vaccin, dat mag gerust keelkanker als neveneffect geven.

Het is toch niet normaal wat ze gans Vlaanderen heeft aangedaan? Haar mooie lichaam zo met ons delen, maar er niet van mogen snoepen is een echte tantaluskwelling.
I can’t handle it anymore.
Misschien moet ik haar een openbare liefdesbrief schrijven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be