Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2023, 02:08   #21
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
gelukkig zijn er nog mensen met een écht spannend leven hé, gelijk gij
Geachte heren

Gelukkig zijn er ook nog goed spannende muisjes. De dode rus heeft ons meegedeeld geen "aarsbeukliefhebber" te zijn.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2023, 02:53   #22
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heren

Gelukkig zijn er ook nog goed spannende muisjes. De dode rus heeft ons meegedeeld geen "aarsbeukliefhebber" te zijn.

Hoogachtend

Ja joh, ik ben bedreigd door Thierry Baudet, namens deze, ok FVD gaat rechtszaak tegen mij aanspannen met hun advocaat binnen twee dagen moet ik de brief ontvangen van hun advocaat met een Gerechtelijke Vordering, inzake waarschijnlijk een Civiele procedure om mij zo gerechtelijk te vervolgen op grond van, vermoedelijk artikel 1, 7 en 8, van de Nederlandse grondwet, en art 47 uit Wetboek van Strafrecht. Ik geef toe dat ik strikt juridisch gezien inderdaad gerechtelijk sanctioneerbaar ben krachtens het letterlijke Nederlandse strafrecht systeem, OM en Justitie, Politie,

Maar ik heb veel zin om de EERSTE Klap aan Thierry Baudet nu meteen uit te delen. Hem even goed NAAIEN en openbaar rectaal visiteren, ja dan moet hij zijn advocaat extra pijpen om mij terug te NAAIEN in mijn hele achterkutje.

Het is nu OORLOG en ik moet niet denken maar DOEN. Aanvallen........

Eerste KLAP is een Daalder WAARD.

Delft, zelfstandig wonend, open, beveiligde, niet bewaakte, isoleercel GGZ Delfland <zaterdag 18.11.2023, 02:52 uur AM nacht >
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 november 2023 om 02:55. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2023, 03:06   #23
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Correctie

FVD kan mij op grond hiervan vervolgen via civiele procedure denk ik, ben geen juridische expert:
(Ik weet niet op grond waarvan Thierry Baudet mij wil vervolgen ok )

============================

http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html

Wetboek van Strafrecht



Artikel 261
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.


Jurisprudentie bij dit artikel

Hieronder wordt een selectie van de bijbehorende jurisprudentie getoond.

LJN AA5178, Kort geding, KG 00/66
Rechtsoort
Civiel overig
Datum uitspraak
20-03-2000
Status
gepubliceerd
Soort procedure
Kort geding
Instantie
gepubliceerd
Rechtsoort
Rechtbank Leeuwarden Uitspraak: 20 maart 2000 Kort-geding-nummer: 00/66 VONNIS van de president van de arrondissementsrechtbank te Leeuwarden, in het kort geding van: 1. de rechtspersoon naar Duits recht BAYER AG, gevestigd te Leverkusen, Bondsrepubliek Duitsland, 2. de besloten vennootschap naar Nederlands recht BAYER B...
LJN AE0793, Eerste aanleg - meervoudig, 03/008042-99, 03/095052-01
Rechtsoort
Straf
Datum uitspraak
26-03-2002
Status
gepubliceerd
Soort procedure
Eerste aanleg - meervoudig
Instantie
gepubliceerd
Rechtsoort
Rechtbank Maastricht Feitelijk leiding geven aan het opzettelijk onvolledig opgave doen van het door de werknemers van een B.V. genoten loon, het opzettelijk onjuist en onvolledig doen van bij de Belastingwet voorziene aangiften loonbelasting/Premie volksverzekeringen en het opzettelijk onjuist en onvolledig doen van bij...



http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html
============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2023, 19:37   #24
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh, ik ben bedreigd door Thierry Baudet, blablabla
Geachte Delftenaar / Delvenaar

Bent u, net als Bram met zijn glitters in zijn ogen, ingehuurd om deze heer volop in verkiezingsstrijd zwart te maken?
Over klappen gesproken, u zal de eerste niet zijn die hem op laffe wijze een klap zal toedienen.
Misschien ware het beter om in uw geval uw zelfmedelijden, uw gestook tussen verschillende mensen op grond van uiterlijke kenmerken en uw onvolwassen berichtgeving over geslachtsdelen op te bergen. Er zijn mogelijkheden genoeg om uzelf te verbeteren of u nuttig bezig te kunnen houden.

Met vriendelijke groeten
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2023, 21:39   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte Delftenaar / Delvenaar

Bent u, net als Bram met zijn glitters in zijn ogen, ingehuurd om deze heer volop in verkiezingsstrijd zwart te maken?
Over klappen gesproken, u zal de eerste niet zijn die hem op laffe wijze een klap zal toedienen.
Misschien ware het beter om in uw geval uw zelfmedelijden, uw gestook tussen verschillende mensen op grond van uiterlijke kenmerken en uw onvolwassen berichtgeving over geslachtsdelen op te bergen. Er zijn mogelijkheden genoeg om uzelf te verbeteren of u nuttig bezig te kunnen houden.

Met vriendelijke groeten

Antwoord

ik was 4 jaar lid van Forum voor Democratie en ik ben toch flink buiten gesloten en gediscrimineerd, en uiteindelijk dus geroyeerd op grond van mijn Gammafiele HHM Kattenmode ok.

Nu is er nog meer gebeurd en zo te zien zit thierry baudet achter al die bedreigingen door HOMOHATERS ok, dus ik zal hem nu een lesje moeten leren en af moeten straffen.

Wij als zwartjes en bruintjes moeten echt oprotten uit Blank Arisch grondgebied want na 2040 komt hier een grote Europese Bevrijdingsoorlog met supersnelle HI Tech HOlocaust. De technologie maakt dit mogelijk en vanaf 2040 kunnen jullie superieure Blanke Ariers binnen 9 maanden of zelfs binnen 9 weken al, letterlijk alle Untermenschen van KLEUR in Nederland geheel geruisloos laten verdwijnen, zonder enige kik in de massamedia; een geruisloze HI Tech HOlocaust dreigt na 2040 los te barsten in heel Superieur Arisch Europa.

Ben zelf psychiatrische patient en overal verstoten nu, velen zouden feest vieren als ik vanavond zelfmoord pleeg. Heb bijna niemand meer over, mijn hindoe familie eiste al jaren geleden mijn zelfmoord op want ik ben een schande voor hun naam en eer.

FVD dreigde dus donderdag mij voor de rechter te slepen, kan civiele rechtszaak worden en ik weet niet wat precies de rechtsgronden zijn maar ik moet nu misschien de eerste FATALE tik geven aan fvd gasten online, zo vlak voor de verkiezingen, is beste denk ik.

First Strike is the Best Defense

daarna start de Vierde Wereldoorlog automatisch in Arisch Nederland.

Blanken zijn hogere rassen ok, en zij moeten Europa Blank houden denk ik vaak, is natuurlijker gedrag ipv miljoenen oversekste en grootgeschapen, neukzieke buitenlandse zwarte mannetjes mensapen hier importeren die alle blanke meiden gaan uitnaaien, wat nu reeds op hele grote schaal plaatsvindt; puur WOKE en zielige linkse White Genocide Complot.

JOuw blanke RAS is het meest gehate RAS nu op aarde en ik vind dit jammer, zoveel zwarten en hindoe apen die ik kende zijn radicale blankenhaters. Die Holocaust is hard nodig in 2040 denk ik en Europa is verdoemd.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2023, 15:15   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Ja vanmorgen opnieuw bedreigd door HOMOHATER en Neonazi, hopeloos nu, hele tel rec gaat online op youtube later, politie kan hem niets doen, en politie weigert nu al 3 weken aangifte afspraak te maken voor opmaken proces verbaal, dus nu ga ik over tot harde Defensieve maatregelen openbaar, LEGAAL.

Thierry Baudet wil mij met hun advocaat vervolgen ok, nu ga ik hem frontaal eens lesje leren online, 3 dagen voor verkiezing, haha haha goed voor hem, moet harde les worden. Hij moet niet spotten met de allerlaagste, viesbruine HindoeHOND van Nederland, straathond ben ik nu echt, laag, onaanraakbaar, onrein, 100 % koelie apen afval uit zwarte surinaamse wereld, overal toch verstoten al lang geleden.

POETIN heeft dit oorlogsfront geopend en gefinancieerd in heel europa dus deze Kruistocht tegen homoseksuelen, ea openbare Gammafielen, LHBTIQers, en Thierry Baudet is erbij betrokken en hij heeft dus ook ondergrondse kontakten met maffia netwerken,

Stem niet op forum voor democratie want dan teken jij voor je eigen vernietiging in een fascistische, nazistische POETIN MOorddadige dictatuur. En dit is wat Thierry Baudet ook nastreeft en wil diep in zijn witte duivelse hart, echt gevaarlijk nazistsiche heerschap is hij, gespleten, homohater, psychopaat, narcist, megalomaan, ja hele politiek zit vol met zulke ziekelingen.

Westerse Democratieen in Europa zijn mislukt nu denk ik, Europese Unie is MISLUKT en ant Blank/ Arische Europeanen dus er zal nu door alle inheemse Blank/ Arisch Europese Rassen zelf een harde Extreemrechtse revolutie gestart moeten worden, uit zelfbehoud en om totale vernietiging van hun recessieve Blank/ Arische Apenras dus te voorkomen en alleen de potente en sterkste, viriele Heteroseksuele Blank/ Arische mannetjes apen kunnen deze OORLOG starten, gewoon om tot de dood te vechten voor hun laatste, maagdelijke blanke HOEREN dochters, nichtjes en overige witte meiden.


========================= Dit via whatsapp verstuurd naar hindoestaanse miljonairs vriend uit amsterdam:


[18-11-2023 2:19] : Mijn hele plan en doctrine Expansie project FB SS is harde Vierde Wereldoorlog plan ok, ja ik ga het keihard en in oorlogstaal afwerken in deel 4 en 5.
[18-11-2023 2:20] : ik heb zeker 25 % nazi Duitse genen, mijn grootvader kwam zeker uit nazi duitsland denk ik
[18-11-2023 15:55] : IK heb geen Ir titel ok dus nu ben ik maatschappelijk gehandicapt in feite, geen academische graad behaald, altijd lager dan elke HOGERE en superieure KUT Kanker Blanke man, keiharde Eurocentristische RASSENhierarchie wereldwijd.
[18-11-2023 15:59] : Nederland is nu een schatrijke, hoogbeschaafde, hoogontwikkelde, HI Tech Arische Kennis Natie van superieure, lange, grootgeschapen, sterke, super potente, super intelligente, hoger geevolueerde, Blanke Arisch Arctische mensapen, en dit is iets wat ik al jaren beter wil begrijpen.




=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2023, 21:05   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

nieuwe ontwikkeling nu in deze hete HOMOHATERS bende die mij bedreigd ok
ik werd gebeld door een kopie van mijzelf, iemand die zich voordoet als mij met mijn naam en overige feiten. Hoe dit verder zal aflopen is toch gevaarlijk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2023, 21:47   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Er woedt een golf van fascisme over de wereld. Het fascisme is nu overal.
Daar zeg je wat. De Nazi’s hadden het ook op homo’s gemunt. Die werden, net als Joden en Zigeuners in concentratiekampen gestopt.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2023, 21:47   #29
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Stem niet op forum voor democratie want dan teken jij voor je eigen vernietiging in een fascistische, nazistische POETIN MOorddadige dictatuur. En dit is wat Thierry Baudet ook nastreeft en wil diep in zijn witte duivelse hart, echt gevaarlijk nazistsiche heerschap is hij, gespleten, homohater, psychopaat, narcist, megalomaan, ja hele politiek zit vol met zulke ziekelingen.

Westerse Democratieen in Europa zijn mislukt nu denk ik, Europese Unie is MISLUKT en ant Blank/ Arische Europeanen dus er zal nu door alle inheemse Blank/ Arisch Europese Rassen zelf een harde Extreemrechtse revolutie gestart moeten worden, uit zelfbehoud en om totale vernietiging van hun recessieve Blank/ Arische Apenras dus te voorkomen en alleen de potente en sterkste, viriele Heteroseksuele Blank/ Arische mannetjes apen kunnen deze OORLOG starten, gewoon om tot de dood te vechten voor hun laatste, maagdelijke blanke HOEREN dochters, nichtjes en overige witte meiden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 12:53   #30
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Nou ik leef nog en ik moet wel uiitkijken nu buiten op straat, want die Poolse HOMOHATERS bende kan op mij loeren om mij af te schieten of rolstoel in te slaan ok.

maar ik heb mijn ruim 2000 Gammafiele HHM Kattenmode foto's en ruim 30 video's weer online gezet, kijken of zij mij nog gaan bellen komende maanden.

ik speel nu met mijn leven ok, er waren meerdere homohaters clubjes en reiligieuze instellingen die mij belden en bedreigden, en alles komt binnenkort openbaar, vanwege het maatschappelijke belang ervan.


==================
zie de foto's hier

https://eu.zonerama.com/dewanand/707692


en hier de video's online op mijn youtube kanaal waarin ik dus in de Gammafiele HHM Kattenmode pakjes gekleed ben, en dit is dus absoluut GEEN Blanke HOMO mode en ook GEEN Koelie/ Neger/ hindoe HOMO Mode stijl.

https://www.youtube.com/@kritischpod...ald5301/videos



=============================
Alice Pomstra-Elmont
·
We kijken vaak weg.

==============================
Waldo Wieroe Phagalwa
ja heb ik ook op harde wijze moeten meemaken afgelopen zes maanden, hele HEL overleefd. Mijn nek redden lukte mij, alles alleen uitgevochten. // Mensen laten je stikken en lachen je hard uit, geven je trap na dood in. Daarom plegen heel veel mensen zelfmoord of ze nemen bloedig wraak op de beestachtige maatschappij en schieten opeens mensen dood of begaan vandalisme uit verdriet en haat. // Egoisme is de basis van een kapitalistische markteconomie dus het wordt dan een zieke maatschappij, je zoekt het alleen uit of je pleegt zelfmoord.

Beantwoorden
1 min


===============================


Sandra van der Kruk
·
De professor komt de collegezaal binnen.
Hij kijkt rond.
"Jij daar op de 8e rij. Kun je me vertellen hoe je heet?" vraagt hij aan een student.
"Mijn naam is Sandra" zegt een stem.
De professor vraagt haar, "Verlaat alstublieft mijn collegezaal. Ik wil je niet in mijn college zien."
Iedereen is stil. De studente is geïrriteerd, pakt langzaam haar spullen en staat op.
"Sneller alstublieft" wordt haar gevraagd.
Ze durft niets te zeggen en verlaat de collegezaal.
De professor blijft om zich heen kijken.
De deelnemers schrikken.
"Waarom zijn er wetten?" vraagt hij aan de groep.
Allen zijn stil. Iedereen kijkt naar de anderen.
"Waar zijn wetten voor?" vraagt hij opnieuw.
"Sociale orde" klinkt uit een rij
Een leerling zegt: "Om iemands persoonlijke rechten te beschermen."
Een ander zegt: "Zodat je op de staat kunt vertrouwen."
De professor is niet tevreden.
"Rechtvaardigheid" roept een student.
De professor glimlacht. Ze heeft zijn aandacht.
"Hartelijk dank. Heb ik me eerder oneerlijk gedragen tegenover je klasgenoot?"
Iedereen knikt.
"Dat heb ik inderdaad gedaan. Waarom heeft niemand geprotesteerd?
Waarom probeerde niemand van jullie me tegen te houden?
Waarom wilden jullie dit onrecht niet voorkomen?" vraagt hij.
Niemand antwoordt.
"Wat je net hebt geleerd zou je in 1000 uur colleges niet hebben begrepen als je het niet had beleefd. Je hebt niets gezegd, alleen omdat je er zelf niet door geraakt bent. Deze houding spreekt tegen u en tegen het leven. U denkt dat zolang het u niet aangaat, het u niets aangaat. Ik zeg u, als u vandaag niets zegt en geen gerechtigheid brengt, dan zult u op een dag ook onrecht ervaren en zal niemand voor u staan. Gerechtigheid leeft door ons allen heen. We moeten ervoor vechten."
"In het leven en op het werk leven we vaak naast elkaar in plaats van met elkaar. We troosten onszelf dat de problemen van anderen ons niet aangaan. We gaan naar huis en zijn blij dat we gespaard zijn gebleven. Maar het gaat ook om het opkomen voor anderen. Elke dag gebeurt er onrecht in het bedrijfsleven, in de sport of op de tram. Erop vertrouwen dat iemand het oplost is niet genoeg. Het is onze plicht om er voor anderen te zijn. Spreken voor anderen wanneer zij dat niet kunnen."
En ja. De professor vroeg de voorgelichte student om terug te komen.
bron: onbekend
We moeten opnieuw leren opstaan, amigos.Het is onze plicht. Moed is gewoon een beslissing, je zal er fier op zijn, elke keer opnieuw??



==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 17:01   #31
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Na ja zie maar dat je het hoofd koel houdt........ Niet te veel piekeren & zo hé.

(Als het hier beter gaat kom ik wel eens naar Delft ^^)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 22:34   #32
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Is dit een "onverklaarde oorlog" ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2023, 23:53   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Na ja zie maar dat je het hoofd koel houdt........ Niet te veel piekeren & zo hé.

(Als het hier beter gaat kom ik wel eens naar Delft ^^)

Nee bembem,

kut nu, gisteren wilden die polen hier in delft dus mij koud komen maken, rolstoel in trappen, zware AK47 kontakt van mij stopte dit tijdig. Ja dus hij redde opnieuw mijn leven. Maar nu hangt mijn leven opnieuw aan dunner zijden draadje, andere ICT bende uit india flikte mij iets ergers.

uitkijken nu, kut nu, het is nu voor mij buigen omdat barsten mijn DOOD zal worden. Tegen een poolse maffia bende van minstens 1000 bewapende gasten kan ik nooit winnen en politie is doodsbang voor hen.

De Nederlandse Rechtsstaat is nu Ter ziele, maffia is de baas.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 00:19   #34
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Nee bembem,

kut nu, gisteren wilden die polen hier in delft dus mij koud komen maken, rolstoel in trappen, zware AK47 kontakt van mij stopte dit tijdig. Ja dus hij redde opnieuw mijn leven. Maar nu hangt mijn leven opnieuw aan dunner zijden draadje, andere ICT bende uit india flikte mij iets ergers.

uitkijken nu, kut nu, het is nu voor mij buigen omdat barsten mijn DOOD zal worden. Tegen een poolse maffia bende van minstens 1000 bewapende gasten kan ik nooit winnen en politie is doodsbang voor hen.

De Nederlandse Rechtsstaat is nu Ter ziele, maffia is de baas.
Overdrijf je niet een beetje?

Maar kom anders naar Antwerpen, ik betaal het ticket wel.
Kan je me helpen doorheen m'n donkere periode hier, samen gezellig koken enzo
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 20:44   #35
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Overdrijf je niet een beetje?

Maar kom anders naar Antwerpen, ik betaal het ticket wel.
Kan je me helpen doorheen m'n donkere periode hier, samen gezellig koken enzo

oorlog nu ok moet het uitvechten meerdere bendes terroriseren mij al jaren
ze tappen mijn email af, whatsapp, telefoon afluisteren ok. politie kan niets doen en zegt dat ik fantaseer.

in januari ok zie ik je.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 23:37   #36
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 01:24   #37
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

de politie in Nederland is toch doodsbang voor de macht van de maffia en hele georganiseerde zware misdaad. Maffia heeft de oorlog gewonnen nu denk ik, en ik maak dit nu echt zelf mee ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2023, 00:37   #38
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja ik moet hem inlichten hierover Aniel Orie



==============================
https://www.frontaalnaakt.nl/archive...er-kennen.html




Home » Archief » Leer mij de VVD’er kennen


[28.11.2023]
Leer mij de VVD’er kennen

Aniel Orie

Kent u de uitspraak: “Ik zie geen kleur”? Deze uitspraak hoor ik vooral in VVD-kringen en daarom was het voor mij al duidelijk dat de VVD niet de grootste partij zou worden tijdens de afgelopen verkiezingen. Op 20 augustus 2023 meldde ik dat op Twitter/X en helaas kreeg ik gelijk.

De VVD heeft met haar strategie van de afgelopen jaren, uitgevoerd en mede ontwikkeld door Mark Rutte, de racistische stemmer optimaal bediend. Door 13 jaar in het torentje te zitten, hebben ze zich oppermachtig gevoeld en daardoor is een strategische fout gemaakt door een Turkse naar voren te schuiven als lijsttrekker.

Om de achterban nog beter te bedienen en de boeren-fascisten van BBB en de fascisten van FVD en JA21 het gras voor de voeten weg te maaien, ging de VVD hard op het migratiedossier. De VVD koos ervoor om een persoon van kleur naar voren te schuiven om te kunnen zeggen: “Wij zijn geen racisten want wij hebben een lijsttrekker van kleur”. De cirkel leek rond en de weg naar weer een gewonnen verkiezing leek ingezet. Maar het tij kon niet meer worden gekeerd. Hoe dichterbij de datum van 22 november kwam, hoe nerveuzer het campagneteam werd: de uiterste rechterflank van de VVD zou nooit op een Turkse stemmen. Het blonder verven van de haren van Dilan was een leuk bedachte poging, haar naam en de buitenlandse trekken in haar gezicht kon ze niet verbergen.
Neppe Louis Vuitton-tas

Op 22 november besloten de wakkere VVD’ers hun stem te geven aan de verloren zoon Geert Wilders. Geert, die bij de VVD was opgeleid, was een veiligere keuze dan het land verkwanselen aan een Turkse die met een neppe Louis Vuitton-tas per KLM-vlucht, en niet in een gammel bootje, naar Nederland was gekomen. Dat ze daarover in VVD-stijl liegt, kon de achterban wel waarderen. Maar die neptas was toch typisch iets wat je van een Turkse kon verwachten, toch?



https://www.frontaalnaakt.nl/archive...er-kennen.html
==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2023, 01:10   #39
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

-lol-

https://www.youtube.com/watch?v=bXLu...estDocumentary
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2023, 01:28   #40
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=NHEaYbDWyQE
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be