Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 januari 2003, 19:51   #61
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Superstaaf:ik vergelijk mijn eigen ten eerste niet met een hond,en ik ben trouw dat is waar en dat zal zo blijven.
Democratsteve :het blok is voor mij de oplossing voor veel van mijn problemen,en dat de multicul en de moslims niet mijn favoriete dingen zijn is algemeen geweten.
Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten verzwijgen en voor wie.
Je medelijden hoef ik niet ,en als het blok zal mee regeren ben ik er zeker van dat het hier al een pakske minder gekleurd zal zijn.
Moest hier een minimum van moslims rondlopen zou je mij ook niet horen maar het aantal loopt de spuigaten uit en hun intigratie laat zeer te wensen over.
Wees jij maar blind voor het geen dat rond je gebeurt ,maar ik doe niet mee .
En aan dat europese wangedrocht van wetten enz.. heb ik lak.
En over dat ongelukkig zijn ,tja wie kan daar blij mee zijn ik in ieder geval niet,en het is zeer erg dat mensen die ik tot mijn volk zou moeten beschouwen zo aan domheid lijden.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 20:27   #62
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Net zoals ik zeg:jah jah is een modale moslim ,ze zijn allemaal zo extreem in mijn ogen ,ik trap niet in die zever van ze zijn niet allemaal zo en er zijn er ook tegen hem.
Zand in de ogen strooien ja ,daar zijn ze goed in en zo de vlaming wat wijs maken en toch hun ding maar doen.
Alle Blokkers zijn rotte vissen, bullebakken, en nog van dat. Ik geloof niet dat er ook goeie bij zijn, ze maken ons maar wat wijs en ze strooien ons maar wat zand in de ogen en zijn allemaal racisten. Zo kan ik dat ook he! Zonder argumenten... (Zoek de fout in de vergelijking. Het antwoord: bij het Blok kloppen de beweringen over het algemeen wel, terwijl ze voor de migranten over het algemeen niet kloppen!)
Citaat:
Ja de peilingen van le soir daar kan ik nog inkomen ,tenslotte hebben die er geen baat bij om peilingen te geven die verdraaid zijn.
Dan ken jij Le Soir duidelijk niet...
Citaat:
Dat is bij de brt wel anders ,
Nu is er eens iets dat niet meer Belgisch is, maar Vlaams, en nu wilt ge het nog niet hebben... ah ja, dat past in de taktiek van het Blok: alles MOET slecht blijven: migranten crimineel, overheidsinstellingen e.d. Belgisch. Anders heeft het Blok geen bestaansrecht meer...
Citaat:
en wat ward betreft die zal uiteraard ook wat stemmen halen ,ik denk alleen niet dat hij de verkiezingsdrempel zal halen.
Spijtig genoeg ,onze bondgenoot,al zullen die stemmen niet zozeer van ons kiespubliek komen maar zeer zeker van de vld.
Je kan er plezier in hebben om te doen of wij gaan verliezen ,maar mijn geloof in het blok en zijn kunnen blijft rotsvast overeind staan.
Neenee, ik heb er plezier in als het Blok wint... en als ze dan NOG niet mogen meeregeren en niet snappen dat dat WEL democratisch is, gewoonweg omdat een meerderheid volstaat om te regeren en het Blok niet verdraagt dat ze niet incontournable zijn voor die meerderheid (hetgeen ze pas zullen zijn als wardje de kiesdrempel haalt of het blok een absolute meerderheid haalt).
(Maar hier krijg je al een geruststelling: ik ben ervan overtuigd dat het Blok in Antwerpen binnen afzienbare tijd in het schepencollege zal zetelen.)
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 20:29   #63
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Ah, voor alle duidelijkheid: WANNEER ze in dat college zitten, zullen ze hetzelfde einde meemaken als de LPF...

Dus hoop maar dat ze niet al te gauw een meerderheid zullen hebben, dan hoef je niet uit je droom te ontwaken.
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 20:45   #64
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Als dat je mening is over vlaams blokkers wie houd je tegen om dat te geloven je doet maar ,al is dit onjuist.
De Brt is nog zo belgisch als daarvoor,enkel een letterke veranderen is niet genoeg om vlaams over te komen en te zijn.
Het blok zal tenandere steeds bestaansrecht hebben.
Het cordon sneuveld zoals onlangs werd vastgesteld,dus dat meeregeren zit er dik in,en de lpf vergelijken met het blok gaat niet op want het blok is een goed uitgebouwde partij die trouwens al 25 jaar bestaat.
Nog iets?! 8)
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 21:01   #65
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Ik vind ook niet dat de vergelijking met de lpf opgaat, het blok is een partij die al veel langer meegaat, en meer politieke ervaring heeft (ook al is het in de opositie).
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2003, 23:35   #66
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Het Vlaams Blok is goed in oppositie voeren zonde inhoud ja. Maar als ze aan de macht komen, zal blijken dat ze geen oplossingen hebben!

Qua inhoud zijn ze die 25 jaar nauwelijks vooruit gegaan! Het is alom geweten dat het Blok amper investeert in studies en al haar geld steekt in marketing. Natuurlijk, want ze moeten teren op onjuiste propaganda, en hebben niks aan effectieve oplossingen die van een studiebureau zouden komen. (Dit is hier op het forum al herhaaldelijk besproken, maar heb ik nog maar eens herhaald om een reactie tegelijk te pareren).

Wanneer ze aan de macht komen zullen ze zich moeten bewijzen, en ik hoop voor de Antwerpenaren dat ik me vergis, maar wat nu een verzuring is, zou dan wel eens een verrotting kunnen worden... De vergelijking met de LPF zou hier dan wel degelijk opgaan...
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 00:30   #67
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Het vlaams blok steekt enorm veel tijd en geld in het opleiden van hun mandatarissen enz...
Wat een leugens maar weer.
Er zijn ook zomeruniversiteiten en congressen waar allerhande materie word besproken en eveneens de oplossingen ervoor.
Het blok bestaat 25jaar en wees maar zeker dat ze de juiste opgeleide mensen hebben om op welke plaats dan ook te zitten.
Antwerpen zal daar eerst van kunnen profiteren en zo gaandeweg het hele land.
En uiteraard gaat je hele redenering mank aangaande de vergelijking met de lpf en vlaams blok.
Je kan geen goed uitgebouwde partij op een hoopje gooien met de lpf.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 14:46   #68
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Het vlaams blok steekt enorm veel tijd en geld in het opleiden van hun mandatarissen enz...
Wat een leugens maar weer.
Ja, heel veel tijd en geld in het opleiden van hun mandatarissen: "hoe plak ik een affiche", "hoe maak ik een efficiënte affiche", "hoe breek ik elk voorstel, zonder daarom een oplossing te moeten geven", "hoe maak ik goeie slogans", "wat staat er allemaal in de koran dat we tegen de moslims kunnen gebruiken", "wat is er allemaal slecht aan Wallonië" (wat er goed is, is niet van belang), "in welke opzichten zijn negers slechter dan ons" (ook hier weer: de goeie dingen kunnen we niet gebruiken), en de geheime kampen, die officieel niet in naam van het Blok georganiseerd worden: "hoe ben ik een goede nazi", "hoe klop ik een neger in elkaar", ...
Citaat:
Er zijn ook zomeruniversiteiten en congressen waar allerhande materie word besproken en eveneens de oplossingen ervoor.
Thema's: zie supra
Citaat:
Het blok bestaat 25jaar en wees maar zeker dat ze de juiste opgeleide mensen hebben om op welke plaats dan ook te zitten.
Daar twijfel ik niet aan: de juist opgeleide mensen... maar wat is juist opgeleid he... voor het blok is dat expert zijn in ... opnieuw... bovenstaande thema's!
Citaat:
Antwerpen zal daar eerst van kunnen profiteren en zo gaandeweg het hele land.
Ik DACHT wel dat daar de profiteurs zaten! Nu weten we het zeker! Daarom heeft het Blok daar zoveel stemmen...
Citaat:
En uiteraard gaat je hele redenering mank aangaande de vergelijking met de lpf en vlaams blok.
Wel, manke redeneringen voor manke partijen he.
Citaat:
Je kan geen goed uitgebouwde partij op een hoopje gooien met de lpf.
Inderdaad, de LPF mist die ervaring die het Blok via bovenstaande kampen en toepassingen in de praktijk heeft opgedaan.
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 15:28   #69
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Het vlaams blok steekt enorm veel tijd en geld in het opleiden van hun mandatarissen enz...
Wat een leugens maar weer.
Er zijn ook zomeruniversiteiten en congressen waar allerhande materie word besproken en eveneens de oplossingen ervoor.
Het blok bestaat 25jaar en wees maar zeker dat ze de juiste opgeleide mensen hebben om op welke plaats dan ook te zitten.
Antwerpen zal daar eerst van kunnen profiteren en zo gaandeweg het hele land.
En uiteraard gaat je hele redenering mank aangaande de vergelijking met de lpf en vlaams blok.
Je kan geen goed uitgebouwde partij op een hoopje gooien met de lpf.
Dat, DNB, is nu eens een prachtig gefundeerde argumentatie op hoog niveau! Nog van dat!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 20:02   #70
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Ik vind dat personen die totaal niets van het vlaams blok kennen beter hun leugens inslikken.
Want van horen zeggen zie je veel nietwaar.
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald ze wel,en in jouw geval dnb kan die niet snel genoeg achterhaald worden.
Jij kunt wel neerbuigend en belachelijk doen over mijn partij maar dat is duidelijk een teken van zwakte van jouw kant. 8)
Ze groeien elke verkiezingen weer ,al wat ze verkondigen en aan oplossingen aanbieden is juist.
En daat gaat je niet,het linkse gedachtengoed van jou word stillekes aan in de kiem gesmoord.
Schop nu maar wat in het wilde weg ,het zal niet baten.
Niet voor jou ,niet voor je vriendjes.
En ik zal er staan indien dat een feit word,dan zal er pas gelachen worden.
Maar spartel maar wat verder ,ik lach nu al.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 20:26   #71
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik vind dat personen die totaal niets van het vlaams blok kennen beter hun leugens inslikken.
Want van horen zeggen zie je veel nietwaar.
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald ze wel,en in jouw geval dnb kan die niet snel genoeg achterhaald worden.
De vraag is: over WELKE WAARHEID heb je het in "gods"naam toch!?!?!? Jullie opgeblazen vooroordelen noem ik niet de waarheid! Wanneer ga je eens met ][size=6]ZINNIGE [/size]argumenten komen! Wat jij kan kan iedereen! En dat heb ik hierboven ook aangetoond. Ik kan ook beginnen zeggen dat iedereen wiens naam met een L begint een leugenaar is, iedereen wiens ouders gescheiden zijn, crimineel zijn, dat je griep krijgt omdat je een misdaad begaan hebt, dat grote mensen winkeldieven zijn omdat ze boven de rekken uit kunnen kijken om te zien of er niemand aankomt, e.d.m.!!!
Citaat:
Jij kunt wel neerbuigend en belachelijk doen over mijn partij maar dat is duidelijk een teken van zwakte van jouw kant. 8)
Ik ben graag zwak 8)
Citaat:
Ze groeien elke verkiezingen weer ,al wat ze verkondigen en aan oplossingen aanbieden is juist.
Yeah right... Ik vind het alleen jammer dat je nu niet kan zien dat ik hier plat lig van het lachen!
Citaat:
En daat gaat je niet,het linkse gedachtengoed van jou word stillekes aan in de kiem gesmoord.
Schop nu maar wat in het wilde weg ,het zal niet baten.
Is het onlangs niet bewezen dat zure mensen, zoals de Blokkers die zo'n negatieve kijk hebben op 't leven, in iedereen een crimineel zien (allez, in beduidend meer mensen dan een ander, gewoon omdat ze in elke vreemdeling een crimineel zien), minder lang leven omdat ze ten onder gaan aan maagzweren, achtervolgingsangst, kanker, allemaal door dat negativisme, die verzuurde gedachten, enz.
Citaat:
Niet voor jou ,niet voor je vriendjes.
En ik zal er staan indien dat een feit word,dan zal er pas gelachen worden.
Maar spartel maar wat verder ,ik lach nu al.
Oh, lach maar, maar laat de onschuldigen met rust! Zoals die goede huisvaders en jongeren die nooit iets verkeerd hebben gedaan. Maar ook die mensen die WEL iets verkeerd doen, maar daarom niet meer dan de gemiddelde aboriginal !
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 21:16   #72
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Elke waarheid die een weldenkend mens begrijpt.
En niet die alles mag en kan mentaliteit en ach we gooien alles op een hoopje en het komt van z'n eigen wel goed.(totale onzin dus)
En wat toon jij aan het geen ik hierboven zet zeker.
In neem aan dat je zwak bent,enne.... kun je je niet doodlachen.
Ik ben totaal niet zuur,ik ben het zonnetje zelf.
Negatief ,nope ook niet ,ik zie gewoon wat er gebeurt en daar kun je inderdaad neerslachtig van worden ,maar we gaan door tegen de multicul.
En welke onschuldigen ,zo een soort dan degenen die patrick mombaerts hebben vermoord en dan een belachelijke straf krijgen.
De ouders zouden hun huis moeten verkopen ,ik ben vrijwilliger om alles buiten te dragen,zeg nu nog eens dat ik onverdraagzaam ben.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2003, 22:27   #73
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Elke waarheid die een weldenkend mens begrijpt.
En niet die alles mag en kan mentaliteit en ach we gooien alles op een hoopje en het komt van z'n eigen wel goed.(totale onzin dus)
Dat alles kan en alles mag, dat heeft nog nooit één politicus beweerd! Ooit van wetten gehoord? (Dat zijn die dingen die tot stand komen in het parlement. En het parlement, dat is die plaats waar het Blok geen zinnig werk verricht, want ze houden zich enkel met demagogische veralgemenende propaganda bezig). Maar om terug te komen op die wetten: als alles mag en alles kan, dan zouden er geen wetten zijn!!!

(Pittig detail: de enige oppositiepartij die resoluut tegen elk wetsvoorstel en elk wetsontwerp stemt, is het Blok!!! En de partij met de minste wetsontwerpen... juist ja, ook het Blok!!! Of hoe je kan stellen dat het Blok een alles mag alles kan mentaliteit heeft... )
Citaat:
En wat toon jij aan het geen ik hierboven zet zeker.
In neem aan dat je zwak bent,enne....
Correctie: ik HEB een zwak voor mensen, de wereld, de maatschappij... maar ik BEN sterk
Citaat:
kun je je niet doodlachen.
Ik ben totaal niet zuur,ik ben het zonnetje zelf.
Negatief ,nope ook niet ,ik zie gewoon wat er gebeurt en daar kun je inderdaad neerslachtig van worden ,maar we gaan door tegen de multicul.
Dat hebben kinderen en demente mensen ook: waanideeën en angsten, gewoon door pure onwetendheid. Remember: idioot komt van het Griekse idiootès, wat onwetend betekent!
Citaat:
En welke onschuldigen ,zo een soort dan degenen die patrick mombaerts hebben vermoord en dan een belachelijke straf krijgen.
Nee, geen onschuldigen zoals degene die Mombaerts heeft vermoord en dan een belachelijke straf krijgt! Je spreekt jezelf tegen!!! Ofwel is hij onschuldig, ofwel krijgt hij een straf! En aangezien die persoon een straf heeft gekregen, kan je moeilijk stellen dat de rechter hem onschuldig heeft bevonden! En om verder te gaan op de zaak Mombaerts: wat stoort u nu eigenlijk aan de zaak? Dat het een buitenlander is die Mombaerts heeft vermoord? Of de straf? Dat het een buitenlander is, is geen reden om te veralgemenen, en de straf, dat is zeker niet de buitenlander zijn schuld. Maar het gerecht heeft ook zijn werk gedaan!!! Een minderjarige wordt op die manier gestraft! Een aboriginal had dezelfde straf gekregen!
Citaat:
De ouders zouden hun huis moeten verkopen ,ik ben vrijwilliger om alles buiten te dragen,zeg nu nog eens dat ik onverdraagzaam ben.
Onverdraagzaamheid tegenover migranten ja, dat is het minste wat ik bij jou vaststel... Of wil je zeggen dat je wel verdraagt dat er migranten in Vlaanderen wonen? Dat is toch onverdraagzaamheid, niet? NIET VERDRAGEN DAT EEN ANDER OOK GEWOON GEBOREN WORDT, OOK WIL LEVEN, EN OOK KANSEN WIL!!!
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 14:46   #74
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Wel dnb: van harte proficiat jij bent meester(es) van het verdaaien van woorden en zinnen uit de context te halen.
Met de alles mag en kan mentaliteit bedoel ik : hetgene jouw soort in hun kopke heeft,en daar verzet ik me tegen.
Het vlaams blok heeft groot gelijk dat ze de domme wetten die ze door het parlement willen jagen tegenstemmen.
Stemmen waar men niet echt voor is maar wel om het hagje te redden doen de anderen maar.
Propaganda ten andere voert elke partij alleen is het vlaams blok er de beste in.
En dat het opbrengt laat elke verkiezing zien nietwaar.
Zwak dus,ik heb geen angst ook en ben ik niet onwetend, want anders dacht ik als jij,god behoede het.
Ook spreek ik mijn eigen niet tegen hoor ,wat ik met patrick mombaerts wou aanhalen ,(de mens rust in vrede en zijn familie die nu een beetje gerechtigheid gekregen heeft)is dat men hier met twee maten en gewichten weegt.
Hij is duidelijk vermoord en wat krijgt dat boefje:120uur gemeenschapsdienst begot,en ocharme zijn ouders moeten hun huis verkopen,geen compassie jongsken.
Dat komt ervan als ge je kinderen de alles kan en mag mentaliteit aan leert en maar laat betijen.
En dan die gek die in borgerhout een vreemdeling vermoord heeft ,jup dan zijn de poppen aan het dansen en gaan de lafaards van politici naar de begrafenis van die vreemde.
Waar waren ze bij de begrafenis van patrick ,dat was niet belangerijk genoeg zeker.
Jij preekt veel over aboriginals ,wel daar heb ik nog respect voor die hun land is OOK afgepakt en ijveren OOKvoor hun rechten.
Jij kan me onverdraagzaam vinden ,trek ik me niet aan waarom zou ik ook.
Ik ben tegen abortus dus ik kan erin komen dat iedereen wil geboren worden ,en wil leven ,zelfs de zelfde kansen krijgt,maar waarom de twee laatsten persé hier.
Daar ben ik tegen.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 17:04   #75
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Wel dnb: van harte proficiat jij bent meester(es) van het verdaaien van woorden en zinnen uit de context te halen.
Met de alles mag en kan mentaliteit bedoel ik : hetgene jouw soort in hun kopke heeft,en daar verzet ik me tegen.
Pardon? Mijn soort? Definieer 'uw soort'.
Citaat:
Het vlaams blok heeft groot gelijk dat ze de domme wetten die ze door het parlement willen jagen tegenstemmen.
Heel groot gelijk zelfs, als ze die zo dom vinden. MAAR ZE HEBBEN ZELF HET RECHT wetsvoorstellen in te dienen, hetgeen ze beduidend minder doen dan de andere partijen! DAAR had ik het over... Ze doen hun werk niet, maar houden zich alleen maar bezig met propaganda!
Citaat:
Stemmen waar men niet echt voor is maar wel om het hagje te redden doen de anderen maar.
Propaganda ten andere voert elke partij alleen is het vlaams blok er de beste in.
En dat het opbrengt laat elke verkiezing zien nietwaar.
Maar dan moeten ze niet klagen dat de wetten niet goed zijn he. DAT ZE EERST MAAR EENS HUN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN IN HET PARLEMENT, de wetgevende macht, VOORDAT ZE WILLEN REGEREN (waarbij ook nog dingen in uitvoer moeten gebracht worden!) En als het Blok op een wettelijke manier iets aan de problemen wil doen, op de manier dat zij het voorstellen, dan zullen ze nog EEN PAK wetten moeten aanpassen... dat ze nu al maar met dat werk beginnen, want wanneer ze aan de startstreep staan (in de regering zitten dus), dan is het te laat, DAN WIL DE BURGER BEWIJZEN!
Citaat:
Zwak dus,ik heb geen angst ook en ben ik niet onwetend, want anders dacht ik als jij,god behoede het.
Ook spreek ik mijn eigen niet tegen hoor ,wat ik met patrick mombaerts wou aanhalen ,(de mens rust in vrede en zijn familie die nu een beetje gerechtigheid gekregen heeft)is dat men hier met twee maten en gewichten weegt.
Hij is duidelijk vermoord en wat krijgt dat boefje:120uur gemeenschapsdienst begot,en ocharme zijn ouders moeten hun huis verkopen,geen compassie jongsken.
Dat komt ervan als ge je kinderen de alles kan en mag mentaliteit aan leert en maar laat betijen.
En dan die gek die in borgerhout een vreemdeling vermoord heeft ,jup dan zijn de poppen aan het dansen en gaan de lafaards van politici naar de begrafenis van die vreemde.
Waar waren ze bij de begrafenis van patrick ,dat was niet belangerijk genoeg zeker.
Jij preekt veel over aboriginals ,wel daar heb ik nog respect voor die hun land is OOK afgepakt en ijveren OOKvoor hun rechten.
Jij kan me onverdraagzaam vinden ,trek ik me niet aan waarom zou ik ook.
Maar je HOEFT het je ook niet aan te trekken. Maar dan moet je het niet ontkennen!
Citaat:
Ik ben tegen abortus dus ik kan erin komen dat iedereen wil geboren worden ,en wil leven ,zelfs de zelfde kansen krijgt,maar waarom de twee laatsten persé hier.
Euh... als ze hier geboren zijn... hebben ze het recht dan niet hier te blijven? Of is het omdat de regering in het verleden fouten heeft gemaakt, dat je de mensen nu ineens wil wegsturen? Een beetje goede wil, en we kunnen iets aan dat probleem doen op een menselijke manier! Tenminste... als je een oplossing wil, en er echt van overtuigd bent dat iedereen gelijkwaardig is...
Citaat:
Daar ben ik tegen.
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 20:54   #76
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Jouw soort=leugenachtige linkse kliek.
Zie alleen maar al eens naar je eind van je laatste posting.
Ze hebben inderdaad het recht en ze doen het ook ,maar zelfs al zouden ze het beste voorstel hebben om in een wet te gieten ,het feit dat het van het blok komt is al genoeg om de anderen te laten tegen stemmen.
En wat doen ze erachter ,hun voorstel ietwat anders formuleren en het blok gedacht inpikken.
Ze doen hun werk zelfs zeer goed ,en propaganda moet nu eenmaal gevoerd worden.
Verantwoordelijkheid nemen ze graag op ,maar wie houd hun uit alles buiten ,geef ze de kans en dan zal je mening over hen zeker veranderen.
Stomme wetten moeten veranderd worden inderdaad,liever vandaag dan morgen en er zijn er veel zenne.
De burger zal bewijzen zien en hebben,alleen al dat ze overal buiten gehouden worden zelfs met goede oplossingen pleit niet voor de gevestigde partijen ,bang zijn ze ja om hun postjes kwijt te raken ALS HET BLOK HET TE GOED ZOU DOEN.
Zoals ik al zei noem me onverdraagzaam ,en dan pfffffff.
Geboren en nog niet aangepast zijn =buiten.
En inderdaad de vorige regeringen die hen hier binnengehaald hebben evenals de kaitalisten zijn de schuldige, maar daarom moeten ik en mijn nakomelingen daar niet blijvend voor boeten.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 23:05   #77
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Jouw soort=leugenachtige linkse kliek.
Zie alleen maar al eens naar je eind van je laatste posting.
Waar?
Citaat:
Ze hebben inderdaad het recht en ze doen het ook ,maar zelfs al zouden ze het beste voorstel hebben om in een wet te gieten ,het feit dat het van het blok komt is al genoeg om de anderen te laten tegen stemmen.
En wat doen ze erachter ,hun voorstel ietwat anders formuleren en het blok gedacht inpikken.
Elke wet kan beter, zeker als je zelf een andere ideologie hebt. Het feit dat wetsvoorstellen bijna gekopieerd worden, moet hen blij maken Maar ik had het over het AANTAL voorstellen, DAT is bedroevend laag. Niet het aantal "goedgekeurde" voorstellen, want daar is de meerderheid natuurlijk bevoordeeld in.
Citaat:
Ze doen hun werk zelfs zeer goed ,en propaganda moet nu eenmaal gevoerd worden.
Verantwoordelijkheid nemen ze graag op ,maar wie houd hun uit alles buiten ,geef ze de kans en dan zal je mening over hen zeker veranderen.
Stomme wetten moeten veranderd worden inderdaad,liever vandaag dan morgen en er zijn er veel zenne.
De burger zal bewijzen zien en hebben,alleen al dat ze overal buiten gehouden worden zelfs met goede oplossingen pleit niet voor de gevestigde partijen ,bang zijn ze ja om hun postjes kwijt te raken ALS HET BLOK HET TE GOED ZOU DOEN.
Zoals ik al zei noem me onverdraagzaam ,en dan pfffffff.
Geboren en nog niet aangepast zijn =buiten.
En inderdaad de vorige regeringen die hen hier binnengehaald hebben evenals de kaitalisten zijn de schuldige, maar daarom moeten ik en mijn nakomelingen daar niet blijvend voor boeten.
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 23:11   #78
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Waar =zie boven.
Bijna is niet genoeg.
Beter een goed voorstel indienen dan duizenden miskleunen zoals nu gebeurt bij de gevestigde partijen.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2003, 10:47   #79
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Geboren en nog niet aangepast zijn =buiten.
.
gedwongen deportaties is in strijd met een aantal verdragen
dus VB altijd met zijn "aanpassen of oprotten", ik wil toch eens zien hoe ze mensen gaan deporteren
btw dat laatste doet me toch wel denken aan het nazi-regime toestanden
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2003, 16:17   #80
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Geboren en nog niet aangepast zijn =buiten.
.
gedwongen deportaties is in strijd met een aantal verdragen
dus VB altijd met zijn "aanpassen of oprotten", ik wil toch eens zien hoe ze mensen gaan deporteren
btw dat laatste doet me toch wel denken aan het nazi-regime toestanden
Daarom komt Vlaanderen binnenkort ook met een eigen scheurlijst op, waar het 70-puntenprogramma weer van onder het stof wordt gehaald : het Real Vlaams Blok
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be