Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2003, 18:53   #121
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
als( al dikwijls gezegd tenandere) het voor mijn volk en vlaanderen nefast word of is.
Uw medevlamingen alhier, bedanken u vriendelijk voor uw royale steunbetuiging, maar 't is echt niet nodig.
Kom binnen een paar jaartjes eens terug.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 18:58   #122
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

goh dat word afmaken dnb,te kostelijk.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 19:00   #123
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Maar superzaag toch, het gaat wel over mijn geliefde vlaanderenland en de vlamingen hoor,belgie jekkes.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 19:05   #124
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Maar superzaag toch, het gaat wel over mijn geliefde vlaanderenland en de vlamingen hoor,belgie jekkes.
Sorry hoor!
Dus enkel jij en je deense dog ofzo?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2003, 19:08   #125
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Nee ,het is ne pitbul wees welkom.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2003, 12:00   #126
goodfellow
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 26 april 2003
Berichten: 54
Standaard

Integratie met de islam , is even onnatuurlijk als het paren met
een oliefant. De islam is in heel het westen een struikelblok van
jewelste en onaanvaardbaar.
goodfellow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2003, 13:17   #127
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik zag net de zevende dag, over dit onderwerp.

Annemans, Somers, Vervotte en Talhaoui

Verplichte quota voor allochtonen

Ik dacht dat men als Belg voor een functie als staatspersoneel een aantal examens moest doorlopen?
So? gaat men dan nu aparte examens uitschrijven?
Ali moet weten wanneer hij zijn schapen mag slachten, en anita moet weten welke wettelijke bepalingen er zijn om schapen in te voeren,uit te voeren, hoe ze het moet oplossen bij mond-en klauwzeer, waar ze het slachtafval moet laten verwerken....
En ja! Ali wist het juiste antwoord!

En hij kon het zelfs in het Arabisch uitleggen!

Anita had één aspectje van haar antwoord verkeerd, brute pech voor het kind!

concentratiescholen

Vroeger waren er gewoon "scholen", elitescholen en "gewone" scholen ...
nu blijken allochtonen géén KANS meer te krijgen op goed onderwijs, omdat ze in een concentratieschool zitten....

en bovendien zijn ze boos omdat in andere scholen slechts een bepaald percentage allochtonen worden toegelaten....

ja wat is het nu?

als ze met z'n allen binnenmogen zakt de kwaliteit (leraren blijven dezelfde, stof blijft dezelfde, gebouwen blijven dezelfde) maar... de KWALITEIT zakt! hoe zou dan nu in godsnaam komen zeg?

Enfin, ik wordt er pisnijdig van!

Bart Somers verwoordde exact hoe ik zou reageren, maar ik kan er niet op stemmen! anders deed ik het!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2003, 13:50   #128
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

7de dag ook gezien
eerste vraag die ze stelden aan gerolf was wat VB aan werklooosheig bij allochtonen wou doen, gerolf zei dat VB alleen aandacht had voor werkloosheid bij Vlamingen
schande gewoon
dus werkloosheid bij allochtonen met belgische nationaliteit vind VB niet eens belangrijk

fauzaya was precies slecht gezind, kheb haar al wel verschillende keren op TV gezien maar nog nooit zo hevig
kwist niet eens dat ze zo scherp uit de hoek kon komen
nog een reden om op haar te stemmen
kbegin haar leuker en leuker te vinden
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2003, 15:11   #129
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
eerste vraag die ze stelden aan gerolf was wat VB aan werklooosheig bij allochtonen wou doen, gerolf zei dat VB alleen aandacht had voor werkloosheid bij Vlamingen
schande gewoon
Wat vind je daar schande aan Moon?

Mensen die hier wonen, die hier geen werk vinden, die Belg zijn... ?

Waarom zou Annemans zich specifiek apart zorgen moeten maken om allochtonen die géén belg zijn aan een job te helpen?

Denk je dat de koning van Marokko er de slaap om laat omdat IK geen job zou vinden als ik zin heb om naar Marokko te gaan wonen? Ik krijg er waarschijnlijk zelfs geen werkloosheidsuitkering!


Fawzia maakte de mensen blaaskes wijs!

Waarom quota voor allochtonen?
Omdat ze het voor vrouwen ook gedaan hebben, volgens Fawzia.
Oh ja? VERPLICHTE AANWERVING VAN 51% vrouwen? waar?

(ik heb het niet over de KIES lijsten ! me dunkt is er nog een groot verschil tussen een plaatsje op een kieslijst te krijgen, genoeg stemmen halen, én dan nog een functie kunnen bekleden.)

Vergelijk misschien het plaatsje op de KIESLIJST met het RECHT op sollicitatie! En d�*n kunnen we verder praten.

Hebben allochtonen geen récht op solliciteren?
geen récht op scholing? (volgens mij hebben ze net als anderen zelfs de PLICHT! maar dat woordje kennen sommigen niet)

Noem me gewoon eens één recht dat autochtone belgen wèl hebben en allochtone belgen niet?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2003, 15:45   #130
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
eerste vraag die ze stelden aan gerolf was wat VB aan werklooosheig bij allochtonen wou doen, gerolf zei dat VB alleen aandacht had voor werkloosheid bij Vlamingen
schande gewoon
Wat vind je daar schande aan Moon?

Mensen die hier wonen, die hier geen werk vinden, die Belg zijn... ?

Waarom zou Annemans zich specifiek apart zorgen moeten maken om allochtonen die géén belg zijn aan een job te helpen?

Denk je dat de koning van Marokko er de slaap om laat omdat IK geen job zou vinden als ik zin heb om naar Marokko te gaan wonen? Ik krijg er waarschijnlijk zelfs geen werkloosheidsuitkering!


Fawzia maakte de mensen blaaskes wijs!

Waarom quota voor allochtonen?
Omdat ze het voor vrouwen ook gedaan hebben, volgens Fawzia.
Oh ja? VERPLICHTE AANWERVING VAN 51% vrouwen? waar?

(ik heb het niet over de KIES lijsten ! me dunkt is er nog een groot verschil tussen een plaatsje op een kieslijst te krijgen, genoeg stemmen halen, én dan nog een functie kunnen bekleden.)

Vergelijk misschien het plaatsje op de KIESLIJST met het RECHT op sollicitatie! En d�*n kunnen we verder praten.

Hebben allochtonen geen récht op solliciteren?
geen récht op scholing? (volgens mij hebben ze net als anderen zelfs de PLICHT! maar dat woordje kennen sommigen niet)

Noem me gewoon eens één recht dat autochtone belgen wèl hebben en allochtone belgen niet?
hey circe

ten eerste allochtonen zijn niet alleen mensen zonder belg nationaliteit hé
der zijn veel allochtonen die belg zijn
ik vind gewoon dat VB ook aandacht moet geven aan alle belgen, ook al zijn ze van vreemde origine
zoveel gevraagd is dat toch niet??
btw net zoals jij ben k ook tegen quota's
maar ik vind wel dat er soort sensibiliseringscampagne moet gebeuren
uw argument ivm dat er ook geen 50% vrouwen werken in overheidsdienst vind k volkomen terecht
fauzaya zei iets dat overheid afspiegeling moest zijn van samenleving
daar heb k toch enkele bedenkingen bij, dat betekent dat er dan ook bepaald percentage gehandicapten moet worden aangenomen, 50% vrouwen, 10% holebis,....
allé waar gaat dat naartoe ????
als k haar ooit op straat zie tijdens haar campagne dan wil k haar da toch wel persoonlijk vragen maar ja agalev heeft soms van die rare standpunte maar elke partij heeft zoiets
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2003, 19:00   #131
Ebbe
Burger
 
Ebbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2003
Berichten: 194
Standaard

Om ook zo nekeer dwars te liggen...
Stel dat er in de nabije toekomst een nieuwe cultuur zich in belgië komt vestigen.een soort radicaal nudisme
Een cultuur die er radicaal van overtuigd is dat de god der goden heeft gezegt dat de mens naakt geboren is en dat deze ook zo moet rondlopen als de temperaturen dat toelaten.
Wel,dan hebben deze radicale nudisten toch het recht om in elk dorp en stad met hun blote penis of vagina rond te lopen.
Ook om zo te gaan werken,toch!
En om zo naar school te gaan!
Je haalt het toch nooit in je hoofd om die mensen hun rechten te ontzeggen he!
Ook niet als zij er van overtuigd zijn dat hun god(de god der goden)gezegt heeft dat je mag neuken waar je maar wil,ook in een lijnbus vol schoolkinderen,als het maar lekker is!
Waar wil ik naartoe?
Als je hoofddoeken en mummies toelaat,moet het andere toch ook kunnen?
En hoe gaan onze moslims reageren op deze nieuwe burger?
Ik wil maar aantonen dat bepaalde aspecten in de moslimcultuur ook aanstoot kan geven tot hevige reacties in onze cultuur.
En dat wordt net iets te vaak weggelachen als zijnde dom,extreem rechts,xenofobie,etc...
__________________
In ontwikkeling...
Ebbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 10:41   #132
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Ebbe, het is absurd alles in zijn doorgedreven consequentie door te trekken. Ook consquentie heeft zijn grenzen. Maar het sjaaltje dat mijn boma draagt als ze samen met Mathieleke bij de vrouwen van de Vlaamse boerenbond gaat kaarten, wil ik haar toch niet afnemen. ze zou er een verkoudheid door oplopen. De belachelijke strik die Sigfried Bracke droeg tijdens de 7de dag ...
Weet je hoe een Vlaams dichter als Paul Van Ostayen in de Antwerpse straten er ooit bijliep. Of kijk eens hoe excentriek Vlaamse kunstenaars en schrijvers er soms bijlopen?
Net zoals het belachelijk kostuum van een priester zijn er de petjes, hoeden, sjaaltjes, embleemkes, logootjes, ... die je nu overal in de handel kan kopen en in je kledingsstijl kan integreren.

Het geeft voor mij het leven alleen veel meer kleur en zorgt ervoor dat ieders individueelste eigenheid ook naar voor komt.
Diegene die niet kan leven met de uniciteit van de ander en deze wil maskeren door uniformiteit te prediken, moet voor mijn part eens naar een goede psycholoog gaan. En er leren dat de ander geen verlengstuk is van jezelf.
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 11:25   #133
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Diegene die niet kan leven met de uniciteit van de ander en deze wil maskeren door uniformiteit te prediken, moet voor mijn part eens naar een goede psycholoog gaan
Net daar maak je een denkfout thomas! Het sjaaltje van je oma, of de expliciete kleding van kunstenaars e.d., heeft NIETS maar dan ook NIETS te maken met de symboliek die er van het UNIFORM van de hoofddoek uitgaat.

Waarom heeft men een (praktisch unanieme) aversie tegen het dragen van hakenkruizen ? Of laten we het zelfs uitbreiden tot "het dragen van een NSDAP uniform"

Omdat het hakenkruis (of het NSDAP uniform) symbool staat voor het gedachtengoed van het nazisme. Het superioriteitsdenken van de ene mensensoort tegenover de andere.
Degenen die dus een hakenkruis/uniform droegen, geven daarbij uiting aan hun - weliswaar zelfverklaarde - superioriteit tegenover de niet-dragers van die symbolen.
En het werd nog veel leuker toen de nazi's de macht in handen hadden, want dan kon men lekker fier paraderen met zijn hakenkruis, en duidelijk tonen dat met tot de superieure groep behoorde.

Ontdoe het hakenkruis van die nazi-symboliek en er schiet enkel nog een Keltische "knoop van het eeuwige leven" over. Echter, de nazistische symboliek van het hakenkruis KLEEFT er nog steeds aan vast!

Zo ook de Davidsster: waarom was het zo dramatisch dat Joden een ster op hun kleding moesten naaien? Gewoon omdat vanuit het hakenkruis superioriteitsgevoel, het symbool van de Davidsster als "inferieur" werd beschouwd. Het waren dus de zelfverklaarde superieuren die een andere groep verplichtten om als inferieur naar buiten te komen.

Anderzijds staat nu diezelfde Davidsster in de Israelische vlag, niet als teken van inferioriteit, opgelegd door een andere groep, maar als symbool van onafhankelijkheid. Wèg is dus die originele symboliek die door de nazi's aan dat teken gegeven werd.

Zo kan het dus gebeuren dat indien je een buurman hebt die een jas + hakenkruis op de rug draagt, je automatisch nog koude rillingen krijgt van die vent, terwijl je andere buurvrouw ondertussen rustig een kettinkje met een Davidsster kan omhangen.

Zou er veel bijval komen moesten sommige jongeren opeens gaan EISEN dat ze naar school konden gaan in een NSDAP uniform? Zou de "linkerzijde" hoog van de toren gaan roepen dat het iedereen vrij staat te dragen wat hij wenst en wanneer hij dat wenst?
Ik betwijfel het.

En nu komen we dus bij het hoofddoekprobleem.

----------------
Alles begint blijkbaar bij volgend vers uit de Koran:

Vers 33:59
"O profeet!Zeg tot jouw echtgenotes,jouw dochters en de vrouwen van de gelovigen iets van haar overkleding over zich heen naar beneden laten hangen.Dat bevordert het best dat men haar herkent en niet lastig valt.En God is vergevend en barmhartig."

een andere vertaling zegt:

"O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol."

en in het engels klinkt het als:
"O Prophet! Tell your wives and your daughters and the women of the believers to draw their cloaks (veils) all over their bodies (i.e.screen themselves completely except the eyes or one eye to see the way). That will be better, that they should be known (as free respectable women) so as not to be annoyed. And Allâh is Ever Oft�*Forgiving, Most Merciful."

voor de arabische tekst: http://www.unn.ac.uk/societies/islam...e/nobae033.htm

Op zich is het al hilarisch te noemen dat dit ene vers al telkens verschillende kledingsvoorschriften blijkt te eisen, maar wat wèl opvallend is, is dat de REDEN voor die kledingsvoorschriften wèl de vertalingsonkunde heeft doorstaan, nl.:

de moslima's moeten zich onderscheiden van de niet-moslima's zodanig dat ze NIET lastiggevallen zouden worden

Net zoals de NSDAP uniformdragers, of de hakenkruisadepten zich onderscheidden zodanig dat ze door de nazi's NIET lastiggevallen werden.

Want blijkbaar mochten zowel de moslims als de nazi's dan de andere mensen WEL lastigvallen, toch? Zij waren superieur (zij het nu door hun religieuze overtuiging of door hun politieke overtuiging)

Vanuit die optiek bekeken heeft de hoofddoekdrager op mij identiek hetzelfde effekt als een swastika-drager.


Vanuit die optiek gaat het dan inderdaad niet meer op om te blijven denken dat de hoofddoek een "teken van onderdrukking" zou zijn, zoals sommige moslima's beweren.
NSDAP-uniformdragers voelden zich namelijk ook helemaal niet onderdrukt, zij deden dat toch ook uit vrije wil?
Om op die manier hun overtuiging symbolisch uit te drukken?
Niet hun uiterlijk was van belang, maar wèl hun innerlijk gedachtengoed?


Ontdoe anderzijds de hoofddoek van die bijkomende symboliek en denk aan Brigitte Bardot , één van de vrouwen die het vrouwelijke lichaam heeft "ontbloot" zullen we maar zeggen, (die toch de hoofddoek(sjaal) promootte in de vijftiger jaren)en..... geen vuiltje meer aan de lucht! Tenzij net d�*t voor de huidige draagster ineens godslastering zou worden.

Zelf ben ik voorstander van een actie �* la die Deense Koning: met z'n allen de hoofddoek op! Een nieuwe "westerse" modetrend...... zoals in 1954. Wedden dat er dan commentaar komt van de hoofddoekdraagsters?

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 12:30   #134
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moon
7de dag ook gezien
eerste vraag die ze stelden aan gerolf was wat VB aan werklooosheig bij allochtonen wou doen, gerolf zei dat VB alleen aandacht had voor werkloosheid bij Vlamingen
schande gewoon
dus werkloosheid bij allochtonen met belgische nationaliteit vind VB niet eens belangrijk


ZE ZIJN EERLIJK EN HEBBEN BOVENAL GELIJK.


fauzaya was precies slecht gezind, kheb haar al wel verschillende keren op TV gezien maar nog nooit zo hevig
kwist niet eens dat ze zo scherp uit de hoek kon komen
nog een reden om op haar te stemmen
kbegin haar leuker en leuker te vinden

SJA DEN ENE ALLOCHTOON STEMT VOOR DEN ANDERE UITERAARD.
ZE KON HET NIET HALEN JA.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 14:00   #135
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Circe,

Een kruisje in een katholieke school, het uniform van nonnen afschaffen, peacetekens massaal uitbannen, haarlokken van regaefans verbieden, alle symbolen van jongerensubculturen uitbannen, ... Respect voor de godsdienst is een mensenrecht, he. Een westerse fundamentele waarde.

Ik heb nog nooit iemand zo druk horen doen over een stom sjaaltje.

Maat alstublieft van een hoofdoekje geen symbool als een hakenkruis, he.
Maak je er niet een beetje een cirk van Circe? Overdrijf je niet een beetje...
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 14:32   #136
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

[quote="Thomas"]
Een kruisje in een katholieke school, het uniform van nonnen , , ... Respect voor de godsdienst is een mensenrecht, he. Een westerse fundamentele waarde.


Zo zou je het beter kunnen formuleren .
En dit behoort tot onze westerse cultuur

Ik heb nog nooit iemand zo druk horen doen over een stom sjaaltje.

Inderdaad vrije godsdienstvrijheid ,doch in eigen THUISland .
Al dat moslimgedoe hoort hier niet thuis.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2003, 16:03   #137
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Circe,

Een kruisje in een katholieke school, het uniform van nonnen afschaffen, peacetekens massaal uitbannen, haarlokken van regaefans verbieden, alle symbolen van jongerensubculturen uitbannen, ... Respect voor de godsdienst is een mensenrecht, he. Een westerse fundamentele waarde.

Ik heb nog nooit iemand zo druk horen doen over een stom sjaaltje.

Maat alstublieft van een hoofdoekje geen symbool als een hakenkruis, he.
Maak je er niet een beetje een cirk van Circe? Overdrijf je niet een beetje...
De grondbeginselen van de christelijke religies, de peacetekens etc... zijn gebaseerd op gelijkheid tussen alle mensen.
Indien iemand met een teken rondloopt dat "gelijkheid" symboliseert, dan hoef ik me helemaal niet ongemakkelijk te voelen.
Indien iemand met een teken rondloopt dat "ongelijkheid" wil symboliseren, dan doe ik dat wèl!

Misschien kan je je beter eens verdiepen in de grondbeginselen van Islam, de basis waarop Mohammed de dar-al-islaam (het derde Rijk?) wou implementeren, en dan begrijp je misschien waarom ik de swastika écht wel gelijk kan stellen aan het symbolische dragen van de hoofddoek!

Probleem is dat er té weinig mensen zijn die de moeite doen om de koran, de ahadith, en een beetje de historische ontwikkeling van islam te bestuderen.

En nee, ook niet alle Duitsers waren "slechte" mensen! Zij zaten ook gevangen in een systeem.

Maar dat systeem hier toelaten, zelfs met open armen ontvangen, het voorzien van zoveel mogelijk extra subsidies, allerlei toegevingen doen waardoor we ONZE wetten terug 1400 jaar moeten terugschroeven... NEE!

op 11 mei houden de moslima-hoofddoekdraagsters een betoging in Antwerpen! Ze mogen eindelijk eens buiten! Misschien kan je mee gaan betogen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door www.turnhoutsebaan.be
Wij zullen duidelijk maken dat noch onze mannen noch onze hoofddoek het probleem zijn , maar eerder HET SYSTEEM!!!

Dit is geen eenmalige actie, maar zolang de moslimvrouw in onderdrukking leeft in deze quasie democratische samenleving , zal zij zich verzetten! De tijd van zwijgen is voorbij, wij zijn het beu!!!

Dus zondag 11 mei 2003 zullen we op de groenplaats in Antwerpen verzamelen om 14h

(en tussen haakjes: volgens mij wordt Circe uitgesproken als Kirke! niet als Cirq thomasje! groetjes trouwens!)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be