Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2018, 18:11   #1
1000 miles
Burger
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Locatie: Aalst
Berichten: 172
Standaard Moeten er nog boetes zijn...?

Nu de belastingdruk in België ongekende hoogten heeft gescheerd is dit d.m.v. o.a. de taxshift weer wat afgezwakt en zijn we weer even een ietsiepietsie concurrentieel geworden binnen Europa.
Ik zeg bewust "even" want gegarandeerd binnen de 5 jaar zijn we weer de koplopers in belastingen betalen.

Omdat het vrijgekomen bedrag bij de huishoudens moet rollen hebben de regeringen zich nu verdienstelijk gemaakt in het intensief verder aanboren van een andere (onvrijwillige) vorm van belastingen die wat op de achtergrond was geraakt nl.boetes.
Hét woord dat 2018 zal typeren.

Enkele recent bijgekomen voorbeelden:
- Gasboetes in alle vormen en maten "you name it we've got it" zeggen de stadsbesturen
- Boetes bij trajectcontroles (ongetwijfeld dé revelatie van 2019 in belastingland)
- waterverspillingsboetes (hot item deze zomer!)(https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=121777789529)
- huwelijksboetes (meer bepaald voor de turkse medevierders die het te luidruchtig maken)
- Boetes om met drones te vliegen waar het niet mag (https://polinfo.kluwer.be/newsview.a...561814&lang=nl)
- Boetes om te snel met elektrische fietsen te rijden(https://www.matrabike.be/fietsenblog...-voor-fietsers)
- Boetes om het strand te vervuilen (https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ards~aa115e09/)
- Boetes indien de voedselveiligheid niet wordt gerespecteerd (FAVV)
- Verkeersboetes worden fors duurder (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170501_02859726)
-....
-..

Kortom: boetes "a volonté" en voor elk wat wils.....
En zoals gezegd, binnenkort, als het modeverschijnsel "taxshift" verdwenen is, weer de belastingsdruk zoals vroeger en voila...weer meer inkomsten zonder te blikken of te blozen én zonder nieuwe belastingen in te voeren!

Of hoe creatief pervers onze politiekers blijven in het genereren van nieuwe inkomsten in de bodemloze put in de schatkist.

Laatst gewijzigd door 1000 miles : 26 juli 2018 om 18:15.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2018, 18:33   #2
1000 miles
Burger
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Locatie: Aalst
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Nu de belastingdruk in België ongekende hoogten heeft gescheerd is dit d.m.v. o.a. de taxshift weer wat afgezwakt en zijn we weer even een ietsiepietsie concurrentieel geworden binnen Europa.
Ik zeg bewust "even" want gegarandeerd binnen de 5 jaar zijn we weer de koplopers in belastingen betalen.

Omdat het vrijgekomen bedrag bij de huishoudens moet rollen hebben de regeringen zich nu verdienstelijk gemaakt in het intensief verder aanboren van een andere (onvrijwillige) vorm van belastingen die wat op de achtergrond was geraakt nl.boetes.
Hét woord dat 2018 zal typeren.

Enkele recent bijgekomen voorbeelden:
- Gasboetes in alle vormen en maten "you name it we've got it" zeggen de stadsbesturen
- Boetes bij trajectcontroles (ongetwijfeld dé revelatie van 2019 in belastingland)
- waterverspillingsboetes (hot item deze zomer!)(https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=121777789529)
- huwelijksboetes (meer bepaald voor de turkse medevierders die het te luidruchtig maken)
- Boetes om met drones te vliegen waar het niet mag (https://polinfo.kluwer.be/newsview.a...561814&lang=nl)
- Boetes om te snel met elektrische fietsen te rijden(https://www.matrabike.be/fietsenblog...-voor-fietsers)
- Boetes om het strand te vervuilen (https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ards~aa115e09/)
- Boetes indien de voedselveiligheid niet wordt gerespecteerd (FAVV)
- Verkeersboetes worden fors duurder (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170501_02859726)

-..

Kortom: boetes "a volonté" en voor elk wat wils.....
En zoals gezegd, binnenkort, als het modeverschijnsel "taxshift" verdwenen is, weer de belastingsdruk zoals vroeger en voila...weer meer inkomsten zonder te blikken of te blozen én zonder nieuwe belastingen in te voeren!

Of hoe creatief pervers onze politiekers blijven in het genereren van nieuwe inkomsten in de bodemloze put in de schatkist.
- Milieuzone boetes in bepaalde steden maar uiteraard binnen afzienbare tijd in alle steden van Vlaanderen!
- ......

Laatst gewijzigd door 1000 miles : 26 juli 2018 om 18:34.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 08:04   #3
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Nu de belastingdruk in België ongekende hoogten heeft gescheerd is dit d.m.v. o.a. de taxshift weer wat afgezwakt en zijn we weer even een ietsiepietsie concurrentieel geworden binnen Europa.
Ik zeg bewust "even" want gegarandeerd binnen de 5 jaar zijn we weer de koplopers in belastingen betalen.

Omdat het vrijgekomen bedrag bij de huishoudens moet rollen hebben de regeringen zich nu verdienstelijk gemaakt in het intensief verder aanboren van een andere (onvrijwillige) vorm van belastingen die wat op de achtergrond was geraakt nl.boetes.
Hét woord dat 2018 zal typeren.

Enkele recent bijgekomen voorbeelden:
- Gasboetes in alle vormen en maten "you name it we've got it" zeggen de stadsbesturen
- Boetes bij trajectcontroles (ongetwijfeld dé revelatie van 2019 in belastingland)
- waterverspillingsboetes (hot item deze zomer!)(https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=121777789529)
- huwelijksboetes (meer bepaald voor de turkse medevierders die het te luidruchtig maken)
- Boetes om met drones te vliegen waar het niet mag (https://polinfo.kluwer.be/newsview.a...561814&lang=nl)
- Boetes om te snel met elektrische fietsen te rijden(https://www.matrabike.be/fietsenblog...-voor-fietsers)
- Boetes om het strand te vervuilen (https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ards~aa115e09/)
- Boetes indien de voedselveiligheid niet wordt gerespecteerd (FAVV)
- Verkeersboetes worden fors duurder (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170501_02859726)
-....
-..

Kortom: boetes "a volonté" en voor elk wat wils.....
En zoals gezegd, binnenkort, als het modeverschijnsel "taxshift" verdwenen is, weer de belastingsdruk zoals vroeger en voila...weer meer inkomsten zonder te blikken of te blozen én zonder nieuwe belastingen in te voeren!

Of hoe creatief pervers onze politiekers blijven in het genereren van nieuwe inkomsten in de bodemloze put in de schatkist.
Boetes dienen in de eerste plaats om opgelegde regels te kunnen afdwingen. Als er geen boete tegenover staat had ik mijne gazon gesproeid de laatste dagen (en velen met mij waarschijnlijk) en zaten we met waterschaarste.

Daarbij, als ge u aan de regels oudt zijn boetes geen probleem.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 08:10   #4
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Elke politici heeft nu eenmaal een gat in zijn/haar hand en de enige manier om een constante geldstroom en -verspilling vol te houden is door de burgers als citroenen te blijven uitpersen. Je krijgt opeens 1 euro cadeau en ze pakken u achter uw rug 10 euro af. Welkom in het meest belachelijke land van de wereld.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 08:12   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Boetes zijn dan ook de enige oplossing die onze afgevaardigden kunnen bedenken om de bevolking in een richting te sturen. Of het de richting is die de bevolking wil is dan weer een ander paar mouwen. Je zou haast gaan denken dat onze volksvertegenwoordigers, eens verkozen, er enkel op uit zijn de bevolking te pesten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 08:14   #6
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Ik denk dat niet maar ben daar zeker van
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 08:35   #7
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Kom jongens,repressie en de uiteraard bijbehorende boetes moeten er nu eenmaal zijn...

Het is dat of een stel bijkomende nieuwe verzonnen belastingen....

De roverheid heeft immers véél geld nodig om haar bendestructuur te kunnen blijven betalen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 09:17   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik ben een grote voorstander van boetes voor criminele dingen,
en ik ben een even grote voorstander van boetes voor asociale dingen.

Ge moet die dingen maar niet doen.

En soms moet ge verder kijken dan uwe neus lang is.
Neem in Mechelen die gasboete om op de dorpels van de ingang van de kerk te zitten.
Voordat die boete ingesteld was, was er een trouw bezig. Apen die op de dorpels zaten, verhinderden een 'plechtige' uitgang uit de kerk, net waar de typische huwelijksfoto' met de bruidsjongens en meisjes enz. genomen worden.
Men vroeg die apen om opzij te gaan, maar die weigerden. Zij gebruikten hun vrijheid om daar ook zich te mogen bevinden ....
Moeten er dan flikken zijn bij elke trouwpartij? En die mogen enkel bevelen geven ivm verkeer ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 09:50   #9
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben een grote voorstander van boetes voor criminele dingen,
en ik ben een even grote voorstander van boetes voor asociale dingen.

Ge moet die dingen maar niet doen.

En soms moet ge verder kijken dan uwe neus lang is.
Neem in Mechelen die gasboete om op de dorpels van de ingang van de kerk te zitten.
Voordat die boete ingesteld was, was er een trouw bezig. Apen die op de dorpels zaten, verhinderden een 'plechtige' uitgang uit de kerk, net waar de typische huwelijksfoto' met de bruidsjongens en meisjes enz. genomen worden.
Men vroeg die apen om opzij te gaan, maar die weigerden. Zij gebruikten hun vrijheid om daar ook zich te mogen bevinden ....
Moeten er dan flikken zijn bij elke trouwpartij? En die mogen enkel bevelen geven ivm verkeer ...
Geen linkje hiervan mijn beste....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 10:30   #10
1000 miles
Burger
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Locatie: Aalst
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Boetes zijn dan ook de enige oplossing die onze afgevaardigden kunnen bedenken om de bevolking in een richting te sturen. Of het de richting is die de bevolking wil is dan weer een ander paar mouwen. Je zou haast gaan denken dat onze volksvertegenwoordigers, eens verkozen, er enkel op uit zijn de bevolking te pesten.
Bewijs mij het tegendeel...??

Of vindt U het normaal dat Vlaanderen letterlijk bol staat van de filstpalen en trajectcontroles??
Dat heeft niet veel meer met verkeersveiligheid te maken.
Om van de zin of onzin van alle andere boetes nog maar te zwijgen...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  flits.png‎
Bekeken: 64
Grootte:  762,3 KB
ID: 109173  

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg traject.jpg‎ (85,7 KB, 120x gelezen)

Laatst gewijzigd door 1000 miles : 27 juli 2018 om 10:41.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 10:44   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Bewijs mij het tegendeel...??

Of vindt U het normaal dat Vlaanderen letterlijk bol staat van de filstpalen en trajectcontroles??
Dat heeft niet veel meer met verkeersveiligheid te maken.
Om van de zin of onzin van alle andere boetes nog maar te zwijgen...
Hoeft niet, ik deel uw mening.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 10:53   #12
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Wat ik als zeer gevaarlijk ondervind is dat ik op mijn motor en in mijn auto elke vijf botten naar mijn snelheidsmeter moet kijken , zeker in buurt van scholen .
30km/u daar ben je snel over als je niet kijkt.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 10:55   #13
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Bewijs mij het tegendeel...??

Of vindt U het normaal dat Vlaanderen letterlijk bol staat van de filstpalen en trajectcontroles??
Dat heeft niet veel meer met verkeersveiligheid te maken.
Om van de zin of onzin van alle andere boetes nog maar te zwijgen...
Zolang er nog steeds mensen zijn die consequent te snel rijden, is het opportuun om meer palen te zetten. De pakkans moet groot genoeg zijn om het overtreden van de wet tegen te gaan.

Kun jij een alternatief drukkingsmiddel geven om ervoor te zorgen dat mensen zich aan de opgelegde snelheidsbeperkingen houden?
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:00   #14
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Wat ik als zeer gevaarlijk ondervind is dat ik op mijn motor en in mijn auto elke vijf botten naar mijn snelheidsmeter moet kijken , zeker in buurt van scholen .
30km/u daar ben je snel over als je niet kijkt.
Aja wat moto's mogen toch alles Ze zouden dat gewoon moeten verbieden. De meest asociale kl**tzakken op de weg, na de vrachtwagens en camionetten : de moto's
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:02   #15
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Bewijs mij het tegendeel...??

Of vindt U het normaal dat Vlaanderen letterlijk bol staat van de filstpalen en trajectcontroles??
Dat heeft niet veel meer met verkeersveiligheid te maken.
Om van de zin of onzin van alle andere boetes nog maar te zwijgen...
Hoe stelt u voor een snelheidsbegrenzing af te dwingen?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:11   #16
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Begrenzer gekoppeld aan GPS. Zo simpel kan het zijn. Maar ten eerste dat willen de wagenfabrikanten niet en ten tweede dan zouden ze geen boetes meer kunnen uitschrijven. En laat dit net nu heel het gegeven zijn waarom de politiek zo graag heeft dat mensen te snel rijden. Dat heeft nog nul, nul met verkeersveiligheid te maken!
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:16   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Begrenzer gekoppeld aan GPS. Zo simpel kan het zijn. Maar ten eerste dat willen de wagenfabrikanten niet en ten tweede dan zouden ze geen boetes meer kunnen uitschrijven. En laat dit net nu heel het gegeven zijn waarom de politiek zo graag heeft dat mensen te snel rijden. Dat heeft nog nul, nul met verkeersveiligheid te maken!
In een noodsituatie wil ik sneller kunnen rijden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:22   #18
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1000 miles Bekijk bericht
Nu de belastingdruk in België ongekende hoogten heeft gescheerd is dit d.m.v. o.a. de taxshift weer wat afgezwakt en zijn we weer even een ietsiepietsie concurrentieel geworden binnen Europa.
Ik zeg bewust "even" want gegarandeerd binnen de 5 jaar zijn we weer de koplopers in belastingen betalen.

Omdat het vrijgekomen bedrag bij de huishoudens moet rollen hebben de regeringen zich nu verdienstelijk gemaakt in het intensief verder aanboren van een andere (onvrijwillige) vorm van belastingen die wat op de achtergrond was geraakt nl.boetes.
Hét woord dat 2018 zal typeren.

Enkele recent bijgekomen voorbeelden:
- Gasboetes in alle vormen en maten "you name it we've got it" zeggen de stadsbesturen
- Boetes bij trajectcontroles (ongetwijfeld dé revelatie van 2019 in belastingland)
- waterverspillingsboetes (hot item deze zomer!)(https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=121777789529)
- huwelijksboetes (meer bepaald voor de turkse medevierders die het te luidruchtig maken)
- Boetes om met drones te vliegen waar het niet mag (https://polinfo.kluwer.be/newsview.a...561814&lang=nl)
- Boetes om te snel met elektrische fietsen te rijden(https://www.matrabike.be/fietsenblog...-voor-fietsers)
- Boetes om het strand te vervuilen (https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ards~aa115e09/)
- Boetes indien de voedselveiligheid niet wordt gerespecteerd (FAVV)
- Verkeersboetes worden fors duurder (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170501_02859726)
-....
-..

Kortom: boetes "a volonté" en voor elk wat wils.....
En zoals gezegd, binnenkort, als het modeverschijnsel "taxshift" verdwenen is, weer de belastingsdruk zoals vroeger en voila...weer meer inkomsten zonder te blikken of te blozen én zonder nieuwe belastingen in te voeren!

Of hoe creatief pervers onze politiekers blijven in het genereren van nieuwe inkomsten in de bodemloze put in de schatkist.
Verkeersboetes zijn hier niet streng genoeg. Vanaf 121 gemeten snelheid zou men 10.000 euro moeten betalen zoals in Amerika. Het aantal cowboys met micropenis zal drastisch verminderen!

Mensen die bumperkleven (mentaal achterlijke imbecielen met een micropenis die minder dan 2 verlichtingspalen tussen hun en hun voorganger op de autosnelweg laten) aan de kant zetten en zwaar beboeten tot 10.000
euro, desnoods via een afbetalingsplan van 250 euro per maand voor de komende 3 tot 4 jaar. Met die inkomsten kan je dan de wegeninfrastructuur verbeteren, de wegentaksen verlagen, enz...

Niks dan voordelen voor iedereen die niet als een asociale achterlijke cowboy met micropenis op de baan rijdt.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:24   #19
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Zolang er nog steeds mensen zijn die consequent te snel rijden, is het opportuun om meer palen te zetten. De pakkans moet groot genoeg zijn om het overtreden van de wet tegen te gaan.

Kun jij een alternatief drukkingsmiddel geven om ervoor te zorgen dat mensen zich aan de opgelegde snelheidsbeperkingen houden?
Beboeten op basis van uw inkomen ipv een vast bedrag. Met vaste boetes telt: hoe meer je verdient hoe minder je gestraft wordt. M.a.w. hoe rijker je bent, hoe minder de wet voor je telt.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2018, 11:35   #20
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Verkeersboetes zijn hier niet streng genoeg. Vanaf 121 gemeten snelheid zou men 10.000 euro moeten betalen zoals in Amerika. Het aantal cowboys met micropenis zal drastisch verminderen!

Mensen die bumperkleven (mentaal achterlijke imbecielen met een micropenis die minder dan 2 verlichtingspalen tussen hun en hun voorganger op de autosnelweg laten) aan de kant zetten en zwaar beboeten tot 10.000
euro, desnoods via een afbetalingsplan van 250 euro per maand voor de komende 3 tot 4 jaar. Met die inkomsten kan je dan de wegeninfrastructuur verbeteren, de wegentaksen verlagen, enz...

Niks dan voordelen voor iedereen die niet als een asociale achterlijke cowboy met micropenis op de baan rijdt.
Waar penisnijd toe leidt!
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be