Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2019, 17:13   #1501
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hoe weet jij dat dat vrouwen zijn ? Gij laat U hier ook alles wijsmaken Niet te geloven
illusie...dat LIJKEN alleen maar vrouwen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 17:17   #1502
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
illusie...dat LIJKEN alleen maar vrouwen
Hier zijn zelfs mannen die zich voordoen als dikke Koreaanse vrouw

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2019 om 17:18.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 22:33   #1503
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Kleuren zijn een illusie maar toch ziet iedereen ze hetzelfde...
Ik wil hier toch nog even op ingaan, want dit is zo dom, dat ik er een genoegen in vind om dat te ontleden.

Beste BigF, vertel mij eens hoe gij weet dat iedereen ze hetzelfde ziet...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 07:27   #1504
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als A zegt:

alle landen ter wereld zijn slim door te legaliseren, alleen belgie is dom en blijft achter,

En B zegt

Nee, 98% van de landen ter wereld legaliseren niet, en Belgie is 1 van de 98%

Wie heeft er dan het meest gelijk?
Geen van beiden want ze vertrekken allebei vanuit een fout gegeven.
A) stelt dat alle landen legaliseren en dat klopt niet.
B) stelt dat 98% van de landen niet legaliseren en dat klopt ook niet.
Ze maken dus beiden dezelfde fout als jij; vertrekken vanuit een foutief gegeven. Net zoals jij vertrok vanuit een foutieve (en bovendien uit je duim gezogen) 98%.

Lagere school wiskunde: als je een berekening begint met de verkeerde cijfers gaat je uitkomst nooit kloppen.

Citaat:
Nergens wijs ik iemand op een dt fout, ik stel gewoon een vraag.
Ga je echt deze toer op ja?
Alsof je iemand niet ergens op kan wijzen door een vraag te stellen.

Citaat:
Wat is dit voor BS. Het woord 'lijken' impliceert toch dat het niet echt is...
Je moet eens leren lezen. En dan vooral in welke zin uw druglijn.be het woordje lijken gebruikte. Jij probeert het op een sluwe laffe manier van plaats te veranderen. Bronnen vervalsen is dat. Zie hieronder.

Citaat:
Echt?

'Intenser' betekent voor u dat lichtblauw donkerblauw wordt?
Nee, maar omdat ik tegen u bezig ben hou ik het graag simpel.

Citaat:
Lees eens de post van uw geloofsgenoot het verzet hierboven. Kleuren zijn een illusie. Voor kleurenblinden geldt evenveel 'lijken' als voor niet-kleurenblinden. In feite, kleurenblinden zien de werkelijkheid een ietsiepietsie 'exacter' dan niet kleurenblinden.
Ga je me weer lastig vallen met quotes van anderen ja?

Citaat:
Maar NERGENS val ik de drugslijn af! Ik stel duidelijk dat ik het er 100% mee eens ben!!
Nogmaals: leer lezen!!
Letterlijk van de druglijn: "THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid"
En dat is net wat ik stelde.
Blij dat je het er 100% mee eens bent.

Je geeft dus nu zelf toe dat je het 100% eens bent met deze stelling.
Geen idee waarom je er dan over door blijft drammen maar soit; ik ben blij dat je het licht begint te zien (of zit je nog in de donker en lijkt het alleen maar dat het licht is?)

Citaat:
Zij gebruiken het werkwoord 'lijken'!
Nogmaals: leer lezen!!
Waar gebruiken zij het woordje "lijken"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door druglijn
THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid (kleuren en muziek lijken bijvoorbeeld intenser)
Zie je het nu nog niet?
In het eerste deel geven ze mij gelijk. THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid. Punt. Niks 'lijken'. Niet "thc lijkt de zintuiglijke gevoeligheid te verhogen". Nee, ze zeggen gewooon wat ik al zei en waarvan jij zei dat het onzin was.

En daarna (en echt pas daarna) komen ze met het woordje lijken. Als verduidelijking wat een verhoging van de zintuiglijke waarneming inhoudt. Kleuren lijken dan intenser. Je kan dat immers niet op een andere manier definiëren. Wat moesten ze dan zeggen misschien? Kleuren zijn intenser?
Dan komen we weer op mijn punt dat een muur plots intenser van kleur wordt als er ook een blower naar staat te kijken.

Wat jij op slinkse wijze probeert te doen is het woordje lijken van het tweede gedeelte van de zin naar het eerste te smokkelen. Vandaar mijn: "leer lezen".

En lees (liefst hardop) met me mee: "THC verhoogt de zintuiglijke waarneming"

Citaat:
Gij snapt dat werkwoord niet eens!
Ik snap dat woordje maar al te goed.
Probleem is dat jij woordjes van plaats zit te veranderen om uw zelf gegraven put angstvallig te proberen dichten.

Ik zeg: "cannabis verhoogt de zintuiglijke waarneming"
Druglijn zegt: "cannabis verhoogt de zintuiglijke waarneming"
En jij verdraait dan schaamteloos de woorden van uw geliefde druglijn tot: "cannabis lijkt de zintuiglijke waarneming te verhogen."

Het is serieus bergaf aan't gaan met u.
Dat je mijn woorden verdraait ben ik al lang gewoon maar als je zelfs de woorden van uw eigen bronnen gaat verdraaien om toch maar niet toe te moeten geven dat ze je ongelijk geven ben je echt wel heel erg af aan't dwalen.


Toch 1 lichtpuntje: zoals zo vaak slaag je er weer in tijdens het krampachting kronkelen in uw ongelijk, de discussie weer af te leiden naar een gemekker over een woordje als "lijken". Gewoon door het te gebruiken in een zin waar het nooit gebruikt werd. Dat is trollen op zijn best. Een zin uit een bron verhakselen en daar dan over door blijven drammen.

Al eens gedacht aan professionele hulp?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 07:28   #1505
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Zijt gij een vrouw? Dit doet me denken aan het gekakel van Guinevere, knuppel, alice en marie daenen.
En na een rondje trollen nog even de sexistische toer opgaan...
Beschouw jij dat als dessertje ofzo?

Walgelijk.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 07:34   #1506
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wil hier toch nog even op ingaan, want dit is zo dom, dat ik er een genoegen in vind om dat te ontleden.

Beste BigF, vertel mij eens hoe gij weet dat iedereen ze hetzelfde ziet...
Moet je niet vragen...

Ik schrijf gewoon even uit wat jij eigenlijk zegt en dan kom jij met "dit is zo dom".

Als ik (evenals de druglijn die jij niet afvalt) zeg dat kleuren onder invloed van cannabis intenser lijken klopt dat volgens jou niet (en ook weer wel want de druglijn heeft volgens jou gelijk en die zeggen hetzelfde als ik maar laten we dat even door de vingers zien).

Dus volgens jou ziet een blower kleuren met dezelfde intensiteit als een nuchtere persoon.
En ook volgens jou zijn kleuren een illusie.

Dat is wat ik schreef. Gewoon even herhaald wat jij zei.

En ik ben blij dat je inziet hoe dom dat was.


We gaan er nog geraken.

Dat cannabis de zintuiglijke waarneming verhoogt neem je al aan en nu zie je ook al in dat je eigen schrijfsels dom zijn. Het gaat nog goed komen met jou geert. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 07:38   #1507
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Tjah BigF nu hebt ge er werkelijk gelegen hoor...laat elke verder weerwerk maar varen
Hij rekent je bij de vrouwtjes
Tsja...

En die kakelen volgens hem alleen maar.

Hij stelt vrouwen dus min of meer gelijk aan kippen want dat zijn de enige wezens waarvan ik weet dat ze kakelen. Als je dan zegt dat vrouwen kakelen zeg je dus gewoon dat vrouwen kippen zijn.
Echt iets om trots op te zijn.

Maar natuurlijk ook enkel maar als het hem uitkomt.
Toen hij destijds met zijn geweldige bron (een facebookpoll van een blowster) afkwam stelde hij dat als de grote waarheid voor. En dat kwam nochtans ook van een vrouw. Toen heb ik hem nooit bezig gehoord over kakelen. Al was het toen waarschijnlijk meer van toepassing dan nu.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 09:30   #1508
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Quebec to offer legal cannabis at $4.49 a gram, beating grey-market price

28g containers...
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 09:57   #1509
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Geen van beiden want ze vertrekken allebei vanuit een fout gegeven.
A) stelt dat alle landen legaliseren en dat klopt niet.
B) stelt dat 98% van de landen niet legaliseren en dat klopt ook niet.
Ze maken dus beiden dezelfde fout als jij; vertrekken vanuit een foutief gegeven. Net zoals jij vertrok vanuit een foutieve (en bovendien uit je duim gezogen) 98%.
Ge antwoordt niet op mijn vraag. De vraag is, wie zat er het dichtste bij?

Stel dat er 195 landen zijn op aarde (een cijfer dat bediscussieerbaar is, zijn bvb Macau en Hong Kong aparte landen of niet) en laat ons stellen dat Canada en Uruguay gelegaliseerde landen zijn, en de US met bepaalde staten voor een deel gelegaliseerd, dan is mijn 98% PRETTY F*CKING exact!

Maakt gij eens een berekening hé!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Lagere school wiskunde: als je een berekening begint met de verkeerde cijfers gaat je uitkomst nooit kloppen.
Wat is dan het correcte cijfer volgens u?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Ga je echt deze toer op ja?
Alsof je iemand niet ergens op kan wijzen door een vraag te stellen.
Ge moet eens lezen wat fred schrijft: hij zit zich op de borst te kloppen wat een fantastische mens hij is (dat doet hij al weken op een onbeschaamde manier, ik dacht eerst dat hij aan het zwanzen was, maar néé, die méént dat!), en dan in een zin met een knoert van een DT fout. Natuurlijk ridiculiseer ik dat! Dat laat ik niet liggen, zene!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Je moet eens leren lezen. En dan vooral in welke zin uw druglijn.be het woordje lijken gebruikte. Jij probeert het op een sluwe laffe manier van plaats te veranderen. Bronnen vervalsen is dat. Zie hieronder.

Letterlijk van de druglijn: "THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid"
En dat is net wat ik stelde.
Blij dat je het er 100% mee eens bent.

Nogmaals: leer lezen!!
Waar gebruiken zij het woordje "lijken"?

Zie je het nu nog niet?
In het eerste deel geven ze mij gelijk. THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid. Punt. Niks 'lijken'. Niet "thc lijkt de zintuiglijke gevoeligheid te verhogen". Nee, ze zeggen gewooon wat ik al zei en waarvan jij zei dat het onzin was.
Ge zijt u weer aan het herhalen en herhalen en herhalen! GEEEEEEEEUW!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

En daarna (en echt pas daarna) komen ze met het woordje lijken. Als verduidelijking wat een verhoging van de zintuiglijke waarneming inhoudt. Kleuren lijken dan intenser. Je kan dat immers niet op een andere manier definiëren. Wat moesten ze dan zeggen misschien? Kleuren zijn intenser?
Dan komen we weer op mijn punt dat een muur plots intenser van kleur wordt als er ook een blower naar staat te kijken.

Wat jij op slinkse wijze probeert te doen is het woordje lijken van het tweede gedeelte van de zin naar het eerste te smokkelen. Vandaar mijn: "leer lezen".

En lees (liefst hardop) met me mee: "THC verhoogt de zintuiglijke waarneming"
En nog meer herhaling!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik snap dat woordje maar al te goed.
Probleem is dat jij woordjes van plaats zit te veranderen om uw zelf gegraven put angstvallig te proberen dichten.

Ik zeg: "cannabis verhoogt de zintuiglijke waarneming"
Druglijn zegt: "cannabis verhoogt de zintuiglijke waarneming"
En jij verdraait dan schaamteloos de woorden van uw geliefde druglijn tot: "cannabis lijkt de zintuiglijke waarneming te verhogen."
en daar komt de zoveelste herhaling!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Het is serieus bergaf aan't gaan met u.
Dat je mijn woorden verdraait ben ik al lang gewoon maar als je zelfs de woorden van uw eigen bronnen gaat verdraaien om toch maar niet toe te moeten geven dat ze je ongelijk geven ben je echt wel heel erg af aan't dwalen.


Toch 1 lichtpuntje: zoals zo vaak slaag je er weer in tijdens het krampachting kronkelen in uw ongelijk, de discussie weer af te leiden naar een gemekker over een woordje als "lijken". Gewoon door het te gebruiken in een zin waar het nooit gebruikt werd. Dat is trollen op zijn best. Een zin uit een bron verhakselen en daar dan over door blijven drammen.

Al eens gedacht aan professionele hulp?
het is van een ongelooflijke doortraptheid wat gij hier schrijft. De volledige zin is:

THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid (kleuren en muziek lijken bijvoorbeeld intenser) en verandert ook de tijdsbeleving, waardoor gebruikers de realiteit anders kunnen ervaren.

Door de zin af te kappen (2 keer!!) verandert gij opzettelijk de betekenis.

Het is duidelijk dat als de drugslijn de nadruk legt op de illusie van de zintuiglijke ervaring. Want als de tijdsbeleving verandert door cannabis, verandert dan effectief de tijd ook? er staat ook 'anders ervaren'. Anders dan wat? De werkelijkheid natuurlijk!

En in het midden van de zin staat er LIJKEN! Er staat niet WORDEN, er staat LIJKEN!

Bovendien, de zin ervoor is:
Gebruikers hebben de indruk dat cannabis hun gedachtenwereld, fantasie en creativiteit stimuleert en hen een positieve kijk op de wereld geeft.

Die zin hebt gij ook per ongeluk toevallig niet geciteerd!

Daar staat toch duidelijk: 'hebben de indruk'.

De drugslijn geeft mij dus 100% gelijk. Ik verkondig dat al jaaaaaren op de cannabis draden op dit forum. Cannabis verschalkt het afweer systeem van de mens door een vals geluksgevoel te geven. Gij trapt daarin. Maar ge wordt beetgenomen.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 oktober 2019 om 10:09.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 09:59   #1510
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En na een rondje trollen nog even de sexistische toer opgaan...
Beschouw jij dat als dessertje ofzo?

Walgelijk.
Antwoordt nu eens op de vraag: zijt gij een vrouw?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 10:01   #1511
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Moet je niet vragen...

Ik schrijf gewoon even uit wat jij eigenlijk zegt en dan kom jij met "dit is zo dom".

Als ik (evenals de druglijn die jij niet afvalt) zeg dat kleuren onder invloed van cannabis intenser lijken klopt dat volgens jou niet (en ook weer wel want de druglijn heeft volgens jou gelijk en die zeggen hetzelfde als ik maar laten we dat even door de vingers zien).

Dus volgens jou ziet een blower kleuren met dezelfde intensiteit als een nuchtere persoon.
En ook volgens jou zijn kleuren een illusie.

Dat is wat ik schreef. Gewoon even herhaald wat jij zei.

En ik ben blij dat je inziet hoe dom dat was.


We gaan er nog geraken.

Dat cannabis de zintuiglijke waarneming verhoogt neem je al aan en nu zie je ook al in dat je eigen schrijfsels dom zijn. Het gaat nog goed komen met jou geert. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.
Ge antwoordt weer niet op de vraag.

Ik zal ze nog eens stellen:

Dit is uw stelling:
Kleuren zijn een illusie maar toch ziet iedereen ze hetzelfde...

Hoe weet gij dat 'iedereen' de kleuren hetzelfde ziet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 10:58   #1512
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik heb dat hier allemaal al voorspeld.

En weet ge wat de zwarte markt zal doen? Zij zullen ook de prijs verlagen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 13:53   #1513
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Bovendien, de zin ervoor is:
Gebruikers hebben de indruk dat cannabis hun gedachtenwereld, fantasie en creativiteit stimuleert en hen een positieve kijk op de wereld geeft.

Die zin hebt gij ook per ongeluk toevallig niet geciteerd!

Daar staat toch duidelijk: 'hebben de indruk'.

De drugslijn geeft mij dus 100% gelijk. Ik verkondig dat al jaaaaaren op de cannabis draden op dit forum. Cannabis verschalkt het afweer systeem van de mens door een vals geluksgevoel te geven. Gij trapt daarin. Maar ge wordt beetgenomen.
Tuurlijk, 'hebben de indruk'.
Wat denkt gij, dat cannabis gebruikers ervan uitgaan dat een objectieve element gelijk tijd verandert wanneer ze onder invloed zijn?
Daar gaat het hem net om, de ervaring van de realiteit veranderen.
Ons brein doet niet anders.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:27   #1514
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge antwoordt niet op mijn vraag. De vraag is, wie zat er het dichtste bij?
Geen van beiden.

Citaat:
Stel dat er 195 landen zijn op aarde (een cijfer dat bediscussieerbaar is, zijn bvb Macau en Hong Kong aparte landen of niet) en laat ons stellen dat Canada en Uruguay gelegaliseerde landen zijn, en de US met bepaalde staten voor een deel gelegaliseerd, dan is mijn 98% PRETTY F*CKING exact!
Stel dat tijgers kieuwen hadden dan is gaan zwemmen plots F*CKING riskant.

Citaat:
Maakt gij eens een berekening hé!
Tegen wanneer moet ik mijn taak afgeven meester?

Citaat:
Wat is dan het correcte cijfer volgens u?
2.365.921,361

Citaat:
Ge moet eens lezen wat fred schrijft: hij zit zich op de borst te kloppen wat een fantastische mens hij is (dat doet hij al weken op een onbeschaamde manier, ik dacht eerst dat hij aan het zwanzen was, maar néé, die méént dat!), en dan in een zin met een knoert van een DT fout. Natuurlijk ridiculiseer ik dat! Dat laat ik niet liggen, zene!
Ge hebt gelijk. Uw flaters laat ik ook niet liggen. Pagina's lang ben ik er mee bezig.

Citaat:
Ge zijt u weer aan het herhalen en herhalen en herhalen! GEEEEEEEEUW!En nog meer herhaling!en daar komt de zoveelste herhaling!
Tsja, ik kan er ook niet aan doen dat je tegen jou op lagere school niveau moet praten.
Citaat:
het is van een ongelooflijke doortraptheid wat gij hier schrijft. De volledige zin is:

THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid (kleuren en muziek lijken bijvoorbeeld intenser) en verandert ook de tijdsbeleving, waardoor gebruikers de realiteit anders kunnen ervaren.

Door de zin af te kappen (2 keer!!) verandert gij opzettelijk de betekenis.

Het is duidelijk dat als de drugslijn de nadruk legt op de illusie van de zintuiglijke ervaring. Want als de tijdsbeleving verandert door cannabis, verandert dan effectief de tijd ook? er staat ook 'anders ervaren'. Anders dan wat? De werkelijkheid natuurlijk!

En in het midden van de zin staat er LIJKEN! Er staat niet WORDEN, er staat LIJKEN!

Bovendien, de zin ervoor is:
Gebruikers hebben de indruk dat cannabis hun gedachtenwereld, fantasie en creativiteit stimuleert en hen een positieve kijk op de wereld geeft.

Die zin hebt gij ook per ongeluk toevallig niet geciteerd!

Daar staat toch duidelijk: 'hebben de indruk'.

De drugslijn geeft mij dus 100% gelijk. Ik verkondig dat al jaaaaaren op de cannabis draden op dit forum. Cannabis verschalkt het afweer systeem van de mens door een vals geluksgevoel te geven. Gij trapt daarin. Maar ge wordt beetgenomen.
Jij hebt echt wel rare opvattingen over gelijk hebben eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:28   #1515
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Antwoordt nu eens op de vraag: zijt gij een vrouw?
Is mijn eventuele antwoord bindend?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:30   #1516
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Antwoordt nu eens op de vraag: zijt gij een vrouw?
Het is genderneutraal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:31   #1517
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge antwoordt weer niet op de vraag.

Ik zal ze nog eens stellen:

Dit is uw stelling:
Kleuren zijn een illusie maar toch ziet iedereen ze hetzelfde...

Hoe weet gij dat 'iedereen' de kleuren hetzelfde ziet.
Zijt gij kleurenblind ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:31   #1518
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge antwoordt weer niet op de vraag.
Stoute ikke!!
Niet antwoorden op uw vraag!
Hoe durf ik!!
Ik zal het nooit meer doen.

Citaat:
Ik zal ze nog eens stellen:

Dit is uw stelling:
Kleuren zijn een illusie maar toch ziet iedereen ze hetzelfde...

Hoe weet gij dat 'iedereen' de kleuren hetzelfde ziet.
Ik zal het nog eens herhalen (ja sorry eh, je vraagt er zelf om):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoute BigF
Ik schrijf gewoon even uit wat jij eigenlijk zegt
Hetgeen jij dus mijn stelling noemt was niet meer dan een conclusie uit uw schrijfsels.
Dat dat een domme conclusie was weet ik ook wel ja, het was dan ook op basis van uw schrijfsels. Niemand had daar enige intelligentie in verwacht. Zelfs jijzelf blijkbaar niet.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 17 oktober 2019 om 14:33.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:32   #1519
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Is mijn eventuele antwoord bindend?
Zou hij of zij op zoek zijn naar gezelschap ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 14:34   #1520
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb dat hier allemaal al voorspeld.

En weet ge wat de zwarte markt zal doen? Zij zullen ook de prijs verlagen.

Hoe weedtd gij dat ? Zidtd jij ook in de handel ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 oktober 2019 om 14:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be