Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2019, 06:36   #1661
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Leuke nieuwe hobby gevonden geert.

Uw beweringen omzetten naar het dagelijkse leven.

Lachen geblazen!!
















Creationisten!!!
(haha, die had je niet zien komen eh?)
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 07:00   #1662
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Zo.
Altijd goed voor de nachtrust, zo net voor het slapen gaan even het hoofd leegmaken.

Slaapwel!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:06   #1663
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Het verzet heeft eens gezegd dat een voorbeeld dat ik koos misschien niet het beste voorbeeld was en dat zou ik nu moeten beschouwen als vernedering??
Ja! Inderdaad! Uw eigen geloofsgenoot kapittelt u!

Als een Anderlecht speler in het strafschopgebied neergaat, zullen alle Club Brugge spelers 'schwalbe' roepen, en alle Anderlecht spelers 'penalty' roepen.
Maar hier gaat een Anderlecht speler naar de andere Anderlecht speler en zegt: gast, het was geen penalty. Dat is de diepste vernedering mogelijk!

En gij hebt dat niet eens door!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Echt jongen?
Vind je echt niks beters?


Blader eens door deze draad en kijk eens wat de rest van u en uw (veronder)stelligen, denkwijzes, bewijsvoeringen, bronnen, leugens, glazenbolgetuur,... vindt.
Natuurlijk!! ik ben Brugge speler, en ik verwacht van Anderlechtspelers niet anders!
Stel u voor dat ze mij gelijk beginnen te geven, dan ben ik hier direct weg! dan ga ik tegen Standard spelen hé!

Gij snapt nog altijd niet waarom ik op dit forum zit hé! Ik ben gene gelovige die hier enkel komt prediken over zijn geloof!
Ik weet wel dat gij (zoals elke gelovige op dit forum) ervan uitgaat dat iedereen u sowieso gelijk gaat geven, en ge compleet verbijsterd zijt elke keer iemand het niet eens is met u!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht




Het woord lijken is een werkwoord.
Een werkwoord hoort bij een onderwerp.
Het onderwerp in de zin waar lijken in voorkomt is "kleuren en muziek".
"Lijken" hoort dus bij "kleuren en muziek".
Lagere school materiaal.
En kleuren en muziek zijn voorbeelden van … RARARARA …. Waarneming! kleuren door de ogen, en muziek door de oren!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Dat jij zoiets niet weet...

Totaal niet. Die haakjes kan je zonder problemen weglaten want ze veranderen niks aan de essentie.
WTF!! Zijt gij de baas van de drugslijn?? Gij denkt dat ge kunt beslissen wat er nuttig is en niet nuttig is in een tekst op die website??

Als de schrijver daarvan beslist om die te schrijven, dan heeft dat belang, wat gij daarvan vindt is totaaaaaal onbelangrijk!

Maakt zelf een website, hé!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Zie, je kan de haakjes weglaten, het verandert niks aan de essentie van de zin.
Fout! Het bevestigt de context ervoor, en ook nog erna: cannabis geeft de illusie van zintuigelijke verandering.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Mocht het deel tussen haakjes wel iets aan de essentie veranderen, dan had het niet tussen haakjes gestaan.
Sinds wanneer is dat de essentie van haakjes? Gij hebt dat beslist? Gij zijt plots de baas van de wereld en gij beslist hoe andere mensen haakjes wel of niet moeten gebruiken?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 24 oktober 2019 om 13:09.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:26   #1664
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Taaladvies.net

Citaat:
Vraag
In welke gevallen kun je gebruikmaken van ronde haakjes?


Antwoord
Ronde haakjes worden meestal gebruikt om een verduidelijking, verklaring of toevoeging in te voegen. Daarnaast hebben ze enkele specifieke toepassingen.

...

1. Tussen haakjes wordt een verduidelijking, verklaring of toevoeging gezet.

...



Door de tussenzin tussen haakjes te plaatsen, wordt die gepresenteerd als achtergrondinformatie die als het ware 'terzijde' wordt opgemerkt. Het gedachtestreepje legt wat meer nadruk op de tussenzin; de tussenzin is een nadrukkelijker 'onderbreking' van de hoofdzin. De komma's ten slotte leiden tot de minst opvallende presentatie van de tussenzin.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:27   #1665
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Dus objectief gezien verandert er wel degelijk iets aan muziek of kleur??

Dus jij beweert dat iemand naar muziek zit te luisteren die muziek plots hoort veranderen als er een blower naast hem komt zitten?
Want als de muziek (of de kleur) daadwerkelijk verandert moet dat ook voor anderen te horen of te zien zijn.

Ik dacht een tijdje geleden al dat het niet gekker meer ging worden maar ik heb me blijkbaar vergist.
Er kon blijkbaar nog een schepje bij.

Ma soit; we kunnen zoiets goed gebruiken in het dagelijkse leven.

"Nee, agent, ik reed niet door het rode licht. Het was eerst rood maar toen stopte er een blower naast me en toen veranderde dat licht van kleur. Ik ben onschuldig!!"

"Ja, echt waar. België heeft met Hooverphonic het Eurovisiesongfestival gewonnen. Eerst liep er bloed uit de oren van de jury maar toen kwam er een blower in de zaal binnen en de klanken werden plots hemels!"

"Scheidsrechter, stuur die blower even weg uit de tribunes, wil je? Een groene bal op een groen veld is amper zichtbaar voor ons. En sinds wanneer ben jij blank Mbembe?"
Er is niets objectief aan muziek en kleur. Vindt gij aboriginal muziek leuk? Of enkel de muziek die u ingeprent is tijdens uw jeugd? Eskimo's bvb zien kleuren helemaal anders dan westerlingen.

Hoe komt dat gij dat niet weet?

vraag het anders eens aan het verzet, die lijkt dat wel te beseffen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:28   #1666
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja! Inderdaad! Uw eigen geloofsgenoot kapittelt u!

Als een Anderlecht speler in het strafschopgebied neergaat, zullen alle Club Brugge spelers 'schwalbe' roepen, en alle Anderlecht spelers 'penalty' roepen.
Maar hier gaat een Anderlecht speler naar de andere Anderlecht speler en zegt: gast, het was geen penalty. Dat is de diepste vernedering mogelijk!

En gij hebt dat niet eens door!

Natuurlijk!! ik ben Brugge speler, en ik verwacht van Anderlechtspelers niet anders!
Stel u voor dat ze mij gelijk beginnen te geven, dan ben ik hier direct weg! dan ga ik tegen Standard spelen hé!

Gij snapt nog altijd niet waarom ik op dit forum zit hé! Ik ben gene gelovige die hier enkel komt prediken over zijn geloof!
Ik weet wel dat gij (zoals elke gelovige op dit forum) ervan uitgaat dat iedereen u sowieso gelijk gaat geven, en ge compleet verbijsterd zijt elke keer iemand het niet eens is met u!
En kleuren en muziek zijn voorbeelden van … RARARARA …. Waarneming! kleuren door de ogen, en muziek door de oren!
WTF!! Zijt gij de baas van de drugslijn?? Gij denkt dat ge kunt beslissen wat er nuttig is en niet nuttig is in een tekst op die website??

Als de schrijver daarvan beslist om die te schrijven, dan heeft dat belang, wat gij daarvan vindt is totaaaaaal onbelangrijk!

Maakt zelf een website, hé!
Fout! Het bevestigt de context ervoor, en ook nog erna: cannabis geeft de illusie van zintuigelijke verandering.
Sinds wanneer is dat de essentie van haakjes? Gij hebt dat beslist? Gij zijt plots de baas van de wereld en gij beslist hoe andere mensen haakjes wel of niet moeten gebruiken?
Geen creationisten??
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:29   #1667
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Er is niets objectief aan muziek en kleur. Vindt gij aboriginal muziek leuk? Of enkel de muziek die u ingeprent is tijdens uw jeugd? Eskimo's bvb zien kleuren helemaal anders dan westerlingen.

Hoe komt dat gij dat niet weet?

vraag het anders eens aan het verzet, die lijkt dat wel te beseffen.
Geen creationisten??
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:29   #1668
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Weer cherry picking!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:30   #1669
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Geen creationisten??
Wow, voor ne gelovige geeft ge het rap op.

K ga nog eens naar een vlaams nationalistische draad, zien of ze daar weer willen bekeren.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:40   #1670
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Weer cherry picking!
Nee, gewoon de essentie van een bron weergeven.
Maar als jij toch graag had gehad dat ik ook had laten staan dat netnummers van telefoonnummers ook tussen haakjes worden gezet, geen probleem.

Hier; op aanvraag. De hele webpagina


Citaat:
Naar startpagina Taalunieversum.org
Home Nieuws Agenda Vacatures Publicaties English
Taaladvies | Een antwoord op vele concrete vragen over taal en spelling
Startpagina Nieuw Aardrijkskundige namen Taalkundige termen Naslagwerken Instanties Over Taaladvies.net
Taalunieversum » Taaladvies
Officiële spelling Nederlandse Taalunie
Ronde haakjes, gebruik van -
Vraag
In welke gevallen kun je gebruikmaken van ronde haakjes?

Antwoord
Ronde haakjes worden meestal gebruikt om een verduidelijking, verklaring of toevoeging in te voegen. Daarnaast hebben ze enkele specifieke toepassingen.

Toelichting
Ronde haakjes worden ook wel parenthesen genoemd. Ze kunnen om een deel van de zin of om een hele zin worden gezet. De notatie is als volgt:

(1) U kunt uw komst bevestigen bij het secretariaat (maandag tot en met donderdag).

(2) (Na aanmelding is geen restitutie van het inschrijfgeld mogelijk.)

Hieronder geven we een overzicht van de gevallen waarin ronde haakjes worden gebruikt.

1. Tussen haakjes wordt een verduidelijking, verklaring of toevoeging gezet.

(3) De commissiebijeenkomst was verschoven naar september (in verband met de vakantietijd).

(4) Jannie van der Schar (94) is de oudste garnalenpelster van Zeeland.

(5) De NZf (Nederlandse Zorgfederatie) heeft nauwe betrekkingen met het ministerie van VWS.

Soms wordt tussen haakjes een (bij)zin ingevoegd. Deze begint dan met een kleine letter, en eindigt zonder punt. Een eventueel vraag- of uitroepteken wordt wel toegevoegd:

(6) De holdingdirecteur (die nog altijd ziek is) meldt zich af voor de vergadering van de raad van commissarissen.

(7) Over een maand (of is dat te laat?) is het project volgens planning afgerond.

Als ze om tussenzinnen worden geplaatst, zijn haakjes een alternatief voor gedachtestreepjes of komma's. Bijvoorbeeld:

(8a) De makelaar in kwestie (naar wie al een onderzoek gaande was) is geschorst door zijn beroepsvereniging.

(8b) De makelaar in kwestie ? naar wie al een onderzoek gaande was ? is geschorst door zijn beroepsvereniging.

(8c) De makelaar in kwestie, naar wie al een onderzoek gaande was, is geschorst door zijn beroepsvereniging.

Door de tussenzin tussen haakjes te plaatsen, wordt die gepresenteerd als achtergrondinformatie die als het ware 'terzijde' wordt opgemerkt. Het gedachtestreepje legt wat meer nadruk op de tussenzin; de tussenzin is een nadrukkelijker 'onderbreking' van de hoofdzin. De komma's ten slotte leiden tot de minst opvallende presentatie van de tussenzin.

We adviseren ronde haakjes als verklaring of toelichting spaarzaam toe te passen, met name in lopende tekst. Ze onderbreken immers de tekst, en dat kan de lezer storen. Omdat komma's gewoner en minder nadrukkelijk zijn, vormen ze vaak een goed alternatief voor ronde haakjes.

2. De haakjes worden ook gebruikt voor literatuurverwijzingen of andere verwijzingen in de tekst.

(9) De auteur heeft dit standpunt al eerder geïllustreerd (De Vries, 1988).

(10) Ook in de teksten van Jansen (1998) komt dit thema aan de orde.

(11) Het waterpeil in Oost-Groningen daalt schrikbarend (zie kaart 5).

3. De haakjes geven een tweede mogelijkheid aan; ze hebben de betekenis 'of':

(12) Gezocht: stagiair(e)

(13) een leraar (lerares) Nederlands

Als een deel van een samenstelling tussen haakjes staat, komt er geen spatie: (middel)groot, (afdelings)hoofd, (West-)Friesland, (debiteuren- en) crediteurenadministratie.

4. In Nederlandse telefoonnummers worden haakjes om het netnummer gezet:

(14) (020)444 64 20

5. De haakjes kunnen in combinatie met het beletselteken (drie opeenvolgende puntjes) ook aangeven dat een gedeelte uit een citaat is weggelaten:

(15) In een artikel van De Vries wordt gesteld: 'De AOW als oudedagsvoorziening is (...) te beschouwen als een van de belangrijkste verdiensten van de verzorgingsstaat.'

Bijzonderheid
Het haakje achter het nootnummer of als opsommingsteken raakt in onbruik. Vermijd daarom vermeldingen als 1), 2) et cetera.

Zie ook
Beletselteken (...) (algemeen)

Gedachtestreepje
Vierkante haakjes, gebruik van -
(zand)Duinen / (Zand)duinen

Naslagwerken
Alles over leestekens (1997), p. 60-68; Schrijfwijzer (1995), p. 206-207; Taalbaak, Digitaalbaak (onder 'Hoe noem je een &').; Handboek Verzorgd Nederlands (1996), p. 142.; Taalboek Nederlands (1997), p. 358-359 en 379

Logo De Nederlandse Taalunie
Taaladvies.net is een
product van de Taalunie

Wat is de Taalunie?
Persberichten
Digitaal loket
Contact
Vrijwaring
Privacyverklaring
Colofon
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:42   #1671
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wow, voor ne gelovige geeft ge het rap op.

K ga nog eens naar een vlaams nationalistische draad, zien of ze daar weer willen bekeren.
Opgeven? Je moet niet bang zijn hoor.


Maar soms is de onzin zo alomvattend dat ik, net uit mijn bed, liever andere dingen ga doen.

Wacht tot morgenvroeg. Uw bovenstaande berg onzin is een prima slaapmutsje.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:13   #1672
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allez, dit is de eerste keer in jaren dat ge op cannabis draden komt, dat ge toegeeft dat ge zelf gebruikt. Waarom hebt ge zo lang gewacht om uit de kast te komen?

En toen ge daar drugspreventie mocht geven op scholen, wist de directie dat ge zelf druggebruiker zijt? Of hebt ge dat per ongeluk expres vergeten te vertellen?
Meneer, uw persoonlijke insinuaties pik ik één keer , volgende keer meld ik ze. Duidelijk zo? mooi!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:56   #1673
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Meneer, uw persoonlijke insinuaties pik ik één keer , volgende keer meld ik ze. Duidelijk zo? mooi!

geef maar toe dat je hoopte dat nietsvermoedende onschuldige posters, gelijk ik, gingen terugklikken en dat ze dit
Citaat:
Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee
zouden tegenkomen


Laatst gewijzigd door praha : 24 oktober 2019 om 15:57.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 18:05   #1674
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Meneer, uw persoonlijke insinuaties pik ik één keer , volgende keer meld ik ze. Duidelijk zo? mooi!
Aan de directie?

krijg ik dan een strafstudie?

als gij schrijft: Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee. Dan geeft ge toch toe dat ge zelf cannabis hebt gebruikt? Hoe moet ik het anders interpreteren?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 24 oktober 2019 om 18:12.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 18:10   #1675
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nee, gewoon de essentie van een bron weergeven.
Maar als jij toch graag had gehad dat ik ook had laten staan dat netnummers van telefoonnummers ook tussen haakjes worden gezet, geen probleem.

Hier; op aanvraag. De hele webpagina
wel, dit geeft mij toch gelijk: de haakjes worden gebruikt ter verduidelijking, zoals de drugslijn in dit geval het deed.

Gij hebt opzettelijk die verduidelijking NIET vermeld, en gedaan alsof die 5 woorden de volledige zin was. Als ge citeert en ge citeert niet volledig, dan gebruikt men (...). Gij deed dat niet , omdat uw bedoeling was: misleiding.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 18:18   #1676
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
wel, dit geeft mij toch gelijk: de haakjes worden gebruikt ter verduidelijking, zoals de drugslijn in dit geval het deed.
Inderdaad. Zoals ik al zo vaak zei: het gedeelte tussen de haakjes verduidelijkt wat die verhoogde waarneming inhoudt. En dat doet niks af van het feit dat die verhoogde waarneming wel degelijk een feit is.
Want als kleuren intenser lijken is dat een gevolg van een verhoogde zintuiglijke waarneming.
Blij dat je het eindelijk doorhebt.


Citaat:
Gij hebt opzettelijk die verduidelijking NIET vermeld, en gedaan alsof die 5 woorden de volledige zin was. Als ge citeert en ge citeert niet volledig, dan gebruikt men (...). Gij deed dat niet , omdat uw bedoeling was: misleiding.
Nee, dat heb jij altijd gedacht maar ik ben blij dat je nu eindelijk doorhebt dat wat er tussen die haakjes stond niet meer dan een verduidelijking was van wat de verhoogde zintuiglijke waarneming nu juist inhoudt.


Soit, blij dat we hier weer uitgeraakt zijn.
Kunnen we nu over iets anders beginnen?

Creationisten bv.
Hoe zit het daar mee de laatste dagen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 19:45   #1677
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Inderdaad. Zoals ik al zo vaak zei: het gedeelte tussen de haakjes verduidelijkt wat die verhoogde waarneming inhoudt. En dat doet niks af van het feit dat die verhoogde waarneming wel degelijk een feit is.
Want als kleuren intenser lijken is dat een gevolg van een verhoogde zintuiglijke waarneming.
Blij dat je het eindelijk doorhebt.



Nee, dat heb jij altijd gedacht maar ik ben blij dat je nu eindelijk doorhebt dat wat er tussen die haakjes stond niet meer dan een verduidelijking was van wat de verhoogde zintuiglijke waarneming nu juist inhoudt.


Soit, blij dat we hier weer uitgeraakt zijn.
Kunnen we nu over iets anders beginnen?

Creationisten bv.
Hoe zit het daar mee de laatste dagen?
grappig hé
Zelfs in d kist gaat ie zijn ongelijk iet willen toegeven en de fout toch nog in een ander z'n schoenen willen schuiven
Want owee dien blower heeft mij misleid

Duidelijk een geval van verhoogde zintuiglijke waarneming BigF anders was het niet gelukt Geertvdb zo te misleiden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2019, 14:15   #1678
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Moosehead Breweries lines up THC beverage launch in Canada
Citaat:
Canada's Moosehead Breweries is to launch a range of THC-infused cannabis beverages that the brewer claims take effect after five minutes and deliver a 90-minute 'high'.
Oh Canada...

__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2019, 15:57   #1679
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
wel, dit geeft mij toch gelijk: de haakjes worden gebruikt ter verduidelijking, zoals de drugslijn in dit geval het deed.

Gij hebt opzettelijk die verduidelijking NIET vermeld, en gedaan alsof die 5 woorden de volledige zin was. Als ge citeert en ge citeert niet volledig, dan gebruikt men (...). Gij deed dat niet , omdat uw bedoeling was: misleiding.
Zijt gij een vrouw ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 oktober 2019 om 15:59.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2019, 15:58   #1680
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Aan de directie?

krijg ik dan een strafstudie?

als gij schrijft: Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee. Dan geeft ge toch toe dat ge zelf cannabis hebt gebruikt? Hoe moet ik het anders interpreteren?
En gij gebruikt gij en wat en hoeveel ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 oktober 2019 om 15:58.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be