Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2009, 17:18   #1
SigridDW
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 februari 2009
Berichten: 3
Standaard Thesisonderzoek naar de verandering in Partijvoorkeur

Hallo !

Ik ben Sigrid De Wilde en schrijf dit jaar mijn Masterproef aan de Universiteit Gent, opleiding Politieke Wetenschappen, Nationale Politiek.

Voor mijn thesis doe ik een onderzoek naar de motivaties van kiezers die van partijvoorkeur veranderen.

Concreet wil ik in mijn onderzoek peilen naar de attitudes en motivaties van ex-SP of ex-sp.a kiezers die nu voor Lijst Dedecker of het Vlaams Belang stemmen.

Om het onderzoek te voeren, moet ik een aantal mensen interviewen. Het gaat over een gesprek van een half uur of iets langer waarbij we praten over uw motivaties en redenen om niet langer voor sp(a), en wel voor LDD of VB te stemmen.

De Universiteit Gent en ikzelf garanderen uw volledige anonimiteit bij de deelname. Nergens zal uw naam worden vermeld, ook niet in mijn thesis zelf. De gesprekken worden dus anoniem en met professionaliteit verwerkt.

Bent u een arbeider of werknemer in het lager of middenkader die vroeger een SP/ sp.a kiezer was en stemt u nu voor Lijst Dedecker of Vlaams Belang ? Reageer dan !!!
Kent u iemand die binnen dit profiel valt ? Laat het me weten !!

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Sigrid De Wilde
[email protected]
SigridDW is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be