Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
|
Discussietools |
12 mei 2024, 22:36 | #81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooral babies van moeders die de mazelen nog niet hebben gehad zijn kwetsbaar, het beperken van de ziekte door vaccins is daarvan de oorzaak. Normaal gezien wordt iedereen besmet met de nieuwste variant en zijn dus die babies ook beschermd, door de ziekte proberen te controleren creëer je dus meer mensen zonder eerdere besmetting of met een oude besmetting of vaccin. Door het proberen uit te roeien komen we niet meer in contact met nieuwe varianten, tot we dat wel doen zoals bij de huidige kinkhoest epidemie. Het loopt verkeerd als de wetenschap een god-complex heeft en ziektes wil controleren op wereldschaal. Met pokken is dat gelukt omdat ze een andere ziekte konden gebruiken zonder die aan te passen maar uiteindelijk loop je altijd het risico om meer schade toe te brengen dan dat je oplost. —— “De sterfte aan mazelen in een ontwikkelingsland als Nigeria is met 5-10 %[7] veel hoger dan in een land als Duitsland, waar sinds het jaar 2000 ongeveer 1 op 10.000 geïnfecteerden (dat zijn 1 ?* 2 personen per jaar) aan mazelen stierf.“ Hele jonge kinderen, vooral jonge baby’s van moeders die niet gevaccineerd zijn en nooit mazelen hebben gehad, hebben een verhoogde kans op ernstige ziekte en overlijden. Bij volwassenen geldt hoe ouder iemand is, hoe groter de kans op ziekenhuisopname. Kinderen met een ernstig verminderde afweer lopen het risico op een zeer ernstige, mogelijk dodelijke infectie. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mazelen Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 12 mei 2024 om 22:40. |
|
13 mei 2024, 06:32 | #82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus wie beweert dat vaccins miljoenen redden, nadat de meesten al natuurlijke immuniteit opdeden: papt zijn vinger nat en steekt deze in de lucht. Tenzij ge tegendeel kunt bewijzen natuurlijk. De wetenschappelijke procedures om iets als bewezen te beschouwen (of dichtbij bewezen na herhalende patronen in de methodiek) zijn u hopelijk niet vreemd?
Nooit meer oorlog Laatst gewijzigd door CUFI : 13 mei 2024 om 06:35. |
|
13 mei 2024, 07:27 | #83 |
Secretaris-Generaal VN
|
Het is dezelfde lobbypraat als zeggen "Heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief."
Tijd dat we eens terug voor onszelf leren denken en niet klakkeloos "the narrative" nablaten. Ze staat onder invloed van den boze.
13 mei 2024, 08:03 | #84 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
13 mei 2024, 10:14 | #85 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
||||
13 mei 2024, 10:51 | #86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De algemene mazelvaccinatie diende niet om het onder controle te houden maar om uit te roeien, dat is een god-complex in mijn boek. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3112320/ |
|
13 mei 2024, 10:56 | #87 |
Banneling
|
Een godcomplex nog wel.
Aan het eind van dergelijke van de pot gerukte redenering is heel onze geneeskunde een verwerpelijk godcomplex. Waarom pijnstillers gebruiken? Waarom hartkleppen repareren? Waarom chemotherapie en immuuntherapie inzetten tegen kanker? |
13 mei 2024, 13:17 | #88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8194915/ This outbreak demonstrated the 'post-honeymoon period' epidemic predicted by mathematical models in which outbreaks occur among accumulated susceptibles in a partially immunized population. Understanding this phenomenon is important in providing a basis for improved strategies of measles control. Such outbreaks present new challenges to newly maturing immunization programmes in improving skills in surveillance, outbreak investigation, and public relations. |
|
13 mei 2024, 13:30 | #89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." Laatst gewijzigd door morte-vivante : 13 mei 2024 om 13:30. |
|
13 mei 2024, 14:22 | #90 |
Secretaris-Generaal VN
|
Sprakeloos, ik weet het
|
14 mei 2024, 10:25 | #91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er een duidelijk patroon te rijmen is bij een "geneesmiddel" van de big pharma, moeten de slachtoffers altijd door een lijdensweg om te bewijzen dat het aan X of Y lag. Zie die moeders die Depakine gebruikte en hoe lang dat duurde voor er eindelijk toegegeven werd. Als die fabrikanten die u vaccins aansmeren bol staan van zulke claims in het verleden, maar niet eens aansprakelijk meer zijn door uw overheid; mag er wel eens een belletje gaan rinkelen. Als mensen aansprakelijkheid eisen, zou je hen als goede burger beter bijstaan dan een overheid onschendbaarheid te laten genieten; de doden stapelen zich daar massaal uit op.
14 mei 2024, 12:13 | #92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je besmet was, kan ik me inbeelden dat je huisarts je een 'vrijstelling' kan geven. Verder vertrouw ik mijn tandarts voor alles ivm de binnenkant van mijn bakkes; de huisarts voor alles wat die mag en kan doen; de chirurg voor bla bla; de apotheker voor bla bla en ... de professoren virologen, vaccinologen en tutti quanti voor hun specialiteit. Ik verafschuw toeters en roepers die menen dat ze het allemaal beter weten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
14 mei 2024, 12:31 | #93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
14 mei 2024, 13:10 | #94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
14 mei 2024, 14:01 | #95 |
Secretaris-Generaal VN
|
Da´s heel flink van u. Maar het is uw probleem, je hebt dat niet op te dringen aan uw medemens.
15 mei 2024, 07:42 | #96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
19 augustus 2024, 05:23 | #97 |
Secretaris-Generaal VN
|
In de UK zijn er 14.000 claims ingediend voor vaccin schade van COVID vaccinatie, het overgrote deel daarvan zijn voor het AstraZeneca vaccin. Het vaccin die onlangs van de markt werd gehaald.
De regeling voor vaccin schade werd opgericht in 1979 en tot 2020 waren er 2.000 aanvragen, in totaal over de loop van 40 jaar dus. https://www.express.co.uk/news/uk/19...m-compensation Almost 14,000 people have applied for payments from the government for alleged harm caused by the Covid vaccines, new data shows. Freedom of Information requests reveal that there have been payouts for conditions including heart attack, stroke, blood clot, inflammation of the spine, facial paralysis and excessive swelling of the vaccinated body part. |