Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2019, 16:14   #61
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ejbron, de rioolsite waar al het uitschot hun informatie haalt.
E.J. Bron : de bron van alle wijsheid...
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2024, 21:02   #62
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de inauguratie bekeken. Die organist was volgens mij een spion van Poetin die een sonische aanval pleegde op al de staatshoofden daar aanwezig.
Oud 9 december 2024, 22:11   #63
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik heb de inauguratie bekeken. Die organist was volgens mij een spion van Poetin die een sonische aanval pleegde op al de staatshoofden daar aanwezig.
Ik vond het afschuwelijk. Niet om aan te horen. Als mijn honden huilen als pompiers, ambulances of politie met loeiende sirenes te horen zijn is het mooier dan dit.

Na al de inspanningen van stielmannen en artisten die deze quasi onmogelijke restauratie op zo een korte tijd volbracht hebben was dit echt een moord. Die kloot moest van de torens van Notre Dame geworpen worden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2024, 23:05   #64
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En binnen zes maand vallen ze allemaal dood, en zo neemt Poetin wraak dat hij er niet bij was.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2024, 12:17   #65
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fok. Dit ? Inderdaad. Daar klinkt het meerderwaardigheidscomplex van de Fransman of de westerse identiteitscrisis in door. Het nog harder hoger sneller indrukwekkender proberen zijn ... de man lijkt wel een peuter die zoveel mogelijk lawaai probeert te produceren. Net als de olympische spelen weeral totale afgang.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2024, 12:43   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik weet niet welke componist dat gedrocht bedacht heeft.
En waarom die organist dat durfde te brengen. Die was doof ofzo?
Klinkt wel als een kruisiging van de basisklas aritmische/atonale oostelijk west Aarsneukistaanse neusfluiters en Vangelis.

Neen, dan hadden ze beter dit gebracht.

Dit had de plaats wel kunnen rocken.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 december 2024 om 12:45.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2024, 13:33   #67
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Fok. Dit ? Inderdaad. Daar klinkt het meerderwaardigheidscomplex van de Fransman of de westerse identiteitscrisis in door. Het nog harder hoger sneller indrukwekkender proberen zijn ... de man lijkt wel een peuter die zoveel mogelijk lawaai probeert te produceren. Net als de olympische spelen weeral totale afgang.
Dat zal zoals het gezang van jezeke zijn geweest, toen hij gekruisigd werd. Ze willen trouw blijven aan de oorsprong, hee.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2024, 22:23   #68
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik weet niet welke componist dat gedrocht bedacht heeft.
En waarom die organist dat durfde te brengen. Die was doof ofzo?
Klinkt wel als een kruisiging van de basisklas aritmische/atonale oostelijk west Aarsneukistaanse neusfluiters en Vangelis.

Neen, dan hadden ze beter dit gebracht.

Dit had de plaats wel kunnen rocken.
Ik heb zoiets thuis ook al gedaan op de piano. Dan gaan de honden vluchten door de klep van de achterdeur in de tuin. Ze hebben liever dat ik allez venez milord speel.
Oud 11 december 2024, 07:39   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb zoiets thuis ook al gedaan op de piano. Dan gaan de honden vluchten door de klep van de achterdeur in de tuin. Ze hebben liever dat ik allez venez milord speel.
Ook honden hebben hun eigen smaak.

Maar anders.
Oud 11 december 2024, 08:54   #70
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

https://www.lemonde.fr/en/france/art...6732266_7.html
09/11/2024
Citaat:
Five years after Notre-Dame fire, no culprit has been found as cathedral's long-awaited reopening nears

Five years of investigation and expert reports have failed to identify the precise cause of the 2019 fire that ravaged Paris' landmark Notre-Dame cathedral, even as the probe draws to a close just as the cathedral prepares to reopen early next month.
Ze hebben der "Mysterie" op geplakt, zie Nord Stream sabotage, zie eerste F-16 crash in Oekraine, ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Grenfell_Tower_fire
Citaat:
The fire was started by an electrical fault in a refrigerator on the fourth floor.
Vala, zo moeilijk was da daar.
https://www.britannica.com/event/Notre-Dame-fire
Citaat:
Notre-Dame was undergoing a major restoration campaign, when, during a mass on April 15, at 6:18 pm, the church’s alarm system alerted employees to a fire. Because of confusion among the staff, the fire was not detected until half an hour later. A security employee, only three days into his tenure at the church and working his second shift of the day, instructed a guard to check the attic. The New York Times reported that the guard investigated the attic of the adjacent sacristy, not of the cathedral, and returned saying that there was no fire. By the time the employees realized their mistake, the fire had spread through Notre-Dame’s attic, or what is called la forêt (“the forest”), the wooden lattice structure holding up the church’s lead roof. Only then were firefighters called.
Der was daar branddetectie.
Die detecteerde brand.
En deed een sirene / whatever gaan bij een veiligheidsmedewerker.
De veiligheidsmedewerker belde een bewaker en vroeg de "attic" te controleren.
Dus, de betreffende branddetector moet dan in de attic hebben gestaan.
De bewaker controleerde de verkeerde "attic" - zijvleugel nie hoofdvleugel - oe foert ge kunt ge zijn?, zag daar geen vuur, en meldde dat terug aan de veiligheidsmedewerker, en legde zich weer te maffen.
De veiligheidsmedewerker ah vals alarm ik kan mij were leggen maffen oef.
Tot ze al op hun mafplekken het branden gewaar werden.
Toen belden ze de brandweer.
Die kwam natuurlijk aan met een WTF tekstzeppelin boven zich.
Jongens gecontroleerd laten uitbranden.

Ne branddetector werkte.
Dat bewijst dat de plek waar ie gemonteerd was, goed gekozen was - de brand werd in een vroeg stadium gemeld.
En die keuze op zich, moet een reden hebben gehad.
Zo van, der staat daar nen elektriek kast, of ne kast met stekskes voor de kaarsen, we gaan onze branddetector der boven hangen.
Dus dat de "precieze oorzaak" (rare woordkeuze, alsof er een "ongeveer" is) van de brand onbekend zou zijn, dat leest eerder als we houden onze lippen op elkaar.

En dat brandalarm dus genegeerd door fantastisch weinig goesting van zowel veiligheidsmedewerker als bewaker.

De eerste had de bewaker moeten verwittigen EN gezegd hebben welke "attic", EN zelf gaan kijken. Een brand detectie in een kathedraal, dan blijft ge nie zitten he lol.

De laatste had gevraagd moeten hebben welke "attic" EN bij geen vuur op de gemelde plek ELDERS OOK moeten gecontroleerd hebben.
Dat is weinig moeite, ge moet nie op uw knieen in 't donker in hoekskes en kantjes gaan kruipen, brand VALT OP van VER.

https://en.wikipedia.org/wiki/Notre-Dame_fire
Citaat:
Fire broke out in the attic beneath the cathedral's roof at 18:18.[26] At 18:20 the fire alarm sounded and guards evacuated the cathedral;[27] a guard was sent to investigate, but to the wrong location—the attic of the adjoining sacristy—where he found no fire. About fifteen minutes later the error was discovered, but by the time guards had climbed the three hundred steps to the cathedral attic the fire was well advanced.[26] The alarm system was not designed to automatically notify the fire brigade, which was summoned at 18:51 after the guards had returned.[28] Firefighters arrived within ten minutes.[29]
Nogal ne tijdlijn daar.
Rood lampke pinkt op 't buro van de veiligheidsdienstige.
De sirene 2 minuten later.

https://www.nytimes.com/interactive/...otre-dame.html
Citaat:
- The guard went to the attic of a small adjacent building, the sacristy.
- Instead of calling the fire department, the security employee called his boss but didn’t reach him.
- The manager called back and eventually deciphered the mistake. He called the guard: Leave the sacristy and run to the main attic.
- But by the time the guard climbed 300 narrow steps to the attic, the fire was burning out of control, putting firefighters in a near impossible position.
Dat leest ronduit haha.
Ge krijgt na werkuren renoveerders ne brandalarm in een grote kathedraal die wordt gerenoveerd. Het EERSTE da ge doet is de brandweer bellen. Zelfs al blijkt het voor niks geweest te zijn, ge kunt da nie riskeren. Ge moet wel zot zijn om de verantwoordelijkheid te pakken om ze niet te bellen, en niemand gaat je verwijten dat je voor niks belde, want je HEBT iets, namelijk een brandalarm van een systeem.
Vaak bellen zulke systemen zelfs ZELF de brandweer, zonder enige menselijke inbreng.
Wat doet die menselijke inbrenger, zen baas bellen.
En de grootste lol moet nog komen, ge zou peizen, tis de baas, die gaat wèl van wanten weten en DIRECT de brandweer bellen.
NIET dus, ie belt terug, en zegt om ipv die van zijgebouw sacristie die van de hoofdgebouw zelf te laten controleren.
Da is, 300 smalle trapkes omhoog.
Ie heeft mogelijk nog een aantal gehobbeld (ne fitte persoon = 6 min las ik), tot ie boven zich vlammen en rook zag en nie meer verder moest hobbelen om te weten te komen of de brand Echt Waar Geen Vals Alarm was.
Wie uiteindelijk de brandweer belde, vind ik nergens, alleen dat het een halfuur, 31 minuten, na het brandalarm was.

Citaat:
The miscommunication, uncovered in interviews with church officials and managers of the fire security company, Elytis, has set off a bitter round of finger-pointing over who was responsible for allowing the fire to rage unchecked for so long. Who is to blame and how the fire started have not yet been determined and are at the heart of an investigation by the French authorities that will continue for months.
Zeg nie
"Totale idiotie"
Zeg
"Miscommunicatie"

't Lijkt wel de dag dat de United States Geheime en publieke Security Services Trump beschermde tijdens zen rally in Buttler, Pennsylvania.
Die deden hun uiterste best om Crooks niet te vroeg tegen te houden.
Bij de Notre Dame deden ze hun uiterste best om de brandweer niet te vroeg te bellen.
Zowel de veiligheidsagent als de bewaker als hun baas elders: geen van de 3 die gewoon direct de brandweer belde.
Ze moesten confirmeren en confirmeren en blijven confirmeren tot de vlammen uit het dak sloegen en de hele stad kon confirmeren, toen moesten ze wel bellen om te voorkomen dat ne kuisvrouw 2 km verder hen voor was.
Net zo Crooks, de Secret Service moest hem doodschieten voordat Trump fans Crooks bij die zen haren konden pakken.
Want beeld je dat eens in, Trump fans die ne schutter op Trump van ne dak sleuren, nadat al de staatsbewaking aldaar totaal niks deed.
Da krijgde zelfs nie uitgelegd als ge met 5 Nobelprijzen zwaait.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 11 december 2024 om 09:08.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2024, 05:48   #71
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Soit, een dankwoordje is wel toepasselijk.

Oud 12 december 2024, 09:11   #72
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Die deden hun uiterste best om Crooks niet te vroeg tegen te houden.
Bij de Notre Dame deden ze hun uiterste best om de brandweer niet te vroeg te bellen.
Het is natuurlijk weer een geheime samenzwering... heerlijk!

Dat je hiermee volop in de conspiracy-beweging zit, plaatst je bijdragen over Nordstream, Trump en Oekraïne e.v.a. in een ander daglicht.

Terzijde: wat het doel mag zijn van de Notre-Dame in brand te steken, blijft een goedbewaard geheim. En wie het mag gedaan hebben ook. Of wacht, het zijn natuurlijk de CIA en de Amerikanen die een onderhuidse oorlog voeren tegen Europa!
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2024, 12:34   #73
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

Dat je hiermee volop in de conspiracy-beweging zit, plaatst je bijdragen over Nordstream, Trump en Oekraïne e.v.a. in een ander daglicht.

Terzijde: wat het doel mag zijn van de Notre-Dame in brand te steken, blijft een goedbewaard geheim. En wie het mag gedaan hebben ook. Of wacht, het zijn natuurlijk de CIA en de Amerikanen die een onderhuidse oorlog voeren tegen Europa!
De 911 fantast, Gun, heeft weer toegeslagen. Er is geen of nog weinig interesse voor zijn draad dus vond hij Notre Dame een ideaal surrogaat.
Oud 12 december 2024, 13:22   #74
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Soit, een dankwoordje is wel toepasselijk.

Oud 12 december 2024, 13:23   #75
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

De Zionisten en de Reptilians niet vergeten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be