Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei "Sedert 1995 is ze aanwezig in het Vlaamse Parlement. Eerst als volksvertegenwoordiger, later (en nog steeds) als Vlaams minister van Economie en Buitenlands Beleid." - Maarten Malaise

 
 
Discussietools
Oud 21 mei 2004, 10:08   #1
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Ik was nochtans een liberaal mar nu vind ik dat de VLD alleen maar voor de grote kmo zijn maar niet voor de kleine kmo zoals ik dus...... Integendeel wij,als kleine kmo, moeten weer extra betalen zie pensioenregeling etc......De EURO hoeft voor mij ook niet. Nog iets dat tegen mijn borst stoot HET CORDON SANITAIR = GEEN DEMOCRATIE WAARDIG. DAt allemaal bijeen zou ik gaarne zien dat wij belgen geen stemplicht meer hebben.
YVAN is offline  
Oud 22 mei 2004, 16:01   #2
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN
Ik was nochtans een liberaal mar nu vind ik dat de VLD alleen maar voor de grote kmo zijn maar niet voor de kleine kmo zoals ik dus...... Integendeel wij,als kleine kmo, moeten weer extra betalen zie pensioenregeling etc......De EURO hoeft voor mij ook niet. Nog iets dat tegen mijn borst stoot HET CORDON SANITAIR = GEEN DEMOCRATIE WAARDIG. DAt allemaal bijeen zou ik gaarne zien dat wij belgen geen stemplicht meer hebben.
Het is dan beter om te stemmen op iemand dat er iets aan wil doen, dan helemaal niet te stemmen. Of dacht je dat politici ook nog maar enigszins rekening houden met wie niet gaat stemmen?
Rr00ttt is offline  
Oud 22 mei 2004, 16:15   #3
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN
Ik was nochtans een liberaal mar nu vind ik dat de VLD alleen maar voor de grote kmo zijn maar niet voor de kleine kmo zoals ik dus...... Integendeel wij,als kleine kmo, moeten weer extra betalen zie pensioenregeling etc......De EURO hoeft voor mij ook niet. Nog iets dat tegen mijn borst stoot HET CORDON SANITAIR = GEEN DEMOCRATIE WAARDIG. DAt allemaal bijeen zou ik gaarne zien dat wij belgen geen stemplicht meer hebben.
Het is dan beter om te stemmen op iemand dat er iets aan wil doen, dan helemaal niet te stemmen. Of dacht je dat politici ook nog maar enigszins rekening houden met wie niet gaat stemmen?
Ik stem gewoon op het vlaams blok als proteststem
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline  
Oud 23 mei 2004, 10:46   #4
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

En, Yvan, wat zou je stem op het vlaams blok uithalen?
Waarom stem je niet extreem links of op een kleine partij als je dan toch een proteststem wil uitbrengen? Of blanco? Of ongeldig?
doggy is offline  
Oud 26 mei 2004, 22:11   #5
cdadanny
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Berichten: 4
Standaard

beste doggy
moest iedereen denken zoals jij dan zal het vlaams blok nooit de kans krijgen deel te nemen terwijl het nog de enige partij is die ziet wat er hier echt mis gaat in apeland. Andere partijen denken ook zo maar kunnen niet terug omdat ze ooit gezworen hebben nooit samen te werken met VB. en wat is erger dan uw gezicht verliezen. Ik zeg gewoon. Geef VB gewoon een kans en oordeel dan .
cdadanny is offline  
Oud 27 mei 2004, 14:29   #6
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Trouwens een proteststem is zeker niet misplaats bij het VB.
Het VB is een enige partij die nooit in een regering zat. Ik wil hen wel eens ene kans geven. De rest heeft al bewezen dat ze ofwel alleen maar poppenkast kunnen spelen of gewoon leugens en bedrog verspreiden. Het Vb is de enige met een schone lei :o .
Het is voor mij de enige grote partij die ook zinvolle kritiek heeft en geen rare kartels aangaat.
En dan is het nog een protest tegen de niet-vrije-meningsuiting hier in Vlaanderen. Daarbij komt nog de verhoogde onveiligheid.
Er is tegenwoordig maar 1 partij waarop je kunt stemmen --> VB
lustige lezer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be