Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei "Sedert 1995 is ze aanwezig in het Vlaamse Parlement. Eerst als volksvertegenwoordiger, later (en nog steeds) als Vlaams minister van Economie en Buitenlands Beleid." - Maarten Malaise

 
 
Discussietools
Oud 18 mei 2004, 23:12   #1
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Als vrijdenkend en enigszins liberaal gezind individu vind ik het ongeoorloofd dat de Staat haar werkingsmiddelen voor het grootste gedeelte haalt uit belasting op arbeid, terwijl in ons land ( en vele andere westerse landen ) er bijna evenveel geld wordt verdiend door geld zelf ( speculatie etc ... ), allemaal vormen van inkomsten die slechts marginaal worden belast ivm die absurd hoge belastingen op arbeid.

Hoe staat U daar zelf tegenover, minister Ceysens ?
/\|cazar is offline  
Oud 21 mei 2004, 19:37   #2
PO
Schepen
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Berichten: 466
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Als vrijdenkend en enigszins liberaal gezind individu vind ik het ongeoorloofd dat de Staat haar werkingsmiddelen voor het grootste gedeelte haalt uit belasting op arbeid, terwijl in ons land ( en vele andere westerse landen ) er bijna evenveel geld wordt verdiend door geld zelf ( speculatie etc ... ), allemaal vormen van inkomsten die slechts marginaal worden belast ivm die absurd hoge belastingen op arbeid.

Hoe staat U daar zelf tegenover, minister Ceysens ?
Bekijk je electriciteitsfactuur eens. Daarop worden belastingen geheven op alles en nog wat, met daarbovenop nog eens de btw. Belastingen op de belastingen dus.
Reden genoeg om paars naar de verdommenis te stemmen.
__________________
Vriendelijke groeten,
PO
PO is offline  
Oud 21 mei 2004, 23:51   #3
Flanel
Vreemdeling
 
Flanel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Als vrijdenkend en enigszins liberaal gezind individu vind ik het ongeoorloofd dat de Staat haar werkingsmiddelen voor het grootste gedeelte haalt uit belasting op arbeid, terwijl in ons land ( en vele andere westerse landen ) er bijna evenveel geld wordt verdiend door geld zelf ( speculatie etc ... ), allemaal vormen van inkomsten die slechts marginaal worden belast ivm die absurd hoge belastingen op arbeid.

Hoe staat U daar zelf tegenover, minister Ceysens ?

Persoonlijk vind ik dit niet meer dan normaal omdat het in het tweede geval duidelijk gaat om risicokapitaal. Hoe groter het risico, hoe groter de winst mag zijn. Trouwens zelf zou ik niet durven zeggen dat het nog niet zwaar genoeg belast wordt. Dit kapitaal moet namelijk de belegger en speculeerder blijven aantrekken wat nodig is om met dit geld talrijke investeringen uit te voeren wat bijgevolg invloed zal hebben op de groei van ondernemingen en de economie.
Flanel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be