Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 22:12   #1
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard vrije keuze?

vandaag 9/11/2004 heeft Vlaanderen, Vlaanderen bedrogen.

Men heeft bewust en al dan niet met voorbedachte rade van Vlaanderen een stuk afgescheurt.
Men heeft 1 miljoen kiezers moedwillig in de kou laten staan,men heeft er een put voor gegraven,en nu gooit men de put toe.
1 miljoen mensen het zwijgen opgelegd,in een zelfverklaarde democratie!
In dit land is het traditie geworden om mensen buitenspel te zetten zodat anderen er beter van zouden worden,en wat frappant is, mensen trappen daarin!
Een mening is zowel bij rechtsen als bij linksen een vermogen hebben om zelfstandig te denken,zelfstandig te handelen,achter bepaalde dingen te staan,of er niet achter te staan,zelf in kunnen schatten of je de juiste keuze maakt of niet!
Die mening heeft men nu gekortwiekt en zodoende 1 miljoen Vlamingen afgestoten van zelfstandig denken.
Ik weet niet hoe men zoiets kon doen,men heeft niet alleen extremen of radicalen buitenspel gezet,maar ook zeker 80% van de mensen die het niet eens waren met de slechte politiek die gevoerd is de laatste jaren door paars.
Dit is gewoon een politiek proces dat mensen niet meer dezelfde kansen geeft,een onding dat mensen,kiezers niet meer dezelfde mogelijkheden biedt.
Als ik dan al die commentaren lees van al die zelfverklaarde democraten dan vraag ik mij af wie hier de rascisten zijn,moet dan ineens niet iedereen meer gelijk zijn,moet dan niet meer voor iedereen dezelfde maatstaven gelden?
Hoe ongeloofelijk stom kan men zijn om niet te begrijpen dat men zo heel veel mensen op hun ziel trapt,dat men ze kwetst,en dat hoeven daarom geen Vlaams blok kiezers te zijn!
Ikzelf beste mensen heb gekozen voor wat ik dacht dat het de partij van het gezond verstand was,maar ik heb mij lelijk mispakt,ik heb gekozen voor een partij die dacht ik een sociale basis nastreefde,maar nu blijkt dat het een partij is die eigen gewin meer inschat,dan het aantrekken van kiezers op een eerlijke manier.
Mijn stem zal men daar niet meer zien!
En dat zal ook gelden voor elke partij die geniepigheid en achterbaksheid meer op prijs stelt dan eerlijkheid.

Laatst gewijzigd door doornroosje : 9 november 2004 om 22:38.
doornroosje is offline  
Oud 9 november 2004, 22:21   #2
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Niet te veel van aantrekken. Dit is een nieuwe start. Als de naam Vlaams Blok verdwijnt, verdwijnt ook het cordon sanitair. De rechtse partijen zullen zich niet meer zo laten inpakken door links om terug zo een cordon sanitair bis in te stellen. Het einde van de linkse dictatuur komt in zicht.


Laatst gewijzigd door Geertje : 9 november 2004 om 22:22.
Geertje is offline  
Oud 9 november 2004, 22:34   #3
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

De anti-blokkers lachen nu al groen !
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 9 november 2004, 22:37   #4
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

We zullen hun eens moeten uitleggen wat een Phyrrus-overwinning is.
Geertje is offline  
Oud 9 november 2004, 23:51   #5
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Ik denk ook dat we hier nog sterker zullen uitkomen
__________________
benji is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be