Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2013, 11:53   #1
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard Onwil en onkunde bij politici kan tot doden leiden

Voor de zoveelste keer beleven we in Brussel weer een golf van vandalisme gepleegd door 'jongeren'.
Het artikel hieronder is jammer genoeg geen los of alleenstaand geval ook al wordt dit door kranten en politie zo voorgewend.
Sinds enkele weken sneuvelen er weer links en rechts bushokjes, reclamepanelen, vuilbakken, worden de roltrappen in de metro gesaboteerd... en worden nu ook electriciteitsvoorzieningen geviseerd...

http://www.standaard.be/artikel/deta...30111_00429770

Dit laatste geval gebeurt niet zo ver van mijn deur. onderlegde mensen weten dat de banaan (een banaanvormig gebied langs het Brusselse kanaal dat laag Molenbeek en de Anderlechtse probleemwijken omvat) de steevaste uitvalspositie is van het merendeel van dit tuig.

Waarop slaat dan die titel?
Wel, na enkele weken worden de mensen dit wel beu, wat het tuig enkel nog wat meer tot baldadiheden aanspoort.
En beu worden slaat om in woede.

Ik hoor mensen uit die omgeving nu al enkele dagen oproepen om dat te doen wat de politie niet kan (door gebrek aan personeel en/of de onwil van hun politiek aangestelde leiding).
Een voltijdse wacht opstellen en dat tuig eens goed te pakken nemen.
Aangezien iedereen weet dat dit tuig vaak over wapens beschikt (gaande van messen over knuppels met nagels in tot zelfgemaakte molotovcocktails en... niet zelden ook over illegale vuurwapens...) is het nog slechts een kwestie van tijd tot het eerste slachtoffer valt!
Gegeven dat ook meer en meer burgers uit angst en woede over de politieke onwil om deze toestanden zelfs maar te erkennen zelf ook meer en meer gewapend over straat lopen en de spanning blijft stijgen...

Ik hou alvast mijn hart vast.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat het tuig, door het jarenlange verwaarlozen van deze problemen door de overheid, zich oppermachtig voelt en massaal op een (veel te laat en veel te weinig) ingrijpen zal reageren.
We staan weer op een fractie van nieuwe rellen in Brussel en geen haan die er naar kraait...

Volgens mij zijn hier aan in de 1ste plaats natuurlijk de 'jongeren' zelf schuldig. Maar ook onze politici en hun marionetten in de politieleiding...

Wie zijn volgens jullie de hoofdverantwoordelijken?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 12:41   #2
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Ik las hier een tijd geleden dat je niet te duidelijk mag zijn omdat dan de mensen die akkoord gaan gewoon ja knikken en de tegenstanders in alle talen zwijgen omdat ze anders onmiddelijk door de mand vallen en je dus geen reacties krijgt...

Blijkbaar een correcte analyse...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 12:59   #3
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Ik merk af en toe een tendens (Antwerpse handelaars, nu Molenbeekse burgers) dat allochtonen zelf ook het overheidsfalen beu zijn en het recht in handen willen nemen.

Enerzijds applaus; de eigen rotte appels rapen en verwijderen is heel erg positief. Kuist uw eigen vuil op, inderdaad.
Anderzijds fronsen. Als die gemeenschappen zelf milities gaan oprichten zit je met een organisatie die zoch nadien ergens anders op kan gaan richten. Van verwijderen van excessen naar instellen van eigen normen kan snel gaan.

Ik ben benieuwd.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 13:18   #4
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik merk af en toe een tendens (Antwerpse handelaars, nu Molenbeekse burgers) dat allochtonen zelf ook het overheidsfalen beu zijn en het recht in handen willen nemen.

Enerzijds applaus; de eigen rotte appels rapen en verwijderen is heel erg positief. Kuist uw eigen vuil op, inderdaad.
Anderzijds fronsen. Als die gemeenschappen zelf milities gaan oprichten zit je met een organisatie die zoch nadien ergens anders op kan gaan richten. Van verwijderen van excessen naar instellen van eigen normen kan snel gaan.

Ik ben benieuwd.
Correcte analyse.
Daar tegenover staat volgens mij wel de vraag of een staat die niet in staat is om haar burgers te beschermen of dat gewoonweg weigert het recht heeft om eigenrechting te verbieden.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 18:48   #5
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

We hebben in België geen jeugdstrafrecht.
We hebben ook geen jeugdsanctierecht.

We hebben (zogenaamd) gekozen voor een jeugdbeschermingsrecht.

Dit impliceert exact wat het zegt: jeugd straffen of besanctioneren is zeer moeilijk. Ik denk dat dit dringend moet worden herbekeken.

Dit was ooit opportuun, op een moment dat alles goed ging met onze samenleving en iedereen iedereen kende, dezelfde culturele normen en waarden had en afwijkend gedrag amper voorkwam, tenzij in geïsoleerde gevallen of binnen bv sociale wijken die enkele decennia geleden nog een mix waren van werkende en niet-werkende mensen.
Nu zijn allemaal mensen op een hoopje gegooid, met andere culturele normen en waarden, die geen aansluiting noch plaats vinden in onze cultuur en hier zelfs niet in willen passen, maar erop neerkijken, bv ook omdat hun religieuze overtuiging anders is en zij onze handelingen, waarden en normen decadent en ongepast vinden (zoals extreem-katholieken dat zouden vinden).
Mensen die laag opgeleid zijn, geen werk vinden (of willen), en die dan omdat dat het enige is wat ze in hun leven kunnen of willen bereiken, dan maar de straten onveilig maken en de buurt angst aan jagen.
Andere dingen zijn voor die mensen te moeilijk te behalen, en dit geeft hen een kick.

Daarom denk ik echt dat van dat jeugdbeschermingsrecht moet worden afgestapt.
Minstens indien het gaat om georganiseerde misdaad (stadsbende), of in het geval dat de persoon meermaals strafbare feiten heeft gepleegd.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 23:51   #6
Shweta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2013
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar Shweta
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht

Volgens mij zijn hier aan in de 1ste plaats natuurlijk de 'jongeren' zelf schuldig. Maar ook onze politici en hun marionetten in de politieleiding...

Wie zijn volgens jullie de hoofdverantwoordelijken?
Eerst de leiders, dan pas de jongeren.
Leiders hebben normaal nl. de macht om maatregelen te treffen voor "ontspoorde ouders" of "ontspoorde jongeren" in de maatschappij. Ze zouden programma's kunnen opzetten om hen beter te (her-)integreren, boetes uit te delen bij overtredingen of overlast, enz... want ondanks gelijke rechten/plichten geraakt niet iedereen even goed geïntegreerd in de samenleving. Op deze manier van belonen en straffen wordt een mens als het ware heropgevoed met de juiste normen en waarden ism de wetten van het land.

Laatst gewijzigd door Shweta : 11 januari 2013 om 23:51.
Shweta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 00:49   #7
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
We hebben in België geen jeugdstrafrecht.
We hebben ook geen jeugdsanctierecht.

We hebben (zogenaamd) gekozen voor een jeugdbeschermingsrecht.

Dit impliceert exact wat het zegt: jeugd straffen of besanctioneren is zeer moeilijk. Ik denk dat dit dringend moet worden herbekeken.

Dit was ooit opportuun, op een moment dat alles goed ging met onze samenleving en iedereen iedereen kende, dezelfde culturele normen en waarden had en afwijkend gedrag amper voorkwam, tenzij in geïsoleerde gevallen of binnen bv sociale wijken die enkele decennia geleden nog een mix waren van werkende en niet-werkende mensen.
Nu zijn allemaal mensen op een hoopje gegooid, met andere culturele normen en waarden, die geen aansluiting noch plaats vinden in onze cultuur en hier zelfs niet in willen passen, maar erop neerkijken, bv ook omdat hun religieuze overtuiging anders is en zij onze handelingen, waarden en normen decadent en ongepast vinden (zoals extreem-katholieken dat zouden vinden).
Mensen die laag opgeleid zijn, geen werk vinden (of willen), en die dan omdat dat het enige is wat ze in hun leven kunnen of willen bereiken, dan maar de straten onveilig maken en de buurt angst aan jagen.
Andere dingen zijn voor die mensen te moeilijk te behalen, en dit geeft hen een kick.

Daarom denk ik echt dat van dat jeugdbeschermingsrecht moet worden afgestapt.
Minstens indien het gaat om georganiseerde misdaad (stadsbende), of in het geval dat de persoon meermaals strafbare feiten heeft gepleegd.
Goed dat je in de laatste regels wat nuanceert. Voor mij hoeft het jeugdbeschermingsrecht echt niet weg maar moet het wel aangevuld worden met bestraffingsrecht waar dat nodig is. Jongeren die over de schreef gaan en dreigen in de misdaad te verzeilen zijn misschien meer met (echte) hulp dan met een zware straf. 12jarigen die deelnemen aan gewapende diefstallen, groepsverkrachtingen, gekend zijn van meer dan dertig feiten en meer van dat moois zouden niet van die mogelijkheden mogen genieten.
Zware misdaden verdienen zware straffen. punt uit.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 00:59   #8
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shweta Bekijk bericht
Eerst de leiders, dan pas de jongeren.
Leiders hebben normaal nl. de macht om maatregelen te treffen voor "ontspoorde ouders" of "ontspoorde jongeren" in de maatschappij. Ze zouden programma's kunnen opzetten om hen beter te (her-)integreren, boetes uit te delen bij overtredingen of overlast, enz... want ondanks gelijke rechten/plichten geraakt niet iedereen even goed geïntegreerd in de samenleving. Op deze manier van belonen en straffen wordt een mens als het ware heropgevoed met de juiste normen en waarden ism de wetten van het land.
Daar zou ik het mee eens zijn indien alle jongeren uit laag Molenbeek en vergelijkbare omgevingen zouden ontsporen. Dat is (gelukkig) nog niet het geval. Het evolueert wel, toegegeven, de slechte kant op.
Maar enkel al het feit dat er nog jongeren zijn die zich aan die spiraal van geweld, misdaad en fanatisme onttrekken bewijst dat het van die anderen een keuze is. Ze worden niet gedwongen om te stelen, ze kiezen daarvoor.
Ze worden niet gedwongen om deel te nemen aan verkrachtingen en groepsverkrachtingen, ze kiezen daarvoor.
Ze worden niet gedwongen om jongeren die wel hun best doen en er in slagen een job te vinden in elkaar te slagen omdat die 'de blanken hun kont kussen en hun eigen volk verraden, ze kiezen daarvoor.

Dat de wetgever extra ingrepen moet doen om die jongeren aan te pakken is in de eerste plaats de schuld van die jongeren zelf.
Je kan net zo goed stellen dat iemand die in de bebouwde kom 200 per uur rijdt maar beter door de staat geholpen had moeten worden.
De eerste en grootste fout ligt altijd bij de dader.
De verantwoordelijkheid van de staat voor het te weinig en te laat ingrijpen valt daardoor niet weg maar staat daar gewoon volkomen los van.
En geloof mij, ik ben de laatste om de staat en met name de partijen die bijgedragen hebben aan de huidige toestand te verontschuldigen!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 01:06   #9
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Even duidelijk stellen.
Ik vind dat de schuld voor de misdaden 100% bij de misdadigers ligt.
Ik vind dat het gebrek aan aanpakken en bestraffen van de misdadigers in kwestie 100% te wijten is aan de staat.
Dat is geen 200%, dat zijn twee onafhankelijk van elkaar werkende invloeden die samen de huidige onaanvaardbare toestand in onze straten scheppen.
Het is niet de schuld van de staat dat Mohammed en co met zijn vijftienen een meisje verkrachten.
Het is wel de schuld van de staat indien Mo en Co dat nog eens 10 keer kunnen overdoen en dan nog vrij rondlopen!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 16:15   #10
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Hopla, je zou nog gaan denken dat ik een kristallen bol heb...
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...6198/1.1522615

Maar het tegendeel is eerder waar, je moet al met een lasbril over straat lopen om het niet aan te zien komen...
Waar zijn ze nu met hun nultolerantie?
Van het moment dat de publieke opinie er niet meer is is die er dus ook niet meer...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 16:19   #11
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hopla, je zou nog gaan denken dat ik een kristallen bol heb...
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...6198/1.1522615

Maar het tegendeel is eerder waar, je moet al met een lasbril over straat lopen om het niet aan te zien komen...
Waar zijn ze nu met hun nultolerantie?
Van het moment dat de publieke opinie er niet meer is is die er dus ook niet meer...
Wat mij ook ergert is de steeds weerkerende perceptie dat het om plaatselijke problemen gaat. En meer nog dat Molenbeek hier niet genoemd wordt. Precies of er zou een grens tussen laag Molenbeek en Kuregem liggen waar dat tuig niet over geraakt...

Nochtans is dat gebied bekend als het centrale deel van de banaan en wordt in officiele rapporten zo zelfs vernoemd...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 12:22   #12
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

En dit is dus waar de overheid, onder andere, grandioos in faalt...
http://www.vandaag.be/binnenland/114...vervangen.html
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-agenten.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...lduz-wet.dhtml
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 12:35   #13
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 18:52   #14
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Voor de zoveelste keer beleven we in Brussel weer een golf van vandalisme gepleegd door 'jongeren'.
Het artikel hieronder is jammer genoeg geen los of alleenstaand geval ook al wordt dit door kranten en politie zo voorgewend.
Sinds enkele weken sneuvelen er weer links en rechts bushokjes, reclamepanelen, vuilbakken, worden de roltrappen in de metro gesaboteerd... en worden nu ook electriciteitsvoorzieningen geviseerd...

http://www.standaard.be/artikel/deta...30111_00429770

Dit laatste geval gebeurt niet zo ver van mijn deur. onderlegde mensen weten dat de banaan (een banaanvormig gebied langs het Brusselse kanaal dat laag Molenbeek en de Anderlechtse probleemwijken omvat) de steevaste uitvalspositie is van het merendeel van dit tuig.

Waarop slaat dan die titel?
Wel, na enkele weken worden de mensen dit wel beu, wat het tuig enkel nog wat meer tot baldadiheden aanspoort.
En beu worden slaat om in woede.

Ik hoor mensen uit die omgeving nu al enkele dagen oproepen om dat te doen wat de politie niet kan (door gebrek aan personeel en/of de onwil van hun politiek aangestelde leiding).
Een voltijdse wacht opstellen en dat tuig eens goed te pakken nemen.
Aangezien iedereen weet dat dit tuig vaak over wapens beschikt (gaande van messen over knuppels met nagels in tot zelfgemaakte molotovcocktails en... niet zelden ook over illegale vuurwapens...) is het nog slechts een kwestie van tijd tot het eerste slachtoffer valt!
Gegeven dat ook meer en meer burgers uit angst en woede over de politieke onwil om deze toestanden zelfs maar te erkennen zelf ook meer en meer gewapend over straat lopen en de spanning blijft stijgen...

Ik hou alvast mijn hart vast.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat het tuig, door het jarenlange verwaarlozen van deze problemen door de overheid, zich oppermachtig voelt en massaal op een (veel te laat en veel te weinig) ingrijpen zal reageren.
We staan weer op een fractie van nieuwe rellen in Brussel en geen haan die er naar kraait...

Volgens mij zijn hier aan in de 1ste plaats natuurlijk de 'jongeren' zelf schuldig. Maar ook onze politici en hun marionetten in de politieleiding...

Wie zijn volgens jullie de hoofdverantwoordelijken?
Die boerkes van burgemeesters in Brussel gedragen zich alsof ze zich aan de CÔte 'd'Azur bevinden. Maar dat is helaas niet zo.
'A la guerre comme �* la guerre' lijkt het en maar minimaliseren om iedereen aan de feiten die elk jaar erger worden te doen wennen.
In Brussel zou een uitgebreide equipe met een andere benadering post moeten vatten.Als burgemeester, als schepenen, als politie.

Brussel is een beerput. En de stank verspreidt zich over Vlaams-Brabant.

Voor mij zijn de politici hoofdverantwoordelijk, en in tweede instantie die tamme moslimventen die hun vrouwen opsluiten zodat ze de crack en de heroïne uit de kleren van hun 'grote' kinderen wassen en dat niet eens kunnen aankaarten in familiekring. Ze zijn zelf geviseerd. Hoe kunnen ze kinderen opvoeden? Dat kunnen ze helemaal niet (een jongensbroek krijgen ze wel sneeuwwit) want ze zijn zelf verstoken van persoonlijke perspectieven, creativiteit of wat dan ook op sociaal vlak.

Een mens die niet alleen ergens naartoe mag gaan buitenshuis (buiten de kruidenierszaak om de hoek), is geen vrij individu. Het is een spook van een individu.
Spoken van individuen kunnen geen kinderen opvoeden, en zeker niet in deze maatschappij.

Naast mij woont zo'n spook. Ze pist in haar broek van de schrik als iemand met de fiets stopt en haar de weg vraagt. Ze heeft zes kinderen. Georchestreerde schizofrentie-opvoeding krijgen die. Het beest moet nog een naam krijgen, vrees ik.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 18:59   #15
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Bureaucratie en administratie is een typisch vluchtroute voor een overheid.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 20:30   #16
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Nog een voorbeeld, ook al uit Brussel, van fatale slachtoffers van het pamperbeleid voor zware criminelen...
http://www.vandaag.be/binnenland/159...roofmoord.html
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 21:36   #17
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Nog een voorbeeld, ook al uit Brussel, van fatale slachtoffers van het pamperbeleid voor zware criminelen...
http://www.vandaag.be/binnenland/159...roofmoord.html
Dat is oude koek van 2009.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 21:44   #18
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dat is oude koek van 2009.
Hier iets versere dan. Het probleem is dat de 'koek' de gebeurtenissen een beetje achternaloopt...
Of wil je hier al beelden zien van de rellen volgende maand?

In navolging van de officiele diensten en door gebrek aan steun daarvan haken ook andere bewakingsdiensten die op het publieke terrein bezig zijn af...
http://www.youtube.com/watch?v=-rH09SumLjU

Mijn verontschuldigingen voor het ontbreken van een Nederlandse vertaling.
Indien iemand een Nederlandstalig filmpje heeft, gelieve te posten.
Maar gezien de desinteresse van de Nederlandstalige pers voor de kleine burger zijn problemen vrees ik er voor...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 22:10   #19
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hier iets versere dan. Het probleem is dat de 'koek' de gebeurtenissen een beetje achternaloopt...
Of wil je hier al beelden zien van de rellen volgende maand?

In navolging van de officiele diensten en door gebrek aan steun daarvan haken ook andere bewakingsdiensten die op het publieke terrein bezig zijn af...
http://www.youtube.com/watch?v=-rH09SumLjU

Mijn verontschuldigingen voor het ontbreken van een Nederlandse vertaling.
Indien iemand een Nederlandstalig filmpje heeft, gelieve te posten.
Maar gezien de desinteresse van de Nederlandstalige pers voor de kleine burger zijn problemen vrees ik er voor...
En dit is wat hier dus aan voorafging...

http://www.youtube.com/watch?v=3IIN9...endscreen&NR=1
Maar, zoals parsprototem opmerkt, dat is oude koek en dus van geen enkele betekenis.
Pars, de slachtoffers die in de volgende weken en maanden gaan vallen danken u en de andere opzettelijke blinden.
Zij betalen voor uw ideologische blindheid maar al te vaak letterlijk met hun bloed...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 22:50   #20
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Voor groepsverkrachters moet u ook echt niet helemaal naar India hoor...
In een land waar een junkie een rolmodel voor onze jeugd mag blijven kan deze er dus ook nog wel bij.
Misschien kunnen we van de veroordeelde terroristen die op onze kosten in België mogen blijven omdat ze anders in hun thuisland voor terrorisme gestraft zouden kunnen worden ineens straathoekwerkers in Brussel maken? Dan is de cirkel meteen rond...

http://www.vandaag.be/sport/107150_m...krachting.html
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be