Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 februari 2013, 06:43   #61
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Of ....Groot-Nederland....!
Droom verder in je nachtmerrie.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 06:44   #62
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Oh neen hoor. Vlaanderen onafhankelijk = uit de EU en NATO, neutraal en zelfstandig. We maken er een financieel paradijs van (vluchtheuvel voor de EU-rijken hun kapitaal), en we richten onze handel en industrie volledig op Duitsland die we als bevoorrrechte handelspartner allerlei denkbare voordelen bieden om hun industriële producten via Antwerpen en Zeebrugge te verhandelen.

Wedden dat Vlaanderen zou groeien en bloeien als nooit tevoren?
Jij stelt je onmiddellijk verkiesbaar of ik laat de honden los.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 06:45   #63
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Over die 250 € 'vreemdelingentaks' bestonden reeds twee draden het het forum 'Binnen land', Jo!
Het gaat niet specifiek over die taks of administratieve kost, (waar ik ook tegenben omdat hij nog veel te laag is). Het gaat hier wel om die CDA-kaaskop die zich moeit met een interne aangelegenheid in Antwerpen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 06:52   #64
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Goed zo, Antwerpenaren, ophogen die belastingen etc.
Alleen maar goed voor Rotterdam!!!!
Die aanrekening van administratieve kost voor vreemdelingen is noodzaak, een -te kleine- bijdrage in de strijd tegen de vervreemding in Antwerpen. dat Rotterdam verder wil vervallen tot multicul-puinhoop vol geweld en chaos is jullie zaak.
En wat betreft de haventraffiek, Antwerpen is met één iets gediend: zeer goede Vlaamse relaties met Duitsland, die we allerlei voordelen moeten bieden inzake handel van hun producten via onze havens.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 06:56   #65
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Maar voor de rest kennen de Belgicistische Vlaamsnationalisten hun geswchiedenis niet.
Tot op het einde van de achttiende eeuw noemden de Vlamingen zich eeuwenlang Nederlanders. De Belgicistische reset van ons kollektief nationaal bewustzijn is er bij U goed ingegaan.....


Wiki; Boerenkrijg.
Dikke zever. Vlaanderen is in z'n huidige vorm een creatie van belgië, en het meest haalbare en realistische is de onafhankelijkheid van ditzelfde Vlaanderen. België zal dus -helaas- altijd, zelfs wanneer het als staat niet meer bestaat, een deel blijven uitmaken van wat Vlaanderen is en haar geschiedenis. De ijver die de kleine minderheid aan "Groot-nederlanders" (nu kja, groot precies... ) in de Vlaamse Beweging aan de dag leggen is lachwekkend om te zien: het per sé willen uitvegen van belgië in alle mogelijke situaties en vormen. Doet een beetje puberaal aan. Ik wens het einde van de belgische staat en een onafhankelijk VL, maar ik besef wel dat belgië voor altijd een deel zal uitmaken van de Vlaamse geschiedenis en er sporen van terug te vinden zullen zijn in veel Vlaamse gebruiken, visies, instellingen,...

Vlamingen hebben een latente lichte afkeer (geen haat) jegens de kaaskoppen, dat is een feit. Of dat nu door belgië veroorzaakt is of niet speelt geen rol. Het bestaat. En het maakt een "groot-NL" onmogelijk.

Laatst gewijzigd door -Jo- : 15 februari 2013 om 06:59.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 07:05   #66
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
En u denkt dat je Antwerpen kan loskoppelen van de wereld , en voor vlaanderen wil U het zelfde. Waarom doe je geen asiel aanvraag in Noord-Korea ? dan zou je snel weten waar U idee naar toe leid .
Welnee, bijlange niet, integendeel.

Zoals reeds gezegd: Vlaanderen onafhankelijk, uit de EU en uit de NATO, eigen nationale munt. Opnieuw nationale grenzen met invoerquota, invoerrechten, tol,... Zal de NL'ers een aardige duit kosten.

En terzelfdertijd tijd voeren we een zeer gunstig fiscaal en financieel regime in voor het aantrekken van buitenlands kapitaal (EU-rijken, en ver daarbuiten, Zwitserland, Liechtenstein,... en de Kaaimaneilandjes zullen in het niets vervallen) + bieden we Duitsland zeer aantrekkelijke handelsvoorwaarden om hun industrie- en landbouwproducten via onze havens te verhandelen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 07:09   #67
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Sarcasme blijft moeilijk voor je hé -Jo- ??..
Adrian M en Spinoza gaan er anders wel zéér gretig op in, om het als sarcasme voor te stellen. Maar ik begrijp best dat je het zo wil uitleggen hoor.


Citaat:
Kijk en daarom worden Belgen zoals jij dom genoemd..
Wat kan mij het als Vlaming schelen hoe belgen genoemd worden? Ik ben geen belg, ze noemen me voorlopig enkel zo.


Citaat:
Maar succes verder met het verdedigen van Antwerpen..

Jeff
Dank u.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 07:10   #68
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Eest e spoge kaffie, Jo. Tis nog vroeg wei.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 07:14   #69
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Eest e spoge kaffie, Jo. Tis nog vroeg wei.
Voor mij niet. Al op van 5u00 en al jogging achter de kiezen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 11:30   #70
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Zoals reeds gezegd: Vlaanderen onafhankelijk, uit de EU en uit de NATO, eigen nationale munt. Opnieuw nationale grenzen met invoerquota, invoerrechten, tol,... Zal de NL'ers een aardige duit kosten.
Heb je al eens goed nagedacht wie er uiteindelijk de invoerrechten betaalt?

Citaat:
En terzelfdertijd tijd voeren we een zeer gunstig fiscaal en financieel regime in voor het aantrekken van buitenlands kapitaal (EU-rijken, en ver daarbuiten, Zwitserland, Liechtenstein,...
Als je dan toch de belastingen wil verlagen, waarom dan niet meteen beginnen met die inschrijvingstax? In Bern kost het mij 50 euro om mij als vreemdeling aan te melden. En dat is inclusief een nieuwe identiteitskaart...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 12:16   #71
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Die aanrekening van administratieve kost voor vreemdelingen is noodzaak, een -te kleine- bijdrage in de strijd tegen de vervreemding in Antwerpen. dat Rotterdam verder wil vervallen tot multicul-puinhoop vol geweld en chaos is jullie zaak.
En wat betreft de haventraffiek, Antwerpen is met één iets gediend: zeer goede Vlaamse relaties met Duitsland, die we allerlei voordelen moeten bieden inzake handel van hun producten via onze havens.
Ook bij ons in Rotterdam is er sprake van een verplichte huis-/vestiginsvergunning voor bepaalde gebieden in Rotterdam.
Dan wordt er gekeken naar inkomen, afkomst etc.
En dan met name voor die gebieden waar al veel armoede aanwezig is.
Maar dat doen ze dat toch ook bij jullie?
Of is er iets anders aan de hand....
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 16:07   #72
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Als je dan toch de belastingen wil verlagen, waarom dan niet meteen beginnen met die inschrijvingstax? In Bern kost het mij 50 euro om mij als vreemdeling aan te melden. En dat is inclusief een nieuwe identiteitskaart...
Waar heb ik beweerd "de belastingen te verlagen"?
Veranderen, ja dat wel.

Belastingen zijn een middel voor de overheid om beleid te kunnen voeren. Ze zijn dus niet per definitie slecht.

Wat jij in Zwitserland al dan niet moet doen, is van nul en generlei waarde.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 17:07   #73
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Opnieuw nationale grenzen met invoerquota, invoerrechten, tol,... Zal de NL'ers een aardige duit kosten.
Je beseft toch wel dat zoiets twee kanten op werkt? Vlaanderen zal dan zelf ook invoerrechten moeten betalen. Antwerpen krijgt veel van z'n ruwe olie via Rotterdam. Dus ik denk niet dat men in de haven van Antwerpen blij is met jouw plan.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 17:15   #74
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Je beseft toch wel dat zoiets twee kanten op werkt? Vlaanderen zal dan zelf ook invoerrechten moeten betalen. Antwerpen krijgt veel van z'n ruwe olie via Rotterdam. Dus ik denk niet dat men in de haven van Antwerpen blij is met jouw plan.
Vergeet de Westerschelde niet; iedere boot die van en naar Antwerpen vaart, zal de kassa moeten passeren.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 18:32   #75
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Het gaat niet specifiek over die taks of administratieve kost, (waar ik ook tegenben omdat hij nog veel te laag is). Het gaat hier wel om die CDA-kaaskop die zich moeit met een interne aangelegenheid in Antwerpen.
D�*t, had ik dus ook al gesnopen...

En daarvoor moet zonodig een aparte draad gemaakt worden, in de plaats van dat bericht te posten in de belangrijkste draad van dat onderwerp...

Binnen de korste keren heeft men het immers over die 250 € an sich.....

Spijtig dat de moderatie slaapt bij die wildgroei van draden die alles alleen maar onoverzichtelijk maakt.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 februari 2013 om 18:34.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 18:34   #76
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Waar heb ik beweerd "de belastingen te verlagen"?
Hier:

Citaat:
En terzelfdertijd tijd voeren we een zeer gunstig fiscaal en financieel regime in voor het aantrekken van buitenlands kapitaal (EU-rijken, en ver daarbuiten, Zwitserland, Liechtenstein,...
Wat heb jij een kort geheugen, zeg...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 18:44   #77
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Dikke zever. Vlaanderen is in z'n huidige vorm een creatie van belgië, en het meest haalbare en realistische is de onafhankelijkheid van ditzelfde Vlaanderen. België zal dus -helaas- altijd, zelfs wanneer het als staat niet meer bestaat, een deel blijven uitmaken van wat Vlaanderen is en haar geschiedenis. De ijver die de kleine minderheid aan "Groot-nederlanders" (nu kja, groot precies... ) in de Vlaamse Beweging aan de dag leggen is lachwekkend om te zien: het per sé willen uitvegen van belgië in alle mogelijke situaties en vormen. Doet een beetje puberaal aan. Ik wens het einde van de belgische staat en een onafhankelijk VL, maar ik besef wel dat belgië voor altijd een deel zal uitmaken van de Vlaamse geschiedenis en er sporen van terug te vinden zullen zijn in veel Vlaamse gebruiken, visies, instellingen,... .
Goed en wel maar ge gaat hiermee niet in op:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=44

nml. dat ons sinds 1830 een vals kollektief nationaal bewustzijn werd aangepraat. Voordien noemden de Vlamingen zich doodgewoon Nederlanders.
(Of Vlamingen.)En ja, ik ben Revanchist met betrekking tot 1830. Dat we ons nu 'Belgen' noemen is gewoonweg verkeerd. Ik weiger dat politiek geladen, anti-nederlands neologisme te aanvaarden.
De énige historisch korrekte benaming voor B is: de Zuidelijke Nederlanden. Zo heeft dat steeds geheten. (Of, eventueel: jawel, Vlaanderen, dat ooit een pars pro toto was voor de ganse Nederlanden, maar dan zou de verwarring natuurlijk té groot worden.)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Vlamingen hebben een latente lichte afkeer (geen haat) jegens de kaaskoppen, dat is een feit. Of dat nu door belgië veroorzaakt is of niet speelt geen rol. Het bestaat. En het maakt een "groot-NL" onmogelijk.
Misschien is dat een feit maar is dat feit gerechtvaardigd? Neen toch, dus moet dat bijgestuurd worden via het geschiedenisonderwijs.
Het verschil is dat gij in die afkeer berust en er zelfs mee aan doet door uw woordegbruik. Ik wil daar tegen in gaan omdat het doodgewoon verkeerd is.
Ga dan toch meevieren met Het Waals Gewest en de Franstalige Gemeenschap als ze in september de scheiding der Nederlanden van 1830 vieren. Lekker Belgicisten onder mekaar....

Dat maakt Groot-Nederland natuurlijk niet onmogelijk. We hadden dat hier reeds:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=60
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 februari 2013 om 19:10. Reden: Het Belgicisme van Vlaamsnationalisten...
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 19:04   #78
Nvalid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 april 2011
Berichten: 1.412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Goed en wel maar ge gaat hiermee niet in op:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=44

nml. dat ons sinds 1830 een vals kollektief nationaal bewustzijn werd aangepraat. Voordien noemden de Vlamingen zich doodgewoon Nederlanders.
En ja, ik ben Revanchist met betrekking tot 1830.


Misschien is dat een feit maar is dat feit gerechtvaardigd? Neen toch, dus moet dat bijgestuurd worden via het geschiedenisonderwijs.
Het verschil is dat gij in die afkeer berust en het zelfs toejuicht. En mede die spanning kultiveert door Uw woordegbruik. Ik wil daar tegen in gaan omdat het doodgewoon verkeerd is.
Ga dan toch meevieren met Het Waals Gewest en de Franstalige Gemeenschap als ze in september de scheiding der Nederlanden van 1830 vieren. Lekker Belgicisten onder mekaar....

Dat maakt Groot-Nederland natuurlijk niet onmogelijk. We hadden dat hier reeds:

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=60
Het feit is dat nederlanders vaak vlamingen inhuren voor de belgische markt,als dat nu gerechtvaardigd is of niet is niet van belang..
Feit is dat dit bewijst dat er een cultuurverschil is in zaken doen,en het feit dat vlamingen nederlanders associeren met oplichterij waar feitelijk ook wel een gegronde reden voor is..
Je groot nederland zal uitsluitend bestaan tussen je twee oren en op een forum

Laatst gewijzigd door Nvalid : 15 februari 2013 om 19:09.
Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 19:13   #79
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Een gegronde reden voor is......
Die wil ik dan wel eens horen.

Maar wat er ook van weze: Leer nu eens eindelijk te denken in termen van de Kulturkampf tussen de Nederlandstaligheid en de Francité.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid Bekijk bericht
Je groot nederland zal uitsluitend bestaan tussen je twee oren en op een forum
D�*t, is uiteraard weer een andere kwestie.

Ge moest eens weten wat er allemaal niet bestaat tussen mijn twee oren....
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 februari 2013 om 19:16.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 20:35   #80
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Goed en wel maar ge gaat hiermee niet in op:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=44

nml. dat ons sinds 1830 een vals kollektief nationaal bewustzijn werd aangepraat. Voordien noemden de Vlamingen zich doodgewoon Nederlanders.
(Of Vlamingen.)En ja, ik ben Revanchist met betrekking tot 1830. Dat we ons nu 'Belgen' noemen is gewoonweg verkeerd. Ik weiger dat politiek geladen, anti-nederlands neologisme te aanvaarden.
De énige historisch korrekte benaming voor B is: de Zuidelijke Nederlanden. Zo heeft dat steeds geheten. (Of, eventueel: jawel, Vlaanderen, dat ooit een pars pro toto was voor de ganse Nederlanden, maar dan zou de verwarring natuurlijk té groot worden.)

De scheiding beschouw ik zelf als een historische vergissing, ontstaan uit hoogverraad.Het is alleen nogal merkwaardig dat veel Vlamingen zich afwenden van hun Nederlandse wortels. Ik vraag mij alleen af waar dit vandaan komt. Ik heb stellig de indruk dat dit voor 1815 geen enkele rol speelde, die anti-Hollandse sentimenten.

Misschien is het "anti-Kaaskopdenken" wel ontstaan uit het Belgicisme.
Nogal merkwaardig dat men de mede-Nederlanders uit het noorden als indringers ziet. Best wel jammer eigenlijk. Want de ware indringers zijn eigenlijk de Fransozen die gedurende langere tijd, ook tijdens de Franse overheersing van onze Nappie de macht in handen hebben gehad en nadien ook nog.

Ik wil u trouwens complimenteren voor uw waardevolle en zeer informatieve berichten op dit forum. Heel veel van geleerd. Bent u toevallig docent geschiedenis of iets in die zin?
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 15 februari 2013 om 20:35.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be