Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2015, 17:05   #41
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
alsof het westen hen (moslims) dwingt om parallel te gaan samenleven. Het is eigen aan die politieke religie als de islam om overal parallel te gaan leven, waarom zouden ze minglen met honden en varkens als we zijn christenen en joden.
Ofwel wil je het bon ton deuntje van caviaar links nog maar eens afspelen, ofwel ben je doof en blind tegelijk.
Kijk naar het middenoosten. Zelfs sjiëten en soennieten leven parallel. Ja, da's ook weer de fout van het westen zeker?
Wat mij betreft is hier, in Europa geen plaats voor islam, willen we ons niet laten uitroeien. Elk in zijn eigen stamgebied. En het stamgebied van Arabieren is Arabië. Ophoepelen is de boodschap.
Als ze niet naar Arabië willen kunnen ze naar Brunei, de Commoren, de provincie Aceh in Indonesië.... genoeg plaatsen waar men onbelemmerd volgens de meest vrome moslimregels kan leven. Maar toch verkiezen ze om hier door racisten gediscrimineerd te worden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 17:07   #42
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ze niet naar Arabië willen kunnen ze naar Brunei, de Commoren, de provincie Aceh in Indonesië.... genoeg plaatsen waar men onbelemmerd volgens de meest vrome moslimregels kan leven. Maar toch verkiezen ze om hier door racisten gediscrimineerd te worden.
en er is nog plaats in de madrassa's in Afgahnistan en pakistan. Idd, genoeg plaatsen. Waarom moeten ze zich op het kleinste continent komen opdringen? Hier is trouwens weinig zand.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 17:41   #43
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Abou Jajah verwoord perfect hoe moslims zich in deze Vlaamse maatschappij voelen en ernaar kijken. Ik steun deze intellectuele man, zeker.

Islamofobie is terecht opgemerkt. Als je ziet dat in andere Europese landen iedere burger wel zijn of haar geloof mag belijden en bv. vrouwen met een hoofddoek naar school mogen, werken,... (bv. VK en Nederland) dan loopt Vlaanderen daarop wel achter.
Men meent hier zelfs onbeschaamd islamofoob te mogen zijn, want het maakt niet uit wat de islamitische medeburger denkt. Met een cultuur van uitsluiting, zelfs van overheidswege soms, moet je inderdaad niet verbaasd zijn dat de moslimgemeenschap naar alternatieven gaat zoeken of gefrustreerd blijft. Niet voor niets komen bv. de meeste Syriëstrijders uit België. En de mens is niet gemaakt om stil te zitten, dus onvermijdelijk zullen moslims steeds meer de eigen parallelle maatschappij uitbreiden bij gebrek aan steun van officiële instanties.
Guinevere, ik heb het je al meermaals gevraagd maar om één of andere mysterieuze reden wil je niet antwoorden. Dus bij deze nogmaals een poging:

1) Waar komen die anti-moslims gevoelens bij het merendeel van onze gemeenschap vandaan denk je?
2) Welke oplossingen heb je in gedachte om onze visie aangaande moslims te wijzigen en hoe denk je dat in real life te realiseren?
3) Waarom ben je van mening dat wij 'de facto' iets tegen andersgelovigen hebben?
4) Hoe komt het toch dat de moslimgemeenschap het zo moeilijk heeft om, laat ik het dan maar 'ons geloof' noemen, te accepteren?
5) Waarom wilt de moslimgemeenschap zo expliciet hun visie aan 'ons' opdringen? Wat is het nut daarvan?
6) Waarom reageert de moslimgemeenschap zo zwak op de uitwassen van jullie geloof (cfr IS)? Wat gaan jullie ondernemen om die barbaren op andere gedachten te brengen? Wat vind je er zelf van? Heb je weet van één of ander "actieplan"? Mogen de andersgelovigen daar aan meehelpen of is het iets dat strikt door één of ander opgelegde "code" uit de Koran moet worden gevolgd?
7) Heb je een concreet voorstel (of meerdere) waardoor - al was het maar de leden van dit forum - te overtuigen dat het goed gemeend is.
8) Want als 1-7 gebaseerd is op een aantal verzen uit de Koran, vrees ik dat het weer een discussie zonder eind is. En, tot slot, wat vind je zo intelligent aan AJJ? Vind je werkelijk zijn stijl getuigen van intellect?

Benieuwd of ik (en anderen) deze keer een gemotiveerd antwoord krijg.

Alvast dank!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2015, 18:18   #44
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Apu Jahjah komt nu plots in een heel ander daglicht te staan in de Britse pers:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150819_01824688

Daar noemt men hem een terorristenvriendje en een hater van het Westen, niet onterecht trouwens.
In de oerdegelijke vod "The Sun"
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 02:01   #45
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wil je integratie van de moslims? Dan moet je hen niet dwingen om parallel te gaan samenleven.
Zolang we mekaar niet lastigvallen , en ieder mag zijn/haar leven leiden !!
Zou u een samenleving bevolkt met hetero's , holebi's ,
moslims , anders-gelovige , niet-gelovige , anti-gelovige , vrijzinnige , anarchisten , atheïsten , nihilisten , enz .... kunnen aanvaarden ??
Of vrouwen in bikini of naakt en andere in burka in't openbaar ??
Hetzelfde voor mannen , naakt of gekleed in't openbaar ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 augustus 2015 om 02:11.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 09:32   #46
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Abou Jajah verwoord perfect hoe moslims zich in deze Vlaamse maatschappij voelen en ernaar kijken. Ik steun deze intellectuele man, zeker.

Islamofobie is terecht opgemerkt. Als je ziet dat in andere Europese landen iedere burger wel zijn of haar geloof mag belijden en bv. vrouwen met een hoofddoek naar school mogen, werken,... (bv. VK en Nederland) dan loopt Vlaanderen daarop wel achter.
Men meent hier zelfs onbeschaamd islamofoob te mogen zijn, want het maakt niet uit wat de islamitische medeburger denkt. Met een cultuur van uitsluiting, zelfs van overheidswege soms, moet je inderdaad niet verbaasd zijn dat de moslimgemeenschap naar alternatieven gaat zoeken of gefrustreerd blijft. Niet voor niets komen bv. de meeste Syriëstrijders uit België. En de mens is niet gemaakt om stil te zitten, dus onvermijdelijk zullen moslims steeds meer de eigen parallelle maatschappij uitbreiden bij gebrek aan steun van officiële instanties.
Neen, dan is dat zowat het enige waarop Vlaanderen VOOR loopt. En uiteraard moet men niet beschaamd zijn dat mijn bang is voor de Islam. Waarom zou dat in de taboesfeer moeten blijven? Als je bang bent dan is dat nu eenmaal zo, dat hoef je helemaal niet weg te steken en al zeker niet als die angst gegrond is. Kijk maar naar dat homokoppel in de Rabotwijk. Uit welke hoek komen deze pesterijen en intimidaties ook alweer? In uw zandbaklanden gooien ze die gasten gewoon van de hoogste toren en dan zou je geen schrik mogen hebben voor die achterlijke religie?

En voor de rest verdien je inderdaad een klap op je bek door te durven stellen dat het de schuld is van Vlaanderen dat geindoctrineerde idioten naar Syrie vertrekken. Neen, dat is de schuld van de Islam.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 augustus 2015 om 09:34.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 10:41   #47
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ze niet naar Arabië willen kunnen ze naar Brunei, de Commoren, de provincie Aceh in Indonesië.... genoeg plaatsen waar men onbelemmerd volgens de meest vrome moslimregels kan leven. Maar toch verkiezen ze om hier door racisten gediscrimineerd te worden.
God, volgens mij heb jij heel weinig te zeggen over waar moslims zich mogen vestigen.

Heel weinig.

Tijd om wakker te worden!
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 10:43   #48
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als de wet zegt dat je geen schapen mag slachten, onverdoofd , dan heb je je daar bij neer te leggen en kan je dat niet dan is het misschien aangewezen te verhuizen naar een land waar dat wel mag.
Bovendien is het in dit land ongebruikelijk dat wetten worden aangepast aan hallucinaties van pedofiele psychopate struikrovers uit de 7-de eeuw.
Er zijn landen waar dat wel gebeurt maar hier niet.
Er is geen wet die dat zegt.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 10:50   #49
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
alsof het westen hen (moslims) dwingt om parallel te gaan samenleven. Het is eigen aan die politieke religie als de islam om overal parallel te gaan leven, waarom zouden ze minglen met honden en varkens als we zijn christenen en joden.
Ofwel wil je het bon ton deuntje van caviaar links nog maar eens afspelen, ofwel ben je doof en blind tegelijk.
Kijk naar het middenoosten. Zelfs sjiëten en soennieten leven parallel. Ja, da's ook weer de fout van het westen zeker?
Wat mij betreft is hier, in Europa geen plaats voor islam, willen we ons niet laten uitroeien. Elk in zijn eigen stamgebied. En het stamgebied van Arabieren is Arabië. Ophoepelen is de boodschap.
Wie wil of heeft het over uitroeien? Zonder moedwillige genocides wordt de voortzetting van je familie door God (of natuurlijke selectie voor niet-moslims) ofzo bepaald.
Maar als je ooit een minderheid zou worden, en jezelf bedreigd voelt, is de oplossing om niet uitgeroeid te worden ook eenvoudig: Bekering.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 11:17   #50
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Guinevere, ik heb het je al meermaals gevraagd maar om één of andere mysterieuze reden wil je niet antwoorden. Dus bij deze nogmaals een poging:
Ik zie uw post nu voor 't eerst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
1) Waar komen die anti-moslims gevoelens bij het merendeel van onze gemeenschap vandaan denk je?
Iblies volgers, jaloezie. Dat vat het zowat samen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
2) Welke oplossingen heb je in gedachte om onze visie aangaande moslims te wijzigen en hoe denk je dat in real life te realiseren?
Goh, ik denk dat het weinig zin heeft om op jullie visie over de islam in te gaan.
Ik denk dat de moslims zelf hun visie over de islam moeten uitdragen, dus aan dawah doen.
En als jullie dawah van bekende moslimgeleerden zouden volgen dan zouden jullie meer weten over wat de overtuiging van moslims is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
3) Waarom ben je van mening dat wij 'de facto' iets tegen andersgelovigen hebben?
Ik wist niet dat dat mijn mening was? Maar veel reacties op dit forum laten uitschijnen dat de mensen erachter iets tegen moslims hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
4) Hoe komt het toch dat de moslimgemeenschap het zo moeilijk heeft om, laat ik het dan maar 'ons geloof' noemen, te accepteren?
Omdat zij een ander geloof hebben? Het is ook niet zo dat niet-moslims allemaal dezelfde overtuigingen hebben; zij verschillen ook vaak op verschillende vlakken met elkaar van mening.
Wat betreft moslims: zaken die haaks op hun geloof staan, gaan ze uiteraard niet accepteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
5) Waarom wilt de moslimgemeenschap zo expliciet hun visie aan 'ons' opdringen? Wat is het nut daarvan?
Dat is niet waar. Moslims willen gewoon in alle vrijheid hun religie belijden; dit onderschrijven ook de rechten van de mens.
Het zijn sommige niet-moslims die daar een probleem mee hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
6) Waarom reageert de moslimgemeenschap zo zwak op de uitwassen van jullie geloof (cfr IS)? Wat gaan jullie ondernemen om die barbaren op andere gedachten te brengen? Wat vind je er zelf van? Heb je weet van één of ander "actieplan"? Mogen de andersgelovigen daar aan meehelpen of is het iets dat strikt door één of ander opgelegde "code" uit de Koran moet worden gevolgd?
Omdat de VS en Europese bondgenoten al niets in Irak (of Afghanistan) te zoeken hadden. Dat was een illegitieme oorlog die een heel land heeft verwoest. Het westen heeft de regio plat gelegd.
En ik heb liever geen neo-koloniaal "Ajraik" maar een islamitische staat en democratie is de wil van het volk (dat daar leeft hopelijk). Op een land in oorlog of strijd kun je niet al te sterk reageren.
Desondanks de illegale inval van het westen hoop ik dat ze er daar weer snel bovenop komen inshaAllah.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
7) Heb je een concreet voorstel (of meerdere) waardoor - al was het maar de leden van dit forum - te overtuigen dat het goed gemeend is.
Dat ze hun verstand gebruiken en hart laten spreken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
8) Want als 1-7 gebaseerd is op een aantal verzen uit de Koran, vrees ik dat het weer een discussie zonder eind is. En, tot slot, wat vind je zo intelligent aan AJJ? Vind je werkelijk zijn stijl getuigen van intellect?

Benieuwd of ik (en anderen) deze keer een gemotiveerd antwoord krijg.

Alvast dank!
Ehm, ik probeer mijn hele leven naar de Koran te richten.

En ja, ik vind AJJ werkelijk intelligent.

Mijn vraag aan u: uit hoeveel personen besta jij?

Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 augustus 2015 om 11:20.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 11:19   #51
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
God, volgens mij heb jij heel weinig te zeggen over waar moslims zich mogen vestigen.

Heel weinig.

Tijd om wakker te worden!
het gaat niet over "iets te zeggen hebben" maar over gezond verstand.

Waarom emigreren naar landen waar je vroegere slavendrijvers je gaan discrimineren en racistisch behandelen als je ook tussen je eigen geloofsbroeders en -zusters kan gaan wonen, gedirigeerd door de hemelse wetten van de sharia?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 11:21   #52
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het gaat niet over "iets te zeggen hebben" maar over gezond verstand.

Waarom emigreren naar landen waar je vroegere slavendrijvers je gaan discrimineren en racistisch behandelen als je ook tussen je eigen geloofsbroeders en -zusters kan gaan wonen, gedirigeerd door de hemelse wetten van de sharia?
Dat is wat jij denkt en in de verste verte niet de intentie of overtuiging van moslimimmigranten.

Zelfs een ezel kan dat zien. Gebruik jij je gezond verstand wel?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 12:59   #53
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zie uw post nu voor 't eerst.

Het is je vergeven.

Iblies volgers, jaloezie. Dat vat het zowat samen.

Goh, ik denk dat het weinig zin heeft om op jullie visie over de islam in te gaan.

Dat zou nogthans al een goed begin zijn, niet?

Ik denk dat de moslims zelf hun visie over de islam moeten uitdragen, dus aan dawah doen.

Heb je het gevoel dat dat gebeurt? Zelfs een AJJ die uiterst weigerachtig staat om in serieuze dialoog wenst te treden?

En als jullie dawah van bekende moslimgeleerden zouden volgen dan zouden jullie meer weten over wat de overtuiging van moslims is.

Je moet niet weer naar anderen refereren. Mijn vraag was specifiek naar JOU gericht! Wat doe JIJ?



Ik wist niet dat dat mijn mening was? Maar veel reacties op dit forum laten uitschijnen dat de mensen erachter iets tegen moslims hebben.

En dat was DE vraag. Hoe komt dat denk je?

Omdat zij een ander geloof hebben? Het is ook niet zo dat niet-moslims allemaal dezelfde overtuigingen hebben; zij verschillen ook vaak op verschillende vlakken met elkaar van mening.

En gelukkig maken de niet-moslims daar niet al te veel problemen van.

Wat betreft moslims: zaken die haaks op hun geloof staan, gaan ze uiteraard niet accepteren.

Niemand verlangt dat, maar niet-moslims willen niet op alle vlakken verplicht worden mee te gaan in het moslim-verhaal.

Dat is niet waar. Moslims willen gewoon in alle vrijheid hun religie belijden; dit onderschrijven ook de rechten van de mens.
Het zijn sommige niet-moslims die daar een probleem mee hebben.

Elkeen mag zijn religie belijden, dat klopt en dat wordt hier tot nu toe gerespecteerd. Maar kennelijk is het moeilijk voor de moslimgemeenschap te accepteren dat, van zodra het indruist tegen een met z'n allen overeengekomen (al dan niet wettelijk) gedragsregel - welke eigen is aan het westers cultureel patroon - er opgetreden wordt. Verwondert het je dan dat dit niet bevorderlijk is voor 'samenleven'?

Omdat de VS en Europese bondgenoten al niets in Irak (of Afghanistan) te zoeken hadden. Dat was een illegitieme oorlog die een heel land heeft verwoest. Het westen heeft de regio plat gelegd.

Dat is bediscuteerbaar maar rechtvaardigt dit de barbaarse daden van IS volgens jou? Ik mag hopen van niet!

En ik heb liever geen neo-koloniaal "Ajraik" maar een islamitische staat en democratie is de wil van het volk (dat daar leeft hopelijk). Op een land in oorlog of strijd kun je niet al te sterk reageren.

De wil van het volk??? Waarom zijn ze dan zowat allemaal op de vlucht???


Desondanks de illegale inval van het westen hoop ik dat ze er daar weer snel bovenop komen inshaAllah.

Welke inval?


Dat ze hun verstand gebruiken en hart laten spreken.

Wie is ZE?

Ehm, ik probeer mijn hele leven naar de Koran te richten.

En ja, ik vind AJJ werkelijk intelligent.

Kan best zijn, alleen pakt hij het allesbehalve constructief aan waardoor hij niet zo intelligent overkomt hoor

Mijn vraag aan u: uit hoeveel personen besta jij?
Que???? Wat bedoel je?


Alvast bedankt voor je antwoord.
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:04   #54
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Ik zal niet ontkennen dat ik het niet heb voor AJJ maar hij mag natuurlijk zijn mening verkondigen.
Hij mag inderdaad zijn mening verkondigen op een zeepkist in Libanon.

Waarom moet hij echter hier zijn mening verkondigen?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:07   #55
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
En als jullie dawah van bekende moslimgeleerden zouden volgen dan zouden jullie meer weten over wat de overtuiging van moslims is.
Wij hoeven niet te weten wat jullie overtuiging is (niet dat dit niet overduidelijk is). Het interesseert ons geen reet. Geloof wat je wil maar hou het voor jezelf. En dwing de samenleving, waarin je als gast bent komen leven, niks op. En ga zeker niemand anders mishandelen omwille van je geloof.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:08   #56
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Hij mag inderdaad zijn mening verkondigen op een zeepkist in Libanon.

Waarom moet hij echter hier zijn mening verkondigen?
DS heeft AJJ in dienst! Wat kan ik er aan doen?

Anderzijds, als hij zijn mening verkondigt, dan is er recht van antwoord en dat is nog het positieve aan het verhaal. Niet?
Hoe dommer zijn opinies, hoe heviger de reacties en dat vind ik niet zo slecht.
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:09   #57
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat betreft moslims: zaken die haaks op hun geloof staan, gaan ze uiteraard niet accepteren.
En toch zullen ze dat moeten willen ze deel uitmaken van de Westerse maatschappij.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:09   #58
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Heb ik je al gezegd dat Guinevere een overspelige hoer was die haar man, koning Arthur bedroog met één van zijn ridders van de Ronde Tafel? Lancelot was de schuldige minnaar. Raar genoeg vergaf Arthur zijn vrouw en zelfs Lancelot's leven werd gespaard.
Dat is de orthodoxe versie. Die in "Mists of Avalon" is net iets anders.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:10   #59
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
DS heeft AJJ in dienst! Wat kan ik er aan doen?
Je kan al beginnen met die idioot te negeren.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2015, 13:37   #60
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wie wil of heeft het over uitroeien? Zonder moedwillige genocides wordt de voortzetting van je familie door God (of natuurlijke selectie voor niet-moslims) ofzo bepaald.
Maar als je ooit een minderheid zou worden, en jezelf bedreigd voelt, is de oplossing om niet uitgeroeid te worden ook eenvoudig: Bekering.
Kijk, en daarom vindt ik dat mensen met jouw mening een gevaar vormen voor onze samenleving en jij goed aantoont wat er mis is met de visie van een aantal moslims in Belgie.
Je schrijft hier zomaar eventjes dat wie niet uitgeroeid wil worden zich moet bekeren! Hallo zeg...je laat wel erg in je kaarten kijken vandaag
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be