Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2010, 13:09   #41
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ooit de oude Adventure games (ik bedoel geen role playing dinges) gespeeld. Space Quest, Larry, e.d. strategy games als Dune en Dune2. Dat waren pas games.

Ik mis sfeer en humor in de huidige spelletjes. Ja... ze zien er prachtig uit en het is heel realistisch, maar de gezelligheid, humor en sfeer is er wat uit.
Als je World of Warcraft speelt en je neemt de tijd om de quests te lezen, dan rol je ook uit je stoel van het lachen hoor.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:11   #42
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Diablo2 heeft mij minstens een jaar van mijn leven gekost. Goed gespendeerde tijd overigens.
Met een spel waar ik mee opsta en mee ga slapen (de laatste jaren bv. Fallout 3, GTA 4 of een lange campagne uit eender welk spel uit de Total War-reeks) ben ik gemiddeld zo'n twee maanden bezig.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:42   #43
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ooit de oude Adventure games (ik bedoel geen role playing dinges) gespeeld. Space Quest, Larry, e.d. strategy games als Dune en Dune2. Dat waren pas games.

Ik mis sfeer en humor in de huidige spelletjes. Ja... ze zien er prachtig uit en het is heel realistisch, maar de gezelligheid, humor en sfeer is er wat uit.
Ja, Space Quest, Police Quest, Kings Quest, Larry I tot en met V. Railroadtycoon, dat soort dingen.

En Dune2 ook, heel verslavend.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 december 2010 om 13:49.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:48   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Diablo2 heeft mij minstens een jaar van mijn leven gekost. Goed gespendeerde tijd overigens.
Bij mij is het niet bij een jaar gebleven. Ik had een aantal characters in HC die ik tot 99 heb gespeeld. En dan Mephrunners, geloof me nu, ik was een van de beste HC spelers die er op de wereld rondliepen. Om Meph te runnen in HC Hell had ik alleen een sorc nodig van level 61 en een wizardspike.

En dan ben in BTK (Build to kill), de PK clan gegaan. Duizenden spelers heb ik afgemaakt, dat bleef iedere keer weer een bangelijke rush.

En dan wou ik eigenlijk dieper in PVP gaan, maar op dat moment kreeg ik ergens een link naar "The Kingdom of Loathing" en dat is nu het enige spel dat ik nog alle dagen speel.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 december 2010 om 13:50.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:48   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Oh... die tijd van de BBS systemen. Met je 14.4k modem over de telefoonlijn en blij als wat als je dan een bestandje van 30k binnen had na een eeuwigheid. Mijn eerste thuis-ervaring met online communicatie. (Op het werk hadden we toen wel al breedband uiteraard... spreken we over 1998). Het toen wel befaamde Alcanet.
Alcanet nooit gebruikt, maar ne kameraad had iets van Philips, zoals het videonet / minitel systeem uit Frankrijk, dat was een systeem dat vooral door reisbureau`s gebruikt werd.

Dat was toen al wauw... !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:50   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Ik heb iets met Civilisation, ... van Sid Meier

Ik heb alle versies van 1 tot 4 , en speel ook de versie op MAC nu, ... gewoon geweldig... en heel verslavend, ... Als ik dat begin te spelen moet ik maken dat ik niks anders om handen heb, want anders ... ik heb zelf de CD in mijne laptop hier steken, maar dat is gelijk nen ex roker, die zo altijd wel ergens een pakske sigaretten heeft liggen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:52   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb iets met Civilisation, ... van Sid Meier

Ik heb alle versies van 1 tot 4 , en speel ook de versie op MAC nu, ... gewoon geweldig... en heel verslavend, ... Als ik dat begin te spelen moet ik maken dat ik niks anders om handen heb, want anders ... ik heb zelf de CD in mijne laptop hier steken, maar dat is gelijk nen ex roker, die zo altijd wel ergens een pakske sigaretten heeft liggen.
Ik heb dat een tijd gehad met "Cesar" en "Centurion"
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 14:13   #48
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Spelletjes speelde ik eigenlijk nooit tot ik ergens in 99 zelf mijn eerst PC kocht op kot. Heel wat kotgenoten volgenden en voor we het goed en wel beseften waren we allemaal verslingerd aan "Worms". Uiteraard allemaal zwaar onder invloed, maar toch geweldig. Daarna volgden nogal wat shooters tot we een racestuurtje kochten en niets anders meer speelden dan Colin McRae. Op den duur konden we de parcours geblinddoekt rijden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 14:26   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Maniac Mansion, was ook geweldig, en LHX Attack Chopper, uren mee gespeeld,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be