Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 januari 2018, 20:21   #141
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ga je misschien beweren dat die dwaze kalle van een Elke Sleurs zelf voor haar eigen plezier beslist heeft van haar lijsttrekkerschap op te geven ?
Bart had er beter aan gedaan met Homans naar Gent te sturen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 20:27   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bart had er beter aan gedaan met Homans naar Gent te sturen.
In Gent gruwelen de mensen van dat opgepoetst aantwaarps dialect dat Homans praat. Ze zou permanent een tolk moeten op sleeptouw nemen om te communiceren met de burger. Maar in de Overpoortstraat zou ze goed scoren, want ze kan flink zuipen.

Het zou dus een interessant experiment zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 20:56   #143
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In Sint-Franciscus Brakel worden sommige bewoners blijkbaar heel zenuwachtig als je er gewoon op wijst dat hun eigen partijleiding niet debiel is en dat zij (in tegenstelling tot anderen, zo blijkt...) wel kunnen rekenen.

Rare jongens, die vendeliers... Zeker de hoogbejaarden onder hen...

Kijk, das de enige zwakke mentaliteit van jou, ik denk dat jij wat gemist heb in uw leven, zwakke ouders denk ik, en dat wordt doorgegeven, hopelijk heb je geen nakomelingen, ik beklaag ze...

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 31 januari 2018 om 21:02.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 21:20   #144
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maar ik geloof nooit dat Bracke meer mensen gaat afstoten dan hij er aantrekt,
Volgens mij heeft Bracke vorige keer alleen maar veel stemmen gehad omdat hij TV bekendheid had en de andere NVA leden die op de lijst stonden nog niet zo bekend waren.

Iedereen vind Bracke een norse persoon …. Nog negen maand en dan heeft dat onbekend “nieuwke” wel naambekendheid. NVA zal er wel voor zorgen dat haar naam in de kranten en op TV bijft opduiken, zelfs slechte reclame is reklame steld Trump, dus.....

dan zal volgens mij de weegschaal van stemmen overhellen naar dat “nieuwke” en Bracke mag dan “gelukkig op pensioen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 januari 2018 om 21:21.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 21:22   #145
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In Gent gruwelen de mensen van dat opgepoetst aantwaarps dialect dat Homans praat. Ze zou permanent een tolk moeten op sleeptouw nemen om te communiceren met de burger. Maar in de Overpoortstraat zou ze goed scoren, want ze kan flink zuipen.

Het zou dus een interessant experiment zijn.
Een Antwerpenaar naar Gent sturen? Een Antwerpenaar naar Leuven sturen zou niet pakken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 21:25   #146
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Volgens mij heeft Bracke vorige keer alleen maar veel stemmen gehad omdat hij TV bekendheid had en de andere NVA leden die op de lijst stonden nog niet zo bekend waren.

Iedereen vind Bracke een norse persoon …. Nog negen maand en dan heeft dat onbekend “nieuwke” wel naambekendheid. NVA zal er wel voor zorgen dat haar naam in de kranten en op TV bijft opduiken, zelfs slechte reclame is reklame steld Trump, dus.....

dan zal volgens mij de weegschaal van stemmen overhellen naar dat “nieuwke” en Bracke mag dan “gelukkig op pensioen!
"Iedereen vind Bracke een norse persoon"?? Valt deze bewering ook onder dyslexie?
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 21:39   #147
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In Gent gruwelen de mensen van dat opgepoetst aantwaarps dialect dat Homans praat. Ze zou permanent een tolk moeten op sleeptouw nemen om te communiceren met de burger. Maar in de Overpoortstraat zou ze goed scoren, want ze kan flink zuipen.

Het zou dus een interessant experiment zijn.
Het Gents dialect is nochtans veruit het vettigste van alle dialecten.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 21:54   #148
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Kijk, das de enige zwakke mentaliteit van jou, ik denk dat jij wat gemist heb in uw leven, zwakke ouders denk ik, en dat wordt doorgegeven, hopelijk heb je geen nakomelingen, ik beklaag ze...

Niet aantrekken. Vandaag is hij tegen de bejaarden en morgen tegen de bedplassers. De tijd is nog niet rijp om hem te doen inzien dat hij beter eens tegen zichzelf zou zijn. Dit dan voor de verandering in zijn saai bestaan.
In het land der blinden is éénoog koning.
Vanaf het ogenblik dat hij dat doorkrijgt zal dit besef hem misschien helpen om enige nederigheid te vertonen. Anders zal vroeg of laat zijn lege kop uit mekaar spatten. Lucht is gevaarlijk bij overdruk.
Ik zou hem de plaatsing van een overdruk-ventiel aanbevelen.
Maar hem kennende.... gaat hij toch niet luisteren.
Morgen bij het opstaan is de koppijn weg en herbegint zijn zwanenzang.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2018, 20:14   #149
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Niet aantrekken. Vandaag is hij tegen de bejaarden en morgen tegen de bedplassers. De tijd is nog niet rijp om hem te doen inzien dat hij beter eens tegen zichzelf zou zijn. Dit dan voor de verandering in zijn saai bestaan.
In het land der blinden is éénoog koning.
Vanaf het ogenblik dat hij dat doorkrijgt zal dit besef hem misschien helpen om enige nederigheid te vertonen. Anders zal vroeg of laat zijn lege kop uit mekaar spatten. Lucht is gevaarlijk bij overdruk.
Ik zou hem de plaatsing van een overdruk-ventiel aanbevelen.
Maar hem kennende.... gaat hij toch niet luisteren.
Morgen bij het opstaan is de koppijn weg en herbegint zijn zwanenzang.
Haha Werkman, met en levendige verbeelding stel ik mij voor om de omschrijvingen die je hier op de site maakt en beschrijft om te zetten in tekenfilm scenario ’s . Wat en typetjes......zie ze al voor ogen

Man, man , man wat zou dat leuke knots gekke beelden opleveren! Dikke en den dunne zou er naast kunnen staan, haha
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 februari 2018 om 20:15.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2018, 20:47   #150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het Gents dialect is nochtans veruit het vettigste van alle dialecten.
Het Gents dialect is heerlijk vettig & prettig, een ware kunstvorm. Ons lokaal dialect in Ronse (dat jammer genoeg in sneltreintempo uitsterft...) heeft er zijn roots in. Het zijn alle twee "taaleilanden" in vlaanderen. Eenmaal je voorbij Gent bent, vanaf pakweg Nazareth tot en met Oudenaarde spreekt men boers. In Ronse heb je terug die gutturale uitspraak en die harde klinkers. De boerkes van Oudenaarde kennen dat niet, die produceren keelklanken en andere animale geluiden.
Ons dialect kreeg zijn vorm tijdens de hoogdagen van de textielindustrie, toen er duizenden werknemers met de trein naar Ronse afzakten vanuit het gentse.

Ah... nostalgie...



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2018, 20:49   #151
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het Gents dialect is nochtans veruit het vettigste van alle dialecten.
Niejet manneken. Oilsjters est vetjegste
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 2 februari 2018 om 20:49.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be