Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2006, 12:50   #41
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Tuurlijk weet ik wat het is...

Blijf dan maar weg uit Bali, dan krijgen de extremisten hun zin. Ik laat mij in elk geval niet doen door die klootzakken.
De bomaanslagen op 3 hotels in Amman (60doden) een jaar geleden hebben mij niet tegengehouden en de aanslagen in Casablanca hebben mij ook niet weggehouden uit Marokko. Zowel Egypte als Indonesië staan hoog op mijn verlanglijstje... Alleen een regelrechte oorlog zal mij tegenhouden.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:50   #42
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ik ben een wereldreiziger en ben daardoor tot de conclusie gekomen, overal waar ik kom hebben de mensen veelal dezelfde mening over islam.
Namelijke dat het een fundamentalistische regime is die een land niet kan doen ontplooien. Zo pompt Australië ook veel energie & good will in Bali-indonesië. Zo zijn er ook ozzy's die daar gratis opleiding geven.
Mja da heb je die moslims die weer aanslagen doen (2x in bali) en heel de boel is naar de kl*ten. Dat is de kunst van islam en hun aanhangers dood & vernieling. Oude boudha beelden die duizenden jaren oud zij opblazen enz... Ze zouden beter Mekka opblazen en al de problemen die het met zich meebrengt.
Als wereldreiziger heb je maar een enggeestige visie als je zegt dat het 'beter zou zijn om Mekka op te blazen'.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:52   #43
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Blijf dan maar weg uit Bali, dan krijgen de extremisten hun zin. Ik laat mij in elk geval niet doen door die klootzakken.
Neem een wapen mee naar ginder.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:52   #44
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Gewoon wegblijven uit de grote "resorts" en de discotheken en je bent voor 99,5% veilig. Dat geldt niet alleen voor Bali....
Ik doe veel aan watersport waaronder windsurfen en ook zonder zeil.
Heb ook stukken van de pacifiek gedaan.

Maar bali zou ik bvb kunnen blijven wonen, rustig, mooie natuur, vriendelijke mensen, goed eten, en niet duur. alleen zeeeeeer jammer van die extreme moslim aanwezigheid. Ik zou daar m'n pensioen kunnen opdoen als surfing Bomba.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:54   #45
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Op de eerste plaats jammer voor jezelf.
Inderdaad, maar je moet het niet zoeken...Ik krijg zelfs mijn vrouw niet meer naar een kerstmarkt na het zien van een reportage waarin het verhaal van moslim-extremisten, die vanuit Duitsland op een kerstmarkt in Straatsburg een bom wilden laten ontploffen, werd uit de doeken gedaan.
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:55   #46
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ik doe veel aan watersport waaronder windsurfen en ook zonder zeil.
Heb ook stukken van de pacifiek gedaan.

Maar bali zou ik bvb kunnen blijven wonen, rustig, mooie natuur, vriendelijke mensen, goed eten, en niet duur. alleen zeeeeeer jammer van die extreme moslim aanwezigheid. Ik zou daar m'n pensioen kunnen opdoen als surfing Bomba.
Vergeet Bali en ga in Californië windsurfen.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:56   #47
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Als wereldreiziger heb je maar een enggeestige visie als je zegt dat het 'beter zou zijn om Mekka op te blazen'.
Ik heb het ware shijnheilige gelaat v/d islam gezien.
Ik ging met m'n ozzy vrienden gaan eten op jimbarang strand waar je de verse vis kunt kiezen. Daar hebben ze ook bommen gegooid.

Wie is hier enggeestig van visie nu, moslims leven met paardebril op.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 12:58   #48
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Dan moet je dit kennen Djiezes

En dan de bedenking dat het op Bali, in tegenstelling tot bv Java, voor het merendeel HINDOES zijn....
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:01   #49
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Trouwens, een vakantie op een of ander caribisch eiland of in pakweg Zuid-Afrika is ook niet zonder gevaar hoor...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:04   #50
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Vergeet Bali en ga in Californië windsurfen.
heb ik al gedaan toen ik een stopover maakte naar hawaii, twee weken met buddies van SF tem San-Diego gereden en al de beaches gedaan.
Maar ik hou van kalmere regionen, zo vind ik maui beter dan het drukke oahu op hawaii.

Daarom dat indonesië mij aansprak ook het duiken was er fantastisch, manta's enz....
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:05   #51
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ik heb het ware shijnheilige gelaat v/d islam gezien.
Ik ging met m'n ozzy vrienden gaan eten op jimbarang strand waar je de verse vis kunt kiezen. Daar hebben ze ook bommen gegooid.

Wie is hier enggeestig van visie nu, moslims leven met paardebril op.
Die moslims toch hé. Zelfs een brave toerist die enkel van het schone leven op Bali wil profiteren en voor de rest geen vlieg kwaad doet, laten ze niet met rust.

De oprukkende godsdienst
door Lucas Catherine: http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=584

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 september 2006 om 13:12.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:10   #52
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
En dan de bedenking dat het op Bali, in tegenstelling tot bv Java, voor het merendeel HINDOES zijn....
Zeer juist, want ik huurde daar een wagen en wilde via Gilmanuk naar Java.
Is een korte oversteek, en de lokale mensen 'hindoes' raden mij dit ten stelligste af. Ook was het juist de periode v/d rammadam. En ze zien ook direct aan de nummerplaat it ik van Bali ging zijn en ook toerist dus .

Dus maar niet gedaan, naar het schijnt was er daar toch niet zoveel te zien. Verlaten dor gebied.

Balinese mensen willen ook onafhankelijk zijn, omwille van de extreme moslim aanwezigheid durven velen zelfs niet meer hun mening zeggen omdat ze bang zijn dat er fanatieke dit zouden horen!!!!!
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:14   #53
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Die moslims toch hé. Zelfs een brave toerist die enkel van het schone leven op Bali wil profiteren en voor de rest geen vlieg kwaad doet, laten ze niet met rust.
Yep, zelf de lokale brave hindoes hebben ze geen medelijden mee.
Zoals ik al eerder zei het is een fascistische religie, en ik ben geen racist.

Maar als je hier iets zegt over islam dan is het : Tegen islam is -> racist->VB->neo-nazi - pfffffffffffffffff
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:14   #54
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk bericht
Dat ze is een nieuwe brandstof op de markt brengen in plaats van aardolie enzo, het zal rap gedaan zijn daar. Hebben ze niks meer om te chanteren. Kunnen ze boel daar plat gooien. Dan zal Allah heel klein zijn

Ja de mens die ons van die oliegesel weet te verlossen ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:15   #55
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Zeer juist, want ik huurde daar een wagen en wilde via Gilmanuk naar Java.
Is een korte oversteek, en de lokale mensen 'hindoes' raden mij dit ten stelligste af. Ook was het juist de periode v/d rammadam. En ze zien ook direct aan de nummerplaat it ik van Bali ging zijn en ook toerist dus .

Dus maar niet gedaan, naar het schijnt was er daar toch niet zoveel te zien. Verlaten dor gebied.

Balinese mensen willen ook onafhankelijk zijn, omwille van de extreme moslim aanwezigheid durven velen zelfs niet meer hun mening zeggen omdat ze bang zijn dat er fanatieke dit zouden horen!!!!!
Die extreme moslims toch hé. Zo'n sympathieke en brave mensen, zo'n schone plaats om te gaan surfen...

De oprukkende godsdienst
door Lucas Catherine: http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=584
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:19   #56
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Trouwens, een vakantie op een of ander caribisch eiland of in pakweg Zuid-Afrika is ook niet zonder gevaar hoor...
zoals elders zitten daar dus ook haaien, maar het % dat er daar iets gebeuren kan is groter denk ik.
Maar azië spreekt mij aan omwille v/d cultuur is rustgevend en vredelievend tenminste als er geen moslims rondlopen .
Ben ook dol op variatie in de aziatische keuken.

Laatst gewijzigd door colargo : 19 september 2006 om 13:21.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:22   #57
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
zoals elders zitten daar dus ook haaien, maar het % dat er daar iets gebeurd is groter denk ik.
Maar azië spreekt mij aan omwille v/d cultuur is rustgevend en vredelievend tenminste als er geen moslims rondlopen .
Ben ook dol op variatie in de aziatische keuken.
Het wordt tijd dat ge een boek schrijft over uw vacantie op Bali. Lijkt me erg boeiend.

De oprukkende godsdienst
door Lucas Catherine: http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=584
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:27   #58
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Het wordt tijd dat ge een boek schrijft over uw vacantie op Bali. Lijkt me erg boeiend.

De oprukkende godsdienst
door Lucas Catherine: http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=584
Wat wel raar is voor ons europeanen zijn al de swastika's dat je daar overal ziet zelfs op de bloembakken in de straat.

Ik zie me hier al zo'n bloembak zetten aan het raam, twee uur later word ik opgepakt als lid van de BBET!!!

En het leven van de moslimfundamentalist gaat verder
Doden bij bomaanslagen Thailand,

HAT YAI - Door bomaanslagen zijn in de bij toeristen populaire Thaise plaats Hat Yai zaterdag vier doden en 62 gewonden gevallen. Onder de doden zijn volgens de politie een Canadese en een Chinese toerist. Verder zijn er onder de gewonden elf buitenlanders.
Hat Yai ligt in het voornamelijk islamitische zuiden van Thailand. Vijf bommen ontploften in een hotel en in een drukke winkel- en uitgaansstraat. De explosieven waren aangebracht op motorfietsen en werden op afstand met mobiele telefoons tot ontploffing gebracht. Uit vrees voor nieuwe aanslagen is het gsm-netwerk van Hat Yai uitgeschakeld.
Moslimgroepen in het zuiden van het overwegend boeddhistische Thailand strijden voor afscheiding. Daardoor zijn sinds 2004 al meer dan 1700 mensen om het leven gekomen. In delen van de provincie Songkhla, waarin Hat Yai ligt, is de staat van beleg van kracht.

Laatst gewijzigd door colargo : 19 september 2006 om 13:33.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:50   #59
werkgroep morkhoven
Banneling
 
 
werkgroep morkhoven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.371
Standaard

Nu we toch over vacanties bezig zijn...
Een land dat zeker de moeite waard is om te bezoeken, is Syrië.



Syrië ligt met zijn alfabetisch spijkerschrift aan de basis van onze beschaving.

Het is een land met afwisselende landschappen en het mooie strand van Latakia (nu enigszins bezoedeld door de olieramp die het gevolg was van de Israëlische bombardementen op Libanon) is zeker de moeite waard.

Naast het beroemde ridderfort 'Crac des Chevaliers' dat getuigt van de strijd tussen kruisvaarders en muzelmannen vindt men er Grieks-Byzantijnse kloosters en kerken, Romeinse mozaïeken, vestingen en bruggen, Arabische kastelen, souqs en caravansarais, kruisvaardersburchten, Hittietische en oud-Mezopotamische overblijfselen enzovoorts.

Al wie ook maar enigszins geïnteresseerd is in cultuur en archeologie vindt dus redenen genoeg voor een bezoek aan Syrië.


Foto: Palmyra

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 september 2006 om 14:01.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:08   #60
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Nu we toch over vacanties bezig zijn...
Een land dat zeker de moeite waard is om te bezoeken, is Syrië.



Syrië ligt met zijn alfabetisch spijkerschrift aan de basis van onze beschaving.

Het is een land met afwisselende landschappen en het mooie strand van Latakia (nu enigszins bezoedeld door de olieramp die het gevolg was van de Israëlische bombardementen op Libanon) is zeker de moeite waard.

Naast het beroemde ridderfort 'Crac des Chevaliers' dat getuigt van de strijd tussen kruisvaarders en muzelmannen vindt men er Grieks-Byzantijnse kloosters en kerken, Romeinse mozaïeken, vestingen en bruggen, Arabische kastelen, souqs en caravansarais, kruisvaardersburchten, Hittietische en oud-Mezopotamische overblijfselen enzovoorts.

Al wie ook maar enigszins geïnteresseerd is in cultuur en archeologie vindt dus redenen genoeg voor een bezoek aan Syrië.


Foto: Palmyra
**begint te watertanden**
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be