Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2004, 17:23   #1
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard Belgische C-130 naar Darfoer

Belgische C-130 naar Darfoer vertrokken
15/08/2004 14:57 -->(Belga) Op de militaire luchthaven van Melsbroek is zondag een C-130 transportvliegtuig van het Belgisch leger vertrokken met hulp voor het Soedanese Darfoer.

De C-130 wordt in eerste instantie ingezet voor een periode van dertig dagen en zal zich bezighouden met het transport van goederen zoals tenten, geneesmiddelen, brandstof en voertuigen. In een latere fase zou er ook voedsel worden verdeeld. De Belgische overheid heeft voor de missie circa 700.000 euro uitgetrokken. In dat bedrag zitten de kosten voor de vlieguren en het ingezette personeel inbegrepen. Aan boord van de C-130 bevinden zich vier bemanningsleden, zeven onderhoudswerkers, één arts en vier leden van het peloton Luchtbevoorrading. (LOR)



GO BELGIUM GO !!!!
tja, ben wel vlaamsnationalist, maar als het op het leger aankomt zie ik het VANDAAG nog liever op belgs, en dat is eerder uit noodzaak ...

Wat doet nederland ondertussen ? buiten wat leuteren en anderen wat verwijten....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 17:32   #2
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

De Nederlandse soldaten dienen als schietschijf voor de ''troepen'' van de heer Sadr.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 17:56   #3
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

1. dat is hun eigen beslissing ( niet de soldaten, wees gerust, maar de nederlandse regering om de USA te volgen in hun leugens)
2. stay on topic...NU gaat het eens over soedan he...het gaat trouwens over materiele hulp, hopelijk snel ook voedsel...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 augustus 2004 om 17:58.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 18:00   #4
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Jij sleurt er de Nederlanders bij.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 18:09   #5
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

yep daar heb je gelijk in...
Zal me verduidelijken : wat doet de nederlandse regering voor soedan ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 19:31   #6
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
yep daar heb je gelijk in...
Zal me verduidelijken : wat doet de nederlandse regering voor soedan ?
Hi BG,

Citaat:
Hulp Nederland aan Soedan
Het Nederlandse initiatief "Vrienden van Darfur" bestaat uit rijke landen die geld bijeen leggen voor de wederopbouw van Darfur. Ook coördineren zij de uitgave van de schenkingen. Nederland stelt een bedrag van [size=5]100 mln euro[/size] beschikbaar.
Twee weken geleden riep minister Van Ardenne (Ontwikkelingssamenwerking) haar Europese collega's op om meer noodhulp te geven. Volgens haar heeft Nederland veel noodhulp gegeven en is het van belang dat nu eerst de andere EU-landen meedoen voordat er 'weer aangeklopt kan worden bij Nederland'. (Bron: Ministerie van Buitenlandse Zaken)
(http://nederlandindeeuropeseunie.nl/...actueel&id=170 - 27/7/04)
Tja, wat doen die gierige, laffe Hollanders?
Ochgottekes.... wij 700.000 (toch bijna 25 Belgische frankskes per vluchteling)... De gierige Hollanders... 100 miljoen (laat het nu 10 miljoen zijn...)!!!

Maar allez, het is toch al een (mager) begin... Samen met anderen roep ik al maanden om aandacht en hulp...


Moet er nog zand zijn?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 19:39   #7
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

zou eerlijk gezegd niet weten of het een PRIVE /overheids :gemengd initiatief is: alle lof hoor...heb idd de spots gezien op de nderlandse televisie voor schenkingen..

Moge de nederlandse regering OOK enkele vliegtuigen Met materiaal/medisch personeel sturen he...
hebben ze in eerste instantie meer aan dan financiele middelen die toch omgezet moeten worden in materiaal (corrupt blijft er wel eens wat kleven) en dan vervoerd moeten worden..

maar bon, hoe meer hoe beter he...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 augustus 2004 om 19:39.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 20:29   #8
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

We zouden beter bommen droppen op de moslims die verantwoordelijk zijn voor die volkerenoorlog in plaats van de gevolgen halverlings te willen verlichten.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 20:42   #9
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

1. dé moslims....het was natuurlijk te wachten op de eerste die dit zou aangrijpen om zijn islamofobie te verrechtvaardigen. die janjaweed zijn niet representatief voor dé moslims he...
2. De soedanese regering doet er blijkbaar alles aan om die Janjaweed zo weinig mogelijk in de weg te leggen. buitenlands militair ingrijpen zou op verzet mogen rekenen van Soedan zelf., die verweten wordt ZELF de drijvende kracht achter de milities te zijn.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 21:11   #10
Göring
Vreemdeling
 
Göring's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
We zouden beter bommen droppen op de moslims die verantwoordelijk zijn voor die volkerenoorlog in plaats van de gevolgen halverlings te willen verlichten.
probleem is dar het Belgisch leger geen zware bommenwerpers heeft en de bommen ervoor hebben ze ook niet
Göring is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 21:15   #11
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
1. dé moslims....het was natuurlijk te wachten op de eerste die dit zou aangrijpen om zijn islamofobie te verrechtvaardigen. die janjaweed zijn niet representatief voor dé moslims he...
2. De soedanese regering doet er blijkbaar alles aan om die Janjaweed zo weinig mogelijk in de weg te leggen. buitenlands militair ingrijpen zou op verzet mogen rekenen van Soedan zelf., die verweten wordt ZELF de drijvende kracht achter de milities te zijn.
1. Ik heb het over de moslims daar he, die op religieuse grondslag ten strijde trekken.
Trouwens, de Islamwereld steunt hen... .
2. Toevallig zijn dat ook moslims...
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 21:50   #12
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
1. dé moslims....het was natuurlijk te wachten op de eerste die dit zou aangrijpen om zijn islamofobie te verrechtvaardigen. die janjaweed zijn niet representatief voor dé moslims he...
2. De soedanese regering doet er blijkbaar alles aan om die Janjaweed zo weinig mogelijk in de weg te leggen. buitenlands militair ingrijpen zou op verzet mogen rekenen van Soedan zelf., die verweten wordt ZELF de drijvende kracht achter de milities te zijn.
Er wordt wéér een fout woord in de mond genomen over de moslims en Bruut Gespuis is er als de kippen bij om wéér te beginnen janken als een wolf over de toegenomen islamofobie. Hollanderhaat, Anti-Amerikanisme en antisemietisme mogen natuurlijk volop gepropageerd worden en BG steekt hier zeker méér dan een handje toe. Tja wiens brood men eet, diens woord men spreekt...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 22:01   #13
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Er wordt wéér een fout woord in de mond genomen over de moslims en Bruut Gespuis is er als de kippen bij om wéér te beginnen janken als een wolf over de toegenomen islamofobie. Hollanderhaat, Anti-Amerikanisme en antisemietisme mogen natuurlijk volop gepropageerd worden en BG steekt hier zeker méér dan een handje toe. Tja wiens brood men eet, diens woord men spreekt...
je persoonlijke hetze weer aan het voeden ?
Zeg me gerust in deze topic waar ik het over antisemistisme en anti amerikanisme heb....ook moeite met lezen he ?
hollanderhaat ? straf vermits mijn vriendin een nederlandse is..
duidt gewoon op het feit dat nederlanders ons GEEN lessen moeten geven over schaamteloos terugtrekken...
Islamofobie tja...daar bezondig JIJ je nooit aan he..
Religies zijn altijd hetzelfde, hier en daar wat goede bedoelingen, maar uiteindelijk veel miserie... je wil me met mijn kritiek op Israel natuurlijk WAT graag in een kamp duwen he...in deze zin HOEF je OOK geen antisemitisme te zien hoor ! met joodse fundi's zoals jij weet je nooit..het gebruik van het woord kamp zou ze wel eens aan iets anders kunnen laten denken..
Wentel je maar verder in je opportunistische slachtofferrol die in Europa allang uitgespeeld is.

Antisemistisme ?
WIL je weer over de al omwezige NAZI's hier beginnen ?

ACHTUNG....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 22:07   #14
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
je persoonlijke hetze weer aan het voeden ?
Zeg me gerust in deze topic waar ik het over antisemistisme en anti amerikanisme heb....ook moeite met lezen he ?
hollanderhaat ? straf vermits mijn vriendin een nederlandse is..
duidt gewoon op het feit dat nederlanders ons GEEN lessen moeten geven over schaamteloos terugtrekken...
Islamofobie tja...daar bezondig JIJ je nooit aan he..
Religies zijn altijd hetzelfde, hier en daar wat goede bedoelingen, maar uiteindelijk veel miserie... je wil me met mijn kritiek op Israel natuurlijk WAT graag in een kamp duwen he...in deze zin HOEF je OOK geen antisemitisme te zien hoor ! met joodse fundi's zoals jij weet je nooit..het gebruik van het woord kamp zou ze wel eens aan iets anders kunnen laten denken..
Wentel je maar verder in je opportunistische slachtofferrol die in Europa allang uitgespeeld is.

Antisemistisme ?
WIL je weer over de al omwezige NAZI's hier beginnen ?

ACHTUNG....
Toch straf dat jij altijd als ik jouw haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen onder de loep neem jij blijkbaar altijd een excuus hebt klaarliggen maar ja.."mijn vriendin is Nederlandse" of "ik ken véél Joden, die mijn vrienden zijn en blablabla... Je bent gewoon een arrogant politiek-correct beterwetertje die alles en iedereen die zijn mening niet deelt onder vuur neemt.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 augustus 2004 om 22:07.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 22:42   #15
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

veeel joden ken ik niet en dat heb ik niet beweerd..
heb wel joodse vrienden en wat zakelijke kennissen , meer niet.

Van de drie joden die ik als vrienden beschouw, zijn er dus zoals reeds eerder aangehaald twee die mijn israel visie ook hebben
en één niet...dat staat echter geen vriendschap in de weg/

dat je weeral eens de persoonlijke tour opgaat en je (ver)gissingen over links zijn , moslims verdedigen, hollanderhaat en antisemitisme er compleet naast zijn , ja...
Probeer dan ook niet te veronderstellen van het zal wel zo zijn he...

wat ik wel toegeef, is dat europa zich meer moet richten op het Oosten en zichzelf , het transatlantisme heeft zijn beste tijd gehad. de banden lichtjes aanhouden,meer niet. als jij daar anti amerikanisme van wil maken , doe maar he/

Wat argumentatie betreft, als ik iets inhoudelijk weerleg maak jij daar betweter van ...
Kan tellen qua frustratie !!!
politiek correct ? geef in mijn posts nochtans duidelijk het bewijs van het tegendeel.

Dat Je WEER de persoonlijke tour opgaat uit frustratie en wanhopigheid is dan weer grappig.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 22:53   #16
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
veeel joden ken ik niet en dat heb ik niet beweerd..
heb wel joodse vrienden en wat zakelijke kennissen , meer niet.

Van de drie joden die ik als vrienden beschouw, zijn er dus zoals reeds eerder aangehaald twee die mijn israel visie ook hebben
en één niet...dat staat echter geen vriendschap in de weg/

dat je weeral eens de persoonlijke tour opgaat en je (ver)gissingen over links zijn , moslims verdedigen, hollanderhaat en antisemitisme er compleet naast zijn , ja...
Probeer dan ook niet te veronderstellen van het zal wel zo zijn he...

wat ik wel toegeef, is dat europa zich meer moet richten op het Oosten en zichzelf , het transatlantisme heeft zijn beste tijd gehad. de banden lichtjes aanhouden,meer niet. als jij daar anti amerikanisme van wil maken , doe maar he/

Wat argumentatie betreft, als ik iets inhoudelijk weerleg maak jij daar betweter van ...
Kan tellen qua frustratie !!!
politiek correct ? geef in mijn posts nochtans duidelijk het bewijs van het tegendeel.

Dat Je WEER de persoonlijke tour opgaat uit frustratie en wanhopigheid is dan weer grappig.
Ik weet perfect waarom ik mijn standpunten verdedig men beste en idd u gaat NOOIT de persoonlijke toer op nochtans een aantal posts geleden vond u het nodig om forumgebruiker Thor een USA-gatlikker te noemen maar nee hoor Bruut Gespuis gaat NOOIT persoonlijk Ik weet wel dat u het frustrerend vind dat idd een groot deel forumgebruikers en ook gewone mensen in het dagelijkse leven de linkse politiek-correcte beterweters met het zwaaiende vingertje méér dan kotsmisselijk beu zijn. Uw broodheren krijgen het idd alsmaar moeilijker om hun rode propaganda verkocht te krijgen..frustrerend hé niet
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 23:01   #17
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard Janjaweed oefenen voor guerrilla tegen buitenlanders

Hi BG,
Het doet me deugd dat de onderstaande foto


U op andere gedachten gekregen heeft. Telkens als ik de genocide in Sudan vermeldde, schreef U in de zin van:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld - Waarnemers naar VS - #26
toch vreemd chipieke dat jij in ELKE topic begint over soedan he...je zou er van gaan denken dat je een islamofoobje zijt die teert op stervende zwarte kinderen om toch maar moslimhaat te zaaien....
wat is dan het ergste : stervende kindjes politiek misbruiken of te traag reageren he....
U begint nu trouwens zelf over Sudoan... Hopelijk toch geen islamofoobje geworden?
Hieronder kunt U lezen wat die milities momenteel aan het doen zijn...

Citaat:
De Janjaweed-milities in Sudan, die voor terreur in de westelijke regio Darfur zorgen, bereiden zich in geheime kampen voor op een guerrillaoorlog tegen buitenlandse militairen die voor vredestaken naar het Afrikaanse land worden gestuurd. Dat heeft de Britse krant The Sunday Telegraph gemeld op gezag van een Sudanese parlementariër en inwoners van Darfur.
Citaat:

Parlementslid Jaffer Monro zei tegen The Sunday Telegraph dat de regering in Khartum de Janjaweed-milities stimuleert zich voor te bereiden voor het geval buitenlandse vredestroepen naar Sudan komen. Monro zei dat de regering zelfs betrokken is bij het opleiden van de Janjaweed-milities.

The Sunday Telegraph berichtte dat strijders op kamelen tegen inwoners van Darfur opscheppen dat ze zich voorbereiden op gevechten met indringers. Een marktkoopman zei dat de Janjaweed-milities lieten weten dat ze zich laten inspireren door het verzet in Irak tegen militairen van de door Amerikanen geleide internationale coalitie.

De Janjaweed terroriseren al maandenlang, met steun van Khartum, de Afrikaanse bevolking in Darfur met moord, verkrachting, marteling en plundering. Volgens de VN zijn daardoor inmiddels tussen de 30.000 en 50.000 mensen omgekomen en 1,2 miljoen mensen op de vlucht gejaagd.
(http://www.volkskrant.nl/buitenland/1092549045633.html)

Laatst gewijzigd door Chipie : 15 augustus 2004 om 23:03.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 23:06   #18
senator
Partijlid
 
senator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juli 2004
Locatie: Dendermonde
Berichten: 258
Standaard

de symbolische 1 C-130.
lijk de symbolische 1 frank in rechtzaken.

enfin, genoeg om ons geweten in slaap te doen.
want wij belgen zijn pacifistisch, we denken alleen aan de burgerbevolking, we weigerden zelfs zuiver defensieve patriots in turkije te plaatsen in geval van Iraakse SCUD aanvallen op turkse steden. Blijkbaar kon de Turkse burgerbevolking de belgische regering geen R**T schelen. Ze vroegen onze hulp, ze mochten verwachten dat wij dat gingen doen, tenslotte zijn we bondgenoten, maar we steken ze een mes in de rug. Het ging hier om zuiver beschermende wapens! maar de belgische regering was te kortzichtig en te gebrainwasht door die anti-irak betogingen om dat te beseffen.
Langs de andere kant leveren we wapens aan Nepal.
kortom, belgië is een farce op militair vlak.
__________________
Fear is a weapon of mass destruction.
Truth is relative, therefore truth does not exist.

senator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 23:10   #19
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Ik weet perfect waarom ik mijn standpunten verdedig men beste en idd u gaat NOOIT de persoonlijke toer op nochtans een aantal posts geleden vond u het nodig om forumgebruiker Thor een USA-gatlikker te noemen maar nee hoor Bruut Gespuis gaat NOOIT persoonlijk Ik weet wel dat u het frustrerend vind dat idd een groot deel forumgebruikers en ook gewone mensen in het dagelijkse leven de linkse politiek-correcte beterweters met het zwaaiende vingertje méér dan kotsmisselijk beu zijn. Uw broodheren krijgen het idd alsmaar moeilijker om hun rode propaganda verkocht te krijgen..frustrerend hé niet
HEHE
ik weerleg steeds inhoudelijk..als men de persoonlijke toer opgaat zoals dat USA gatlikkertje omdat hij dermate onwetend is , ben ik jezus niet die zijn andere wang aanbiedt. Hij wordt ook door anderen zin per zin inhoudelijk onderuit gehaald. Dat jij als zionistische jood de USA likkerij verdedigt, behoeft natuurlijk geen verdere verklaring...
Rode propaganda.. ..blijkt dus WEER dat je enkel mijn internationale posts hebt gelezen...de hoeveelste veronderstelling van jou die er weer naast is?
ben de tel kwijt. je hebt in je laatste posts buiten wat onnozele verwijten naar mij sturen nog niet veel inhoudelijks gezegd he !
Ik weet dat je gefrusteerd bent omdat europa je slachtofferrol allang niet meer accepteert. je veronderstellingen blijven me wel amuseren daar niet van.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2004, 23:15   #20
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senator
de symbolische 1 C-130.
lijk de symbolische 1 frank in rechtzaken.

enfin, genoeg om ons geweten in slaap te doen.
want wij belgen zijn pacifistisch, we denken alleen aan de burgerbevolking, we weigerden zelfs zuiver defensieve patriots in turkije te plaatsen in geval van Iraakse SCUD aanvallen op turkse steden. Blijkbaar kon de Turkse burgerbevolking de belgische regering geen R**T schelen. Ze vroegen onze hulp, ze mochten verwachten dat wij dat gingen doen, tenslotte zijn we bondgenoten, maar we steken ze een mes in de rug. Het ging hier om zuiver beschermende wapens! maar de belgische regering was te kortzichtig en te gebrainwasht door die anti-irak betogingen om dat te beseffen.
Langs de andere kant leveren we wapens aan Nepal.
kortom, belgië is een farce op militair vlak.
agreed ...er mag gerust meer gedaan worden
Maar de vlaamse bevolking is nu niet bepaald erg begaan met afrika. echter geen excuus.
Wat turkije betref ; ja de nato wou men daar stationeren.ECHTER men wou geen garantie geven dat die troepen ook niet offensief gebruikt zouden worden richting Irak. de defensieve patriots waren er en dat was qua voorzichtigheid en anticipatie ook verantwoord.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be