Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2015, 09:12   #141
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
En de vuilbak staat al klaar, voor de spaarders, die toch nog geloof schijnen te hechten aan onze vrienden politici.
Getuige de aankoop van sommige goede spaarders van enkele honderden miljoenen Euro.
De Belgen zitten in de val gelijk ratten ... iets doen met je spaargeld of niets doen met je spaargeld allemaal het zelfde .... Belgen kunnen geen kant meer op .... werken en sparen heeft geen zin meer vroeger konden mensen vooruit denken en opbouwen.. gelijk wat je onderneemt ze snoeien de takken van uwen boom af zodat ge nooit van uw vruchten kan genieten... t'is zo erg dat heel het systeem zijn kader op uw berekenen gaat ... ze weten teveel en ze berekenen al op voorhand wat de komende 10, 20 jaar er te stelen gaat vallen uit het kudde vee...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 17:29   #142
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Ik ben goed geweest met mijn Leterme bons. Sinds heb ik ook OLO's gekocht, een E-Depo geopend en nu ook ingeschreven op de Van Pethegem-bon.

Ik heb me hier nooit bedot gevoeld, behalve door Siegfried Bracke zelf die niet toekomt met zijn VRT pensioen en nog extra kamerpensioen geniet met extra voor gewezen kamervoorzitters.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 17:52   #143
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben goed geweest met mijn Leterme bons. Sinds heb ik ook OLO's gekocht, een E-Depo geopend en nu ook ingeschreven op de Van Pethegem-bon.

Ik heb me hier nooit bedot gevoeld, behalve door Siegfried Bracke zelf die niet toekomt met zijn VRT pensioen en nog extra kamerpensioen geniet met extra voor gewezen kamervoorzitters.
Zoals Herman De Croo.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 18:24   #144
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben goed geweest met mijn Leterme bons. Sinds heb ik ook OLO's gekocht, een E-Depo geopend en nu ook ingeschreven op de Van Pethegem-bon.

Ik heb me hier nooit bedot gevoeld, behalve door Siegfried Bracke zelf die niet toekomt met zijn VRT pensioen en nog extra kamerpensioen geniet met extra voor gewezen kamervoorzitters.
Dat laatste met dank aan zowat de voltallige parlementen, en die zijn er veelvuldig in dit land.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 14:22   #145
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.949
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben goed geweest met mijn Leterme bons. Sinds heb ik ook OLO's gekocht, een E-Depo geopend en nu ook ingeschreven op de Van Pethegem-bon.

Ik heb me hier nooit bedot gevoeld, behalve door Siegfried Bracke zelf die niet toekomt met zijn VRT pensioen en nog extra kamerpensioen geniet met extra voor gewezen kamervoorzitters.
Van Peteghem : als de banken binnenkort hun rentes op de spaarboekjes NIET verhogen, kan er een 2de staatsbon komen, eind dit jaar.
Goed zo !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 18:10   #146
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Nu voor miljarden is weggestroomd bij de banken, zal het moeilijker zijn om leningen te krijgen, klinkt het bij grootbank Belfius. “Waarschijnlijk zullen woonkredieten duurder worden”, zegt CEO Marc Raisière. En wie intekende op de staatsbon kan bedrogen uitkomen, geeft hij ook nog mee. “Het geld van de staatsbon zal je niet kunnen gebruiken om aan het einde van het jaar een cadeau te geven.”

Marc Raisière is blijkbaar in communicatieleer gegaan bij Siegfried Bracke en meent dat mensen kunnen bedrogen zijn door in te schrijven op de staatsbon.

Met zo'n uitspraken zal je niet lang meedraaien in de financiële sector.

https://www.gva.be/cnt/dmf20230902_92835763
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be