Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2024, 21:40   #61
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nochtans moeten wij draconisch de schoolboekskes in de gaten houden omdat enkele volwassenen het nodig vinden ze van kinds af het hele aanbod te presenteren.

Homoseksualiteit is een zonde. Dat anderen dat niet vinden, geeft ze geen recht andermans kinderen van het tegendeel te overtuigen.
Waarop dan genitale mutilatie en chemische sterilisaties op volgden.
Als ge niet inziet dat het christendom geen enkele bedreiging vormt, maar het die fascisten van het WEF/nwo zijn ; is het tijd de prut uit uw ogen te halen.

Edit: en de christenen drongen hun ideologie nooit op in andermans scholen. Maar de christelijke scholen ervoeren en ervaren wel druk van anderen die hun ideologie ook daar willen opdringen.
Deze democratie is de nieuwe nazi.

Het gaat hier precies over 'Heilige Koetjes' en 'Gouden Kalfjes'.

Mij niet gelaten, hoor.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 08:43   #62
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Homoseksualiteit is een zonde
Totaal geschift. Homo seks is nooit een zonde. Het is heteroseks die zondig is, op enkele uitzonderingen na:

De gevallen waarin heteroseks GEEN zonde is:
1) als een van de partners minderjarig is
2) als een van de partners "trans" is
3) als een van de partners een niet-menselijk zoogdier is, of een vogel

In alle andere gevallen is heteroseks zondig.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 11:20   #63
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Totaal geschift. Homo seks is nooit een zonde. Het is heteroseks die zondig is, op enkele uitzonderingen na:

De gevallen waarin heteroseks GEEN zonde is:
1) als een van de partners minderjarig is
2) als een van de partners "trans" is
3) als een van de partners een niet-menselijk zoogdier is, of een vogel

In alle andere gevallen is heteroseks zondig.
Dat mag u denken en zelfs meegeven in uw opvoeding.
Het is echter niet aan de staat achter de rug van de ouders een nieuwe normaal mee te geven. Waar ze subject van vaccinazi en genderideologie worden. Dat zit zelfs al in onze universiteiten... ge kunt doctoreren in genderideologie...

Neem het van mij aan, er gaan steeds meer ouders voor thuisonderwijs kiezen en geen van hun kinderen voorbereiden op de huidige economie. Ze zullen het spel wel meespelen om binnen de regels te zijn. Maar dan als in: "Als ze X vragen antwoord dan X maar in uw eigen denkt ge Y of Z he."

Binnen de 15 jaar, als God het toestaat; koop ik grond zonder buren en kweek ik mijn eigen middelen terwijl ik regen- en grondwater filter. Boobytraps die dodelijk zijn.
Meer hebt ge niet nodig. We hangen vast aan een systeem dat zichzelf vernietigt en u vervangt met AI en van uw rechten te beroven; zelfs als ge uw plichten nakomt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 11:29   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat mag u denken en zelfs meegeven in uw opvoeding.
Het is echter niet aan de staat achter de rug van de ouders een nieuwe normaal mee te geven.
Ik zeg U maar wat is. Vaneiges.

Jij beweerde te weten wat zonde IS, niet wat ouders aan hun kinderen wijsmaken wat volgens hen zondig zou zijn. Ik corrigeer dat: ik zeg U wat zonde echt is, door het Opperwezen van dit universum gedikteerd.

Dat het in de Angelsaksen-Zionist-Rothschild vervangtekst van de bijbel anders verteld wordt, komt gewoon omdat de Angelsaks-Zionist-Rothschild fake news verteller de echte bijbel vervangen heeft door zijn fake propaganda versie.

In de echte Bijbel die ik ken, staat wat ik zeg dat is. Vaneiges.

De reden waarom de Angelsaks-Zionist_Rothschild die nep bijbel verspreidt is om, met zondige volwassenen-hetero seks vrouwen kinderen doen te krijgen, wat nooit de bedoeling is geweest van het Opperwezen (ook Elohim genoemd).

Elohim SCHEPT mensen uit stukken klei. De bedoeling is nooit geweest dat vrouwen kinderen baren. Dat komt voort uit zondige heteroseks tussen volwassenen, maar normaal gezien zouden er enkel maar door Elohim geschapen mensen mogen zijn. Die zijn nu overwoekerd door allemaal gebaarde foetussen die er nooit hadden mogen zijn.

De duivelse Angelsaks-Zionist-Rothschild heeft op die manier het echte Elohim volk totaal overwoekerd met opgegroeide foetussen die uit vrouwenkutten zijn ontsnapt. Hierdoor zijn zij nu meester met hun kut-volk. Terwijl de door Elohim geschapen echte mensen een kleine minderheid zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 maart 2024 om 11:31.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 11:33   #65
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zeg U maar wat is. Vaneiges.

Jij beweerde te weten wat zonde IS, niet wat ouders aan hun kinderen wijsmaken wat volgens hen zondig zou zijn. Ik corrigeer dat: ik zeg U wat zonde echt is, door het Opperwezen van dit universum gedikteerd.

Dat het in de Angelsaksen-Zionist-Rothschild vervangtekst van de bijbel anders verteld wordt, komt gewoon omdat de Angelsaks-Zionist-Rothschild fake news verteller de echte bijbel vervangen heeft door zijn fake propaganda versie.

In de echte Bijbel die ik ken, staat wat ik zeg dat is. Vaneiges.

De reden waarom de Angelsaks-Zionist_Rothschild die nep bijbel verspreidt is om, met zondige volwassenen-hetero seks vrouwen kinderen doen te krijgen, wat nooit de bedoeling is geweest van het Opperwezen (ook Elohim genoemd).

Elohim SCHEPT mensen uit stukken klei. De bedoeling is nooit geweest dat vrouwen kinderen baren. Dat komt voort uit zondige heteroseks tussen volwassenen, maar normaal gezien zouden er enkel maar door Elohim geschapen mensen mogen zijn. Die zijn nu overwoekerd door allemaal gebaarde foetussen die er nooit hadden mogen zijn.
Als ik wist wat zonde was, had ik geen Bijbel nodig he? Vaneigenst.
Voor ik echt in geloof kwam, was homoseksualiteit als zonde zien wellicht mijn grootste probleem om tot geloof te komen. Tot den Heilige Geest me achter de deuren van lgbqt liet zien.
We hebben voorbeelden genoeg van samenlevingen die in alle freedom hun pride botvierde; als ge de apenpokken niet als serieus signaal nam; wacht tot ge de volgende plaag moogt ontvangen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 11:35   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als ik wist wat zonde was, had ik geen Bijbel nodig he? Vaneigenst.
Maar je leest de fake Angelsaks-Zionist-Rothschild versie ervan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 11:36   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
We hebben voorbeelden genoeg van samenlevingen die in alle freedom hun pride botvierde; als ge de apenpokken niet als serieus signaal nam; wacht tot ge de volgende plaag moogt ontvangen.
Maar dat moet, om al die zondig ontstane opgegroeide foetussen weg te doen he.

De enige manier voor zondige vrouwen die door heteroseks een foetus in hun buik hebben, om repent te doen, is van zich van die foetus te ontdoen voor die opgroeit. Dan krijgen zij absolutie. Abortus is de enige manier om te repenten van de zondige heteroseks die foetussen gemaakt heeft.

De echte mensen zijn niet uit een kut geboren, maar uit klei gemaakt door Elohim.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 maart 2024 om 11:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 12:03   #68
Knuts
Provinciaal Gedeputeerde
 
Knuts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Locatie: coke-hoofdstad van Europa
Berichten: 884
Standaard

Van ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het zal verdekke eens tijd worden dat mensen terug beledigd (mogen) worden.
Op eieren lopen voor mentaal gestoorden is ongewenst. Niemand heeft dat ooit voor mij moeten doen, integendeel, ge wordt er juist meer weerbaar van.
tot ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De dwang komt niet van christenen.
Wij vragen wel uw seksualiteit niet rond hun oren te slagen. En blijkbaar is dat teveel gevraagd in deze goddeloze samenleving.
lol
__________________
Roses are red,
roses are blue
depending on their velocity
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 12:26   #69
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Van ...


tot ...


lol
Dat is geen belediging, he?
Christenen worden dagelijks beledigd en het zal hen worst wezen.
Maar als een gemeenschap als open deur voor pedofielen wordt gebruikt, en ze hen van jongs af verwarren om eugenetica te handhaven; is dat geen belediging maar een pertinente aanval.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 12:31   #70
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat moet, om al die zondig ontstane opgegroeide foetussen weg te doen he.

De enige manier voor zondige vrouwen die door heteroseks een foetus in hun buik hebben, om repent te doen, is van zich van die foetus te ontdoen voor die opgroeit. Dan krijgen zij absolutie. Abortus is de enige manier om te repenten van de zondige heteroseks die foetussen gemaakt heeft.

De echte mensen zijn niet uit een kut geboren, maar uit klei gemaakt door Elohim.
Adam was een zoon van God. Zonen van God zijn niet uit een vrouw geboren, tenzij Jezus. Daarom noemen ze Hem den Eniggeboren Zoon. Wij zijn geen kinderen van God meer, maar van den duivel, hence de wedergeboorte.

Door de ongehoorzaamheid werd de bevalling van de vrouw pijnlijk. Haar genetica is bovendien samengewoven met die van den duivel, Genesis 3:15. Dat voorspelt gelijk voor de eerste maal de komst van Christus.

Enkel de duivel kan vrouwen overtuigen hun eigen kind te doden en alzo heeft de vrouw de man kunnen overtuigen. Door de vrouw is de zonde in de wereld gekomen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 12:42   #71
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Adam was een zoon van God. Zonen van God zijn niet uit een vrouw geboren, tenzij Jezus. Daarom noemen ze Hem den Eniggeboren Zoon. Wij zijn geen kinderen van God meer, maar van den duivel, hence de wedergeboorte.
Dat is omdat gij de Angelsaksen-Zionisten Rothschild fake Bijbel gelezen hebt. In werkelijkheid zijn er verschillende kinderen van Elohim die rondlopen. Maar daarnaast ook een enorme massa aan opgegroeide foetussen die uit zondige heteroseks zijn voortgekomen, en waar de zondige vrouwen niet op tijd een abortus op hebben gedaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 12:46   #72
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is omdat gij de Angelsaksen-Zionisten Rothschild fake Bijbel gelezen hebt. In werkelijkheid zijn er verschillende kinderen van Elohim die rondlopen. Maar daarnaast ook een enorme massa aan opgegroeide foetussen die uit zondige heteroseks zijn voortgekomen, en waar de zondige vrouwen niet op tijd een abortus op hebben gedaan.
Patrick, de Bijbel was niet voor het gewone volk en bestond al voor die families. Er is maar 1 Bijbel en diverse vertalingen.
Het is na de reformatie dat ieder mens moest kunnen lezen, wat bijdroeg aan de verlichting, dat de elite de mensen niet meer kon misleiden met geloof.
Nu doen ze dat via de democratie en zijn ze zo fanatiek tegen de Bijbel omdat de Bijbel hen veroordeeld. Ze zijn van hun vader den duivel.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 13:05   #73
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Patrick, de Bijbel was niet voor het gewone volk en bestond al voor die families. Er is maar 1 Bijbel en diverse vertalingen.
Die ken je niet, enkel ik heb die. De bijbels die je overal vindt zijn fake versies van den Angelsaks, de zionist en van de rotschilds. Ze hebben het overal vervangen. Enkel ik heb de goeie, omdat Elohim mij die gegeven heeft.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2024, 13:10   #74
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die ken je niet, enkel ik heb die. De bijbels die je overal vindt zijn fake versies van den Angelsaks, de zionist en van de rotschilds. Ze hebben het overal vervangen. Enkel ik heb de goeie, omdat Elohim mij die gegeven heeft.
As gij iets "ontvangt", zijt dan mor zekers da et van den duvel komt.
Verzekers da vaneigenst.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2024, 17:11   #75
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Eigenlijk heeft de output van ChatGPT wel wat weg van jouw posts Patrick. Het kan op een technisch niveau indrukwekkende en goed lopende betogen schrijven, dan kom je bij een conclusie die je compleet niet verwacht had, bijvoorbeeld "en daarom wil ik massamoord plegen", en dan moet je de tekst drie keer achter elkaar teruglezen om te kijken waar in dat goed opgebouwde verhaal eigenlijk de grote redenatiefouten zitten.

Goede vorm verbloemt een hoop. En ChatGPT is erg goed in goede vorm.
Vind je?

Ik vind ChatGPT nogal falen vaak juist.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2024, 18:56   #76
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik heb door hoe het mensen beïnvloedt.
Google had ooit ook doel, maar ze plaatsen nu bovenaan wat ge moogt lezen en helemaal vanachter, of zelfs vaak niet, wat ge niet moogt lezen.

Dat spel is geprogrammeerd meningen te beïnvloeden.

Het heeft allemaal veel voordelen, maar als het tegen de "foute meningen" wordt ingezet en zelfs moedwillig desinformatie verspreiden; is het wel aangewezen dat gedoe niet meer te gebruiken. En als je het toch doet, met een korreltje zout te nemen.

Ik pak mijn Bijbel wel als bron van informatie, het beestensysteem neemt obscure vormen aan.

uhah hahha Cufi, leuk ok het duizendkoppige AI Monstertje is gereincarneerd en die lust jouw vlees rauw, men noemde al AI jaren geleden een hersenloos Baby Monstertje dat zich voedt met onze DATA en menselijk bloed en nu heeft het eindelijk scherpere melktandjes.

AI Monster Processing Technology wordt nu vooral flink gebruikt om supersnel ettelijke MEGA Miljarden Euro's en USD's aan omzet te behalen binnen tien minuten, dus ik denk nu dat de AI Marketing en Branding industrie het allang gewonnen heeft van ons al machteloze, tandenloze en te klein geschapen zielige burgers, die minderwaard zijn dan hun QR codes in de AI chipsets.

IK moet nog het verslag maken vd AI discussie bij de Zuiderkerk in Delft van hoogleraren en profs afgelopen week, en ik had twee leuke vragen gesteld die avond, event van Citykerk Delft.

Ik heb die AI monstertjes nooit gebruikt maar ik wil het zelf ook gebruiken om snel rijk te worden als Lagere kaste, te kleingeschapen, goudbruine AI KOELIESCHRIJVER en penneneuker van het Bharatiya PV RAS uit Aryawart, oude India.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2024, 22:57   #77
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Totaal geschift. Homo seks is nooit een zonde. Het is heteroseks die zondig is, op enkele uitzonderingen na:

De gevallen waarin heteroseks GEEN zonde is:
1) als een van de partners minderjarig is
2) als een van de partners "trans" is
3) als een van de partners een niet-menselijk zoogdier is, of een vogel

In alle andere gevallen is heteroseks zondig.
Laat ons dan maar eens flink zondigen, ... sex met een meerderjarige vrouw oeeh kinky
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 19:54   #78
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.030
Standaard

in het EUparlement werd een AIwet gestemd , er waren 87 afwezigen
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2024, 07:14   #79
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen ge kunt hem niet overtuigen dat 1 + 1 = 3. Dat zal hij hardnekkig tegenspreken. Wat je ook probeert. Maar als ik informatie probeer te krijgen over iets, en die geeft bewust foute informatie; dan is dat een tool dat aan massavorming doet.
Het doel van chatgpt is zo goed mogelijk tekst genereren, niet om correcte informatie te geven.
Het is een taalmodel, gebruik het dan ook zo.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be