Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2024, 13:23   #201
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard Strees verhelpen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Waarom werd bewijs belangrijker dan ervaring?
Voorbeeld, er was een periode waar ik heel diep zat en overnomen werd door angst. God gaf ons geen geest van angst, dus vroeg ik gebed aan, bad ik zelf en superchargede mezelf op Zijn Woord.
10 minuten later stond ik weer ijzersterk te lachen, dansen en springen van vreugde.

Je hebt evenmin bewijs van Christus nodig om op Hem te vormen. Er is geen beter voorbeeld om na te jagen; zelfs al zou Hij nooit bestaan hebben.

Zoek niet met je verstand alleen, maar open je hart voor God en geef Hem ruimte.
Het christendom gebruikt vormen van hypnose om het denken en de emoties van haar gelovigen te beheersen. Dat werkt het beste als de discipel in geestelijke nood verkeerd, angstig is en gestrest. Hypnose dient om het denken en de gevoelens in balans en tot rust te brengen. Dat doen alle religies met hun rituelen, gezangen en kaarsen en geurige stoffen zoals wierook. Het opdragen van de mis of een goed voorgedragen preek met happy end werkt ook hypnotiserend. Gebed is een vorm van zelfhypnose.

Citaat:
Bij het woord hypnose denken de meeste mensen aan een ritueel waarmee iemand in trance wordt gebracht, zoals visualisatie, oogfixatie of handlevitatie.

Bij conversationele hypnose is dat anders. Er is geen ritueel met een duidelijk begin of eind. De hypnose begint vaak met een gewoon gesprek en gaat dan ongemerkt over in een hypnotische conversatie. De hypnotherapeut gebruikt steeds meer hypnotische taalpatronen en de cliënt raakt toenemend gefocussed op de hypnotherapeut en op zijn of haar innerlijke beleving. Er ontstaan ongemerkt mini-trances, meestal met de ogen open.

Conversationele hypnose is een vorm van multi-level-communicatie, waarbij je:

de bewuste ratio van de cliënt bezighoudt, afleidt of in verwarring brengt
de onbewuste geest van de cliënt helpt, stimuleert of overtuigt


Hierbij spelen niet alleen woorden een rol. Ritme, intonatie en lichaamstaal zijn minstens zo belangrijk. Houding, gebaren en gezichtsexpressies van de coach of therapeut zeggen soms meer dan woorden. Het subtiel markeren van bepaalde woorden of zinsdelen laat deze doordringen tot het onbewuste en daar hun werk doen. https://www.mindspringtraining.nl/co...onele-hypnose/
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 13:26   #202
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard tunnelvisie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het christendom gebruikt vormen van hypnose om het denken en de emoties van haar gelovigen te beheersen. Dat werkt het beste als de discipel in geestelijke nood verkeerd, angstig is en gestrest. Hypnose dient om het denken en de gevoelens in balans en tot rust te brengen. Dat doen alle religies met hun rituelen, gezangen en kaarsen en geurige stoffen zoals wierook. Het opdragen van de mis of een goed voorgedragen preek met happy end werkt ook hypnotiserend. Gebed is een vorm van zelfhypnose.

Citaat:
Bij het woord hypnose denken de meeste mensen aan een ritueel waarmee iemand in trance wordt gebracht, zoals visualisatie, oogfixatie of handlevitatie.

Bij conversationele hypnose is dat anders. Er is geen ritueel met een duidelijk begin of eind. De hypnose begint vaak met een gewoon gesprek en gaat dan ongemerkt over in een hypnotische conversatie. De hypnotherapeut gebruikt steeds meer hypnotische taalpatronen en de cliënt raakt toenemend gefocussed op de hypnotherapeut en op zijn of haar innerlijke beleving. Er ontstaan ongemerkt mini-trances, meestal met de ogen open.

Conversationele hypnose is een vorm van multi-level-communicatie, waarbij je:

de bewuste ratio van de cliënt bezighoudt, afleidt of in verwarring brengt
de onbewuste geest van de cliënt helpt, stimuleert of overtuigt


Hierbij spelen niet alleen woorden een rol. Ritme, intonatie en lichaamstaal zijn minstens zo belangrijk. Houding, gebaren en gezichtsexpressies van de coach of therapeut zeggen soms meer dan woorden. Het subtiel markeren van bepaalde woorden of zinsdelen laat deze doordringen tot het onbewuste en daar hun werk doen. https://www.mindspringtraining.nl/co...onele-hypnose/
Ge hebt dus ook mensen die vormen op de Bijbel he.
Ik heb mezelf geïndoctrineerd om de brainwashing ongedaan te maken.

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg GF1okGmbcAA1scQ.jpg‎ (64,6 KB, 23x gelezen)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:13   #203
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard Cirkelredenering.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ge hebt dus ook mensen die vormen op de Bijbel he.
Ik heb mezelf geïndoctrineerd om de brainwashing ongedaan te maken.
Het idee dat u een brainwashing ongedaan hebt gemaakt is dan het resultaat van uw zelf-indoctrinatie.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 15:01   #204
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het idee dat u een brainwashing ongedaan hebt gemaakt is dan het resultaat van uw zelf-indoctrinatie.
Van geradicaliseerde extremist met nationalistische tinten naar Christ alone; vind ik wel gelden als resultaat.
Maar ge moogt het oneens zijn, alleen ik voel en ken mij daarin beter.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 15:06   #205
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Van geradicaliseerde extremist met nationalistische tinten naar Christ alone; vind ik wel gelden als resultaat.
Maar ge moogt het oneens zijn, alleen ik voel en ken mij daarin beter.
https://youtu.be/ebk877L4DeU?si=uFyJtApfiyLhOzWG
Latijns maar Engels ondertiteld.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 16:22   #206
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard Instict.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Van geradicaliseerde extremist met nationalistische tinten naar Christ alone; vind ik wel gelden als resultaat.
Maar ge moogt het oneens zijn, alleen ik voel en ken mij daarin beter.
Het is niet uniek, want nationalisme is het instinct van lijfsbehoud en verdedigen van de familie en de groep, met de ratio voor een ideologie. De mens vecht zich dood voor de familie. Maar de ratio moet keuzes maken, net als in het geval van Judas die de verspilling van geld niet kon verdragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
https://youtu.be/ebk877L4DeU?si=uFyJtApfiyLhOzWG
Latijns maar Engels ondertiteld.
U beseft dus dat het een dierlijk instinct is dat ons drijft.

Wikipedia: Oerinstincten.
Volgens Mark van Vugt, professor in de evolutionaire psychologie aan de VU, bepalen vijf oerdriften het menselijk handelen: eigenbelang, sociale status, onbewust na-apen, kortzichtigheid en het negeren van niet direct oplosbare problemen.

Daar moet de rechtspraak rekening mee houden, en wetten moeten daar ook rekening mee houden. Speciaal bij extremisme.

Laatst gewijzigd door Piero : 11 februari 2024 om 16:25.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 16:32   #207
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Het is gewoon aanvaarden dat de wereld vergaat en geen mens anders dan Christus het kan oplossen. Politici zijn onze redders niet, maar de ondergang.
Ze plegen genocide.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 17:06   #208
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is gewoon aanvaarden dat de wereld vergaat en geen mens anders dan Christus het kan oplossen. Politici zijn onze redders niet, maar de ondergang.
Ze plegen genocide.
Dat zijn grote woorden voor een klein mens.

Noem dan eens twee politici die dat doen en hoe.

Handelt de politicus dan niet op natuurlijke wijze instinctief?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 17:09   #209
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat zijn grote woorden voor een klein mens.

Noem dan eens twee politici die dat doen en hoe.

Handelt de politicus dan niet op natuurlijke wijze instinctief?
Politici die abortuswetten invoeren, goedkeuren en uitbreiden.
Politici die puberteitblokkers bij kinderen toestonden en zo chemisch steriliseerden.
Politici die u omvolken met massa migratie.

Ergo: zowat gans de EU.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 februari 2024 om 17:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 19:04   #210
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard Genocide?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Politici die abortuswetten invoeren, goedkeuren en uitbreiden.
Politici die puberteitblokkers bij kinderen toestonden en zo chemisch steriliseerden.
Politici die u omvolken met massa migratie.

Ergo: zowat gans de EU.
Dat is allemaal democratisch geregeld en geen genocide.

6 vragen.
Hoe bent u daardoor benadeeld?
Of vervreemd van uw roots?
Bent u een soort van wereldgeweten?
Heeft u een missie? En van wie dan wel?
Staat u daarin alleen?
Wilt u wraak op de democratie?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 19:54   #211
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat is allemaal democratisch geregeld en geen genocide.

6 vragen.
Hoe bent u daardoor benadeeld?
Of vervreemd van uw roots?
Bent u een soort van wereldgeweten?
Heeft u een missie? En van wie dan wel?
Staat u daarin alleen?
Wilt u wraak op de democratie?
Zoals men ooit Aboriginals en Joden democratisch of wettelijk dehumaniseerde om genocide erop te rechtvaardigen. De wet/democratie is wel de slechtse maatstaf die je kan nemen.
Ik ben er door benadeeld op diverse zaken waarvan ik het meeste liever voor mezelf houd.
De cultuuroorlog en cancel culture hebben onze beide roots ontdaan om de NWO met de transhuman als nieuwe übermensch globaal te kunnen bereiken.
God gaf je vrije wil, dat pakken ze je systematisch af. Tot je transhuman in een HIVE mind bent
Ik heb geen missie maar ben wel geroepen.
De wraak komt de HEERE toe.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 februari 2024 om 19:55.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 20:40   #212
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is gewoon aanvaarden dat de wereld vergaat en geen mens anders dan Christus het kan oplossen. Politici zijn onze redders niet, maar de ondergang.
Ze plegen genocide.
Laat dat nu de oplossing zijn
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 20:54   #213
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Laat dat nu de oplossing zijn
Alleen als God het doet.

Bovendien heeft de Heilige Geest het kenbaar gemaakt aan diverse gemeenschappen; zowel protestants, katholiek en orthodox.

De boeken worden geopend, ze krijgen betekenis in deze tijd. Het uitkomen van de profetieën zijn bewijs van God en deze democratie is veroordeeld.
Wij zijn het grote Babylon, de westerse landen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 20:56   #214
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zoals men ooit Aboriginals en Joden democratisch of wettelijk dehumaniseerde om genocide erop te rechtvaardigen. 1*)
De wet/democratie is wel de slechtste maatstaf die je kan nemen. 2+)
Ik ben er door benadeeld op diverse zaken waarvan ik het meeste liever voor mezelf houd. 3*)
De cultuuroorlog en cancel culture hebben onze beide roots ontdaan om de NWO met de transhuman als nieuwe übermensch globaal te kunnen bereiken.
God gaf je vrije wil, dat pakken ze je systematisch af. Tot je transhuman in een HIVE mind bent 4*)
Ik heb geen missie maar ben wel geroepen.
De wraak komt de HEERE toe. 5*)
1 + 2. Uw eerdere beschuldiging van politici houdt dus geen stand.
3. Ik vroeg naar benadeling van u door "genocide en abortus en genetisch manipulatie". Die zaken komen voort uit het menselijk instinct. Als dat u treft heeft u pech. Bedenk, de Israëlieten moesten van Jaweh de Kanaänieten uitroeien. Dat hoort er bij af en toe.
4. Transhumaan dat ken ik niet. Maar het moet tegennatuurlijk zijn en dus niet erfelijk. Maak u geen zorgen.
5. U heeft dat gedroomd. Omdat u spookverhalen heeft gehoord.

Maar dit is allemaal off-topic. Ik stop sluit dit af.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 21:00   #215
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
1 + 2. Uw eerdere beschuldiging van politici houdt dus geen stand.
3. Ik vroeg naar benadeling van u door "genocide en abortus en genetisch manipulatie". Die zaken komen voort uit het menselijk instinct. Als dat u treft heeft u pech. Bedenk, de Israëlieten moesten van Jaweh de Kanaänieten uitroeien. Dat hoort er bij af en toe.
4. Transhumaan dat ken ik niet. Maar het moet tegennatuurlijk zijn en dus niet erfelijk. Maak u geen zorgen.
5. U heeft dat gedroomd. Omdat u spookverhalen heeft gehoord.

Maar dit is allemaal off-topic. Ik stop sluit dit af.
Hoezo geen stand? Men dehumaniseert ongeboren kinderen om ze te vermoorden, men lobbyt de levende kinderen te verwarren met genderideologie om ze chemisch te steriliseren, ze omvolken u als volk om een andere "democratie" te bekomen.
Ontdoe dat van alle sociaal darwinisme en het is genocide in de letterlijke zin.

Natuurlijk dat u afdruipt omdat u het niet anders weet te rijmen dan "het mag van de wet."

Abortus is geen instinctszaak. Ze hebben daar massaal voor moeten wijsmaken dat het kind geen mens is en dat een vrouw haar leven voorbij is als ze zwanger zou worden.

Moederschap is iets instinctief. Abortus niet neen. De vrucht van uw geloof, de evil lucion theorie, schiet u danig te kort hier.

Transhuman en HIVE mind kent ieder christen en moslim waarmee ik het besprak. De evil lucionist ziet het weer niet aankomen.... Logisch
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 februari 2024 om 21:26.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 21:44   #216
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoezo geen stand? Men dehumaniseert ongeboren kinderen om ze te vermoorden, men lobbyt de levende kinderen te verwarren met genderideologie om ze chemisch te steriliseren, ze omvolken u als volk om een andere "democratie" te bekomen.
Ontdoe dat van alle sociaal darwinisme en het is genocide in de letterlijke zin.

Natuurlijk dat u afdruipt omdat u het niet anders weet te rijmen dan "het mag van de wet."

Abortus is geen instinctszaak. Ze hebben daar massaal voor moeten wijsmaken dat het kind geen mens is en dat een vrouw haar leven voorbij is als ze zwanger zou worden.

Moederschap is iets instinctief. Abortus niet neen. De vrucht van uw geloof, de evil lucion theorie, schiet u danig te kort hier.

Transhuman en HIVE mind kent ieder christen en moslim waarmee ik het besprak. De evil lucionist ziet het weer niet aankomen.... Logisch

Het spijt mij. Ik heb uw beweringen weerlegd en u negeert dat op 5 punten. Doe vooral dagelijks uw ontspanningsoefeningen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 21:48   #217
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het spijt mij. Ik heb uw beweringen weerlegd en u negeert dat op 5 punten. Doe vooral dagelijks uw ontspanningsoefeningen.
Neen echt niet?
Dehumanizeren om een groep te doden is een correcte beschrijving van genocide. Wat pro deathers deden door het ongeboren kind te ontmenselijken.
Omvolken om het lokale volk monddood te maken en als meerderheid te vervangen is ook een vorm van genocide.
Chemisch steriliseren van de volgende generatie evenzeer.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 22:12   #218
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen echt niet?
Dehumanizeren om een groep te doden is een correcte beschrijving van genocide. Wat pro deathers deden door het ongeboren kind te ontmenselijken.
Omvolken om het lokale volk monddood te maken en als meerderheid te vervangen is ook een vorm van genocide.
Chemisch steriliseren van de volgende generatie evenzeer.
Uw kritiek op menselijk geaccepteerd (!) handelen in de privé sfeer bewijst dat de mens een eigen besef van ethiek, een moreel besef, kan volgen in harmonie met de directe omgeving. Uw bijbel stelt dat de mens zelf keuzes moet maken over goed en kwaad. U gelooft niet in die vrijheid. U pleit voor onvrijheid en dictatuur. Dat is oké natuurlijk als u God bent. Maar bewijs dat dan en zit niet te zeveren op een forum.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 22:24   #219
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Uw kritiek op menselijk geaccepteerd (!) handelen in de privé sfeer bewijst dat de mens een eigen besef van ethiek, een moreel besef, kan volgen in harmonie met de directe omgeving. Uw bijbel stelt dat de mens zelf keuzes moet maken over goed en kwaad. U gelooft niet in die vrijheid. U pleit voor onvrijheid en dictatuur. Dat is oké natuurlijk als u God bent. Maar bewijs dat dan en zit niet te zeveren op een forum.
Ergo: Ge hebt gelijk CUFI maar ik weet het niet te weerleggen dus ga ik maar vals beschuldigen.

Dat je geen vrijheid tot moorden hebt, zou de logica zelve moeten zijn, he? Ongeacht hoeveel sociaal darwinisme en demonisatie je er aan besteedt: moord is moord.
En abortus is moord. Dat is mijn mening en mijn vrijheid ze te uiten.

God heeft reeds gesproken, en ik ben niet God maar geloof in God.
Het vergieten van onschuldig bloed is een gruwel in Zijn ogen, niemand meer onschuldig dan het ongeboren kindje.

En genocide is genocide en onze politiek streeft een genocidaal beleid na waar ze reeds aan begonnen zijn. Met abortus, genderideologie en omvolking.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 februari 2024 om 22:32. Reden: dt
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 22:43   #220
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.529
Standaard Beschuldigen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ergo: Ge hebt gelijk CUFI maar ik weet het niet te weerleggen dus ga ik maar vals beschuldigen. ....
U vergat de valse beschuldiging in mijn bericht te markeren en weerleggen.
Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door Piero : 11 februari 2024 om 22:48.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be