Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2019, 13:09   #481
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Freudiaans doordenkertje, Tommie?
ja
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:12   #482
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
16 jaar ... voor een volwassen vent is dat gewoon ziek, tomm.

daarom nog niet vanuit haar standpunt, maar uit dat van een volwassen man wel.
Welkom in de echte wereld.
Als dat meisje volgroeid is, en het zelf wil, en er plezier aan beleeft, wat is daar verkeerd aan? Is Boudewijn De Groot dan ook een pervert?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:13   #483
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik begrijp dat Bovenbuur geshockeerd is.. door mijn botte uitspraak. Daarom zal ik antwoord nog iets specificeren.

Mijn vrouw is zwart en heeft een half deel in de familie die het goed doen en een ander half deel dat in het ghetto gedeelte kan geplaatst kan worden. Bij mij komen berichten binnen van een nichtje van 12 die al voor geld aan het 'scoren' is of een 16 jarige waarvan de 2e kind op komst en recent het huisraad van haar moeder gestolen en verkocht heeft. Ik kan wel doorgaan, het zijn immers gigantisch grote families die weer 1 familie vormen. De broer van die 12 jarige bezig haar ruiten in te gooien, en zie ik niet 20 halen met zijn gedrag. Maargoed hij is een jongen — en dus zijn daden betekekent zijn eigen verantwoordelijkheid; aldus het westerse denken, denk ik. Echter voor dames gelden andere standaarden.. BTW, hier geldt overigens de regel dat bandieten bij willekeur mits ze pikzwart zijn in koele bloede op straat worden afgeschoten. Ook als de cops zelf zwart zijn.

Ik meen voor grote racist te zijn uitgemaakt op dit forum. Dit omdat ik beweerde dat er onder de zwarte gemeenschap een ras degradatie plaatsvindt. De 'goede' negers krijgen weinig kinderen of trouwen buiten hun ras om. Waarschijnlijk zal het not done zijn om dit in het openbaar te zeggen; omdat het sociaal niet getolereerd is; wat niet wil zeggen dat het niet waar is.

Ik begrijp ook dat Saudie Arabië erbij gehaald is. Ik ken dat land niet en ik weet er ook niets over te zeggen. Wel dat jonge dames die mannen bij vleet hebben gehad op latere leeftijd voor grote kopzorgen kunnen zorgen. Ook hier heb ik voorbeelden te over van uit mijn aangetrouwde familie maar hou ik liever voor mij.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2019 om 13:28.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:14   #484
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Misschien is dat een goede hint naar Tomm's basisprobleem. Ik herinner me die ietwat ziekelijke vroegere postings waar, (Tomm's eigen bewering) op dames werd gemept... uit zelfverdediging, dacht ik me te herinneren...
Wel ja, na een poging om me in brand te steken na me met benzine overgoten te hebben, om meer specifiek te zijn. Die was trouwens even oud als ikzelf.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:15   #485
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Het zijn heus niet enkel communisten die dat als geen ander weten.
Inderdaad, maar communisten weten dat het een fenomeen is waar ze rekening moeten mee houden, en niet naïef moeten zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:16   #486
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
just, dat was ook tomm ...
Dus ik had moeten zeggen "liefste, zal ik mee zoeken naar lucifers of een aansteker, zodat je me vlugger levend kunt verbranden?"
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:20   #487
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
14-jarige naïve bakvissen die gegroomed en gemanipuleerd worden om uiteindelijk misbruikt en verkracht te worden door een 45jarige vetzak, en die al dan niet uitgeleend worden aan vriendjes,... maar zij zijn wel verachtelijke wijven die nu op de populaire metootrein springen omdat ze geld geroken hebben.

Loverboys worden ook verkeerd voorgesteld door onze maatschappij eh Tomm. Misbegrepen, die tienerprostituees moeten maar beter weten

juist, gij zijt deel van het probleem
Ik keur dat allemaal niet goed, maar ze wisten heel goed waar ze aan begonnen, veel meisjes van 14 zijn niet naïef, en ze werden ongetwijfeld zeer goed betaald, net als de bunga bunga meiden van Berlusconi, stuk voor stuk hardcore hoeren.

Ik denk dat die (bijna steeds Marokkaanse), een kat een kat noemen) loverboys veel manipulatiever te werk gaan, omdat ze er geld willen aan verdienen op de rug van die meisjes, dat is een heel ander probleem dus.

Dat ze 15 jaar gewacht hebben om Epstein uiteindelijk te vervolgen spreekt ook niet in hun voordeel. En het feit dat hun advocaat onmiddellijk een in beslagname van het patrimonium van Epstein eisen, duidt er sterk op dat vooral de gigantische schadevergoedingen hen interesseren, meer dan gerechtigheid.

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2019 om 13:23.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:26   #488
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
nochtans is het gewoon zo. In onze maatschappij wordt geld en status verheerlijkt, zie je halfnaakte vrouwen overal in de reclame. Dat dan een miljardair lolita's naar z'n eiland brengt hoeft nauwelijks te verbazen.
Het zou me trouwens niet verbazen dat Trump, en Clinton, beide goede vrienden van de rijkaard (ook toevallig natuurlijk, het is niet zo dat geld en macht tot elkaar aangetrokken zijn... "NOT") daaraan meededen of op z'n minst op de hoogte waren. Trump zei in een interview in 2003 dat "Epstein net als ik graag mooie vrouwen ziet, de zijne zijn wel wat aan de jonge kant")

Hetzelfde met de Amerikaanse rappers, ze rappen constant over geld, misdaad, minderjarige meisjes en drugs (het zijn zwarten daarom komen ze er mee weg, daarin heeft Frankenstein gelijk) moet het dan eigenlijk verwonderen dat er regelmatig een neergeschoten werd, dat ze vrijen met minderjarige meisjes, en dat ze drugs gebruiken en verhandelen?
In Rusland heb je het shanson genre, die zingen over misdaad en gevangenissen. Ongeveer de helft daarvan is doodgeschoten...
https://www.youtube.com/watch?v=JNoGmcmB_2o
https://www.youtube.com/watch?v=11Czq7eSOpM
https://www.youtube.com/watch?v=s66ta-9CnKI
https://www.youtube.com/watch?v=5qakcAMWhp4
(wat seks betreft, daar wordt minder over gezongen of bericht in Rusland, daar is dat geen issue, er zijn ook meer vrouwen dan mannen, dus de genderverhouding ligt helemaal anders, er wordt in het Westen meer gespeculeerd over de veel jongere vriendin van Poetin dan in Rusland zelf, het interesseert hen maar matig)

En dat een fervente gamer die constant online mensen zit neer te schieten, dat ook ineens begint te doen in de echte wereld (zeker als je halfautomatische oorlogswapens kunt kopen in de lokale supermarkt zoals in de VS)?
Het moreel failliet is dat van Trebron, die letterlijk zegt dat vrouwen die belangstelling zochten, nu niet moeten komen klagen als een pervert hen misbruikt heeft. Dat is de infame houding : "ze hebben het zelf gezocht".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:30   #489
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik begrijp dat Bovenbuur geshockeerd is.. door mijn botte uitspraak. Daarom zal ik antwoord nog iets specificeren.

Mijn vrouw is zwart en heeft een half deel in de familie die het goed doen en een ander half deel dat in het ghetto gedeelte kan geplaatst kan worden. Bij mij komen berichten binnen van een nichtje van 12 die al voor geld aan het 'scoren' is of een 16 jarige waarvan de 2e kind op komst en recent het huisraad van haar moeder gestolen en verkocht heeft. Ik kan wel doorgaan, het zijn immers gigantisch grote families die weer 1 familie vormen. De broer van die 12 jarige bezig haar ruiten in te gooien, en zie ik niet 20 halen met zijn gedrag. Maargoed hij is een jongen en dus zijn zijn daden zijn eigen verantwoordelijkheid; aldus het westerse denken. Hier geldt overigens de regel dat bandieten bij willekeur mits ze pikzwart zijn in koele bloede op straat worden afgeschoten. Ook als de cops zelf zwart zijn.

Ik meen voor grote racist te zijn uitgemaakt op dit forum. Dit omdat ik beweerde dat er onder de zwarte gemeenschap een ras degradatie plaatsvindt. De 'goede' negers krijgen weinig kinderen of trouwen buiten hun ras om. Waarschijnlijk zal het not done zijn om dit in het openbaar te zeggen; omdat het sociaal niet getolereerd is; wat niet wil zeggen dat het niet waar is.

Ik begrijp ook dat Saudie Arabië erbij gehaald is. Ik ken dat land niet en ik weet er ook niets over te zeggen. Wel dat jonge dames die mannen bij vleet hebben gehad op latere leeftijd voor grote kopzorgen kunnen zorgen. Ook hier heb ik voorbeelden te over van uit mijn aangetrouwde familie maar hou ik liever voor mij.
Voor racist uitgemaakt worden door mensen die nog nooit in Afrika geweest zijn of met een zwarte gesproken hebben. De westerse maatschappij is ook ziek hoor, extreem hypocriet ook. En men heeft geen besef van hoe het er in andere culturen aan toe gaat.

In Kenia worden 12 jarige uitgehuwelijkt op het platteland, soms aan een man die al 6 vrouwen heeft. (ook de christenen doen dat). Zelf heeft ze daar niets over te zeggen, de dorpsoudsten beslissen.
Overal in Nairobi zie je kinderen halfdood langs de kant van de weg liggen. De meeste zijn verslaafd aan lijm. Ze worden uiteraard misbruikt door jan en alleman, soms worden ze opgepakt door het stadsbestuur en in een slum gedumpt, verwijderd van het centrum, of zelfs in een bos, maar ze keren bijna altijd terug.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_vZCLDs-M

En aan de kust komen Europese pedofielen ongestraft hun ding doen, dikwijls stokoude mannen maar ook VROUWEN, op zoek naar jongetjes.




DIANI, Kenya (Thomson Reuters Foundation) - Sixteen-year-old Fatma doesn’t bat an eyelid when asked what she has been doing since dropping out of school two years ago.

“Sex,” she replied, giggling into the layers of her bright red headscarf. “It’s easy to get men. I find them at the market, concerts, weddings and on the beach.”

“Most girls in my village do it. I can get 100 ($1) to 500 shillings. Sometimes a tourist will give 1,000 ($10).”

Welcome to Kenya’s idyllic palm-fringed beach resort of Diani: where the sands are pearl white, the waters clear turquoise - and you can have sex with a child for a dollar.


But the extent to which child prostitution is not only prevalent, but also socially accepted, in towns and villages along the East African nation’s coast has left local authorities and charities struggling to halt the illicit trade.

According to the latest data available, one in three girls aged between 12 and 18 in Kenya’s coastal area is engaged in casual sex work, a report by the U.N. children’s agency Unicef and the Kenyan government states.

While these figures date back over a decade, little has improved, say campaigners and government officials. A lack of development, few job opportunities and weak law enforcement has, in fact, allowed the trade to thrive.

“It’s getting worse. In about 90 percent of families in a village, you will find at least one girl who is a victim of commercial sexual exploitation,” said Athuman Jiti, a public administrator in Kwale county, where Diani is located.

“Sometimes it’s the parents telling them to go out and bring home food, sometimes the girls do it on their own - the problem is, it’s highly normalized.”

https://www.reuters.com/article/us-k...-idUSKBN1JA2NE



Ik geef geld aan organisaties die dat bestrijden, door die meisjes een opleiding te bezorgen. Dat is iets concreet, in plaats van met de hypocriete wolven mee te huilen en met het vingertje te zwaaien.

En ook dit is een gekend fenomeen in Kenia:

Older white women join Kenya's sex tourists

They are on their first holiday to Kenya, a country they say is “just full of young boys who like us older girls.”

Hard figures are difficult to come by, but local people on the coast estimate that as many as one in five single women visiting from rich countries are in search of sex.


https://www.reuters.com/article/us-s...38979720071126

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2019 om 13:50.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:43   #490
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Voor racist uitgemaakt worden door mensen die nog nooit in Afrika geweest zijn of met een zwarte gesproken hebben. De westerse maatschappij is ook ziek hoor, extreem hypocriet ook. En men heeft geen besef van hoe het er in andere culturen aan toe gaat.

In Kenia worden 12 jarige uitgehuwelijkt op het platteland, soms aan een man die al 6 vrouwen heeft. (ook de christenen doen dat). Zelf heeft ze daar niets over te zeggen, de dorpsoudsten beslissen.
Overal in Nairobi zie je kinderen halfdood langs de kant van de weg liggen. De meeste zijn verslaafd aan lijm. Ze worden uiteraard misbruikt door jan en alleman, soms worden ze opgepakt door het stadsbestuur en in een slum gedumpt, verwijderd van het centrum, of zelfs in een bos, maar ze keren bijna altijd terug.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_vZCLDs-M
Niemand hier heeft het over racisme gehad Tommie. Wel over het misbruik dat schijnheilig verdoezeld wordt. Ietwat verwaterde vorm van Belgisch Gary Glitter in Africa gedrag, quoi...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:47   #491
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is me in het verleden ook al overkomen dat adolescente meisjes me de pap in de mond gaven.
Ik dacht dat het omgekeerd was

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 augustus 2019 om 13:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:49   #492
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik dacht dat het omgekeerd was
De Belse Gipper houdt wel van wat variatie misschien? (Sorry Gip, kontni laten).
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:51   #493
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Niemand hier heeft het over racisme gehad Tommie. Wel over het misbruik dat schijnheilig verdoezeld wordt. Ietwat verwaterde vorm van Belgisch Gary Glitter in Africa gedrag, quoi...
Mijn vriendin is 5 jaar jonger dan mezelf, ben ik dan de Belgische Gary Glitter?

U woont in Zuid-Oost Azië, de habitat van de echte Gary Glitter, het walhalla van het sekstoerisme...

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2019 om 13:54.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:54   #494
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Mijn vriendin is 5 jaar jonger dan mezelf, ben ik dan de Belgische Gary Glitter?
Povere poging jezelf te verantwoorden Tommie. Je kan beter. Allez, probeer nog eens.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:56   #495
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik dacht dat het omgekeerd was
Pas op in Thailand kan alles...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 13:58   #496
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Povere poging jezelf te verantwoorden Tommie. Je kan beter. Allez, probeer nog eens.
Er is niets om mij te verantwoorden, ik doe daar niet aan mee, hoewel ik dat gemakkelijk zou kunnen. Niet eens uit principe, ik val gewoon niet op minderjarig.
Die Aziatische mensen zien er jonger uit dan ze zijn. Daarom dat ik er ook niet echt op val. Maar ik merk wel dat de vliegtuigen richting Zuid-Oost Azië altijd vol zitten met single mannen van middelbare leeftijd, en dat miljoenen zich er vestigen als ze op pensioen zijn...

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2019 om 14:00.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 14:02   #497
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Pas op in Thailand kan alles...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 14:34   #498
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Welkom in de echte wereld.
Als dat meisje volgroeid is, en het zelf wil, en er plezier aan beleeft, wat is daar verkeerd aan? Is Boudewijn De Groot dan ook een pervert?
ik schreef toch al mss niet vanuit haar kinderlijk standpunt, maar een zichzelf respecterende volwassene begint daar niet aan.

moet natuurlijk wel zelfrespect kennen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 16:06   #499
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wel ja, na een poging om me in brand te steken na me met benzine overgoten te hebben, om meer specifiek te zijn. Die was trouwens even oud als ikzelf.
Niet kleinzerig doen hee tomm...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 17:23   #500
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Voor racist uitgemaakt worden door mensen die nog nooit in Afrika geweest zijn of met een zwarte gesproken hebben. De westerse maatschappij is ook ziek hoor, extreem hypocriet ook. En men heeft geen besef van hoe het er in andere culturen aan toe gaat.

In Kenia worden 12 jarige uitgehuwelijkt op het platteland, soms aan een man die al 6 vrouwen heeft. (ook de christenen doen dat). Zelf heeft ze daar niets over te zeggen, de dorpsoudsten beslissen.
Overal in Nairobi zie je kinderen halfdood langs de kant van de weg liggen. De meeste zijn verslaafd aan lijm. Ze worden uiteraard misbruikt door jan en alleman, soms worden ze opgepakt door het stadsbestuur en in een slum gedumpt, verwijderd van het centrum, of zelfs in een bos, maar ze keren bijna altijd terug.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_vZCLDs-M

En aan de kust komen Europese pedofielen ongestraft hun ding doen, dikwijls stokoude mannen maar ook VROUWEN, op zoek naar jongetjes.




DIANI, Kenya (Thomson Reuters Foundation) - Sixteen-year-old Fatma doesn’t bat an eyelid when asked what she has been doing since dropping out of school two years ago.

“Sex,” she replied, giggling into the layers of her bright red headscarf. “It’s easy to get men. I find them at the market, concerts, weddings and on the beach.”

“Most girls in my village do it. I can get 100 ($1) to 500 shillings. Sometimes a tourist will give 1,000 ($10).”

Welcome to Kenya’s idyllic palm-fringed beach resort of Diani: where the sands are pearl white, the waters clear turquoise - and you can have sex with a child for a dollar.


But the extent to which child prostitution is not only prevalent, but also socially accepted, in towns and villages along the East African nation’s coast has left local authorities and charities struggling to halt the illicit trade.

According to the latest data available, one in three girls aged between 12 and 18 in Kenya’s coastal area is engaged in casual sex work, a report by the U.N. children’s agency Unicef and the Kenyan government states.

While these figures date back over a decade, little has improved, say campaigners and government officials. A lack of development, few job opportunities and weak law enforcement has, in fact, allowed the trade to thrive.

“It’s getting worse. In about 90 percent of families in a village, you will find at least one girl who is a victim of commercial sexual exploitation,” said Athuman Jiti, a public administrator in Kwale county, where Diani is located.

“Sometimes it’s the parents telling them to go out and bring home food, sometimes the girls do it on their own - the problem is, it’s highly normalized.”

https://www.reuters.com/article/us-k...-idUSKBN1JA2NE



Ik geef geld aan organisaties die dat bestrijden, door die meisjes een opleiding te bezorgen. Dat is iets concreet, in plaats van met de hypocriete wolven mee te huilen en met het vingertje te zwaaien.

En ook dit is een gekend fenomeen in Kenia:

Older white women join Kenya's sex tourists

They are on their first holiday to Kenya, a country they say is “just full of young boys who like us older girls.”

Hard figures are difficult to come by, but local people on the coast estimate that as many as one in five single women visiting from rich countries are in search of sex.


https://www.reuters.com/article/us-s...38979720071126
Misschien dat Tomm ook weet te vertellen hoe groot de concurrentie van deze meiden is in Kenya. Ik zag recent op ice/yt dat een 14 jarige wat bij dacht te verdienen op het strand. Ze was meer dood dan levend geslagen door haar concurenten. Het is allesbehalve onschuldig wat daar gebeurd. Recent een Nederlandse CEO verdwenen in Kenya. De vingers wijzen naar zijn vrouw die hij een paar dagen eerder te kennen had gegeven om van te scheiden. . Het zou mij niet verbazen dat hij Frankensteins levensadvies in de wind heeft geslagen. Ergo; begn nooit maar dan ook nooit aan dat type vrouwen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2019 om 17:28.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be