Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2019, 13:08   #601
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Kwoot van Tommie:
"Ik heb geen half-pedofiele neigingen."
../...
Klopt, dat ' geen half' kunt ge laten vallen en vervangen door serieuze .
(Dat ge het niet wilt/kunt snappen is ok: 't bewijst je mentaal probleem ten gronde.)
U kent mij niet en hebt niet het recht zulke uitspraken te doen. U woont in Zuid-oost Azie de geliefde regio van Europese pedofielen, zelfs 18 jarige meisjes zien er 12 uit. Daarmee zeg ik niets over u persoonlijk natuurlijk...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:12   #602
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Tomm heeft een punt. Ik ken leerkrachten die later met hun leerlinges zijn getrouwd. Destijds vond ik het niet kunnen, maar bon kijk waar wij nu zijn beland. Zo ben ik ook 2 x afgetuigd door een leraar. 1 x keer door een hoofdmeester en 1 x door een leraar Duits. Het waren de jaren 80 destijds.. Normaal was dat niet maar ook weer niet adnormaal..
Op mijn middelbare school zat ook een dame van 15 die een vriend had met een Alpha Romeo. Het was de hoer van de school. Ik heb met haar gepokerd, in de kantine, en je kon je kleding inzetten. Ik heb haar tot haar BH uitgepokerd.. Ze durfde niet verder te gaan, helaas. Ik was toen 17 jaar meen ik. Geen alledaagse bezigheid destijds, maar ook weer niet iets om er een zaak van te maken op school..

Wel als er aluminumpapier (heroïne) in de rookkantine werd gevonden. Dan kwamen wel alle mentoren in actie met een nadrukkelijke waarschuwing. Betreft die dame van 15 jaar is per direct van school gestuurd toen ze 16 werd. Ik meen mij te herinneren dat zij de schoolpsycholoog in bed probeerde te praten... Hierop besloten werd dat met deze vrouw of kind niets te beginnen viel en risico op chanteren te hoog lag?



Zo was die tijd nu eenmaal.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2019 om 13:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:15   #603
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U kent mij niet en hebt niet het recht zulke uitspraken te doen. U woont in Zuid-oost Azie de geliefde regio van Europese pedofielen, zelfs 18 jarige meisjes zien er 12 uit. Daarmee zeg ik niets over u persoonlijk natuurlijk...
Conclusie: I was spot on: ge snapt je eigen probleem echt niet.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:17   #604
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Begrijp jij de tekst wel van dat lied?

Het is net 'n aanklacht tegen 'n 'vagebond' die 't leven van 'n meisje vernietigt.

..."ze was geen kind meer, maar ook geen vrouw, en wist niet wat er komen zou......arm kind..." vertaald naar; ze had niet de maturiteit om in te schatten dat haar leven kapotgemaakt werd.

Hetgeen Patrickve hier al tot in den treure uitgelegd heeft, zelfs met voorbeelden.

Verder sluit ik me aan bij hetgeen Jay-P zegt.
U kent mij niet en maakt mij uit voor pedofiel, omdat ik niet vind dat iemand die met een 14 jarige geslapen heeft een gruwelijke marteldood verdient en dat ook zijn erfgenomen voor eeuwig gedoemd zijn en gepluimd moeten worden.
Dat terwijl uw vader of broer, of zus of tante, misschien wel minderjarige meisjes of jongens misbruikt in Thailand, etc.
Het is die ontzettende hypocrisie die ik aanklaag, en dat ik daarom voor pedofiel uitgescholden (nota bene door een Belg die in Zuid-Oost Azie woont) word omdat ik jullie maatschappij te kijk zet, dat had ik wel verwacht.
Dit is een anoniem forum, met naam zou ik die kritiek op onze hypocriete westerse maatschappij niet durven geven want dat zou negatieve gevolgen hebben voor mij persoonlijk. Tot zo ver de befaamde "vrijheid van meningsuiting" in het westen.

Boudewijn De Groot zegt in zn liedje dat de man "niet genoeg aan liefde had". Dat verwijt hij hem, niet de leeftijd van het meisje.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 13:20.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:23   #605
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U kent mij niet en maakt mij uit voor pedofiel, omdat ik niet vind dat iemand die met een 14 jarige geslapen heeft een gruwelijke marteldood verdient en dat ook zijn erfgenomen voor eeuwig gedoemd zijn en gepluimd moeten worden.
Dat terwijl uw vader of broer, of zus of tante, misschien wel minderjarige meisjes of jongens misbruikt in Thailand, etc.
Het is die ontzettende hypocrisie die ik aanklaag, en dat ik daarom voor pedofiel uitgescholden (nota bene door een Belg die in Zuid-Oost Azie woont) word omdat ik jullie maatschappij te kijk zet, dat had ik wel verwacht.
Dit is een anoniem forum, met naam zou ik die kritiek op onze hypocriete westerse maatschappij niet durven geven want dat zou negatieve gevolgen hebben voor mij persoonlijk. Tot zo ver de befaamde "vrijheid van meningsuiting" in het westen.

Boudewijn De Groot zegt in zn liedje dat de man "niet genoeg aan liefde had". Dat verwijt hij hem, niet de leeftijd van het meisje.
Ik zeg dat jij je probeert te verbergen achter een liedje van De Groot: jouw betoog is verwerpelijk. Punt.
(En ga nu niet uit onmacht op je 5 jaar jongere vriendin haar gezicht kloppen.)




A.U.B. !
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:24   #606
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

A.U.B.!? @tomm.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 augustus 2019 om 13:26.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:26   #607
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Conclusie: I was spot on: ge snapt je eigen probleem echt niet.
Ik heb problemen, net als iedereen, maar ik heb geen seksuele gevoelens voor minderjarigen nooit gehad.

Als ik dan merk dat de vliegtuigen naar Zuid-Oost Azie vol westerse mannen van middelbare leeftijd zitten, waar het vol minderjarige hoeren zit en zelfs 18 jarigen het lichaam van een 12 jarige bij ons heeft, denk ik soms dat ik bij de minderheid behoor die dat niet sexy vind...

Maar u woont daar al zoveel jaar weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen, doch u blijft daar heel stil over...misschien bent u wel boos op mij omdat ik zo openlijk over dat taboe spreek...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:28   #608
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb problemen, net als iedereen, maar ik heb geen seksuele gevoelens voor minderjarigen nooit gehad.

Als ik dan merk dat de vliegtuigen naar Zuid-Oost Azie vol westerse mannen van middelbare leeftijd zitten, waar het vol minderjarige hoeren zit en zelfs 18 jarigen het lichaam van een 12 jarige bij ons heeft, denk ik soms dat ik bij de minderheid behoor die dat niet sexy vind...

Maar u woont daar al zoveel jaar weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen, doch u blijft daar heel stil over...misschien bent u wel boos op mij omdat ik zo openlijk over dat taboe spreek...
Zie een shaman, (een genezer): NU!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:30   #609
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zie een shaman, (een genezer): NU!
U probeert van onderwerp te veranderen wil het vooral niet over jezelf hebben, blijkbaar doet mn opmerking over ZO Azie pijn.
Mijn oom woont in ZO Azie, als ik daar logeer komen er dikwijls 15 jarige jongetjes bij hem in zn kamer. Als ik het daarover wil hebben, zegt hij mij "over sommige zaken praat ik niet, en er wordt beter niet over gepraat". En in deze draad zou hij zeggen "zwijgt gij onnozelaar".
Ik heb met hem nog niet over Epstein gepraat maar ben bijna zeker dat hij zou zeggen "hou u maar ver van die discussie zwijg erover. Die Epstein was niet voorzichtig"

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 13:40.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:37   #610
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U probeert van onderwerp te veranderen wil het vooral niet over jezelf hebben, blijkbaar doet mn opmerking over ZO Azie pijn.
Don't even try, tommie. Patrickve gaf je alle antwoorden.
Jij snapt je eigen probleem niet maar dat is logisch.
End of story.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:39   #611
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Don't even try, tommie. Patrickve gaf je alle antwoorden.
Jij snapt je eigen probleem niet maar dat is logisch.
End of story.
"ZWIJG ONNOZELAAR" zegt u dus daar komt het op neer.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:43   #612
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
"ZWIJG ONNOZELAAR" zegt u dus daar komt het op neer.
Lol, wilt ge misschien dat ik je "mijnheer" de ONNOZELAAR noem?

als je dat plezier kan doen: waarom niet?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 augustus 2019 om 13:44.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 13:49   #613
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoals ik al aanhaalde, is er in die maatschappijen geen "mentale maturiteit" nodig bij die meiskes, en die moeten niet beslissen van te trouwen: men zegt hen van te trouwen.

En ja, sommige 20-ers zijn inderdaad ook niet matuur genoeg, en sommige 14-jarigen zullen vooruit zijn op hun leeftijd, maar, zoals ik al stelde, je moet ergens een streep trekken, en die is bij ons aan 18 jaar. Wat "jong" is voor sommigen, en "oud" is voor anderen.



Uiteraard ben je seksueel klaar als leghen. En dat was de enige functie van meiskes, biologisch gezien. Maar onze maatschappij evolueert rapper dan ze biologisch kan bijbenen. Het gaat hier niet over het seksuele an sich, maar over alle gevolgen die het psychologisch en sociaal heeft van zich aan 14 jaar als sletje te gedragen met rijke ouwe venten.

Er zijn vele mogelijke antwoorden op uw opwerping. De eerste is dat die vroege seksuele rijpheid, als die gepaard gaat met een maatschappij waarin die dus ook sociaal psychologisch en dergelijke geïntegreerd is, ttz, waar een lekker leghennetje van 14 haar normale maatschappelijke rol als leghennetje opneemt, zoals in de maatschappijen aangehaald door tommm, zij "in haar rolletje" is, en dus het "normale" leven van een leghennetje zal leven. Dat kan biologisch voor de soort gunstig zijn, vooral als men in 't algemeen dood gaat rond de 25-30 jaar. Dan moet ge wel al kweken rond uw 14-de he.
Maar in maatschappijen die complexer zijn, en waar "het sletje uithangen aan 14 met rijke ouwe venten" niet direct bevorderlijk is voor uw leven als een volwassen zelfstandige ontwikkelde vrouw op latere leeftijd - iets wat dus in die primitievere maatschappijen NIET VOORKWAM, is het waarschijnlijk nefast, en het is over dat nefaste effect dat we het hier hebben.

Ten tweede. Dat dat nefaste niet biologisch werd weggefilterd, komt waarschijnlijk juist omdat het overgrote deel van de meiskes van 14 die dus nog dat oer-effect hebben van als leghennetje klaar te zijn op die leeftijd, niet afgemaakt worden door "sletje" te zijn in een maatschappij waar dat nadelig is, juist omdat die maatschappij dat zodanig bestraft, dat het te weinig voorkomt om zodanig veel nadeel te vormen dat vrouwen biologisch anders gaan zijn en pas op latere leeftijd, wanneer ze mentaal bijgebeend zijn, seksueel actief worden.

Maw, er is in complexere maatschappijen waar vrouwen volwaardige ontwikkelde wezens worden (in tegenstelling tot leghennetjes-maatchappijen) een discordantie tussen de mentale en de seksuele ontwikkeling : de seksuele ontwikkeling gaat sneller dan de mentale die nodig is om volwaardig ontwikkeld wezen te worden. Maar die discordantie wordt niet weggeselecteerd en blijft dus biologisch bestaan, omdat die maatschappijen juist nogal streng optreden tegen de nefaste effecten van "leghennetje zijn" en dus niet voldoende die jong-actieve meiskes laten creperen om voldoende biologisch selectief te zijn.

Ten derde, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de seksuele rijpheid (in tegenstelling tot de mentale) jonger en jonger wordt, mede door betere voeding en dergelijke, en de seksuele ontwikkelingsprocessen in de lichamen van jonge meisjes verlopen nu sneller dan vroeger. Nu zullen waarschijnlijk meiskes van 14 altijd wel al "klaar" geweest zijn, maar men vindt nu al meiskes van 10 jaar seksueel 'gereed'. Voor hen is het echter een ramp als ze zwanger worden en dat is een serieus MEDISCH probleem voor die meiskes. Gelukkig worden de meeste kinderen van 10 jaar die seksueel "gereed" zijn, niet zwanger aan die leeftijd. Zoniet zouden de meesten waarschijnlijk dikke problemen hebben, en misschien eraan gaan. Maar daardoor wordt dat effect ook niet weggeselecteerd.



Juist, maar *in het algemeen* zijn meiskes van 14 in onze complexere maatschappijen niet matuur genoeg. Dat er uitzonderingen zijn wil ik wel aannemen.
Dus u geeft toe dat het bestraffen van seks met 14 jarigen een recent westers fenomeen is. Een cultuur die u ver superieur boven alle andere acht.

Eigenlijk zegt u dus dat 14 jarigen hier meer waard zijn dan 14 jarigen in andere culturen. Dat neigt al sterk naar de rassen en cultuur visie van Hitler, en op zn minst ruikt het naar kolonialisme.

En in die visie past ook het westers sekstoerisme naar die landen (subliem beschreven door Houellebecq, die trouwens recent trouwde met een 30 jaar jongere Aziatische) waar u blijkbaar geen probleem mee heeft.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:05   #614
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Own denial is a bitch. Poor Tomm.
Zoek hulp van een dokter. doen. Geen dank nodig hoor.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:07   #615
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Ik verdedig Epstein dus ik ben ook een pedofiel... "guilt by association" noemt dat. Een zeer efficiente manier om mensen die tegen de mening van de meerderheid ingaan de mond te snoeren en hun recht op vrije meningsuiting te fnuiken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:09   #616
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Verdomme, is er weeral genen doktor in de zaal? Tomm heeft er ene nodige: NU!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:18   #617
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tomm heeft een punt. Ik ken leerkrachten die later met hun leerlinges zijn getrouwd. Destijds vond ik het niet kunnen, maar bon kijk waar wij nu zijn beland. Zo ben ik ook 2 x afgetuigd door een leraar. 1 x keer door een hoofdmeester en 1 x door een leraar Duits. Het waren de jaren 80 destijds.. Normaal was dat niet maar ook weer niet adnormaal..
Op mijn middelbare school zat ook een dame van 15 die een vriend had met een Alpha Romeo. Het was de hoer van de school. Ik heb met haar gepokerd, in de kantine, en je kon je kleding inzetten. Ik heb haar tot haar BH uitgepokerd.. Ze durfde niet verder te gaan, helaas. Ik was toen 17 jaar meen ik. Geen alledaagse bezigheid destijds, maar ook weer niet iets om er een zaak van te maken op school..

Wel als er aluminumpapier (heroïne) in de rookkantine werd gevonden. Dan kwamen wel alle mentoren in actie met een nadrukkelijke waarschuwing. Betreft die dame van 15 jaar is per direct van school gestuurd toen ze 16 werd. Ik meen mij te herinneren dat zij de schoolpsycholoog in bed probeerde te praten... Hierop besloten werd dat met deze vrouw of kind niets te beginnen viel en risico op chanteren te hoog lag?



Zo was die tijd nu eenmaal.
Zulke zaken gebeuren nog steeds, ook in Belgie of Nederland. Ik ben niet ingegaan op de avances van die vroegrijpe dame, omdat minderjarigen mij seksueel niet interesseren. Maar anderen zouden het wel doen, zijn dat dan criminelen die harder gestraft moeten worden dan moordenaars? Ik vind van niet, maar de huidige culturele normen die overgewaaid zijn uit de superhypocriete VS zeggen van wel.
Het is onze "haram" net als in de Arabische cultuur homoseksualiteit en overspel haram is. En net alshier wil dit niet zeggen dat het niet gebeurt maar degene die het doen kunnen gechanteerd worden.
De echte pedofielen, die op echte kinderen vallen (iets dat in bijna elke cultuur op aarde gelukkig "haram" is, gaan ondertussen massaal naar arme landen "met een minderwaardige cultuur" en corrupte flikken om daar ongestraft hun ding te doen.

Patrickv gaf ook toe dat het cultureel bepaald id. Niet-westerse culturen vindt hij minderwaardig. Ik denk dat dat zowat de essentie van de hele discussie hier is.

Ik ben zeker dat onder zwarten in Suriname 14 jarige meisjes fair game zijn. Net als in de Caraiben, eigenlijk heel Latijns-Amerika, een Afrika natuurlijk. Zelfs zwarte Amerikaanse rappers doen het EN zingen erover, ze zijn er trots op.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 14:30.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:27   #618
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Verdomme, is er weeral genen doktor in de zaal? Tomm heeft er ene nodige: NU!
Ik begrijp dat die discussie voor u zeer onaangenaam is dat over bepaalde zaken beter gezwegen wordt volgens u...

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 14:27.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:32   #619
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik begrijp dat die discussie voor u zeer onaangenaam is dat over bepaalde zaken beter gezwegen wordt volgens u...
Nice try again, Tommie.
Niet echt in feite: mijnheer...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 14:38   #620
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U kent mij niet en maakt mij uit voor pedofiel, omdat ik niet vind dat iemand die met een 14 jarige geslapen heeft een gruwelijke marteldood verdient en dat ook zijn erfgenomen voor eeuwig gedoemd zijn en gepluimd moeten worden.
Dat terwijl uw vader of broer, of zus of tante, misschien wel minderjarige meisjes of jongens misbruikt in Thailand, etc.
Het is die ontzettende hypocrisie die ik aanklaag, en dat ik daarom voor pedofiel uitgescholden (nota bene door een Belg die in Zuid-Oost Azie woont) word omdat ik jullie maatschappij te kijk zet, dat had ik wel verwacht.
Dit is een anoniem forum, met naam zou ik die kritiek op onze hypocriete westerse maatschappij niet durven geven want dat zou negatieve gevolgen hebben voor mij persoonlijk. Tot zo ver de befaamde "vrijheid van meningsuiting" in het westen.

Boudewijn De Groot zegt in zn liedje dat de man "niet genoeg aan liefde had". Dat verwijt hij hem, niet de leeftijd van het meisje.
Serieus kerel?
Probeert gij nu de ene misdaad met de andere te vergoelijken?

In onze beschaafde wesrerse wereld is pedofilie/aanranding en/of verkrachting van minderjarigen 'n misdaad & dient zwaar bestraft te worden, om 't even naar welke welke achterlijke uithoek vd wereld de viespeuken trekken om hun - bij ons - criminele daden te plegen. Daar staan bij ons ook straffen op.
Zelfs niet eens streng genoeg vind ik.
Bij òns ben je dan 'n misdadiger, ook al is jouw normbesef waarschijnlijk vervaagd door in die achterlijke uithoeken vd wereld rond te hangen waar kinderen n**ken normaal gevonden wordt.

Ik zal je even op je inconsistenties wijzen in je verdediging van Epstein.

Hij is niet ter dood veroordeeld, ook niet tot levenslang, hij was zelfs nog niet voor 'n rechter verschenen.
Hij pleegde zogezegd zelfmoord.
Indien hij toch vermoord zou zijn, dan is dat zeer zeker niet omdat hij minderjarigen molesteerde, maar om totaal andere redenen.
Zijn familie of nabestaanden worden ook niet vervolgd of kaalgeplukt oid, met zijn dood is er geen verdere vervolging, daar enkel hij in verdenking werd gesteld en geen andere aanhoudingen verricht werden.

Breivik heeft de maximumstraf gehad in 't land waar hij veroordeeld werd.
Na die 28 jaar wordt die straf telkens weer met 10 jaar verlengd.
Je kan dus op je 2 oren slapen, die kerel komt nooit meer vrij, zoals 't ook hoort.

Je vergelijking met die 2 is dus 'n valse vergelijking.

Als jij meent dat die tekst van dat lied iets anders is dan 1 lange aanklacht tegen 't kapotmaken van 't leven, de jeugd, de idealen, van dat jonge meisje/kind - zoals hij haar zelf noemt - tsjah...dan ben je al voorbij alle hulp.

Bovendien is de age of consent 16, alles daaronder is strafbaar.
Kom dus niet af met nepargumenten om je eigen half-pedofiele neigingen - waarschijnlijk opgelopen door te lang rond te hangen tussen onbeschaafd volk dat mensen met benzine overgiet en in brand wil steken, met glazen asbakken gooien naar je, robbertjes vechten onder partners, kinderen van 14 of mss zelfs jonger bezwangeren, jij dat normaal vindt - te verbloemen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be