Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2014, 16:34   #1001
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Met een kleine "d" ?
Daarom dat MaGNi zo opvliegt, er zit adel tussen...
So what? Ik heb ook een kleine d, particule zoals ze in het Frans zeggen. Het is geen vuile ziekte.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 16:53   #1002
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Geen idee wat de paters jezuïeten daarmee trachtten te voorkomen, ik weet alleen dat mijn grootvader dat dagelijks door zijn eten geroerd kreeg.
bah dat kan zowat alle redenen gehad hebben.
't Werd zelfs als smaakmaker gebruikt héél lang geleden.
't Spul blijkt goed te zijn voor allerhande zaken : desinfecteren, ondierbestrijding, weekmaker, etc
Maar ook zéér gevaarlijk

Dezer dagen houdt men het vooral bij het uitwendig gebruik.
http://www.aromaolie.nl/webwinkel/et...mfer-olie/9816
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 17:34   #1003
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er bestaan meer aanwijzingen dat Milquet de moeder is die anoniem haar zoon verdedigde, dan dat er redenen werden genoemd om de jongens definitief van school te sturen en het meisje niet. Er WERD namelijk géén reden genoemd door de schooldirecteur.

En natuurlijk gaat het, hier én elders, niet alleen om de perceptie van anderen maar ook en vooral om die van een "anonieme" moeder. Vooral als er uitlekt dat het om iets meer gaat dan de perceptie van een federaal minister.
Welke aanwijzingen heb jij?
Geen enkele.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 18:25   #1004
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Welke aanwijzingen heb jij?
Geen enkele.
De talloze krantenartikelen die je zogezegd niet gelezen hebt.

Het feit dat Milquet nog steeds Laurent Louis niet voor de rechtbank gesleept heeft voor laster en eerroof, is wel een zéér sterke aanwijzing! Als alles wat hij schrijft, niét waar zou zijn, heeft die gast een serieus probleem. En hij zat al zo in de sh*t.

En nogmaals: hoeveel federale ministers hebben een zoon van 15 die op dat college zit? Di Rupo alvast niet!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 mei 2014 om 18:25.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 18:40   #1005
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
De talloze krantenartikelen die je zogezegd niet gelezen hebt.
Daar wordt nergens, maar dan ook nergens beweerd dat het over Milquet gaat, noch dat zij iets misdaan zou hebben.
De kranten hebben het enkel over bepaalde geruchten, en tot nader orde is een gerucht geen aanwijzing.

Citaat:
Het feit dat Milquet nog steeds Laurent Louis niet voor de rechtbank gesleept heeft voor laster en eerroof, is wel een zéér sterke aanwijzing! Als alles wat hij schrijft, niét waar zou zijn, heeft die gast een serieus probleem. En hij zat al zo in de sh*t.
Waarom zou zij aan zo een clown aandacht moeten besteden? Negeren is hier misschien wel de beste oplossing.

Citaat:
En nogmaals: hoeveel federale ministers hebben een zoon van 15 die op dat college zit? Di Rupo alvast niet!
Ah, maar dat de zoon van Milquet daarbij betrokken is, is goed mogelijk. Maar dat is nog steeds geen aanwijzing dat Milquet dat bewust interview heeft gegeven, noch dat zij machtsmisbruik zou gepleegd hebben.

Dat maken "jullie" ervan, omdat het "jullie" goed past.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 18:49   #1006
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Daar wordt nergens, maar dan ook nergens beweerd dat het over Milquet gaat, noch dat zij iets misdaan zou hebben.
De kranten hebben het enkel over bepaalde geruchten, en tot nader orde is een gerucht geen aanwijzing.
De kranten hadden het wel over "de zoon van een federaal minister" (tot die artikels ook plots "verdwenen" aan Franstalige kant), en dus herhaal ik: hoeveel federale ministers hebben een zoon van 15 op dat college?

Citaat:
Waarom zou zij aan zo een clown aandacht moeten besteden? Negeren is hier misschien wel de beste oplossing.
Normaal wel, en zeker als het overduidelijk zou zijn dat hij alles uit zijn duim zuigt. Maar nu dit een "hot topic" is op de sociale media, zou ze toch wel de geruchten tot bedaren brengen als het niét waar was?
Daarbij: waarom heeft ze op haar eigen sites ook zélf van alles verwijderd waar informatie stond over haar echtgenoot en kinderen? Waarom is de site van Sacha een tijd offline gegaan en is nu zijn profielfoto verdwenen?

Citaat:
Ah, maar dat de zoon van Milquet daarbij betrokken is, is goed mogelijk. Maar dat is nog steeds geen aanwijzing dat Milquet dat bewust interview heeft gegeven, noch dat zij machtsmisbruik zou gepleegd hebben.

Dat maken "jullie" ervan, omdat het "jullie" goed past.
Ah, dus iemand �*nders heeft in dat interview de zoon van Milquet uit de wind trachten te zetten door te zeggen dat dat meisje alles uitgelokt had en dat ze niet normaal is? Mogelijk, maar niet waarschijnlijk.
En iemand �*nders heeft ervoor gezorgd dat eerst de reactiemodules bij de artikels in kwestie werden uitgeschakeld en dat vervolgens de artikels gewoon verdwenen? En iemand �*nders heeft FB-posts laten verwijderen van gebruikers die het waagden de naam Sacha (zonder achternaam) in hun posts over dit onderwerp te vermelden?

Als er ZO ver gegaan wordt om alles op het net te laten verwijderen dat Milquet in een slecht daglicht zou kunnen stellen, waarom mag dan de site van Laurent Louis online blijven zonder dat er zelfs klacht wordt ingediend?

Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 mei 2014 om 18:49.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:02   #1007
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Niemand heeft zaken wat er tussen die minderjarige jongens en meisje is gebeurd. Tenzij de ouders en de schooldirectie. Een eventueel rechterlijk onderzoek is al dan niet noodzakelijk maar in alle discretie want het gaat hier om minderjarigen.

Het is dégoûtant hoe sommigen hier in het privé leven van jonge mensen gaan snuisteren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:08   #1008
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niemand heeft zaken wat er tussen die minderjarige jongens en meisje is gebeurd. Tenzij de ouders en de schooldirectie. Een eventueel rechterlijk onderzoek is al dan niet noodzakelijk maar in alle discretie want het gaat hier om minderjarigen.

Het is dégoûtant hoe sommigen hier in het privé leven van jonge mensen gaan snuisteren.
Het was Zjowelleke Milquet die in de pers het vrouwelijke slachtoffer ging zwart maken. Datzelfde Zjwolleke dat wel een achterlijke wet tegen "sexisme" liet goedkeuren. Dan moet ze ook niet verwonderd zijn dat ze politiek afgemaakt wordt omwille van haar inconsequente houding.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:17   #1009
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het was Zjowelleke Milquet die in de pers het vrouwelijke slachtoffer ging zwart maken. Datzelfde Zjwolleke dat wel een achterlijke wet tegen "sexisme" liet goedkeuren. Dan moet ze ook niet verwonderd zijn dat ze politiek afgemaakt wordt omwille van haar inconsequente houding.

Milquet is niet relevant. Als ze haar boekje is te buiten gegaan, ik zeg als, dan moet men eventueel zien of ze haar macht misbruikt heeft. Wat niet evident is om te bewijzen. Er speelt nog altijd een natuurlijke moeder reactie.

Het is dégoûtant en laf dat sommigen hier met een politiek agenda adolescenten misbruiken om een moeder te raken. Dat zegt meer over hen zelf dan ze zelf beseffen, want dat doen ze helaas niet.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 mei 2014 om 19:21.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:22   #1010
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niemand heeft zaken wat er tussen die minderjarige jongens en meisje is gebeurd. Tenzij de ouders en de schooldirectie. Een eventueel rechterlijk onderzoek is al dan niet noodzakelijk maar in alle discretie want het gaat hier om minderjarigen.

Het is dégoûtant hoe sommigen hier in het privé leven van jonge mensen gaan snuisteren.
Je hebt absoluut gelijk. In eerste instantie was dan ook niemand geïnteresseerd in de identiteit van die jonge mensen of in de aard van hun seksuele escapades.
Maar als een minister haar macht misbruikt om dat meisje (ik had bijna gezegd "het slachtoffer", maar dat weten we vooralsnog niet) te belasteren en vervolgens de pers laat censureren, dan heeft iederéén daar zaken mee! Zeker omdat net zij actie voert tegen seksisme en dan zélf zo'n seksistische uitspraak doet, genre: "ze heeft het zelf gezocht".
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:27   #1011
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Milquet is niet relevant. Als ze haar boekje is te buiten gegaan, ik zeg als, dan moet men eventueel zien of ze haar macht misbruikt heeft. Wat niet evident is om te bewijzen. Er speelt nog altijd een natuurlijke moeder reactie.
Dus als bv. een vrouwelijke rechter de loop van het recht tracht te beïnvloeden als haar kind voor het één of ander terechtstaat, is dat ook een "natuurlijke moeder reactie"?

Citaat:
Het is dégoûtant en laf dat sommigen hier met een politiek agenda adolescenten misbruiken om een moeder te raken.
Als ze in haar moederhart geraakt is, zal dat in de eerste plaats door de uitspattingen van zoonlief zijn. En "misbruiken"..... ik denk dat je het "misbruik" elders moet zoeken.....
Niemand probeert Milquet als moeder te "raken", maar wil haar wel als minister "raken" als blijkt dat ze haar macht misbruik heeft.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:32   #1012
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Je hebt absoluut gelijk. In eerste instantie was dan ook niemand geïnteresseerd in de identiteit van die jonge mensen of in de aard van hun seksuele escapades.
Maar als een minister haar macht misbruikt om dat meisje (ik had bijna gezegd "het slachtoffer", maar dat weten we vooralsnog niet) te belasteren en vervolgens de pers laat censureren, dan heeft iederéén daar zaken mee! Zeker omdat net zij actie voert tegen seksisme en dan zélf zo'n seksistische uitspraak doet, genre: "ze heeft het zelf gezocht".
Dan nog moet men de kinderen er buiten laten. En u bent zelf een moeder, moest uw zoon in zoiets betrokken zijn weet u ook niet hoe u zou reageren.
Ik heb hier in het begin wat meegedaan omdat ik altijd te vinden ben voor een croustillant sexueel voorvalletje maar dit draait hier echt uit op pure smeerlapperij.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:38   #1013
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan nog moet men de kinderen er buiten laten. En u bent zelf een moeder, moest uw zoon in zoiets betrokken zijn weet u ook niet hoe u zou reageren.
Ik heb hier in het begin wat meegedaan omdat ik altijd te vinden ben voor een croustillant sexueel voorvalletje maar dit draait hier echt uit op pure smeerlapperij.
Precies ....daarom mijn voorstel aan sommigen om wat kamfer in hun koffie te doen....Ook mij wordt het wat te gortig.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:39   #1014
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

De personen met kennis van dit dossier hebben besloten om sommige personen uit te wijzen. Ze hopen dat deze figuren ergens anders wél kunnen aarden.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:40   #1015
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan nog moet men de kinderen er buiten laten. En u bent zelf een moeder, moest uw zoon in zoiets betrokken zijn weet u ook niet hoe u zou reageren.
Ik zou geschokt, boos en teleurgesteld zijn, maar zou zeker niet proberen om zijn schorsing ongedaan te laten maken. En ik zou zeker mijn positie niet misbruiken om hem uit de wind te zetten: hij moet zélf de verantwoordelijkheid voor zijn daden kunnen nemen.

Citaat:
Ik heb hier in het begin wat meegedaan omdat ik altijd te vinden ben voor een croustillant sexueel voorvalletje maar dit draait hier echt uit op pure smeerlapperij.
Zou u dat ook zeggen als het om een door u verafschuwd minister of andere politicus zou gaan?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 19:49   #1016
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik zou geschokt, boos en teleurgesteld zijn, maar zou zeker niet proberen om zijn schorsing ongedaan te laten maken. En ik zou zeker mijn positie niet misbruiken om hem uit de wind te zetten: hij moet zélf de verantwoordelijkheid voor zijn daden kunnen nemen.

Zou u dat ook zeggen als het om een door u verafschuwd minister of andere politicus zou gaan?
Politiek interesseert mij geen kloten. Dat is hier net het probleem omdat men via een "misstap" van een adolescent het middel heeft gevonden om de moeder aan te vallen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 20:03   #1017
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Politiek interesseert mij geen kloten. Dat is hier net het probleem omdat men via een "misstap" van een adolescent het middel heeft gevonden om de moeder aan te vallen.
Het vermoeden dat een minister haar macht misbruikt is al reden genoeg om meer vragen te stellen en antwoorden te krijgen. Het gaat niet over de moeder van een jongere, het gaat om een minister, en eentje die door Laurent Louis met naam genoemd werd (voor Henri : Google het). Nu kan je die kerel vergelijken met een rotte appel of al wat je wil maar zo'n aanklacht kan en mag niet blijven liggen.
Het kan niet zijn dat machtsmisbruik wordt bedekt.

Anderzijds mag (en moet) men zich vragen stellen over de gang van zaken in die school.
Citaat:
De schoolleiding wil niet zeggen waarom voor haar een uitzondering wordt gemaakt. "Dit was een moeilijke beslissing, maar ik kon niet anders", zegt de directeur.
Waarom kon die man niet anders? Men kan zich afvragen of dit niet indruist tegen wetjes op 't seksisme. Maar men kan zich ook afvragen waarom de man niets ander kon dan het meisje NIET uit de school te zetten...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 20:10   #1018
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
De kranten hadden het wel over "de zoon van een federaal minister" (tot die artikels ook plots "verdwenen" aan Franstalige kant), en dus herhaal ik: hoeveel federale ministers hebben een zoon van 15 op dat college?


Normaal wel, en zeker als het overduidelijk zou zijn dat hij alles uit zijn duim zuigt. Maar nu dit een "hot topic" is op de sociale media, zou ze toch wel de geruchten tot bedaren brengen als het niét waar was?
Daarbij: waarom heeft ze op haar eigen sites ook zélf van alles verwijderd waar informatie stond over haar echtgenoot en kinderen? Waarom is de site van Sacha een tijd offline gegaan en is nu zijn profielfoto verdwenen?


Ah, dus iemand �*nders heeft in dat interview de zoon van Milquet uit de wind trachten te zetten door te zeggen dat dat meisje alles uitgelokt had en dat ze niet normaal is? Mogelijk, maar niet waarschijnlijk.
En iemand �*nders heeft ervoor gezorgd dat eerst de reactiemodules bij de artikels in kwestie werden uitgeschakeld en dat vervolgens de artikels gewoon verdwenen? En iemand �*nders heeft FB-posts laten verwijderen van gebruikers die het waagden de naam Sacha (zonder achternaam) in hun posts over dit onderwerp te vermelden?

Als er ZO ver gegaan wordt om alles op het net te laten verwijderen dat Milquet in een slecht daglicht zou kunnen stellen, waarom mag dan de site van Laurent Louis online blijven zonder dat er zelfs klacht wordt ingediend?
Je bent op de goede weg, poes!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 20:10   #1019
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Politiek interesseert mij geen kloten. Dat is hier net het probleem omdat men via een "misstap" van een adolescent het middel heeft gevonden om de moeder aan te vallen.
Je begrijpt het nog altijd niet, hé? Moest het enkel maar dat zijn, zou men hoogstens eens gniffelen omdat het zoontje van "katholieke" Milquet op een zwaar katholiek college zoiets heeft uitgestoken. Men zou terecht weer eens kunnen wijzen op de hypocrisie in bepaalde kringen. Maar men zou Milquet niet ter verantwoording roepen voor de daden van haar zoon.

Het gaat echter niét om die "misstap", wél om het feit dat ze dat niet alleen in de doofpot wil stoppen (dat zou waarschijnlijk elke moeder doen) maar dat ze daarvoor haar invloed als minister misbruikt.

En nogmaals: moest de moeder een politica van de voor jou verkeerde signatuur zijn, denk ik dat je wel anders zou piepen.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 mei 2014 om 20:12.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 20:12   #1020
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bent op de goede weg, poes!
Prrrrrr prrrrr prrrrrr!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be