Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2021, 14:29   #3041
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
De manier waarop Frankrijk de pandemie aanpakt is wat mij betreft autoritair en overdreven. Het lijkt Noord-Korea wel. Ik verschiet er niet van dat daar zoveel tegenstand is.
Ik vraag mij echt af wat dat gaat geven als zou blijken dat die delta een sisser is en alles wijst in die richting.

Ik hoorde op de TV dat ze in Strasbourg al hun IC "onder stress" hebben, met meer dan de helft van de IC plaatsen bezet.

Dan ben ik gaan kijken, en er ligt in GANS HET DEPARTEMENT Bas Rhin

https://dashboard.covid19.data.gouv....ocation=DEP-67

7 (zeven) man op IC.

Men kan dus gewoon staan liegen op TV terwijl ze het omgekeerde zeggen van wat de officiele website aangeeft.

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juli 2021 om 14:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 15:11   #3042
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Dat zeg ik al lang he.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 15:24   #3043
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Sydney, Australië is nu onder quasi staat van beleg: het Australische leger handhaaft de lockdown
juli 30, 2021546

Pakweg een 200 lichte gevallen in gans Australie.

Dat is dus niet de reden.
De echte reden is dit.

Woede: Australiërs verliezen begrip voor lockdowns zonder coronapatiënten
juli 25, 2021

Schrik gekregen dat ze aan een boom gaan bengelen binnenkort.

De slinkse autoriteiten.
Communisten vriendjes.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 15:31   #3044
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Biden zegt zonder blikken of blozen dat gevaccineerden niet in het ziekenhuis belanden of sterven
in Buitenland 30 juli 2021 15:30 2 Reacties



Een mompelende en hakkelende Joe Biden was afgelopen week te gast bij CNN om de coronavaccinatie te promoten. De Amerikaanse president zei dat het coronavaccin voorkomt dat je in het ziekenhuis of op de IC belandt of sterft.

Klopt dat? Nee, sterker nog: op veel plekken is de meerderheid van de mensen die ‘besmet’ raken met corona volledig gevaccineerd.

In de staat Massachusetts kregen 5100 volledig gevaccineerde mensen corona. Minstens 80 van hen stierven. Biden heeft dus gelogen. In New Jersey en Illinois stierven respectievelijk 49 en 159 volledig gevaccineerden met corona. Het CDC, het Amerikaanse RIVM, heeft laten weten dat inmiddels 5500 volledig gevaccineerde individuen in het ziekenhuis zijn opgenomen of zijn overleden.

Biden toch...oude dwaze man.
Tijd voor je rusthuis en je laatste spuitjes.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 30 juli 2021 om 15:32.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 16:17   #3045
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Biden zegt zonder blikken of blozen dat gevaccineerden niet in het ziekenhuis belanden of sterven
in Buitenland 30 juli 2021 15:30 2 Reacties



Een mompelende en hakkelende Joe Biden was afgelopen week te gast bij CNN om de coronavaccinatie te promoten. De Amerikaanse president zei dat het coronavaccin voorkomt dat je in het ziekenhuis of op de IC belandt of sterft.

Klopt dat? Nee, sterker nog: op veel plekken is de meerderheid van de mensen die ‘besmet’ raken met corona volledig gevaccineerd.

In de staat Massachusetts kregen 5100 volledig gevaccineerde mensen corona. Minstens 80 van hen stierven. Biden heeft dus gelogen. In New Jersey en Illinois stierven respectievelijk 49 en 159 volledig gevaccineerden met corona. Het CDC, het Amerikaanse RIVM, heeft laten weten dat inmiddels 5500 volledig gevaccineerde individuen in het ziekenhuis zijn opgenomen of zijn overleden.

Biden toch...oude dwaze man.
Tijd voor je rusthuis en je laatste spuitjes.
Dat is dus met opzet leugens verspreiden om er mensen toe aan te zetten zich te laten vaccineren ...
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 18:58   #3046
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Woedende patholoog: Al die “Coronagevallen” zijn helemaal geen gevallen!
juli 30, 2021248


De rest lees je hier.
https://www.frontnieuws.com/woedende...geen-gevallen/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 19:01   #3047
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Oostenrijk: veel dubbel gevaccineerden in het ziekenhuis vanwege de “zomergriep”?
juli 30, 2021

Oostenrijk verstopt de gevaccineerden.

En die kennen wat van verstoppen...

https://www.frontnieuws.com/oostenri...de-zomergriep/

Fakers overal.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 21:28   #3048
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het Italiaanse parlement verzet zich tegen het vaccin paspoort, ook wel green pas genoemd.

Met slag en stoten.
https://www.facebook.com/1304954830/...78853/?app=fbl

Kunnen ze hier wat van opsteken die suffe apen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 21:56   #3049
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Professor Sucharit Bhakdi: “We zijn in oorlog!” Sta op!
juli 30, 20211001

https://twitter.com/i/status/1420857756072951814
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 30 juli 2021 om 21:59.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 11:39   #3050
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Scandinavië gealarmeerd door abnormale vaginale bloedingen na experimentele mRNA-gentherapie injecties
juli 30, 2021

(sexy is dat niet)
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 juli 2021 om 11:40.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 14:09   #3051
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Waarom streven globalisten en regeringen zo wanhopig naar 100% vaccinatiepercentages?

Tip: geen controlegroep.

Controlegroepen zijn gevaarlijk.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 juli 2021 om 14:13.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 20:29   #3052
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Gaan nog moeten opletten met wat we eten, de Israelis zijn begonnen met een pil vaccin te testen. Een injectie is lastig ongemerkt te doen maar een pil, maakt dat heel wat gemakkelijker.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 20:31   #3053
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

BEVESTIGD!


Nieuwe CDC studie bevestigt: 74% van de nieuwe COVID-19 gevallen zijn volledig gevaccineerd
juli 31, 2021923

In een gloednieuwe CDC-studie die op 30 juli 2021 werd vrijgegeven, werd opnieuw vastgesteld dat de “gevaccineerde” mensen veel gevaarlijker zijn dan degenen die niet aan het gevaarlijke genexperiment hebben deelgenomen:
“In juli 2021, na een aantal grote publieke evenementen in een stad in Barnstable County, Massachusetts, werden 469 COVID-19 gevallen vastgesteld bij inwoners van Massachusetts die van 3 tot 17 juli naar de stad waren gereisd; 346 (74%) kwamen voor bij volledig gevaccineerde personen. Tests identificeerden de Deltavariant in 90% van de specimens van 133 patiënten. De cyclusdrempels waren vergelijkbaar in monsters van patiënten die volledig waren gevaccineerd en van patiënten die niet waren gevaccineerd.”

De reden voor dit slechte nieuws kan worden verklaard door een absoluut schokkende bekentenis van het vermaarde Francis Crick Instituut in Londen. Dr. David Bauer legt in een bizar tv-interview met verbazingwekkende kalmte uit dat het immuunsysteem 5 tot 6 maal verzwakt was na twee doses Pfizer “vaccin”. Dit leek echter geen reden tot verontwaardiging te zijn, aangezien de geplande “boosters” (boostervaccins) binnenkort beschikbaar zullen zijn, bericht Legitim.ch.

Klik voor video


Dat mensen na de gifprik een gedecimeerd afweersysteem hebben en daardoor mogelijk zieker worden, blijkt ook uit het stijgende aantal gevallen dat juist in landen met een bijzonder hoge vaccinatiegraad wordt geregistreerd. Bijzonder in het oog springende voorbeelden zijn Israël, Gibraltar, Singapore en IJsland. In Israël wordt dit reeds aangewend om de toediening van een derde gifprik te rechtvaardigen, hetgeen bijzonder cynisch is gezien de rampzalige “succes”percentages.

Intussen zijn er in Zweden, waar de vaccinatiegraad slechts 39% bedraagt en de regering geen mondkapjes verplicht stelt, ook geen COVID-sterfgevallen vastgesteld.

https://www.frontnieuws.com/nieuwe-c...-gevaccineerd/

====
En jullie immuunsysteem naar de Filistijnen ook nog eens.

Check klik klak en mambo heeft voor de 100% nu al gelijk gekregen.

Veel succes verder met jullie rottende karkassen.

Proficiat...jullie hebben expres je eigen immuniteit opgeblazen.

Wauw.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 juli 2021 om 20:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 21:08   #3054
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

In dat rapport staat:
Citaat:
Real-time RT-PCR Ct values in specimens from 127 fully vaccinated patients (median = 22.77) were similar to those among 84 patients who were unvaccinated, not fully vaccinated, or whose vaccination status was unknown (median = 21.54)
Dat is wel raar, geen onderscheid in niveaus tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden. Alsof al dan niet vaccineren geen verschil maakte.
Er zou toch *iets* van verschil moeten zijn.

Lijkt me eerder dat andere factoren dit veroorzaken.
Er staat onderaan:
Citaat:
The findings in this report are subject to at least four limitations.
Die zijn:
1) Hoe hoger de gevaccineerd/ongevaccineerd verhouding, hoe verhoudingsgewijs meer ze voorkomen. Vraag is dan wat die ratio daar is.
2) asymptomatische infecties bij gevaccineerden kunnen ondervertegenwoordigd zijn door statistische vertekening bij het detecteren (testen?). Is me niet erg duidelijk en wordt ook niet uitgelegd.
3) de leeftijdsspreiding van de gevallen kan komen door de aard van de evenementen die ze bezochten (in dit geval, volwassen mannen).
4) De virale lading, die gelijk bleek bij gevaccineerden en niet gevaccineerden, moet nog bevestigd worden door microbiologische studies.

Het lijkt er dus op dat de vaccinaties op vlak van besmettelijkheid geen zak uitmaakten.
Het virus kan zich evengoed reproduceren in een gevaccineerde als in een niet gevaccineerde.
Dat rijmt toch ergens niet. Het doel van een vaccin is om een virus vroeger na entry te vernietigen, mogelijk gemaakt door snellere hekenning door memorisatie van vorige keer. Toch wordt er evenveel virus geproduceerd?

Maar de gegeven kritiek klopt wel niet. De vaccinaties blazen de eigen originele immuunreactie niet op. Het artikel zegt gewoon dat ze weinig verschil bleken te maken, niet in positieve zin maar ook niet in negatieve zin.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 31 juli 2021 om 21:10.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 22:24   #3055
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

VK COVID-19 sterfgevallen: 87% van de overledenen was gevaccineerd
juli 31, 2021898 1

Het aantal vermeende Covid-19 sterfgevallen stijgt opnieuw in het Verenigd Koninkrijk, met zowel in Engeland als Schotland een aanzienlijke stijging sinds eind juni, en we kunnen exclusief onthullen dat de overgrote meerderheid van de mensen die naar verluidt aan Covid-19 zijn overleden, ertegen waren gevaccineerd, bericht Dailyexpose.co.uk.
Public Health Scotland (PHS) heeft een wekelijks rapport uitgebracht over Covid-19 statistieken met gegevens over testen, vaccinaties, ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Wij hebben de verslagen per week bestudeerd en u onlangs verteld hoe in het verslag van 23 juni 2021 werd bekendgemaakt dat 5.522 mensen waren overleden binnen 28 dagen nadat zij in Schotland tegen Covid-19 waren gevaccineerd.

Een paar weken geleden merkten we dat Public Health Scotland heel sluw was met de manier waarop ze de gegevens presenteerden, in wat een poging leek te zijn om een schokkende statistiek met betrekking tot Covid-19-doden en het Covid-19-vaccin te verbergen. Helaas voor PHS, waren ze niet sluw genoeg, want hun laatste rapport heeft ons in staat gesteld om de schokkende statistiek die ze probeerden te verbergen te onthullen.

Public Health Scotland heeft gegevens gepresenteerd over gevallen, ziekenhuisopnames en sterfgevallen naar vaccinatiestatus. Het viel ons echter op dat zij bijzonder sluw waren in de manier waarop zij de gegevens over sterfgevallen presenteerden.

De gegevens over zowel gevallen als ziekenhuisopnames zijn gepresenteerd met een totaal voor elke week in de laatste 4 weken voorafgaand aan de datum van het verslag.

Tabel 15 van hun verslag van 28 juli over het aantal vermeende positieve gevallen van Covid-19 wordt bijvoorbeeld als volgt gepresenteerd –



Uit het bovenstaande blijkt duidelijk dat de meeste positieve gevallen van Covid-19 tussen 26 juni en 23 juli mensen waren die niet waren gevaccineerd, namelijk 57% van alle gevallen. In de meest recente week, tussen 17 juli en 23 juli, zien we echter dat de rollen zijn omgedraaid en dat degenen die het Covid-19-vaccin hebben gehad, 52% van de positieve gevallen vertegenwoordigen.

Tabel 16 van het PHS-verslag van 28 juli wordt op dezelfde manier gepresenteerd, met de wekelijkse totalen van de afgelopen vier weken van het aantal ziekenhuisopnames in verband met Covid-19.



Het bovenstaande laat echter een iets ander verhaal zien dan wat we hebben gezien in termen van bevestigde gevallen. Dat komt doordat de meeste ziekenhuisopnames mensen betreffen die gevaccineerd zijn, namelijk 50,8% van alle opnames. Interessant hierbij is dat het aantal opnames is afgezet tegen het aantal vermeende positieve gevallen.

Van 26 juni tot 23 juli 2021 beweert PHS dat 38.067 positieve gevallen van Covid-19 zijn bevestigd bij de ongevaccineerde bevolking. Binnen hetzelfde tijdsbestek werden echter slechts 15.485 positieve gevallen van Covid-19 bevestigd bij de volledig gevaccineerde bevolking.

Van de ongevaccineerde populatie zijn echter in hetzelfde tijdsbestek 863 mensen in het ziekenhuis opgenomen. Terwijl van de volledig gevaccineerde populatie 763 mensen in hetzelfde tijdsbestek in het ziekenhuis zijn opgenomen.

Dit betekent dat slechts 2,3% van de bevestigde gevallen van Covid-19 in de ongevaccineerde populatie tot een ziekenhuisopname heeft geleid. Terwijl 5% van de bevestigde Covid-19-gevallen in de volledig gevaccineerde populatie tot een ziekenhuisopname heeft geleid. Er zit een kleine fout in deze analyse omdat er een tijd verstrijkt tussen een bevestigd geval en een ziekenhuisopname, maar toch blijkt hieruit duidelijk dat de vaccins niet helemaal doen wat ze beweren te doen.

Public Health Scotland is opnieuw heel slinks geweest in de manier waarop zij de bovenstaande gegevens heeft gepresenteerd, want zij heeft geprobeerd de ernst van de aantallen bij de gevaccineerden te verminderen door het aantal weer te geven tegen het aantal mensen dat is gevaccineerd. Op dezelfde manier hebben ze geprobeerd de ernst van de cijfers bij de ongevaccineerden te vergroten door de cijfers af te zetten tegen het aantal mensen dat niet is gevaccineerd. Maar die getallen zijn irrelevant.

Dat komt omdat de Covid-19 vaccins niet voorkomen dat je het virus krijgt en niet voorkomen dat je het virus verspreidt, en dat is een feit. Hier is een screenshot uit het laatste Covid-19 Vaccin Surveillance Report van Public Health England dat dit feit bevestigt.

Van de Covid-19-vaccins werd uitsluitend beweerd dat zij het risico van ziekenhuisopname en overlijden verminderen, maar de methoden die werden gebruikt om dit te bewijzen zijn zeer twijfelachtig. Om de doeltreffendheid van de vaccins in de echte wereld te meten, moeten we daarom niet kijken naar het aantal mensen dat in het ziekenhuis is opgenomen of is gestorven als gevolg van Covid-19, afgezet tegen het aantal mensen dat wel of niet is gevaccineerd. We moeten kijken naar het aantal mensen dat in het ziekenhuis is opgenomen of gestorven als gevolg van Covid-19, afgezet tegen het aantal mensen dat naar verluidt besmet is met Covid-19 aan de hand van hun vaccinatiestatus.

Als we die maatstaf toepassen op de bovenstaande gegevens, kunnen we duidelijk zien dat de volledig gevaccineerden een probleem hebben, want het lijkt erop dat als zij met Covid-19 zijn besmet, zij veel meer kans hebben om in het ziekenhuis te worden opgenomen dan wanneer zij niet waren gevaccineerd.
https://www.frontnieuws.com/vk-covid...-gevaccineerd/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 00:36   #3056
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Productie datum astrazeneca 15 07 2018


https://www.facebook.com/10002661454...56724/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 07:51   #3057
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een paar weken geleden merkten we dat Public Health Scotland heel sluw was met de manier waarop ze de gegevens presenteerden, in wat een poging leek te zijn om een schokkende statistiek met betrekking tot Covid-19-doden en het Covid-19-vaccin te verbergen. Helaas voor PHS, waren ze niet sluw genoeg, want hun laatste rapport heeft ons in staat gesteld om de schokkende statistiek die ze probeerden te verbergen te onthullen.
Dat is toch totaal idioot ?

Citaat:
Tabel 15 van hun verslag van 28 juli over het aantal vermeende positieve gevallen van Covid-19 wordt bijvoorbeeld als volgt gepresenteerd –



Uit het bovenstaande blijkt duidelijk dat de meeste positieve gevallen van Covid-19 tussen 26 juni en 23 juli mensen waren die niet waren gevaccineerd, namelijk 57% van alle gevallen. In de meest recente week, tussen 17 juli en 23 juli, zien we echter dat de rollen zijn omgedraaid en dat degenen die het Covid-19-vaccin hebben gehad, 52% van de positieve gevallen vertegenwoordigen.
Ja, maar die gevaccineerden zijn dan ook een bijna 3 keer zo grote bevolkingsgroep.

Dat is een beetje alsof je zou zeggen dat er meer Duitsers dan Belgen cases zijn, dus "Duitser zijn" is een risico factor om covid op te doen.

Wat je daar grosso modo ziet is dat de FRACTIE van gevaccineerden die covid opdoen 4 keer kleiner is dan de fractie van niet-gevaccineerden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 augustus 2021 om 07:52.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 07:59   #3058
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Public Health Scotland is opnieuw heel slinks geweest in de manier waarop zij de bovenstaande gegevens heeft gepresenteerd, want zij heeft geprobeerd de ernst van de aantallen bij de gevaccineerden te verminderen door het aantal weer te geven tegen het aantal mensen dat is gevaccineerd. Op dezelfde manier hebben ze geprobeerd de ernst van de cijfers bij de ongevaccineerden te vergroten door de cijfers af te zetten tegen het aantal mensen dat niet is gevaccineerd. Maar die getallen zijn irrelevant.

Dat komt omdat de Covid-19 vaccins niet voorkomen dat je het virus krijgt en niet voorkomen dat je het virus verspreidt, en dat is een feit.
Dat is een kanjer van een redeneringsfout. Het is natuurlijk niet omdat je het zou kunnen verspreiden als Duitser, of als Belg, dat je het Duits zijn, of het Belg zijn, kan gebruiken als argument voor risico factor, door naar ABSOLUTE en niet naar relatieve getallen te kijken.

Mocht het trouwens waar zijn dat vaccinatie TOTAAL niks doet tegen verspreiding, dan kan het uiteraard niet dat die percentages in die verschillende groepen verschillend zouden zijn.

Kortom, ik weet niet wie die tekst geschreven heeft, en of dat bedoeld is als propaganda voor dommekloten en doet alsof het steek houdt, oftewel gewoon door een idioot is ineengedraaid die niet kan nadenken en niks van epidemiologische studies kent. Maar het is gewoon een totale nep analyse vol redeneringsfouten. Je zou bijna denken dat het een TV viroloog is die het presenteert !

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 augustus 2021 om 07:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 10:42   #3059
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het Covidvaccin werkt niet
augustus 1, 2021

[IMG]https://i2.wp.com/www.frontnieuws.com/wp-content/uploads/2021/05/kwakzalver-Corona-vaccin.jpg?
fit=800%2C507&ssl=1[/IMG]

Studie: COVID-gevallen nemen toe in provincies met hogere vaccinatiegraad, nemen af in provincies met lagere vaccinatiegraad

Een analyse in Californië heeft aangetoond dat districten met bovengemiddelde vaccinatiegraad hogere aantallen COVID-19 gevallen hebben, wat een staak door het hart van de propagandisten jaagt dat de ongevaccineerden een nieuwe golf van gevallen veroorzaken.

https://bigleaguepolitics.com/study-...ination-rates/

Bijna 40% van de nieuwe COVID-patiënten in Israël waren gevaccineerd – vergeleken met slechts 1% die eerder geïnfecteerd waren.
https://www.israelnationalnews.com/N...vnKjbF7tEMLfgc

Gevaccineerde mensen die toch een Covid-infectie opliepen, droegen ongeveer evenveel van het Coronavirus bij zich als degenen die de injecties niet hadden gekregen.

De vaccinatie hielp niet om de virusbelasting te verminderen. Als het de virusbelasting niet vermindert, wat voor nut heeft het dan? Zelfs het media establishment (Associated Press) geven dit nu toe.
https://apnews.com/article/science-h...5ca012b5ef84d1
https://www.documentcloud.org/docume...s-july-30-2021

We waren gewaarschuwd dat Coronavirussen te snel muteren om een werkend vaccin te maken, en alle pogingen om een Coronavirusvaccin te maken zijn mislukt om blijvende immuniteit te verschaffen, of hebben de ontvangers verwond of gedood. Onthoud deze waarschuwing:

“Geert Vanden Bossche, die ooit werkte als senior programmamanager voor de Global Alliance for Vaccines and Immunization (GAVI), voormalig hoge functionaris van de Bill & Melinda Gates Foundation, en wordt beschouwd als een van de meest hooggeplaatste en getalenteerde vaccinmakers ter wereld, heeft een open brief en video uitgegeven waarin hij waarschuwt voor een “wereldwijde catastrofe zonder gelijke” als gevolg van experimentele COVID-19 vaccinatieprogramma’s.”

Gezien de enorme hoeveelheid immuunontsnapping die zal worden uitgelokt door massale vaccinatiecampagnes en flankerende inperkingsmaatregelen, is het moeilijk voor te stellen hoe menselijke interventies er niet voor zouden zorgen dat de COVID-19 pandemie zou uitgroeien tot een ongelooflijke ramp voor de wereldwijde en individuele gezondheid. – Geert Vanden Bossche, D.V.M., Ph.D.”

https://childrenshealthdefense.org/d...s-vaccination/
https://www.linkedin.com/feed/update...2904618225665/

https://www.dagnyintel.com/post/27-r...get-vaccinated

Achteraf gezien, met de talrijke varianten die nu bekend zijn en de veel gepubliceerde Deltavariant die resistent is tegen het vaccin, lijkt Dr. Bossche gelijk te hebben.

Fauci, de New York Times en de gebruikelijke mediaverdachten hebben een GROTE leugen verkondigd:

“De vaccins blijven het enige betrouwbare schild tegen het virus, in welke vorm dan ook. In het hele land is ongeveer 97 procent van de mensen die in het ziekenhuis liggen met Covid-19 niet gevaccineerd, volgens gegevens van het C.D.C.”

Hoe komen ze aan zo’n aantal?

Ze namen het totaal aantal Covidgevallen helemaal terug tot het begin toen mensen nog niet gevaccineerd waren lang voordat vaccinatie beschikbaar was. Dit is een enorm aantal sterfgevallen omdat het de piek van sterfte en ziekenhuisopname bereikte.

Vervolgens namen zij het aantal gevallen van gevaccineerde mensen (waarmee pas kort geleden een begin was gemaakt) en ruim nadat de piek was afgenomen, dus dit is een zeer klein aantal.

Zij gebruikten deze totale aantallen gevallen en natuurlijk laten zij een heleboel ongevaccineerden zien en slechts een paar gevaccineerden, wat leidt tot hun 97%-getal.

https://en-volve.com/2021/07/30/cdcs...-push-the-lie/

Andere manieren waarop ze hebben vals gespeeld om het vaccin er goed uit te laten zien:

1) Het CDC is gestopt met het tellen van het aantal Covidgevallen als de persoon was gevaccineerd.

Volgens gegevens die Bloomberg uit 35 staten heeft verzameld, zijn er in de VS tot eind juli 111.748 gevallen van doorbraak door vaccinatie vastgesteld. Dit is 10 KEER van de telling van de CDC toen zij in mei stopten met het bijhouden van doorbraakgevallen.

https://www.thegatewaypundit.com/202...-tracking-may/

) Gezondheidsdiensten hebben geadviseerd geen gevallen van Covid bij gevaccineerde mensen te melden, tenzij ze erg ziek zijn. Hierdoor lijkt het alsof gevaccineerde mensen geen Covid krijgen.

3) De testprotocollen voor het gebruik van PCR zijn vastgesteld op 25 cycli voor gevaccineerde mensen en 40-45 voor ongevaccineerde mensen. Dit garandeert bijna dat de ongevaccineerde persoon positieve covid zal vertonen en de gevaccineerde persoon niet.

4) Vaak zijn overlijdensakten van gevaccineerden ingevuld als Covid-sterfgevallen. Wij hebben een geval dat ons persoonlijk bekend is. Het ziekenhuis geeft er om financiële redenen de voorkeur aan het een door Covid te noemen in plaats van een dood door vaccin. Het geval dat ons bekend is, staat zeker niet op zichzelf.

5) De CDC heeft zojuist toegegeven dat hun Covid-tests geen onderscheid kunnen maken tussen Covid en griep. Dus mensen met griep (wat elk jaar voorkomt) werden geteld als Covid terwijl het aantal griepdoden op magische wijze tot nul daalde.

De gegevens van de CDC en hun verklaringen zijn dus niet betrouwbaar. In een rechtvaardige wereld zouden zij voor deze fraude naar de gevangenis moeten.

Een ander voorbeeld: De CDC beschreef een enkele uitbraak in Provincetown, Massachusetts, die snel uitgroeide tot bijna 469 gevallen in de staat vanaf donderdag, waarvan driekwart volledig geïmmuniseerd was
New York Times

Hier is een herinnering dat het vaccin niet alleen een onschuldige geldverspilling is:

Dr. Michael Yeadon, voormalig Vice President en Chief Scientist voor Allergy & Respiratory van Pfizer, die 32 jaar in de industrie leiding gaf aan onderzoek naar nieuwe medicijnen en met pensioen ging bij de farmaceutische reus met “de meest vooraanstaande onderzoekspositie” in zijn vakgebied. Hij gelooft dat het dodelijk is, met een tijd van 2-3 jaar voordat het effect bekend is:

Miljarden zijn al veroordeeld tot een zekere, onveranderlijke en kwellende dood. Elke persoon die de injectie heeft gekregen zal zeker voortijdig sterven, en 3 jaar is een genereuze schatting voor hoe lang zij kunnen verwachten in leven te blijven.
https://www.dagnyintel.com/post/27-r...get-vaccinated

Doe eens een wilde gok hoeveel van de meer dan 1,5 miljoen mensen tellende militairen van de USA gestorven zijn aan de Covidgriep….?

30 mensen.
Dat is 0,002%.
Dit zijn de echte cijfers van COVID, ze kunnen niet sjoemelen met deze cijfers omdat het te makkelijk te traceren zou zijn. Dit is misschien algemeen bekend, maar ik vond het veelzeggend

https://www.military.com/daily-news/...t-rundown.html

https://greatawakening.win/p/12jcqoK...t-how-many-of/

De FDA beveelt mensen niet te controleren of het vaccin heeft gewerkt door het gebruik van een antistoftest te verbieden:



Hoe handig.
https://twitter.com/DrWoodcockFDA/st...87143022862340
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 10:49   #3060
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Religieuze Vrijstelling van Vaccinatie van Andrew Torba:

Ik heb de afgelopen week tientallen rechtstreekse berichten ontvangen op Gab met mensen uit het hele land die de verschrikkingen delen van binnen het Amerikaanse leger en hun plaatsen van tewerkstelling betreffende “verplichte” niet door de FDA goedgekeurde experimentele Covidvaccinaties. Veel mensen worden gedwongen te kiezen tussen het voeden van hun gezin en het krijgen van een injectie met een mogelijk dodelijke experimentele stof. Dit is een fundamentele schending van niet alleen de mensenrechten, maar ook van de religieuze rechten die ons in de Verenigde Staten van Amerika zijn gegarandeerd.

Ik stuitte op een set religieuze vrijstellingsdocumenten die de maker een “luchtdicht religieus vrijstellingsverzoek” noemt voor het COVID-vaccin als het voor u verplicht is op het werk, op school, of in het leger. U kunt deze hier downloaden en aanpassen aan uw individuele scenario.
https://news.gab.com/2021/07/29/impo...ocuments-here/

[url="Het volledige document bevat alles wat een militair van het Amerikaanse leger nodig heeft om een verzoek om religieuze vrijstelling in te dienen bij zijn directe commandant, waarbij alleen bepaalde gedeelten moeten worden bewerkt om uw naam, eenheid en details te vermelden.

De “Ondersteunende documenten religieuze en praktische zijde” bevatten alle details over de religieuze redenen waarom christenen het vaccin niet kunnen krijgen, en de praktische redenen waarom het vaccin niet nodig is.

De ondersteunende documenten voor de religieuze en praktische kant zijn ook gescheiden voor het geval u specifiek een van beide nodig hebt zonder de andere.

Wij zijn mensen, gemaakt naar het beeld van God. We hebben door God gegeven mensenrechten en zouden niet gedwongen moeten worden om te kiezen tussen het voeden van onze families en iets in ons lichaam stoppen dat potentieel dodelijk is. Ter herinnering: Gab.com is het enige sociale netwerk op het internet dat kritiek op en discussie over het experimentele, niet door de FDA goedgekeurde Covidvaccin toestaat"]Het volledige document bevat alles wat een militair van het Amerikaanse leger nodig heeft om een verzoek om religieuze vrijstelling in te dienen bij zijn directe commandant, waarbij alleen bepaalde gedeelten moeten worden bewerkt om uw naam, eenheid en details te vermelden.

De “Ondersteunende documenten religieuze en praktische zijde” bevatten alle details over de religieuze redenen waarom christenen het vaccin niet kunnen krijgen, en de praktische redenen waarom het vaccin niet nodig is.

De ondersteunende documenten voor de religieuze en praktische kant zijn ook gescheiden voor het geval u specifiek een van beide nodig hebt zonder de andere.

Het volledige document bevat alles wat een militair van het Amerikaanse leger nodig heeft om een verzoek om religieuze vrijstelling in te dienen bij zijn directe commandant, waarbij alleen bepaalde gedeelten moeten worden bewerkt om uw naam, eenheid en details te vermelden.

De “Ondersteunende documenten religieuze en praktische zijde” bevatten alle details over de religieuze redenen waarom christenen het vaccin niet kunnen krijgen, en de praktische redenen waarom het vaccin niet nodig is.

De ondersteunende documenten voor de religieuze en praktische kant zijn ook gescheiden voor het geval u specifiek een van beide nodig hebt zonder de andere.

Wij zijn mensen, gemaakt naar het beeld van God. We hebben door God gegeven mensenrechten en zouden niet gedwongen moeten worden om te kiezen tussen het voeden van onze families en iets in ons lichaam stoppen dat potentieel dodelijk is. Ter herinnering: Gab.com is het enige sociale netwerk op het internet dat kritiek op en discussie over het experimentele, niet door de FDA goedgekeurde Covidvaccin toestaat

https://news.gab.com/2021/07/29/impo...ocuments-here/

Er zijn zowel Word als PDF versies beschikbaar, alsmede een document dat geschikt is voor militaire indiening.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be