Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2021, 07:39   #201
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

En liggen ze zwaar ziek in het ziekenhuis ?

Want zolang we zot gaan blijven doen met het testen van mensen en hen afzonderen terwijl ze zonder ziekteverschijnselen normaal kunnen rondlopen, gaat deze zottigheid blijven duren, en nee, vaccins helpen daar niet tegen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 07:45   #202
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Zerohedge wie leest dat?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 07:55   #203
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zerohedge wie leest dat?
Denk je dat het verhaal fout is ?

https://www.cbsnews.com/news/yankees...es-8-positive/

Daar is niks abnormaals aan hoor. Het komt enkel abnormaal over als men het naieve ideetje dat de propaganda geeft over vaccinatie, gelooft.
Maar kijk, ze zijn niet dood, dat is wat telt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 07:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 08:02   #204
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zodra ik de link heb geopend en zerohedge heb gezien heb ik binnen de second terug gesloten.
Het probleem met dit soort sites is dat soms het gegeven juist is maar niet de aangeborduurde theorie en groteske conclusie. Tijdverlies dus dat te lezen. Beter covid19 yankees te googlen en dan kiezen uit een betrouwbare bron.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 08:09   #205
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zodra ik de link heb geopend en zerohedge heb gezien heb ik binnen de second terug gesloten.
Het probleem met dit soort sites is dat soms het gegeven juist is maar niet de aangeborduurde theorie en groteske conclusie. Tijdverlies dus dat te lezen. Beter covid19 yankees te googlen en dan kiezen uit een betrouwbare bron.
Het verandert niks aan het feit dat volledig gevaccineerde leden positief testen. Met andere woorden, gevaccineerden zijn goeie virus dragers, he. Wat al dat paspoortengedoe belachelijk maakt.

Ik hoop nu eigenlijk echt dat ze dat gaan invoeren, en dat we nu veel varianten gaan binnenkrijgen door al die gevaccineerde reizigers vol Indiase en Braziliaanse en weet-ik-veel varianten, die braaf hun paspoortje laten zien, en met hun neus vol virussen vrolijk voorbij de grenzen mogen, terwijl andere onnozelaars tegengehouden worden omdat ze positief testen.

En dat men dat "te laat" zal beseffen en we een deftige golf varianten krijgen, meegebracht door vaccinatie paspoort gangertjes.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 08:34   #206
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wie kreeg al bericht gehad ?
Wie kreeg al eerste spuit?
Wie kreeg al 2 spuiten?
Welk vaccin?

Ik kreeg vandaag bericht om op 10 mei langs te gaan voor de eerste.
Pfizer.
Mag ik wel even melden:
Ik heb wel eens een hoest en niesbui.
Maar nu ik in contact kom met gevaccineerden, valt me op dat die opvallend meer hoesten en na dat contact ik ook.

Die vaccins verspreiden volgens mij ook ziektes.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 14:41   #207
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mag ik wel even melden:
Ik heb wel eens een hoest en niesbui.
Maar nu ik in contact kom met gevaccineerden, valt me op dat die opvallend meer hoesten en na dat contact ik ook.

Die vaccins verspreiden volgens mij ook ziektes.
Ik heb iets soortgelijks als ik een katholieke geestelijk gezien heb. Mijn seksuele aandacht gaat dan voor een paar uren naar een net iets te jonge leeftijd om er aan toe te mogen geven.

Ge ziet: ik kan ook fantaseren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 10:21   #208
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zodra ik de link heb geopend en zerohedge heb gezien heb ik binnen de second terug gesloten.
Het probleem met dit soort sites is dat soms het gegeven juist is maar niet de aangeborduurde theorie en groteske conclusie. Tijdverlies dus dat te lezen. Beter covid19 yankees te googlen en dan kiezen uit een betrouwbare bron.
Wat is een betrouwbare bron? En wat de juiste keuze?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 10:23   #209
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.184
Standaard

Hoe betrouwbaar was destijds de officiële blauwe doktersbron die beweerde dat mondmaskers een vals gevoel van veiligheid gaven?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 11:01   #210
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat is een betrouwbare bron? En wat de juiste keuze?
Le Figaro, Le Monde, The Economist, The New York Times, The Times, The Financial Times. Er zijn er nog wel. Voor Belgische dagbladen ligt dat moeilijk omdat ze de middelen niet hebben en gewoon artikelen over nemen van grote agentschappen zoals AP, Reuters of AFP en dat brengen met hun eigen links opinie sausje.
Het is nogal evident dat de soi-disant verslaggevers van rioolsites kappen op wat zij MSN noemen. Zij zelf maken hun bread and butter door beerputnieuws te brengen. Op dat gebied is internet een grote beerput geworden waar kanditaat snuffelaars hun gading vinden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 13:22   #211
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.184
Standaard

Je bedoelt dus dat Le Figaro, Le Monde, The Economist, The New York Times, The Times, en The Financial Times betrouwbare bronnen zijn, en al de rest niet.
Voor mij is dat net een reden om ze te wantrouwen. Macht corrumpeert. Dat geldt ook voor de media.

Wat het internet betreft. Daar bedoel jij allicht de sociale media mee.
Dat zal wel.
Het is dankzij het internet dat de "grote merken" aan invloed verliezen.
Dat lag nochtans in de lijn der verwachtingen. Nu kiest "het plebs" zelf haar bronnen. Gelukkig maar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 13:43   #212
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.648
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Le Figaro, Le Monde, The Economist, The New York Times, The Times, The Financial Times. Er zijn er nog wel. Voor Belgische dagbladen ligt dat moeilijk omdat ze de middelen niet hebben en gewoon artikelen over nemen van grote agentschappen zoals AP, Reuters of AFP en dat brengen met hun eigen links opinie sausje.
Het is nogal evident dat de soi-disant verslaggevers van rioolsites kappen op wat zij MSN noemen. Zij zelf maken hun bread and butter door beerputnieuws te brengen. Op dat gebied is internet een grote beerput geworden waar kanditaat snuffelaars hun gading vinden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het probleem met dit soort sites is dat soms het gegeven juist is maar niet de aangeborduurde theorie en groteske conclusie. Tijdverlies dus dat te lezen.
Tiens, die MSM doen nochtans net hetzelfde, al een heel jaar lang en die geloof je wel.
"Als we de maatregelen versoepelen, dan zullen de cijfers stijgen."
Groteske conclusie of niet? Waarzeggerij of niet? Theorie of niet?
Citaat:
1. Zowel eerste minister Alexander De Croo (Open VLD) als Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) hebben gisteren aangekondigd dat de festivals tegen de tweede helft van de zomer dan toch misschien kunnen doorgaan.
2. Allebei verkondigden ze dat het wel mogelijk zou moeten zijn...
3. "Het is eigenlijk door de vaccinatiestrategie van de Vlaamse regering - om alle volwassen Vlamingen tegen 11 juli te vaccineren - dat het mogelijk zal worden om in de tweede helft van de zomer misschien toch al een aantal evenementen te organiseren met veel meer mensen"...
Voorspellende theorieën, de wortel voor je snuit, verdoken chantage of realiteit?
Wat denk je?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 13:57   #213
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Tiens, die MSM doen nochtans net hetzelfde, al een heel jaar lang en die geloof je wel.
"Als we de maatregelen versoepelen, dan zullen de cijfers stijgen."
Groteske conclusie of niet? Waarzeggerij of niet? Theorie of niet?

Voorspellende theorieën, de wortel voor je snuit, verdoken chantage of realiteit?
Wat denk je?
Een wortel voor ezels, met populisten als vracht.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 14:22   #214
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Ik blijf van het standpunt uitgaan dat de éne ezel de andere niet is daar je ook steenezels hebt.

Er zijn er zelfs bij die iets met stenen en er tegenaan te botsen hebben.

Laat ik het voorgaande plaatsen onder de noemer: "Donkey Business"

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 15:02   #215
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.184
Standaard

In tegenstelling tot regimegetrouwe mensen stoten ezels zich geen twee keer aan dezelfde steen.

Omdat het aantal regimegetrouwe ezels te zichtbaar afnam heeft onze premier-populist zijn kar gedraaid. Tot ergernis van de rode voorzitter-populist aan de nieuwe voorruit en zijn federale poulain.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 17:35   #216
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
"Als we de maatregelen versoepelen, dan zullen de cijfers stijgen."
Groteske conclusie of niet? Waarzeggerij of niet? Theorie of niet?
Ik zou zeggen: als we de maatregelen versoepelen, en de cijfers gaan niet door het dak, dan komt dat omdat die maatregelen niks deden he !

"pas op, als ik de kraan open draai, gaat het water eruit lopen !"

Als er niks uit loopt, dan was die kraan nergens nodig voor he...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 17:40   #217
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe betrouwbaar was destijds de officiële blauwe doktersbron die beweerde dat mondmaskers een vals gevoel van veiligheid gaven?
Dat was inderdaad een dikke leugen; ik zou het in blockletters willen posten hier.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 17:44   #218
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat was inderdaad een dikke leugen; ik zou het in blockletters willen posten hier.
En nadien heeft men niet opgehouden met liegen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 17:44   #219
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Je zou denken dat sommige mensen redelijk gelukkig zijn met de huidige situatie van de som van a) veel vaccinaties, en b) redelijk veel dagelijks vastgestelde besmettingen.
Want die som is een ernstige bedreiging voor de verspreiding van het virus.

Maar neen. Er moet geneuzeld worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2021, 17:45   #220
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe betrouwbaar was destijds de officiële blauwe doktersbron die beweerde dat mondmaskers een vals gevoel van veiligheid gaven?
Ook Van Ranst beweerde dat toen. Geloofwaardigheid? 0%
Dat ze hun vaccin in hun kont steken.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 mei 2021 om 17:46.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be