Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2019, 21:33   #201
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U 2 die prediken ook altijd tijdens hun concerten over de armoede in de wereld.
Een manier zoals een ander om rijk te worden. Pure marketing.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:36   #202
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Misschien denkt ze: "Als ik maar in beeld kom"
In mijn ogen is het wat een tweestrijd. Ik begrijp dat mensen daar niet graag mee worden lastiggevallen tijdens een festival.
Anderzijds vraag ik me af of het teveel is om aan de komende generatie te vragen eventjes stil te staan met het gegeven dat we deze planeet zijn aan het vermoorden ?
We vragen toch ook al eens om een minuut stilte tijdens een voetbalwedstrijd voor een overleden voetballer......Je gaat toch ook niet naar een voetbalwedstrijd om te rouwen ?
Mij maakt het niet zo veel uit...geen vrouw en geen kinderen.....maar ik denk wel dat we deze planeet ferm naar de vaantjes zijn aan het maken.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 augustus 2019 om 21:40.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:39   #203
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In mijn ogen is het wat een tweestrijd. Ik begrijp dat mensen daar niet graag mee worden lastiggevallen tijdens een festival.
Anderzijds vraag ik me af of aan de komende generatie te vragen eventjes stil te staan met wat we bezig zijn met deze planeet misschien toch niet te veel gevraagd.
Je kan het ook zien dan wanneer er een minuut stilte wordt gevraag tijdens een voetbalwedstrijd voor een overleden voetballer......Je gaat ook niet naar een voetbalwedstrijd om te rouwen toch.
Mij maakt het niet zo veel uit...geen vrouw en geen kinderen.....maar ik denk wel dat we deze planeet ferm naar de vaantjes zijn aan het maken.
Een beetje minder naar BKK vliegen Fred.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:42   #204
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In mijn ogen is het wat een tweestrijd. Ik begrijp dat mensen daar niet graag mee worden lastiggevallen tijdens een festival.
Anderzijds vraag ik me af of aan de komende generatie te vragen eventjes stil te staan met wat we bezig zijn met deze planeet misschien toch niet te veel gevraagd.
Je kan het ook zien dan wanneer er een minuut stilte wordt gevraag tijdens een voetbalwedstrijd voor een overleden voetballer......Je gaat ook niet naar een voetbalwedstrijd om te rouwen toch.
Mij maakt het niet zo veel uit...geen vrouw en geen kinderen.....maar ik denk wel dat we deze planeet ferm naar de vaantjes zijn aan het maken.
Ik zou zoiets ook niet aanraden. Nu ze kreeg applaus en awoert. Ok dat kon ze verwachten.

Maar met pis gooien en doodsbedreigingen?

En onze alt-right vrienden zijn echt geobsedeerd door Anuna.
Penisnijd?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:43   #205
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een beetje minder naar BKK vliegen Fred.
Ik ben geen klimaat activist. Wat niet wil zeggen dat ik niet bewust ben van het feit dat we deze planeet aan het verkloten zijn.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:46   #206
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Hoeveel Vlaamse meisjes zouden er Anuna heten ?

Of is dit een "politieke"naam zoals "Che "of "Ike" of"Stalin" ?
En dan ook nog De Wever......
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:46   #207
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou zoiets ook niet aanraden. Nu ze kreeg applaus en awoert. Ok dat kon ze verwachten.

Maar met pis gooien en doodsbedreigingen?

En onze alt-right vrienden zijn echt geobsedeerd door Anuna.
Penisnijd?
Ik heb 'beetje grimmig' en 'vrij agressief' zien passeren, maar niks van 'doodsbedreigingen'.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:47   #208
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Neen ,van kijken naar reportages over Tomorrowland.
Fake news.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:49   #209
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Ik heb 'beetje grimmig' en 'vrij agressief' zien passeren, maar niks van 'doodsbedreigingen'.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190816_04560414

Citaat:
Knack-journalist Jeroen de Preter kreeg hetzelfde verhaal te horen van zijn dochter, die in het groepje vriendinnen zat bij Anuna. “Jonge mannen hebben hen wakker gehouden met doodsbedreigingen”, schrijft hij op Twitter. Ook werden de jonge vrouwen bekogeld met flessen urine.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:50   #210
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In mijn ogen is het wat een tweestrijd. Ik begrijp dat mensen daar niet graag mee worden lastiggevallen tijdens een festival.
Anderzijds vraag ik me af of aan de komende generatie te vragen eventjes stil te staan met wat we bezig zijn met deze planeet misschien toch niet te veel gevraagd.
Je kan het ook zien dan wanneer er een minuut stilte wordt gevraag tijdens een voetbalwedstrijd voor een overleden voetballer......Je gaat ook niet naar een voetbalwedstrijd om te rouwen toch.
Mij maakt het niet zo veel uit...geen vrouw en geen kinderen.....maar ik denk wel dat we deze planeet ferm naar de vaantjes zijn aan het maken.
Een minuut stilte houden voor eender wie heeft te maken met respect, al is het je tegenstander. De enige uitzonderingen die ik ooit meegemaakt heb zijn 'nieuwe belgen' verenigingen uit het Antwerpse en de limburgse cité's die te veel tekenen van generatielange inteelt hadden om het respekt hiervoor niet op te brengen.
Wat Anuna probeert te doen is mensen bekeren en zuivere propaganda voeren. Dat heeft niets met respect te maken en het getuigt van een zeer beperkt niveau van intelligentie om dit op een festival op zo een manier te proberen. Wanneer ze een annonceke zou zetten dat ze haar religie probeert te verspreiden om uur X op plaats Y op de wei, zal niemand hier aanstoot aan nemen (maar zal er ook geen kat naar komen kijken). Jammer maar helaas voor de klimaatextremisten.
De dikke pens uit 't kamp is hier trouwens ook schuldig aan. (Tenzij hij het ook niet heeft staan op klimaatextremisten en het daarom liet doorgaan)
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:51   #211
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben geen klimaat activist. Wat niet wil zeggen dat ik niet bewust ben van het feit dat we deze planeet aan het verkloten zijn.
Binnen 2 weken en een maand zit ik ook terug met een tiental vluchten oa naar Bangkok. Het is misschien après moi le déluge, maar ik zou er ook liever met stoppen maar het is een cercle vicieux.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:52   #212
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Neen ,van kijken naar reportages over Tomorrowland.
Zoek de Vlaamse vlaggen

Naam: tomorrowland-2015-wallpaper.jpg
Bekeken: 158
Grootte: 234,3 KB
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:54   #213
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Binnen 2 weken en een maand zit ik ook terug met een tiental vluchten oa naar Bangkok. Het is misschien après moi le déluge, maar ik zou er ook liever met stoppen maar het is een cercle vicieux.
Als ze morgen een TGV lijn aanleggen ga ik met de trein. Zelfs al zet ik er 4 dagen over.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:55   #214
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik wacht vol spanning op het volgend interview van Anuna haar “maa” met een journalist uit een van onze “progressieve” media.
Jeroen de Preter (Knack) heeft zich al laten horen op twitter. Zijn dochter behoort blijkbaar tot het gevolg van Anuna.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:56   #215
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een beetje minder naar BKK vliegen Fred.
En Anuna was naar Pukkelpop gekomen met een trekschuit. Alles in haar doen en laten is gericht op een beter klimaat. Maar daarvoor hebben de zwart-gele vendeliers geen oog. Sp.a-er Chokri Mahassine, die het Pukkelpop festival organiseert is nu diep geschokt.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 21:57   #216
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ze morgen een TGV lijn aanleggen ga ik met de trein. Zelfs al zet ik er 4 dagen over.
Ik zou er liefst blijven maar het is pathetisch, ik heb hier mijn verplichtingen. Gebonden zoals een gevangene.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 22:00   #217
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Bob Dylan deed niets anders dan politieke statements verkondigen en dan hebben we het nog niet over supersterren U2.
Dat Anuna dan leert zingen hé. Hoewel Bob Dylan en zingen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 22:01   #218
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Een minuut stilte houden voor eender wie heeft te maken met respect, al is het je tegenstander. De enige uitzonderingen die ik ooit meegemaakt heb zijn 'nieuwe belgen' verenigingen uit het Antwerpse en de limburgse cité's die te veel tekenen van generatielange inteelt hadden om het respekt hiervoor niet op te brengen.
Wat Anuna probeert te doen is mensen bekeren en zuivere propaganda voeren. Dat heeft niets met respect te maken en het getuigt van een zeer beperkt niveau van intelligentie om dit op een festival op zo een manier te proberen. Wanneer ze een annonceke zou zetten dat ze haar religie probeert te verspreiden om uur X op plaats Y op de wei, zal niemand hier aanstoot aan nemen (maar zal er ook geen kat naar komen kijken). Jammer maar helaas voor de klimaatextremisten.
De dikke pens uit 't kamp is hier trouwens ook schuldig aan. (Tenzij hij het ook niet heeft staan op klimaatextremisten en het daarom liet doorgaan)
De manier waarop is misschien niet de juiste. Maar het is toch de jonge generatie die zal moeten nadenken hoe het verder moet met deze planeet.
Als ik gisteren te zien en te horen krijg dat er zich zelfs in het noordpool ijs microdeeltjes van plastiek bevinden stel ik me toch vragen hoe we eigenlijk bezig zijn. Daar even bij stilstaan is misschien toch niet altijd te veel gevraagd ?
En nogmaals ik heb geen nakomelingen.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 22:01   #219
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Binnen 2 weken en een maand zit ik ook terug met een tiental vluchten oa naar Bangkok. Het is misschien après moi le déluge, maar ik zou er ook liever met stoppen maar het is een cercle vicieux.
Hormonale aandoeningen komen veel voor bij de 'vicieux'. Hoog tijd dat de overheid ingrijpt en een 'hormonaal' fonds opricht, die van het lenigen van deze aandoeningen een hoofddoel maakt!
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 22:02   #220
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zou er liefst blijven maar het is pathetisch, ik heb hier mijn verplichtingen. Gebonden zoals een gevangene.
En wil uw vrouw daar ook blijven ?
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be