Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juli 2010, 09:14   #261
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dat maakt het echter des te onwenselijker om nu nog immigranten aan te trekken die de religieuze verplichting hebben, onze vijanden te zijn , en die, als ze hier al willen blijven, de autochtonen en allochtonen die de lasten dragen zullen doen emigreren naar landen met minder vergrijzing en minder immigratie.

Wie is onze?

De corrupte, nepotistische en sclerotische monarchie die Belgie heet?

Als deze immigranten net zo'n grote vijand zijn van de Belgische Staat als dat elke Nederlandstalige in Belgie zou behoren te zijn, zijn deze zeer welkom, zou ik zeggen.
Van die 'religieuze verplichtingen' merken we weinig. Niet zo gek want de onderhavige groep bestaat grotendeels uit 'moslims'. Zoals de CD&V uit 'Christenen' bestaat zeg maar.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 09:28   #262
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
..., en die, als ze hier al willen blijven, de autochtonen en allochtonen die de lasten dragen zullen doen emigreren naar landen met minder vergrijzing en minder immigratie.
Terechte opmerking voor wat het de vergijzing betreft.

Netto immigratie, in een sterk opgevoerde vorm blijft , buitengewoon noodzakelijk.

Met 1,6 kind per vrouw zijn er weinig andere levensvatbare opties.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2010, 12:01   #263
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dit was de eenvoudige en relevante vraag:




Antwoord daarop blijkt altijd moeilijk:




Typisch 100 % witte Belg-antwoord.

Alles om hun heilstaat te verdedigen.
Leg eerst maar een uit hoeveel die oplichting van de gemeenschap jou persoonlijk kost, hoeveel eurootjes stelen ze van Eberhard?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2010, 11:03   #264
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Leg eerst maar een uit hoeveel die oplichting van de gemeenschap jou persoonlijk kost, hoeveel eurootjes stelen ze van Eberhard?
Je wilde daar toch over discussiëren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer je daar een aparte discussie over opent zal ik dat graag doen hoor.
Ga je gang.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133840
Waarop wacht je nog?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2010, 11:37   #265
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je wilde daar toch over discussiëren.



Ga je gang.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133840
Waarop wacht je nog?
Al gaan kijken Arti?
Goed zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2010, 11:37   #266
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je wilde daar toch over discussiëren.



Ga je gang.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133840
Waarop wacht je nog?
Ga maar gauw lezen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2010, 17:39   #267
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Terechte opmerking voor wat het de vergijzing betreft.

Netto immigratie, in een sterk opgevoerde vorm blijft , buitengewoon noodzakelijk.

Met 1,6 kind per vrouw zijn er weinig andere levensvatbare opties.
Op lange termijn is dit de meest idiote oplossing.
Maar politici staan dan ook niet bekend om hun lange-termijndenken.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2010, 22:09   #268
Patrick Bateman
Vreemdeling
 
Patrick Bateman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 51
Standaard

Hier met dit topic lach ik is mee , die marrokanen hebben hun eigen allang opgewerkt en kopen de politie af en geeft ze vanuit hun nog bijlange niet afbetaalde Mercedes wel voor nen voordeligen deal wat Coke of ook wel Speed , of denkt ge dat die nachtshiften bij de politie gewoon met wat taskes koffie werden afgewerkt?
Dat zijn dus twee dikke vrienden geworden , waardoor het zogenaamde 'krapuul dat iets te plat klapt naar sommigen hun goesting' worden geviseerd , als je recht in je schoenen staat , sta je recht in je schoenen maar veel geloof aan die agenten kunt ge ook niet echt hechten , het zijn tenslotte ook maar werkmensen en dan nog in een nog erger scenario : want zo expliciet gezegd zijn de politiekorpsen gewoon slaven van de overheid.
Patrick Bateman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 00:05   #269
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bateman Bekijk bericht
Hier met dit topic lach ik is mee , die marrokanen hebben hun eigen allang opgewerkt en kopen de politie af en geeft ze vanuit hun nog bijlange niet afbetaalde Mercedes wel voor nen voordeligen deal wat Coke of ook wel Speed , of denkt ge dat die nachtshiften bij de politie gewoon met wat taskes koffie werden afgewerkt?
Dat zijn dus twee dikke vrienden geworden , waardoor het zogenaamde 'krapuul dat iets te plat klapt naar sommigen hun goesting' worden geviseerd , als je recht in je schoenen staat , sta je recht in je schoenen maar veel geloof aan die agenten kunt ge ook niet echt hechten , het zijn tenslotte ook maar werkmensen en dan nog in een nog erger scenario : want zo expliciet gezegd zijn de politiekorpsen gewoon slaven van de overheid.
Heb je daar ook bewijzen van of zit je gewoon wat laster te verkopen?
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 00:29   #270
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bateman Bekijk bericht
Hier met dit topic lach ik is mee , die marrokanen hebben hun eigen allang opgewerkt en kopen de politie af en geeft ze vanuit hun nog bijlange niet afbetaalde Mercedes wel voor nen voordeligen deal wat Coke of ook wel Speed , of denkt ge dat die nachtshiften bij de politie gewoon met wat taskes koffie werden afgewerkt?
Dat zijn dus twee dikke vrienden geworden , waardoor het zogenaamde 'krapuul dat iets te plat klapt naar sommigen hun goesting' worden geviseerd , als je recht in je schoenen staat , sta je recht in je schoenen maar veel geloof aan die agenten kunt ge ook niet echt hechten , het zijn tenslotte ook maar werkmensen en dan nog in een nog erger scenario : want zo expliciet gezegd zijn de politiekorpsen gewoon slaven van de overheid.

Ach samengevat is de politie in Belgie de witte onderklasse die de zwarte onderklasse moet controleren.
De politiek wil dat zo.
En de meeste mensen snappen wel waarom.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 01:07   #271
Patrick Bateman
Vreemdeling
 
Patrick Bateman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Heb je daar ook bewijzen van of zit je gewoon wat laster te verkopen?
Ja , toevallig ben ik oppervlakkig in contact gekomen met personen die bij een kameraad van me lijnen zitten te snuiven om vervolgens hun nachtelijke dienst bij de lokale Politie te starten
Die personen die dan als 'kameraad' zichzelf aan de benodigde dosis illegale pepmiddelen te goed deden werden achteraf de grootste verraders want toen ze een 'grote buit' hadden binnengehaald. Bijgevolg konden ze dus een tijdje verder. Grepen ze de op voorhand uitgedokterde kans om mits een als agent gemakkelijk te verkrijgen huiszoekingsbevel effe 'onverwachts' te komen aankloppen bij het beginstation van de wakkere en in dienst zijnde nachten om dan de pepmiddelen die illegaal zijn in beslag te nemen (maar wel voor eigen gebruik) en met een leuke hoeveelheid van 100 gram voor de neus te poederen op zak te hebben en van deze hoeveelheid hier en daar wel een slachtoffer te vinden om zo bij de grote mannen te komen die hij mocht hij ze arresteren, een werelddeal in de wind slaat , zichzelf belachelijk maakt vanwege het feit dat ze na een nachtje cel met een dikke Mercedes en een zeker geen kapitaal opslorpende borgsom betaald te hebben op vrije voeten staan en dan kan je als agent beter een tijdje vakantie nemen en mss zelfs na het verlof een overplaatsing aan te vragen.
Ik zeg het je , de drugsbazen en de corrupte en schijnheilige staat, die hebben de touwtjes in handen , de rest is gemaakt om kaal te pluimen tot ze in een vicieuze cirkel zitten.

Het land mag stikken van drugsverslaafden , dat interesseert hen niet want het geld zullen ze dan wel via door staatsgëeigende afkickcentrums en instellingen mogen ontvangen.

Laatst gewijzigd door Patrick Bateman : 17 juli 2010 om 01:09.
Patrick Bateman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 02:00   #272
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Ik geloof u onmiddellijk wanneer u zegt dat dit gebeurt is en waar is. Rotte appels zitten ook bij politie, maar zeggen dat dit model staat voor politie is een even grote leugen als de "opgewerkte" Marokkaan die goed georganiseerd in misdaad werkelijk carriere maakt.De meesten Marokkaanse criminelen zijn lozers die rotzooien in drugs, wapens en onder Turken vrouwen en mensenhandel,wat Marokkanen betreft heb je wat teveel naar foute fims gekeken, onderling bevechten ze hun territorium om hun drugs te dealen, maar in de pikorde hangen ze echt onderaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 02:03   #273
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bateman Bekijk bericht
Ja , toevallig ben ik oppervlakkig in contact gekomen met personen die bij een kameraad van me lijnen zitten te snuiven om vervolgens hun nachtelijke dienst bij de lokale Politie te starten
Die personen die dan als 'kameraad' zichzelf aan de benodigde dosis illegale pepmiddelen te goed deden werden achteraf de grootste verraders want toen ze een 'grote buit' hadden binnengehaald. Bijgevolg konden ze dus een tijdje verder. Grepen ze de op voorhand uitgedokterde kans om mits een als agent gemakkelijk te verkrijgen huiszoekingsbevel effe 'onverwachts' te komen aankloppen bij het beginstation van de wakkere en in dienst zijnde nachten om dan de pepmiddelen die illegaal zijn in beslag te nemen (maar wel voor eigen gebruik) en met een leuke hoeveelheid van 100 gram voor de neus te poederen op zak te hebben en van deze hoeveelheid hier en daar wel een slachtoffer te vinden om zo bij de grote mannen te komen die hij mocht hij ze arresteren, een werelddeal in de wind slaat , zichzelf belachelijk maakt vanwege het feit dat ze na een nachtje cel met een dikke Mercedes en een zeker geen kapitaal opslorpende borgsom betaald te hebben op vrije voeten staan en dan kan je als agent beter een tijdje vakantie nemen en mss zelfs na het verlof een overplaatsing aan te vragen.
Ik zeg het je , de drugsbazen en de corrupte en schijnheilige staat, die hebben de touwtjes in handen , de rest is gemaakt om kaal te pluimen tot ze in een vicieuze cirkel zitten.

Het land mag stikken van drugsverslaafden , dat interesseert hen niet want het geld zullen ze dan wel via door staatsgëeigende afkickcentrums en instellingen mogen ontvangen.
Waarschijnlijk zijn er wel rotte appels, maar mijn dochter woont samen met een politieagent en zou nooit aanvaarden dat hij ook maar enige drugs zou gebruiken. Pintje ok, de rest niet. Veralgemenen is dus laster.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 02:23   #274
Patrick Bateman
Vreemdeling
 
Patrick Bateman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik geloof u onmiddellijk wanneer u zegt dat dit gebeurt is en waar is. Rotte appels zitten ook bij politie, maar zeggen dat dit model staat voor politie is een even grote leugen als de "opgewerkte" Marokkaan die goed georganiseerd in misdaad werkelijk carriere maakt.De meesten Marokkaanse criminelen zijn lozers die rotzooien in drugs, wapens en onder Turken vrouwen en mensenhandel,wat Marokkanen betreft heb je wat teveel naar foute fims gekeken, onderling bevechten ze hun territorium om hun drugs te dealen, maar in de pikorde hangen ze echt onderaan.
Ow maar effe door mij vergeten te vermelden info , die grote bazen zijn nooit noord-afrikanen , zijn uitsluitend Albanezen en andere personen uit Oost-Europese landen en toch wel een select groepje Belgen.

Misschien raar dat ik dit allemaal weet en dergelijke maar zoals jij ze al vernoemde , die rotte appels vd politie die drugs gebruiken om hun nachtshiften door te komen vergeten wel dat ze drugs nemen die enorm losmondig en soms zelfs bijna praatziek maakt , nou ja dan laat je wel is wat vallen wat niet voor alle oren bestemd was en zo'n rotte appels houden wel van de macht die hun badge en wagen of combi uitstraalt dus aanpappen met een Russische , er dan in slagen er verliefd op te worden en zo näief als wat te zijn en voor je het weet is ze weg met je gehele inboedel nadat ze jou heeft aangeklaagd voor het mishandelen onder z'n eigen dak , met ander woorden 'het onwettelijk onderdak bieden aan een illegaal persoon ' of zo'n soortgelijke diplomatische zin ENZ.

Daarom kun je zeggen dat politie in België grotendeels een grap is evenals het land op zich met hun gedwongen huwelijksbeleid .
Patrick Bateman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 02:27   #275
Patrick Bateman
Vreemdeling
 
Patrick Bateman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Waarschijnlijk zijn er wel rotte appels, maar mijn dochter woont samen met een politieagent en zou nooit aanvaarden dat hij ook maar enige drugs zou gebruiken. Pintje ok, de rest niet. Veralgemenen is dus laster.
Idd , want ik denk ook wel dat die toch soms wel n's effe rustig gevraagd wordt om een urine of bloedtest te laten nemen . Dit heb ik nou wel gehoord van iemand die simpelweg de stage heeft gedaan en niet verder is gegaan , ze vond het vrouwonvriendelijke uniforms die ze daar aanbieden hahaha
Wat een klucht toch allemaal.
Patrick Bateman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 04:15   #276
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Waarschijnlijk zijn er wel rotte appels, maar mijn dochter woont samen met een politieagent en zou nooit aanvaarden dat hij ook maar enige drugs zou gebruiken. Pintje ok, de rest niet. Veralgemenen is dus laster.
Omdat gij het zijt, zullen we één uitzondering maken voor den bijslaper van uw dochter, goe weten!

En 't is zonder dank...Service, - zoals ze 't zeggen hé?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 04:35   #277
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik geloof u onmiddellijk wanneer u zegt dat dit gebeurt is en waar is. Rotte appels zitten ook bij politie, maar zeggen dat dit model staat voor politie is een even grote leugen als de "opgewerkte" Marokkaan die goed georganiseerd in misdaad werkelijk carriere maakt.De meesten Marokkaanse criminelen zijn lozers die rotzooien in drugs, wapens en onder Turken vrouwen en mensenhandel,wat Marokkanen betreft heb je wat teveel naar foute fims gekeken, onderling bevechten ze hun territorium om hun drugs te dealen, maar in de pikorde hangen ze echt onderaan.
Grootste fortuinen werden opgebouwd door 'lozers die rotzooien in drugs, wapens en onder Turken vrouwen en mensenhandel'.

De beste manier om aan misdaad bestrijding te doen is deze vanaf de top van de Pyramide aan te pakken.

Doorgaans gebeurt het andersom.

Mensen laten zich al te gemakkelijk verslaven.

De meest gebruikte middelen hiervoor zijn, Alcohol, Tabak, Drugs, Liefde en het ergste van al: 'Geld'. De drang naar geld leidt tot valsheid, bedrog, corruptie en of staat voor 'kapitalisme'.

De 'Banken' hebben dit, na hun zoveelste 'crisis' uiteindelijk toch door en zullen hun wanpraktijken wel gaan stopzetten.

Dat laatste zal wel 'fictie' of 'utopie' zijn want, 2 jaar later hebben zij nog geen jota aan hun gewoonten veranderd.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 11:18   #278
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bateman Bekijk bericht
Ow maar effe door mij vergeten te vermelden info , die grote bazen zijn nooit noord-afrikanen , zijn uitsluitend Albanezen en andere personen uit Oost-Europese landen en toch wel een select groepje Belgen.

Misschien raar dat ik dit allemaal weet en dergelijke maar zoals jij ze al vernoemde , die rotte appels vd politie die drugs gebruiken om hun nachtshiften door te komen vergeten wel dat ze drugs nemen die enorm losmondig en soms zelfs bijna praatziek maakt , nou ja dan laat je wel is wat vallen wat niet voor alle oren bestemd was en zo'n rotte appels houden wel van de macht die hun badge en wagen of combi uitstraalt dus aanpappen met een Russische , er dan in slagen er verliefd op te worden en zo näief als wat te zijn en voor je het weet is ze weg met je gehele inboedel nadat ze jou heeft aangeklaagd voor het mishandelen onder z'n eigen dak , met ander woorden 'het onwettelijk onderdak bieden aan een illegaal persoon ' of zo'n soortgelijke diplomatische zin ENZ.

Daarom kun je zeggen dat politie in België grotendeels een grap is evenals het land op zich met hun gedwongen huwelijksbeleid .
Vast waar maar evengoed zijn er ook een aantal Marokkaanse en Turkse famillies die behoorlijk aan hun loopbaan timmeren,ookal zijn ze niet de grote baas.

Tja..mannen die voor Oost Europese vrouwen vallen vind je overal,het is niet omdat je een uniform aantrekt dat je intelligentie stijgt hoor!
Maar dat maakt van de politie echt nog geen grap, het merendeel van de politie levert goed werk en neemt hun taak serieus, alleen bindt de politiek hen vaak met handen en voeten evenals een slecht werkend gerecht.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:47   #279
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
...., het merendeel van de politie levert goed werk en neemt hun taak serieus, alleen bindt de politiek hen vaak met handen en voeten evenals een slecht werkend gerecht.
Blijkbaar hebben we Alice eindelijk kunnen overtuigen van de realiteit.

Een tijdje geleden was ze meer onder de indruk van 'het gerecht':

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk, het gerecht doet vaak uitstekend zijn werk en neemt criminaliteit wel degelijk serieus. Ookal werkt het soms totaal vierkant, meestal werkt het goed.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 juli 2010 om 13:48.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 13:49   #280
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Blijkbaar hebben we Alice eindelijk kunnen overtuigen van de realiteit.

Een tijdje geleden was ze meer onder de indruk van 'het gerecht':
jou mening, maar niet de mijne, het gerecht werkt zeker niet perfect maar beantwoordt in de verste verte niet aan jou opvattingen erover!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be