Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2018, 16:47   #321
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Geef uw bron maar eens , de bron met daarin de verantwoordelijken van hamas.
Hoeveel keer moet je eigenlijk een link krijgen vooraleer je het snapt ?
https://www.memri.org/tv/senior-hama...ful-resistance

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=klFbf6VG7uA
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 16:58   #322
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Israël gaat niet nutteloos zijn eigen soldaten laten opblazen door Hamas leden.
Verklaar jezelf nader.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 17:00   #323
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Positief nieuws voor Gaza, terroristenleider Hanniyeh is dit weekend naar Egypte ontboden voor overleg, en heeft daar toegevingen gedaan om het aantal 'betogers' aan de grens te verminderen alsook geen gewapende fratsen meer aan de grens. In ruil daarvoor opent Egypte voor onbepaalde tijd de Rafah crossing zodat gazanen naar buiten kunnen. En eerder ongezien : zij gaan ook import van hulpgoederen door de crossing binnen laten. Ook gaan zij onderzoeken of ze akkoord kunnen gaan om meer stroom door te laten naar Gaza, en gaan ze ook onderzoeken of de zeeblokkade kan verzacht worden door de toegelaten visserij zone te vergroten.

Het is allemaal nog zeeer voorwaardelijk, en tijdelijk, maar het is een stap in de goede richting.

https://www.ynetnews.com/articles/0,...264139,00.html
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 mei 2018 om 17:01.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 17:02   #324
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hoeveel keer moet je eigenlijk een link krijgen vooraleer je het snapt ?
https://www.memri.org/tv/senior-hama...ful-resistance

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=klFbf6VG7uA
MEMRI
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 17:35   #325
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Da's waar. Maar voor het leiderschap schijnt het minder eervol te zijn als martelaar te sterven. Men zou zich afvragen hoe dat komt...
Die sluizen in het geniep de miljoenen binnen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 18:40   #326
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
MEMRI
Is hun vertaling van het in het arabisch afgenomen interview juist, of niet ? Indien je zou beweren van niet wil ik het gerust navragen bij een kennis die dat zelf kan vertalen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 21:13   #327
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hoeveel keer moet je eigenlijk een link krijgen vooraleer je het snapt ?
https://www.memri.org/tv/senior-hama...ful-resistance

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=klFbf6VG7uA
Ik beweer helemaal niet dat de demonstraties volledig geweldloos waren!
Ik beweer dat de protesten niet door hamas afgedwongen zijn.
Wat zouden uw video's nu precies moeten aantonen eigenlijk?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 21:19   #328
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Positief nieuws voor Gaza, terroristenleider Hanniyeh is dit weekend naar Egypte ontboden voor overleg, en heeft daar toegevingen gedaan om het aantal 'betogers' aan de grens te verminderen alsook geen gewapende fratsen meer aan de grens. In ruil daarvoor opent Egypte voor onbepaalde tijd de Rafah crossing zodat gazanen naar buiten kunnen. En eerder ongezien : zij gaan ook import van hulpgoederen door de crossing binnen laten. Ook gaan zij onderzoeken of ze akkoord kunnen gaan om meer stroom door te laten naar Gaza, en gaan ze ook onderzoeken of de zeeblokkade kan verzacht worden door de toegelaten visserij zone te vergroten.

Het is allemaal nog zeeer voorwaardelijk, en tijdelijk, maar het is een stap in de goede richting.

https://www.ynetnews.com/articles/0,...264139,00.html
Dus Israel zou dan die zee blokkade moeten gaan verzachten, daar gaat Egypte niet over.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 21:28   #329
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dus Israel zou dan die zee blokkade moeten gaan verzachten, daar gaat Egypte niet over.
Stel dat Israël die zee-blokkade voor buitengaande schepen zo verzacht dat zelfs een boot uit oude Fajr raketlichamen een kans maakt buiten de 3mijlszone te geraken, want dan?
Mogen de Israëli dan die boten uit hun eigen wateren houden?
Of moeten ze die mensen uit die gamele dingen gaan plukken om af te zetten in Israëli havensteden? Of mogen ze een ferrydienst inleggen naar Kreta of Cyprus (griekse zijde)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 21:56   #330
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En dan waagt u het te zeggen dat u niet voor de eliminatie van Israel pleit? U neemt het niet echt nauw met de waarheid. En u denkt geen seconde aan de onschuldige burgers in Israel die het slachtoffer zouden kunnen worden van die "erg milde reactie".
Israël is geen slachtoffer , maar overduidelijk dader.
Ik pleit zeker niet voor de eliminatie van Israël.U maakt overal een enorme bedreiging van , ook wanneer dat heel duidelijk niet het geval is.

Al het gelul over hamas doet niets af aan het feit dat er ongewapende demonstranten massaal beschoten werden zonder dreiging te vormen.
1600 mensen met schotwonden , waaronder velen die voortaan gehandicapt door het leven moeten gaan. En zelfs 2 journalisten werden neergeknald, niet per ongeluk. Israël verwacht dat wij de partij die niemand vermoord heeft tijdens de demonstraties gaan beschuldigen van alle moorden die wel gepleegd zijn door de andere partij. kansloze verwachting.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 23:03   #331
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israël is geen slachtoffer , maar overduidelijk dader.
Natuurlijk ziet u Israël als dader;
Citaat:
Ik pleit zeker niet voor de eliminatie van Israël.U maakt overal een enorme bedreiging van , ook wanneer dat heel duidelijk niet het geval is.
We weten het, als het u niet goed uitkomt, is gisteren al te lang geleden.
Citaat:
Al het gelul over hamas doet niets af aan het feit dat er ongewapende demonstranten massaal beschoten werden zonder dreiging te vormen.
Ongewapend? Leg me eens uit, wanneer is iets geen wapen? Een goeie ouderwetse glazen 1 litercolafles bijvoorbeeld. Is dat geen wapen als ik u de schedel ermee inklop? Is dat geen wapen als ik er een halve liter benzine, een brok piepschuim en een goeie geut mazout ingiet, samen met een doek om de hals af te sluiten.
Citaat:
1600 mensen met schotwonden , waaronder velen die voortaan gehandicapt door het leven moeten gaan.
Slechts 1600? Een beetje gericht vuur met machinegeweren zou 1600 doden en 5000 gewonden in zo'n meute moeten "opleveren".
Citaat:
En zelfs 2 journalisten werden neergeknald, niet per ongeluk.
Geen enkele gewonde daar is per ongeluk.De Israëli soldaten die "per ongeluk" een schot zouden lossen, die mogen het wel gaan uitleggen.
Citaat:
Israël verwacht dat wij de partij die niemand vermoord heeft tijdens de demonstraties gaan beschuldigen van alle moorden die wel gepleegd zijn door de andere partij. kansloze verwachting.
U moet nog steeds het verschil eens leren kennen tussen slachtoffers van oorlogshandelingen en slachtoffers van moorden.
Ja, de mensen zijn nog steeds dood. Maar de "regelingen" die de mensheid heeft getroffen maken er een groot verschil in. En u moet er niet mee akkoord gaan. Maar dat veranderd de situatie totaal niet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 02:16   #332
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Natuurlijk ziet u Israël als dader;

We weten het, als het u niet goed uitkomt, is gisteren al te lang geleden.

Ongewapend? Leg me eens uit, wanneer is iets geen wapen? Een goeie ouderwetse glazen 1 litercolafles bijvoorbeeld. Is dat geen wapen als ik u de schedel ermee inklop? Is dat geen wapen als ik er een halve liter benzine, een brok piepschuim en een goeie geut mazout ingiet, samen met een doek om de hals af te sluiten.
Ten eerste was de afstand veel te groot om met colaflessen iemand te raken
Ten tweede spreek ik over demonstranten die helemaal niets bij zich hadden,
ongewapende demonstranten dus. Ik hoef mij niet af te vragen wanneer iets geen wapen is.
Citaat:
Slechts 1600? Een beetje gericht vuur met machinegeweren zou 1600 doden en 5000 gewonden in zo'n meute moeten "opleveren".
Wat is uw punt ?
Citaat:
Geen enkele gewonde daar is per ongeluk.De Israëli soldaten die "per ongeluk" een schot zouden lossen, die mogen het wel gaan uitleggen.

U moet nog steeds het verschil eens leren kennen tussen slachtoffers van oorlogshandelingen en slachtoffers van moorden.
een demonstratie is geen oorlog.
Citaat:
Ja, de mensen zijn nog steeds dood. Maar de "regelingen" die de mensheid heeft getroffen maken er een groot verschil in.
Laten wij het oorlogsrecht er eens bij pakken om die verschillen te bekijken.
Citaat:
En u moet er niet mee akkoord gaan. Maar dat veranderd de situatie totaal niet.
Ik ga juist wel akkoord met die regelingen/bepalingen
Er blijkt uit dat er sprake is van oorlogsmisdaden.

U moet eens af van het idee dat Israël altijd logisch, rationeel en in het eigenbelang handelt. Ze hadden er geen reet aan het vuur te openen op die demonstranten. Het was een laffe nutteloze onderneming in opdracht van een naar rechts doorgeslagen half gare regering, waar niemand veiliger van werd.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 02:27   #333
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

En ja , ik vind het nogal suf om mensen verantwoordelijk te houden voor aanvallen van voor dat ze geboren waren. En mijn idee hierover is totaal niet controversieel of uitzonderlijk. De baby die morgen geboren wordt in Gaza is mede verantwoordelijk voor aanvallen in 48 en 67 , het moet niet gekker worden.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 06:07   #334
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ten eerste was de afstand veel te groot om met colaflessen iemand te raken
Dus de Israëli soldaten hadden de demonstranten het hek moeten laten afbreken, en dan nog de molotovcocktails en stenen op hun hoofd krijgen vooraleer ze op hun orders mogen reageren?
Citaat:
Ten tweede spreek ik over demonstranten die helemaal niets bij zich hadden, ongewapende demonstranten dus.
Bomgordels staan bekend voor de zeer duidelijke zichtbaarheid. Om maar 1 toepasselijk voorbeeld te nemen.
Citaat:
Ik hoef mij niet af te vragen wanneer iets geen wapen is.
Ge hebt het echt niet door he. Alles is een wapen, vanaf een mens het wil gebruiken als wapen.
Citaat:
Wat is uw punt ?
Echt? is er iemand in de zaal die het wil uitleggen, want ik begin er een zwaar hoofd van te krijgen.
Ik zal het proberen met een YouTube clipje.
https://www.youtube.com/watch?v=uFMSw_IvmX4
Citaat:
een demonstratie is geen oorlog.
Een invasie is wel een oorlogshandeling.
Dat het "potentieel binnenvallende leger" in dit geval de militaire capaciteiten heeft van een prehistorische stam, is volledig te wijten aan de gruwelijke blokkade.
Citaat:
Laten wij het oorlogsrecht er eens bij pakken om die verschillen te bekijken.
Citaat:
Ik ga juist wel akkoord met die regelingen/bepalingen
Er blijkt uit dat er sprake is van oorlogsmisdaden.
Jazeker, elke bomgordeldrager is een overtreding van het oorlogsrecht.
Citaat:
U moet eens af van het idee dat Israël altijd logisch, rationeel en in het eigenbelang handelt.
Wat ik ervan denk is niet relevant voor de Israëli overheid.
Citaat:
Ze hadden er geen reet aan het vuur te openen op die demonstranten.
Kumbaya zingen helpt ook niet hoor. Als ge een dreigt met het vuur openen op eenieders die het hek benaderd, en ge ze dat toch laat doen, dan zit ge in nog diepere stront.

Herhaling van een vraag, wat denk je wat er gebeurd zou zijn als de Israëli soldaten niks hadden gedaan, gewoon staan kijken als die protestanten het hek slopen en Israël binnen kunnen wandelen?
Citaat:
Het was een laffe nutteloze onderneming in opdracht van een naar rechts doorgeslagen half gare regering, waar niemand veiliger van werd.
Niemand werd er veiliger van? Tot nader order zijn er bitter weinig Israëli onveiliger van geworden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 mei 2018 om 06:09.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 07:23   #335
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Saoedi-Arabië lijkt het ook allemaal moe te worden . Hun vice-premier zei dat het voor de Palestijnen na 70 jaar wel eens tijd zou worden om in te gaan op een constructief voorstel van Israël.
Want Israêl vernietigen en de joden uitroeien, dat zal niet gebeuren.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 08:08   #336
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Saoedi-Arabië lijkt het ook allemaal moe te worden . Hun vice-premier zei dat het voor de Palestijnen na 70 jaar wel eens tijd zou worden om in te gaan op een constructief voorstel van Israël.
Want Israêl vernietigen en de joden uitroeien, dat zal niet gebeuren.
Zelfs de kroonprins maakte daar al een allusie op : Abbas gewoon links laten liggen, en zelf nieuwe negociaties gericht op een oplossing opstarten. Egypte is dan weer de partij die het meest impact heeft op Hamas, en blijkbaar zou Al Sisi recent terrorist Haniyeh een waarschuwing gegeven hebben dat ze het organiseren van geweld aan de grens moeten stoppen te organiseren want dat israël anders echt militair geweld gaat inzetten en Egypte dan rustig gaat toekijken. Hij zou het blijkbaar gesnapt hebben. En kon zelf een opening van de egyptische crossing bekomen gedurende ramadan. Ook gaat egypte kijken of een uitbreiding van de 3 mijls zone voor vissers haalbaar is.
Men kan er niet naast kijken dat direct NA het bezoek van Haniyeh aan Egypte de pogingen om de grens te infiltreren zo goed als volledig gestopt zijn. Wie niet simpel van geest is, begrijpt dat Hamas hier heeft moeten toegeven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 mei 2018 om 08:09.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 08:52   #337
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En ja , ik vind het nogal suf om mensen verantwoordelijk te houden voor aanvallen van voor dat ze geboren waren. En mijn idee hierover is totaal niet controversieel of uitzonderlijk. De baby die morgen geboren wordt in Gaza is mede verantwoordelijk voor aanvallen in 48 en 67 , het moet niet gekker worden.
Die baby word die geschiedenis vanuit 1 kant gezien ingelepeld , en gaat geloven dat het grote onrecht nog steeds geld, en alleen maar erger wordt met de jaren.

De kans dat Gazaanse ouders een visie van de 2 kanten bekeken gaan brengen is al redelijk klein.
En de "groepsgeest" daar zou zo'n visie levensgevaarlijk maken voor die "kleine" en ouders.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 09:38   #338
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus de Israëli soldaten hadden de demonstranten het hek moeten laten afbreken, en dan nog de molotovcocktails en stenen op hun hoofd krijgen vooraleer ze op hun orders mogen reageren?

Bomgordels staan bekend voor de zeer duidelijke zichtbaarheid. Om maar 1 toepasselijk voorbeeld te nemen.

Ge hebt het echt niet door he. Alles is een wapen, vanaf een mens het wil gebruiken als wapen.

Echt? is er iemand in de zaal die het wil uitleggen, want ik begin er een zwaar hoofd van te krijgen.
Ik zal het proberen met een YouTube clipje.
https://www.youtube.com/watch?v=uFMSw_IvmX4

Een invasie is wel een oorlogshandeling.
Dat het "potentieel binnenvallende leger" in dit geval de militaire capaciteiten heeft van een prehistorische stam, is volledig te wijten aan de gruwelijke blokkade.


Jazeker, elke bomgordeldrager is een overtreding van het oorlogsrecht.

Wat ik ervan denk is niet relevant voor de Israëli overheid.

Kumbaya zingen helpt ook niet hoor. Als ge een dreigt met het vuur openen op eenieders die het hek benaderd, en ge ze dat toch laat doen, dan zit ge in nog diepere stront.

Herhaling van een vraag, wat denk je wat er gebeurd zou zijn als de Israëli soldaten niks hadden gedaan, gewoon staan kijken als die protestanten het hek slopen en Israël binnen kunnen wandelen?

Niemand werd er veiliger van? Tot nader order zijn er bitter weinig Israëli onveiliger van geworden.
Invasie ?? De bezetter is per definitie bezig met een invasie. Verzet hier tegen kan nooit een invasie zijn. Bomgordels ?? u heeft een oud script .

U herhaald een vraag die ik al beantwoord heb. De werkelijk belangrijke constatering is hier dat de soldaten ook zonder met scherp te schieten de demonstranten hadden kunnen tegenhouden.
Heeft u eigenlijk wel enig idee wat er gebeurde , mensen werden honderden meters van de barricade neergeschoten, mensen zonder bomgordels, raketten, slingshots, cola flessen , stenen , enz ver van de barricade.

Een rare aanval op een plaats met een 20 meter hoge verticale wand waar niemand naar boven kan.Die zogenaamde dreiging is totaal ongeloofwaardig. Alleen in de VS en onder de Israel freaks wordt de propaganda campagne van Israel als de waarheid gezien. U trekt conclusies uit valse informatie over de protesten.

Er waren marktkraampjes voor handel en diverse andere gewone activiteiten, gedurende de protesten. kenmerkend voor een terroristische invasie, zullen we maar denken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 15:24   #339
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Saoedi-Arabië lijkt het ook allemaal moe te worden . Hun vice-premier zei dat het voor de Palestijnen na 70 jaar wel eens tijd zou worden om in te gaan op een constructief voorstel van Israël.
Want Israêl vernietigen en de joden uitroeien, dat zal niet gebeuren.
Natuurlijk, de Saudi's willen desnoods Israel tijdelijk steunen om Iran te vernietigen. Maar eens Iran uitgeschakeld is zijn het de Wahhabisten die het Midden Oosten beheersen. Denk je dat dat in het voordeel is van Israel, een MO beheerst door de stroming die verantwoordelijk is voor Al Qaeda, IS, en alle aanslagen in Europa?
Waterglas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 17:21   #340
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Saoedi-Arabië lijkt het ook allemaal moe te worden . Hun vice-premier zei dat het voor de Palestijnen na 70 jaar wel eens tijd zou worden om in te gaan op een constructief voorstel van Israël.
Want Israêl vernietigen en de joden uitroeien, dat zal niet gebeuren.
Pericles en de salafisten: één strijd.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be