Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2021, 15:30   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Standaard Psychiatrie: Steeds meer psychische klachten door corona: ‘Perspectief DOWN

Onderwerp
Psychiatrie: Steeds meer psychische klachten door corona: ‘Perspectief blijft afnemen’

Betoog:

1) Eigenlijk is deze corona pandemie heel natuurlijk en vanuit het oogpunt van de harde, liefdevolle, doch meedogenloze en ongenadige Dharti Maata, Moeder Natuur een NOODZAKELIJK en gezond KWAAD van de DOOD. Als er leven moet zijn op aarde dan moet er ook DOOD zijn. De DOOD hoort bij het leven en dit beheerst het leven en denken en geloven van heel veel zwarte Hindoe aapjes, ik ben dus inderdaad een genetisch raszuivere Indiase Hindoe aapje, zie maar wat ik net geschreven heb.

2) Corona moet de zwakkeren toch opruimen, zodat de sterksten overleven en zich zo voort kunnen planten, met het sterkste nageslacht, dus Dharti Maata krijgt nu opnieuw gelijk, daarom heeft Dharti Maata de vaccins nu ook aangevallen en er komt een nieuwe bloederige Delta Golf aan met een Moordwinter. Het oude moord record, Spaanse Griep uit 1920 was toch 40 miljoen doden, en nu kan dit gebroken worden, want het aantal mensen is nu toch vervijfvoudigd op aarde tov 1920??? Meer dan verdubbeld, dat wel. Mensen zijn een plaag geworden op aarde dus er moet een zuivering komen en Dharti Maata heeft geen keus. Wetten van Moeder Natuur staan boven onze kleinzielige menselijk wetjes. In alle grote steden zou corona de zaak met minstens 33 1/3 procent moeten schoonmaken denk ik zelf, zo werken zuiveringen en wrede genocides, en natuurrampen in de harde natuur bij dieren, vissen, planten, vogels, microben, enz enz. Score is nu magere 5,3 miljoen corona doden na 2 jaar moorden, net 0,074 procent van de wereldbevolking.

3) The Weak must Perish and die, no mercy, zo werkt Harde, meedogenloze, woeste Natuur, en ik ben hier zelf het beste voorbeeld van, ben toch al meer dan halfdood nu. Ok het zal niet lang meer duren voordat ik echt dood zal zijn en mijn hindoe/ moslim familie heeft mij al lang geleden het graf in geduwt en verstoten, vergeten, dood verklaard, zodat ik uit eenzaamheid en verdriet maar zelfmoord zou plegen en zij verlost zouden zijn van mij, als schande en vloek voor hun familie naam, eer, hoge status en reputatie. Ik ben een vloek en gruwel voor mijn hele Hindoe en Moslim familie en vaak wilde ik ook gewoon DOOD gaan. Wieroe heeft mij al die jaren toch tegen gehouden om zelfmoord te plegen, ja echt letterlijk.

4) Vertel maar eerlijk over jezelf, heb jij door die corona Genocide crisis zelf last van vereenzaming, verlies alle sociale kontakten, geen dates meer, niemand om mee te praten, niemand die meer langs durft te komen om te eten, of samen te seksen, familie kontakten kapot??? Hier op politics komen duizenden mensen elke dag, dus ik wil hun psychische drama zien hier in deze topic, kies schuilnaam en vertel het, maak je psychisch lijden zichtbaar. Na je dood is het te laat daarvoor, want je krijgt geen smartphone mee in je graf, dus je zal eenzaam en alleen daar moeten liggen, tien tot honderd meter diep. Corona patienten moeten toch dieper begraven worden denk ik, vanuit wetenschappelijk oogpunt.

5) Corona moet dood maken wat het niet waard is om geleefd te worden, corona is feitelijk de Terugkomst van adolf hitler als de gekroonde Messias in Nano gedaanten, en hyper gekloond gemanifesteerd als astronomische aantallen virussen op aarde, in de orde van minimaal E18, dus ruim een miljard maal miljard aantal, 10^18 aantallen. En dit kan nog een laag aantal zijn wereldwijd gesommeerd he op aarde. Wereld van microben ken ik niet goed, moet het nog goed gaan bestuderen.


6) Zie onder, dit is Nederland, hoe is het in Belgie?? Alle psychiatrische patienten, incl mijzelf, zitten altijd in een sociaal isolement en zijn sociaal gehandicapt, en vaak ben ik ook keihard weggejaagd en bedreigd als psychiatrische patient, schizofrenie, met geweld ok. Vaak bijna mishandeld door Hindoestanen en er stonden meerdere malen vijf tot tien zwarte Hindoe apen om mij heen om mij dood te schoppen, als Unterkoelie aapje met te kleine lul. Hindoeisme is een nazistisch geloof, extreem darwinistisch ok, dus die swastika is inderdaad een nazistisch symbool uit het oude, zwarte Hindoe INdia. HEt Hindoeisme is inderdaad heel suicidaal en moorddadig, ik heb alles zelf ondervonden nu aan den lijve.

------------------------------- 100 % Citaat hele tekst GGZnieuws.nl nederland:

Over GGZNieuws.nl • Privacy statement • Disclaimer
GGZnieuws.nl – Elke dag het nieuws uit de geestelijke gezondheid op een rij!
Terug naar boven


https://www.ggznieuws.nl/steeds-meer...s+-+nieuwbrief



Algemeen
Steeds meer psychische klachten door corona: ‘Perspectief blijft afnemen’
Facebooktwitterlinkedinmail

17 november 2021 – De helft van de mensen met psychische problemen houdt blijvende negatieve gevolgen over aan de coronacrisis. Dat concludeert MIND, de organisatie die zich bezighoudt met de psychische gezondheid. In het NOS Radio 1 Journaal een gesprek met woordvoerder Mariëlle van den Berg van MIND.

“Uit ons onderzoek blijkt dat de klachten verergeren, omdat bijvoorbeeld voorzieningen en sociale contacten wegvallen. We zien angst en stress toenemen. Dat alles zorgt ervoor dat ook de psychische klachten zoals depressie toenemen”, zei MIND-woordvoerder Mariëlle van den Berg in het NOS Radio 1 Journaal.


Nieuwe groep
Volgens Van den Berg is er ook een nieuwe groep mensen met psychische klachten ontstaan. “Het gaat om mensen die al klachten hadden, maar ook mensen die er voor het eerst last van krijgen. Door bijvoorbeeld economische gevolgen of toenemende werkdruk. Beide groepen houden er negatieve gevolgen aan over.”

Van den Berg benadrukt het belang van sociaal contact. “Het belangrijkste is dat we onze sociale contacten blijven onderhouden. We pleiten er ook voor dat alle zorg openblijft, desnoods digitaal, en dat de mensen met psychische klachten om zorg blijven vragen.”

Perspectief
“Het perspectief neemt af. Mensen hadden gehoopt dat het vaccin zou helpen, maar ook dat geeft nog geen uitzicht. Er is onduidelijkheid over de regels, mensen mijden het sociale leven, de spanningen in de maatschappij nemen toe. Al die zaken verhogen de angst die mensen hebben en verergeren de psychische gevolgen”, aldus Van den Berg.

Kijk en luister hier het interview terug >>>

Bron: nporadio1.nl

Dit bericht is 340 keer gelezen.
Facebooktwitterlinkedinmail




https://www.ggznieuws.nl/steeds-meer...s+-+nieuwbrief
--------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be