Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 25 februari 2011, 01:41   #201
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Kijk eens aan. Zéér interessant wat u hier zegt.

Even op een rijtje zetten:

1) artisjok gooit privéinformatie over u op het forum - tot tenminste vier maal toe zelfs. En dat is wat ik heb waargenomen. Telkens ook hetzelfde bericht, dus 'flooding' als verzwarende factor. En de relevantie van dat privéinformatie strooien met de draad was gewoon nul komma nul.

2) U reageert daarop en meldt dit aan de moderatie.

3) Anderen signaliseren dit ook en melden het.

4) Moderator Akira komt doodleuk vertellen dat het in orde is.

5) De pleuris breekt -terecht- uit

6) Intussen is het meeste hieromtrent in een bepaalde draad in I&I gepost. Uit die draad zijn enorm veel berichten zomaar gewist. Vragen werden gesteld. Die werden ook gewist.

7) Er werden draden hier in S&M opgestart om tekst en uitleg te vragen. Die werden ook meteen gesloten.

8) Deze draad werd in K&K opgestart omdat men niet zeker was dat die hier zou overleven. Inmiddels wel naar hier verplaatst geweest.

9) De discussie ontwikkelt zich hier verder, en de hoofdoorzaak van het hele spul komt hier doodleuk nog even wat leugens en onzin verkopen en daarmede demonstreren waarom exact de zaken in I&I telkens in de soep lopen.

Ben ik nog wat vergeten?
Uhh..neen!
alice is offline  
Oud 25 februari 2011, 01:48   #202
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Dat doe je reeds ruimschoots. Gelukkig word dat meestal genegeerd.
Oei, ik wist niet dat uw glazen bol meekeek!
Aan deze discussie te zien wordt ik helemaal niet genegeerd, integendeel!
Ge ging trouwens efkes zwijgen weet ge nog?
alice is offline  
Oud 25 februari 2011, 01:48   #203
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uhh..neen!
Euh
jawel, 1 ding, die laagbijdegrondse, denigrerende, kleinzielige, bekrompen opmerking telkens weer erbij, over; "dat ze nu wel begrijpt dat ze in A'pen jou....etc..." je-weet-wel, was nergens voor nodig en zeker niet herhaalde keren, dat is m.i. 'flooden'!

Waar vandaag, 2 personen strafpunten voor gekregen hebben voor dat 'zogenaamde 'flooden' voor iets wat maar 1 X geschreven was!

Laatst gewijzigd door SDX : 25 februari 2011 om 01:50.
SDX is offline  
Oud 25 februari 2011, 01:50   #204
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Euh
jawel, 1 ding, die laagbijdegrondse, denigrerende, kleinzielige, bekrompen opmerking telkens weer erbij, over; "dat ze nu wel begrijpt dat ze in A'pen jou....etc..." je-weet-wel, was nergens voor nodig en zeker niet herhaalde keren, dat is m.i. 'flooden'!
Jullie moeten trouwen!
alice is offline  
Oud 25 februari 2011, 01:51   #205
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jullie moeten trouwen!
Wie?
SDX is offline  
Oud 25 februari 2011, 02:00   #206
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Wat zou je dan in het economisch subforum gaan doen als je uw visie niet wil delen en u intolerant opstelt? En dan anderen verwijten dat zij de oorzaak van zijn.
Jaja.
Ik zat daar enkel in het subforum '' Aandelen 2010 en 2011.
Bedoeling daarvan is dat het gaat over aandelen die je verkoopt of koopt en daar hebben we een ellenlange niets ter zake doende post economie niet nodig.

Maar de draad was amper opgestart en daar had je de eerste trollen al.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Allé hopla, een nieuwe leuke thread over aandelen en MIS komt alweer binnenvallen met hetzelfde gezeik ...

Sebiet komt artisjok hier nog iedereen vragen waarom we niet allemaal Triodos producten kopen en het spel is weer compleet ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS
Louter ter uwer info, dit subforum handelt over economie, misschien was U dat vergeten te vergeten. Respect is de drager van het intellect, het intellect zal dan ook zichzelf pas doorzien als het door respect gedragen wordt. Soms noemen we dat gewoon een dialoog, het beeld dat spreekt, niet helemaal waar en vandaar dialoog. De zon in de regendruppel, plons, de gekke kikker.
daiwa is offline  
Oud 25 februari 2011, 02:15   #207
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Savatage is inderdaad een trol. Je kan hem dan ook het best negeren, zeker wat betreft economie, heeft die geen verstand van.
Je weet goed genoeg dat ik het niet over Savatage heb.
Begrijpend lezen is precies uw ding niet lijkt me.
Trouwens, jij weet al na amper enkele dagen hier forumlid te zijn al direct dat Savatage niets van economie kent.



En zoals Savatage voorspelde was artisjok daar natuurlijk ook weer.

Citaat:
Omdat je het zo mooi vraagt; en omdat mijn vragen gelden voor aandelen van alle jaren; maar bovenal omdat ik geen antwoord kreeg.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2011 om 02:20.
daiwa is offline  
Oud 25 februari 2011, 02:27   #208
Akira
Super Moderator
 
 
Akira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Kijk eens aan. Zéér interessant wat u hier zegt.

Even op een rijtje zetten:

1) artisjok gooit privéinformatie over u op het forum - tot tenminste vier maal toe zelfs. En dat is wat ik heb waargenomen. Telkens ook hetzelfde bericht, dus 'flooding' als verzwarende factor. En de relevantie van dat privéinformatie strooien met de draad was gewoon nul komma nul.

2) U reageert daarop en meldt dit aan de moderatie.

3) Anderen signaliseren dit ook en melden het.

4) Moderator Akira komt doodleuk vertellen dat het in orde is.

5) De pleuris breekt -terecht- uit

6) Intussen is het meeste hieromtrent in een bepaalde draad in I&I gepost. Uit die draad zijn enorm veel berichten zomaar gewist. Vragen werden gesteld. Die werden ook gewist.

7) Er werden draden hier in S&M opgestart om tekst en uitleg te vragen. Die werden ook meteen gesloten.

8) Deze draad werd in K&K opgestart omdat men niet zeker was dat die hier zou overleven. Inmiddels wel naar hier verplaatst geweest.

9) De discussie ontwikkelt zich hier verder, en de hoofdoorzaak van het hele spul komt hier doodleuk nog even wat leugens en onzin verkopen en daarmede demonstreren waarom exact de zaken in I&I telkens in de soep lopen.

Ben ik nog wat vergeten?
Uw relaas van de feiten klopt niet. Ik greep in in de draad omdat die helemaal uit de hand gelopen was door geruzie. Dat was meteen te merken door de tientallen gerapporteerde berichten uit die draad. Rapporteringen van beide "kampen" overigens, want itt wat sommigen willen doen uitschijnen zijn beide kampen even bedreven in dat rapporteren. Maar dit terzijde. In zo'n gevallen is een onmiddellijke ingreep noodzakelijk om de boel niet verder te laten escaleren. Ik plaatste dus alvast een waarschuwing en aangezien het geruzie op dat moment vooral ging over een vermeende privacyschending vermeldde ik ook dat er van privacyschending geen sprake was aangezien betrokken forummer hier zelf herhaaldelijk haar identiteit en situatie bekend heeft gemaakt (wat dus iedereen hier ook nu nog kan lezen). Als betrokken forummer anoniem aan het forum wil deelnemen, dan moet zij dus een nieuwe account maken.

Op dat moment was ik echter nog volop bezig met de meldingen af te werken, maar dat neemt nu eenmaal tijd in beslag. Tijd die me niet gegund werd, want opeens begon één kamp verongelijkt berichten te posten over mijn aan de gang zijnde ingrepen. Ook u. Terwijl ik u nochtans ook al per pb de nodige uitleg had verschaft. U zag in het verwijderen van een bericht waarin een persoonlijke aanval aan uw adres stond, zelfs partijdigheid. Ook al had ik u reeds op de hoogte gebracht van het feit dat ik niet alleen die post had verwijderd, maar ook betrokken forummer had gewaarschuwd. Ik heb die berichten dus verwijderd en een tweede waarschuwing geplaatst, maar ook die waarschuwing werd in de wind geslagen. Wat me weer belette om de meldingen verder af te werken. Dus heb ik een derde en duidelijkere waarschuwing geplaatst. Degenen die ook die waarschuwing negeerden hebben zonder uitzondering banpunten gekregen. Het was de bedoeling dat hen allemaal een berisping te geven voor flooden (waaraan 2 banpunten vasthangen), maar door snel te willen zijn, hebben sommige een foutieve berisping gekregen voor kopiëren van iets strijdig met het forumreglement. Zij kwamen er beter vanaf aangezien daar maar 1 banpunt aan vasthangt. Ook al geen reden tot klagen dus. Ik heb dan ook een slotje gezet op de draad om mezelf een rustpauze te geven zodat ik de meldingen kon afwerken, want ondertussen werd ik ook nog eens bestookt met pb's, die ik zoveel mogelijk heb proberen beantwoorden. Ook de draden in S&M heb ik netjes beantwoord en gesloten om mezelf de tijd te geven de meldingen door te nemen.

Daarna heb ik de meldingen eindelijk kunnen doornemen en waar nodig ingegrepen (zo werd de vermeende privacyschending wel degelijk geknipt omdat het wel degelijk een persoonlijke aanval betrof) of overleg gepleegd met andere moderatoren (dat overleg is nog gaande trouwens).Ondertussen zijn alle draden ook weer open.

Laat het duidelijk zijn: de moderatie is het gespam en geruzie en de dubbelnicks,... ook meer dan beu en we beraden ons op dit moment hoe we het gaan aanpakken.

Laatst gewijzigd door Akira : 25 februari 2011 om 02:35.
Akira is offline  
Oud 25 februari 2011, 02:33   #209
Akira
Super Moderator
 
 
Akira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3.953
Standaard

En dan nog dit: sommigen schijnen te denken dat wij naar willekeur banpunten uitdelen voor bepaalde ovetredingen of die termijnen individueel aanpassen. Dat klopt niet en dat kunnen wij als moderatoren zelfs niet. Aan elke overtreding van het forumreglement hangt een berisping met een vast aantal banpunten en een vaststaande termijn. Bovendien geven wij (tenzij bij zware overtredingen) niet meteen een berisping, maar eerst een waarschuwing en daar hangen geen banpunten aan vast.
Akira is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:00   #210
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het is niet de eerste leugen waaraan ze is doodgegaan.


Bovendien, dat; "U liegt, leugens, leugenaar" zijn géén inhoudelijke reacties, draagt niets bij en verstoort de harmonie in 'n draad, maar...daar degene die hier die woorden & uitdrukkingen geïntroduceerd heeft, nooit voor op de vingers getikt is en bovendien zelfs de hand boven 't hoofd wordt gehouden door te verklaren dat 't 'n 'inhoudelijke reactie' zou zijn, komt de boemerang gewoon terug.
Dan heb jij de woorden "U liegt, leugens, leugenaar" tijdens je forumleven nooit eerder gebruikt tegen een andere forummer.

In dit geval
http://forum.politics.be/showthread....41#post5270841
is het wel degelijk een inhoudelijk reactie, want er wordt uitgelegd waarom het leugens zijn.
Leugens neerschrijven verstoort de harmonie in een draad.
artisjok is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:13   #211
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
En dan nog dit: sommigen schijnen te denken dat wij naar willekeur banpunten uitdelen voor bepaalde ovetredingen of die termijnen individueel aanpassen. Dat klopt niet en dat kunnen wij als moderatoren zelfs niet. Aan elke overtreding van het forumreglement hangt een berisping met een vast aantal banpunten en een vaststaande termijn. Bovendien geven wij (tenzij bij zware overtredingen) niet meteen een berisping, maar eerst een waarschuwing en daar hangen geen banpunten aan vast.
Ha, en waarom heb ik dan een berisping gekregen wegens "flooden"?
Bekijk men laatste berichten maar, als dat flooden is dan zou iedereen hier allang gebannen moeten zijn.
Hoomer is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:18   #212
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar ondertussen krijgt ze weer voor mekaar waar het om te doen is, de topic ondersneeuwen en veel aandacht vragen, voor zichzelf.
Bij het onderwerp blijven is even de beste tacktiek!
Ik wens die aandacht helemaal niet.
Ik zou ook graag bij het onderwerp blijven.
Dat Sus nu eens zijn beweringen aantoont. Dat is toch wel on-topic.
artisjok is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:42   #213
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Van mij hoeft evenmin iemand weg, wel moet bepaald gedrag eens een duidelijk signaal krijgen, dan pas je je gedrag aan of je zit op je eigen blaren he?
Ik vind ook dat er voor een bepaald gedrag een duidelijk signaal mag gestald worden.
Vooral voor het steeds weer op de man spelen en voor het gebruik van stro-poppen.
artisjok is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:55   #214
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Streng staat gelijk aan intolerantie voor U?
Ijzeren hand betekent streng.
Intolerant is een interpretatie van Sus.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 25 februari 2011, 06:58   #215
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Zoals ik al schreef:
Dat had ik al gelezen, maar dat zal niet volstaan vrees ik.
Uw geloofwaardigheid is verknald.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik heb daar een uitstekend en zeer helder beeld over, dank u.
Dat is dus de reden waarom uw geloofwaardigheid verknald is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ikzelf ben ook ook tijden lang moderator geweest op twee verschillende fora. Nauwelijks enige moeite mee gehad. Weet u waarom? Omdat ik consequent was.
Dat is ook wat ik altijd in het achterhoofd hield, maar ondanks het feit dat ik consequent was en bleef werd dat niet zo door de gemodereerden gezien.
En dat is hier bij u ook het geval merk ik.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 25 februari 2011, 07:05   #216
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
er is een spreekwoord, "de vijand met eigen wapens verslaan" dat hier van toepassing is.
Waarmee ge meteen het gebruik van die wapens goedkeurt.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 25 februari 2011, 07:13   #217
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Laat het duidelijk zijn: de moderatie is het gespam en geruzie en de dubbelnicks,... ook meer dan beu en we beraden ons op dit moment hoe we het gaan aanpakken.[/color]
Als jullie een goede strategie hebben, laat het me dan gerust (eventueel per mail) weten.
Ik zoek ook al jaren een goede.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 25 februari 2011, 08:28   #218
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Heb je er nog nooit aan gedacht om je aan het forumreglement te houden?
Was u die persoon met haar claim dat AL haar banpunten door één mod waren gegeven...?

Hoeveel punten waren dat en waarom hield jij je niet aan het reglement ?


Er is nog een verschil tussen geen of weinig punten en een doodbraaf mens zijn..en overleven op de voorspraak van een selectieve mod..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 februari 2011 om 08:38.
Eigenzinnig is offline  
Oud 25 februari 2011, 08:35   #219
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Was u die persoon met haar claim dat AL haar banpunten door één mod waren gegeven...?

Hoeveel punten waren dat en waarom hield jij je niet aan het reglement ?


Er is nog een verschil tussen geen of weinig punten en een doodbraaf mens zijn..de voorspraak van een selectieve mod..
Neen, ik was die persoon niet. Dat was Sus.
We wachten nog steeds, opdat hij zijn beweringen aantoont.

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 februari 2011 om 08:35.
artisjok is offline  
Oud 25 februari 2011, 09:03   #220
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Maar kind toch, straks ga je nog beweren dat je nog nooit gedriehoekt hebt, terwijl je dat doet wanneer je de kans hebt. Ik zeg dat uw vele pogingen van driehoeken om banpunten aan te smeren genegeerd worden door moderators, en terecht.
Hoe kan jij dat weten , je bent hier nog maar een week.
Pericles is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be