Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2020, 17:13   #401
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ge kunt ook niet iemand dwingen iets te verkopen aan iemand anders. dat is de wet! een contract is per definitie vrijwillig.
Voor de 100ste keer: WELKE SCHADE?? Voor de 100ste keer: GIJ VERZINT DAT! 'normale dienstverlening ' bestaat niet in een private setting! Gij legt niks uit, ge verzint gewoon zaken!

Toon mij ergens in de wet dat prive personen verplicht zijn tot 'normale dienstverlening'. Zelfs in overheidsbedrijven is dat een twistpunt hoor! Zelfs daar bestaat het niet.
Rustig Geert.. je verliest te vaak de discussie omdat je niet kalm kunt blijven.
De wet op discriminatie verbiedt om anderen schade toe te brengen, omwille van seksuele geaardheid, origine enz..
Wanneer je dus anderen uitsluit van normale dienstverlening omwille van seksuele geaardheid of origine is er sprake van schade.

Maar om toch voor jou het iets duidelijker te maken, herinner je een interimkantoor wat inging op de vraag van klanten om mensen van bepaalde origine niet bij hen te werk te stellen? Dit werd gezien als discriminatie met als gevolg een groot onderzoek met mystery- calls om te zien of anderen zich hier ook schuldig aan maakten.

Het gaat dus niet om wat jij vindt maar wat de wet zegt, lees nog eens rustig en denk na voor je weer reageert?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2020, 17:56   #402
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ge kunt ook niet iemand dwingen iets te verkopen aan iemand anders. dat is de wet! een contract is per definitie vrijwillig.
Voor de 100ste keer: WELKE SCHADE?? Voor de 100ste keer: GIJ VERZINT DAT! 'normale dienstverlening ' bestaat niet in een private setting! Gij legt niks uit, ge verzint gewoon zaken!

Toon mij ergens in de wet dat prive personen verplicht zijn tot 'normale dienstverlening'. Zelfs in overheidsbedrijven is dat een twistpunt hoor! Zelfs daar bestaat het niet.
De anti discriminatie wet is er nochtans van toepassing:

Art. 5. §. 1. Met uitzondering van de aangelegenheden die onder de
bevoegdheid van de Gemeenschappen of van de Gewesten vallen, is
deze wet zowel in de overheidssector als in de particuliere sector, met
inbegrip van overheidsinstanties, op alle personen van toepassing met
betrekking tot :
1° de toegang tot en het aanbod van goederen en diensten die
publiekelijk beschikbaar zijn;


Daar lijkt mij een brood kopen bij de bakker wel onder te vallen.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 13:30   #403
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De anti discriminatie wet is er nochtans van toepassing:

Art. 5. §. 1. Met uitzondering van de aangelegenheden die onder de
bevoegdheid van de Gemeenschappen of van de Gewesten vallen, is
deze wet zowel in de overheidssector als in de particuliere sector, met
inbegrip van overheidsinstanties, op alle personen van toepassing met
betrekking tot :
1° de toegang tot en het aanbod van goederen en diensten die
publiekelijk beschikbaar zijn;


Daar lijkt mij een brood kopen bij de bakker wel onder te vallen.
Inderdaad en evengoed het bestellen van een taart
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 14:18   #404
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inderdaad en evengoed het bestellen van een taart
Nee hoor, lees het nog eens heel goed. Lezen!

En ik wacht nog altijd op welke schade er is, en wat een 'normale dienstverlening' is.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 16:53   #405
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De anti discriminatie wet is er nochtans van toepassing:

Art. 5. §. 1. Met uitzondering van de aangelegenheden die onder de
bevoegdheid van de Gemeenschappen of van de Gewesten vallen, is
deze wet zowel in de overheidssector als in de particuliere sector, met
inbegrip van overheidsinstanties, op alle personen van toepassing met
betrekking tot :
1° de toegang tot en het aanbod van goederen en diensten die
publiekelijk beschikbaar zijn;


Daar lijkt mij een brood kopen bij de bakker wel onder te vallen.
Het bestellen van een gepersonaliseerd taartontwerp dat niet publiekelijk beschikbaar is, valt dus niet onder dat artikel.
Er is dus ook geen enkele discriminatie gebeurd naar het homokoppel toe, gezien ze steeds toegang hadden tot het aanbod van goederen en diensten die publiekelijk beschikbaar zijn.
Derhalve kunnen ze ook niet op een of andere manier 'beschadigd' zijn, wat zoiets ook moge betekenen.

So what's all the fuzz about ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 16:54   #406
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En ik wacht nog altijd op welke schade er is, en wat een 'normale dienstverlening' is.
een goed dat publiek toegankelijk is en geafficheerd staat MOET verkocht worden als de prijs gegeven wordt.

weigert de verkoper omwille van geaardheid dan is dat discriminatie en strafbaar

een contract is niet 100% vrij tussen personen en gebonden aan x aantal regels
minimumprijs, affichering, publieke toegankelijkheid, ... zij al een paar dingen die ondertussen voorbij gekomen zijn.

er zijn er nog hoor
rotte melk verkopen mag ook niet (over tijd), zelfs als de koper gewoon de prijs wil geven en niet eens klacht wil indienen. Die verkoper blijft strafbaar

we kunnen er ook nog de hele btw-wetgeving bijsleuren. Straks ga je nog beweren dat zwartwerk eigenlijk perfect legaal is want gewoon een contract tussen 2 mensen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 17:05   #407
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
een goed dat publiek toegankelijk is en geafficheerd staat MOET verkocht worden als de prijs gegeven wordt.
Dus opnieuw, de verkoper aan de kassa meldt u dat uw artikel korting heeft, u gaat dat weigeren, want de verkoper 'MOET' verkopen aan de aangeduide prijs ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
weigert de verkoper omwille van geaardheid dan is dat discriminatie en strafbaar
Dat is discriminatie. Maar niet strafbaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht


een contract is niet 100% vrij tussen personen en gebonden aan x aantal regels
minimumprijs, affichering, publieke toegankelijkheid, ... zij al een paar dingen die ondertussen voorbij gekomen zijn.
Gij verzint dat gewoon. als ik mijn lamp wil verkopen, dan heb ik geen regels. Ik kan verkopen aan wie ik wil. tegen welke prijs. Waar haalt gij dat toch, een minimumprijs?? en affichering??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht



er zijn er nog hoor
rotte melk verkopen mag ook niet (over tijd), zelfs als de koper gewoon de prijs wil geven en niet eens klacht wil indienen. Die verkoper blijft strafbaar
Dat is oplichting. Dat is geen discriminatie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht


we kunnen er ook nog de hele btw-wetgeving bijsleuren. Straks ga je nog beweren dat zwartwerk eigenlijk perfect legaal is want gewoon een contract tussen 2 mensen
Oh, maar dat is strafbaar, maar niet tov de 2 partijen die akkoord zijn om zwartwerk te doen , maar tov de overheid die opgelicht wordt, doordat belastingen achtergehouden wordt. Wéét gij dat dan niet??

gaat gij hier oplichtingsvoorbeelden blijven geven, om ... discriminatie schade te bewijzen?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 januari 2020 om 17:06.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 17:32   #408
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
gaat gij hier oplichtingsvoorbeelden blijven geven, om ... discriminatie schade te bewijzen?
nope
gewoon voorbeelden dat een handelscontract niet zo vrij is als dat gij doet uitschijnen of beweert
oplichting is, net als discriminatie, een strafbaar iets.

een geafficheerd product is een redelijk dwingend iets. de verkoper mag eronder gaan maar niet erover en hij meot verkopen aan eender wie de prijs wil geven.

maar goed
gij snapt het niet, hebt niet door wat discriminatie betekent en begint er vanalles bij te sleuren om maar te doen uitschijnen dat alles ok is
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2020, 21:29   #409
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
nope
gij doet aan cherry picking. ge kiest gewoon 1 zinnetje uit heel mijn argumentatie en voorbeelden, en enkel daarop reageert ge.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
gewoon voorbeelden dat een handelscontract niet zo vrij is als dat gij doet uitschijnen of beweert
oplichting is, net als discriminatie, een strafbaar iets.
Maar een contract is inderdaad ongeldig als ge opzettelijk iemand informatie achterhoudt. maar daar gaat het niet om.

het gaat erom of ge verplicht kunt worden tot een contract. En het antwoord is : néé!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht

een geafficheerd product is een redelijk dwingend iets. de verkoper mag eronder gaan maar niet erover en hij meot verkopen aan eender wie de prijs wil geven.
Maar niemand is verplicht om iets te afficheren hé! wat heeft dat te maken met ons voorbeeld. als een bakker niet wil verkopen aan homo's, dat is laakbaar, maar wat wilt gij eraan doen? de homohater verplichten? Gij denkt dat dat een betere wereld gaat opleveren?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht

maar goed
gij snapt het niet, hebt niet door wat discriminatie betekent en begint er vanalles bij te sleuren om maar te doen uitschijnen dat alles ok is
Nee, wat gij niet snapt is dat er tegenstellingen zijn in verschillende wetten. dat komt omdat met de tijd gevoeligheden veranderen, en bij een nieuwe wet, men niet altijd doorheeft dat er een conflict is met een oudere wet, in een heel ander wetboek.

Dat is hier het geval.

En vooral: ik ben tegen de politiek correcte dictatuur, waar men essentiele vrijheden wil inperken, om mensen die niet politiek correct denken te straffen. Vergelijk het met de verhuurder in Canada, die veroordeeld werd tot 600 euro boete, omdat hij bij een bezoek bij zijn moslim huurder, zijn schoenen niet wou uitdoen. Die huurder vond nl. dat hij diep gekwetst was omdat zijn huurwoning ook een heilige bidplaats is, omdat hij daar elke dag 5x bidt naar Mekka.

Of ge uw schoenen aandoet, of uitdoet, dat is een essentiele vrijheid. het is toch absurd dat iemand anders u daartoe kan dwingen! Aan wie ge wilt verkopen of niet verkopen, dat is ook een essentiele vrijheid. En als een bakker niet wil verkopen aan homo's, ik vind dat even laakbaar als gij, maar dat is zijn essentiele vrijheid.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 januari 2020 om 21:31.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 00:27   #410
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Rustig Geert.. je verliest te vaak de discussie omdat je niet kalm kunt blijven.
De wet op discriminatie verbiedt om anderen schade toe te brengen, omwille van seksuele geaardheid, origine enz..
Wanneer je dus anderen uitsluit van normale dienstverlening omwille van seksuele geaardheid of origine is er sprake van schade.
Kunt u mij eens het artikel geven uit de Belgische antidiscriminatiewetgeving waarin er sprake is die "schade"?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 00:29   #411
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De anti discriminatie wet is er nochtans van toepassing:

Art. 5. §. 1. Met uitzondering van de aangelegenheden die onder de
bevoegdheid van de Gemeenschappen of van de Gewesten vallen, is
deze wet zowel in de overheidssector als in de particuliere sector, met
inbegrip van overheidsinstanties, op alle personen van toepassing met
betrekking tot :
1° de toegang tot en het aanbod van goederen en diensten die
publiekelijk beschikbaar zijn;


Daar lijkt mij een brood kopen bij de bakker wel onder te vallen.
Ja, alleen gaat het hier niet om een brood kopen. Wel om het weigeren van het maken van een specifieke bestelling.

Daarom: mag een bakker weigeren een brood te bakken in de vorm van een opgerichte penis als een consument hem dat vraagt?

Ja, dat mag.

Dus mag hij ook een bestelling weigeren van een specifieke huwelijkstaart waarop bijvoorbeeld twee suikermannetjes moeten staan.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 00:34   #412
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
wat 'fanatiek' is, dat is een subjectieve appreciatie die van persoon tot persoon anders is.

En elke keer antwoordt gij op zo een subjectieve vraag, alsof dat objectief vast te stellen is. en natuurlijk poneert gij uw persoonlijk subjectief waardeoordeel als een objectieve waarheid die voor iedereen geldt.
Er zijn inderdaad geen objectieve criteria neer te zetten om te bepalen wat "fanatiek" is en wat niet. De een zal de katholiek die wekelijks de mis bijwoont al als "fanatiek" bestempelen, de andere weer niet. Voor alice is een christen "fanatiek" wanneer hij het politieke forum betreedt vanuit zijn christelijke levensfilosofie, voor anderen dan weer niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 11:07   #413
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het gaat erom of ge verplicht kunt worden tot een contract. En het antwoord is : néé!.
maar als ge een contract aangaat zijt ge wel verplicht om uw aan wettelijke bepalingen te houden.
opent ge een winkeltje meot ge u dus aan handelsrecht houden.

maximumprijs voor brandstof, gezondheidsregels in de voedingsindustrie, ge moet u aan wettelijke bepalingen rond garantie houden, ...
dus als ge een product publiekelijk te koop stelt kun ge neit zeggen:" ik verkoop enkel aan zwarte homo's die boeddhist zijn".
als ge dan weigert aan mij te verkopen dan is d een misdaad.
of ik schade oploop of neit speelt verder geen rol, het draait om de ongelijke behandeling gebaseerd op kenmerken waar k niets kan aan doen.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 12:35   #414
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kunt u mij eens het artikel geven uit de Belgische antidiscriminatiewetgeving waarin er sprake is die "schade"?
U kunt dit gewoon van het internet overnemen.. zoek maar discriminatie seksuele geaardheid en je komt er snel op!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 12:38   #415
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Er zijn inderdaad geen objectieve criteria neer te zetten om te bepalen wat "fanatiek" is en wat niet. De een zal de katholiek die wekelijks de mis bijwoont al als "fanatiek" bestempelen, de andere weer niet. Voor alice is een christen "fanatiek" wanneer hij het politieke forum betreedt vanuit zijn christelijke levensfilosofie, voor anderen dan weer niet.
Kunt u even het citaat geven waarin ik stel dat een Katholiek die naar de mis gaat als fanatiek bestempel? Of dat het gaat over een politiek forum betreden? Citaat graag!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 12:42   #416
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het bestellen van een gepersonaliseerd taartontwerp dat niet publiekelijk beschikbaar is, valt dus niet onder dat artikel.
Er is dus ook geen enkele discriminatie gebeurd naar het homokoppel toe, gezien ze steeds toegang hadden tot het aanbod van goederen en diensten die publiekelijk beschikbaar zijn.
Derhalve kunnen ze ook niet op een of andere manier 'beschadigd' zijn, wat zoiets ook moge betekenen.

So what's all the fuzz about ?
Nee. Omdat aan de homoseksuele klant een normale dienstverlening werd geweigerd, een bruidstaart! Hoe vaak moet je hier maar blijven herhalen?
Een bruidstaart hoort tot aanbod goederen en diensten bij bakkers.
Later volgende andere zaken, maar in dit geval? Pure discriminatie want de bakker motiveert dit als volgt; die mensen passen niet in mijn christelijke overtuiging.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 12:44   #417
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, alleen gaat het hier niet om een brood kopen. Wel om het weigeren van het maken van een specifieke bestelling.

Daarom: mag een bakker weigeren een brood te bakken in de vorm van een opgerichte penis als een consument hem dat vraagt?

Ja, dat mag.

Dus mag hij ook een bestelling weigeren van een specifieke huwelijkstaart waarop bijvoorbeeld twee suikermannetjes moeten staan.
Neen. Een bakker mag dit niet, hij mag niet zeggen tegen klanten" je bent homo en daar ben ik tegen dus lever ik jou geen brood, taart of whatever. "

Dat is discriminatie en verboden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 20:19   #418
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee. Omdat aan de homoseksuele klant een normale dienstverlening werd geweigerd, een bruidstaart!
Vreemd, je reageert op ’n quote van me, waarin ik uitleg dat het koppel juist niét werd uitgesloten van normale dienstverlening, maar wel van het feit dat het koppel een gepersonaliseerde taart wenste te bestellen – en die dus niet tot het normale aanbod behoort -, dus een die niet in het uitgestalde aanbod verkrijgbaar was.
Derhalve discrimineert die bakker niemand met de weigering om zo’n niet-tot-de-normale-dienstverlening-behorende taart te maken, gezien het koppel niet/nooit werd uitgesloten van een normale dienstverlening.
Citaat:
Hoe vaak moet je hier maar blijven herhalen?
Yeah, say that again…
Citaat:
Een bruidstaart hoort tot aanbod goederen en diensten bij bakkers.
Idd, ieg toch het aanbod van goederen die publiekelijk zichtbaar zijn.
Citaat:
Later volgende andere zaken, maar in dit geval? Pure discriminatie want de bakker motiveert dit als volgt; die mensen passen niet in mijn christelijke overtuiging.
De hoogste rechter ging blijkbaar van een andere motivatie uit, nl of die bakker de bestaande wetgeving op discriminatie heeft geschonden of niet.
Blijkbaar niet dus, met als gevolg vrijspraak over heel de lijn en dat homokoppel kan de pot op met hun ingebeelde discriminatie en dito schade.

Nogmaals, probeer maar eens bij een islamitisch/joodse beenhouwer een vleesschotel te bestellen in de vorm van een penis.
Je zal wel begrijpen dat die beenhouwers uw bestelling vlakaf zullen weigeren, gezien die beenhouwers op dezelfde manier en met evenveel grondwettelijk recht zullen reageren als die bakker, op grond van hun religieuze of principiële overtuiging.
Benieuwd hoever je dan zal komen met een aanklacht voor discriminatie en ‘opgelopen schade’.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 20:51   #419
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kunt u even het citaat geven waarin ik stel dat een Katholiek die naar de mis gaat als fanatiek bestempel? Of dat het gaat over een politiek forum betreden? Citaat graag!
Citaat:
Voor alice is een christen "fanatiek" wanneer hij het politieke forum betreedt vanuit zijn christelijke levensfilosofie, voor anderen dan weer niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2020, 20:52   #420
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U kunt dit gewoon van het internet overnemen.. zoek maar discriminatie seksuele geaardheid en je komt er snel op!
Daar is alvast niet te vinden over die "normale dienstverlening" waarnaar u verwees.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be