Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2013, 07:12   #21
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
En het antwoord van BDW past in reyers laat past daar naadloos in. ('t is iets voor de lange termijn... )

Versta : geen breekpunt, wij willen mee aan zet zijn, dat confederalisme is maar een ideaalbeeld, enz enz. N-VA wil haar macht cashen en wil mee aan het roer zitten. Het gaat niet meer om een alternatief beleid, een alternatief voor eender wat, zelfs niet meer over confederalisme maar wel om een grote hoop "postjes" voor de grootste partij. De N-VA !
Men hoort het hier niet graag , maar de bocht van Bracke zal er komen. In zijn integraliteit. De macht lonkt, en is een heel sterk afrodisiacum.
Daarvoor zet men de principes wel vijf jaar in de wachtkamer.
Paris vaut bien une messe.

edit : en binnenkort mogen de leden zich verblijen met het stemmen over het ideaalbeeld, onderhandelaar BDW zegt nu al dat het iets is voor later. Ooit... maar niet nu. Le nouveau cvp serait-il arrivé ?
Peter, je bent dik aan het zeveren.
Als N-VA haar programma voorstelt en daarvoor gaat dan is de teneur dat met N-VA geen compromis mogelijk is en dat ze geen partners zal vinden.
Als N-VA dan toch moeite doet om de deur open te houden, dan zit je het bovenstaande, en sorry dat ik het zeg, gezeik, neer te pennen.
Het me ondertussen overduidelijk dat er ook bij u een ziekelijke haat tov N-VA is ontstaan die op niets fundamenteels stoelt.
Het gevolg daarvan is dat je geregeld warm en koud blaast tegelijk, en uw geloofwaardigheid stilaan verdwenen is.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 07:13   #22
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoe zou dat nu komen hé ?

Vraag dat aan Di Rupo. Maar of je een eerlijk antwoord zal krijgen betwijfel ik.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 07:35   #23
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Peter, je bent dik aan het zeveren.
Als N-VA haar programma voorstelt en daarvoor gaat dan is de teneur dat met N-VA geen compromis mogelijk is en dat ze geen partners zal vinden.
Als N-VA dan toch moeite doet om de deur open te houden, dan zit je het bovenstaande, en sorry dat ik het zeg, gezeik, neer te pennen.
Het me ondertussen overduidelijk dat er ook bij u een ziekelijke haat tov N-VA is ontstaan die op niets fundamenteels stoelt.
Het gevolg daarvan is dat je geregeld warm en koud blaast tegelijk, en uw geloofwaardigheid stilaan verdwenen is.
Je zou beter je oren goed gebruiken, en je ogen. Of is het normaal dat de drie partij tenoren dit WE elk hun hoogst persoonlijke versie kwamen geven over de al dan niet voorwaardelijke deelname van n-va aan een volgende federale regering ? Ik zei het eerder al, BDW gaf een realistisch antwoord (die beseft volgens mij al heel goed dat er in de komende jaren totaal niets in huis komt van dat confederale verhaal), Weyts wil horen dat de anderen het ook willen, en Jambon kwam wat stoer doen in de gazet.
Jullie zeggen toch altijd dat n-va geen eenmanspartij is hee, maar wie spreekt dan voor de partij ?
Nu kwam BDW gisteren weer de super gematigde versie geven, o zo compromisvaardig. Wat zal het morgen zijn ?
Dat is de reden dat ik ermee lach. Omdat alle tekenen aanwezig zijn dat de partij en vooral haar voorzitter kiest voor regeringsdeelname ongeacht. De rest, dat hele plan, dat is iets voor later. Congres, mooie resoluties, mooie campagne over confederalisme en dan als de stemmen binnen zijn zal men kiezen om zonder het confederale verhaaltje de n-va in de regering te loodsen.
Ga je me echt vertellen dat je geen parallel ziet met de oude cvp ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 07:45   #24
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Je zou beter je oren goed gebruiken, en je ogen. Of is het normaal dat de drie partij tenoren dit WE elk hun hoogst persoonlijke versie kwamen geven over de al dan niet voorwaardelijke deelname van n-va aan een volgende federale regering ? Ik zei het eerder al, BDW gaf een realistisch antwoord (die beseft volgens mij al heel goed dat er in de komende jaren totaal niets in huis komt van dat confederale verhaal), Weyts wil horen dat de anderen het ook willen, en Jambon kwam wat stoer doen in de gazet.
Jullie zeggen toch altijd dat n-va geen eenmanspartij is hee, maar wie spreekt dan voor de partij ?
Nu kwam BDW gisteren weer de super gematigde versie geven, o zo compromisvaardig. Wat zal het morgen zijn ?
Dat is de reden dat ik ermee lach. Omdat alle tekenen aanwezig zijn dat de partij en vooral haar voorzitter kiest voor regeringsdeelname ongeacht. De rest, dat hele plan, dat is iets voor later. Congres, mooie resoluties, mooie campagne over confederalisme en dan als de stemmen binnen zijn zal men kiezen om zonder het confederale verhaaltje de n-va in de regering te loodsen.
Ga je me echt vertellen dat je geen parallel ziet met de oude cvp ?
Neen, ik zie alleen mensen zoals u voor wie het nooit goed is. N-VA heeft als het goed zit 30% van de Vlaamse stemmen. Vooralsnog is dat geen absolute meerderheid. Dus als je dan Di Rupo uit de wetstraat wil houden, dan zal je wel degelijk een compromis nodig hebben in dit ondemocratische onland en dat weet jij goed genoeg. Ik kan makkelijk al uw argumenten uit het verleden hier tegen u gebruiken, maar dat schijn je niet goed te beseffen.
Je zou beter je eigen raad opvolgen en wat meer consequenter zijn tov van wat je hier allemaal neerpent.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 07:53   #25
ZION
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 november 2012
Locatie: Stad op Sporen
Berichten: 1.619
Standaard

Wanneer het Noordpoolijs in zijn totaliteit wegsmelt, verzuipt gans Vlaanderen.
Daarom wordt Herr Pezewever kandidaat-premiér......
Wat een doorzicht heeft die kerel toch.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 07:54   #26
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Neen, ik zie alleen mensen zoals u voor wie het nooit goed is. N-VA heeft als het goed zit 30% van de Vlaamse stemmen. Vooralsnog is dat geen absolute meerderheid. Dus als je dan Di Rupo uit de wetstraat wil houden, dan zal je wel degelijk een compromis nodig hebben in dit ondemocratische onland en dat weet jij goed genoeg. Ik kan makkelijk al uw argumenten uit het verleden hier tegen u gebruiken, maar dat schijn je niet goed te beseffen.
Je zou beter je eigen raad opvolgen en wat meer consequenter zijn tov van wat je hier allemaal neerpent.
Een compromis zeg je ? Na al de antwoorden van de verschillende partijen hoop ik dat je toch al ziet dat het compromis zal betekenen dat er van het confederale verhaal niets in huis komt ? Verschillende politicologen en opiniemakers in de media hebben er al wekenlang op gewezen dat het onmogelijk is om 2 dingen samen te realiseren. Ofwel een rechtse anti PS regering, ofwel een verdere evolutie van de staat.
Willen jullie gaan voor het eerste, dan is dat legitiem. Maar stop dan aub met de communautaire retoriek die alleen dient om de achterban mee bezig te houden.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:10   #27
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Een compromis zeg je ? Na al de antwoorden van de verschillende partijen hoop ik dat je toch al ziet dat het compromis zal betekenen dat er van het confederale verhaal niets in huis komt ? Verschillende politicologen en opiniemakers in de media hebben er al wekenlang op gewezen dat het onmogelijk is om 2 dingen samen te realiseren. Ofwel een rechtse anti PS regering, ofwel een verdere evolutie van de staat.
Willen jullie gaan voor het eerste, dan is dat legitiem. Maar stop dan aub met de communautaire retoriek die alleen dient om de achterban mee bezig te houden.
Zie je wel dat je niet goed geluisterd hebt. Het confederale verhaal is een ideaalbeeld waar op lange termijn naar gestreeft wordt. Er is slechts om de 10 jaar een congres. Die communautaire retoriek zal niet stoppen, en al zeker niet omdat jij het vraagt. De Waalse partijen houden die trouwens evenzeer in stand.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:11   #28
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Verwijt je nu dat de N-VA bereid is tot compromissen? Hoeveel keer heb je de N-VA niet verweten dat ze niet bereid waren tot compromissen?
The Bold Revenger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:11   #29
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
Wanneer het Noordpoolijs in zijn totaliteit wegsmelt, verzuipt gans Vlaanderen.
Daarom wordt Herr Pezewever kandidaat-premiér......
Wat een doorzicht heeft die kerel toch.
Over uw doorzicht maar te zwijgen. Mensen die politici benoemen met bijnaampjes hebben sowieso niet veel inzicht zoals ook nu blijkt.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:12   #30
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Verwijt je nu dat de N-VA bereid is tot compromissen? Hoeveel keer heb je de N-VA niet verweten dat ze niet bereid waren tot compromissen?
Voila, dat is wat ik bedoel.
Het is de eigen spreidstand van Peter
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:14   #31
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
CD&V en VLD weten allang dat confederalisme de enige manier is om hun koninklijk apenland nog een tijdlang op poten te houden. Het bestaan van artikel 35 bewijst dat.

Bij elke staatsmisvorming stond het machtsbehoud van de francofonie echter centraal. Daar m�*g en z�*l geen verandering in komen.
Maar niet veranderen is stilstaan, en stilstaan is achteruit gaan.
Vlaanderen is geen Christoffel Columbus die heel België op zijn schouders kan blijven schragen.
Het enige wat ik vraag is dat N-VA met cijfers komt voor de oplossingen die ze nodig hebben om hun plannen te verwezenlijken en bij wie en waar ze het geld gaan halen om het te verwezenlijken.
Ik kan plannen voorleggen zoveel ik wil en ik kan vertellen dat ik loonlasten verlaging wil voor bedrijven, maar de vraag is op wie worden ze afgewenteld.

Op de vraag hoe gaan ze de vergrijzing, die een meerkost aan pensioenen en verzorging veroorzaakt en die statistisch bewezen feller toeslaat in Vlaanderen dan in Wallonië en Brussel, opvangen?

Je kan nu al zien in Nederland waar N-VA naar toe wil, privatisering van de ziekenzorg, zelfs onder staatstoezicht heeft er voor gezorgd dat de premies voor velen daar, nu al onbetaalbaar worden.

Wat schiet je er als werknemer of kleine zelfstandige mee op als je privé steeds meer moet betalen, voor steeds minder voorzieningen in de ziekenzorg.
Privé ziekteverzekeringen bepalen welke zorg je nog, waar kunt krijgen. Veel mensen laten nu al enkele jaren, voorzieningen uit die verzorging pakketten weg om de premie nog te kunnen betalen.
Ziekenhuizen worden gesloten omdat managers, zowel patiëntengeld als verzekeringsgeld op souperen.

Natuurlijk klinkt het mooi voor gezonde jongeren, zorg zelf voor je pensioen en ziekenzorg.
Maar die in privé handen geven betekent ook dat zij de regels voor jou bepalen.
Bekijk even de premies van de bijkomende verzekeringen van de mutualiteiten en van de privé, die steeds hoger worden naarmate je ouder word.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:27   #32
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
En het antwoord van BDW past in reyers laat past daar naadloos in. ('t is iets voor de lange termijn... )

Versta : geen breekpunt, wij willen mee aan zet zijn, dat confederalisme is maar een ideaalbeeld, enz enz. N-VA wil haar macht cashen en wil mee aan het roer zitten. Het gaat niet meer om een alternatief beleid, een alternatief voor eender wat, zelfs niet meer over confederalisme maar wel om een grote hoop "postjes" voor de grootste partij. De N-VA !
Men hoort het hier niet graag , maar de bocht van Bracke zal er komen. In zijn integraliteit. De macht lonkt, en is een heel sterk afrodisiacum.
Daarvoor zet men de principes wel vijf jaar in de wachtkamer.
Paris vaut bien une messe.

edit : en binnenkort mogen de leden zich verblijen met het stemmen over het ideaalbeeld, onderhandelaar BDW zegt nu al dat het iets is voor later. Ooit... maar niet nu. Le nouveau cvp serait-il arrivé ?
Iets voor later, of iets voor de lange termijn? Er is een groot verschil tussen de twee.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:38   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
De Wever wil burgemeester blijven, maar uitdaging van N-VA ligt federaal
bron


Stof tot nadenken of liever van niet?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 08:54   #34
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bart De Wever is kandidaat-premier.

Bart De Wever laat in het midden of hij al dan niet kandidaat-premier is.

Zoek het liegebeest.
Zeer goed !
100/100
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:01   #35
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
bron


Stof tot nadenken of liever van niet?
Het is anders heel duidelijk wat hij hier verkondigd.

BDW wil burgemeester van Antwerpen blijven en heeft niet de ambitie om premier te worden, maar zal geen kiezersbedrog plegen, als de kiezer hem het mandaat van premier opdringt.

Moeilijker dan dat is het niet.
Hij geeft dus gewoon toe, dat hij niet de geschikte persoon is om een regering te leiden en dit liever overlaat aan derde.

Hij is dus duidelijk en geeft daarmee ook direct aan dat hij de combinatie van Premier, burgemeester en partijvoorzitter niet direct de idiale manier van werken vindt.
Hij doet hiermee meer een uitval naar wat Di Rupo nu doet.
Die is immers voorzitter van de PS, Burgemeester van Mons en Premier.
Die man kan dus NOOIT deftig werken en enkele de belangen van Belgie behartigen, zonder vooroordelen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:16   #36
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het is anders heel duidelijk wat hij hier verkondigd.
BDW wil burgemeester van Antwerpen blijven en heeft niet de ambitie om premier te worden, .
zijn belofte vorig jaar was dat hij 6j burgemeester zou blijven omdat de keizer het hem vroeg. Toen al was duidelijk dat dit een leugen was.
De Nva is tot nader order nog steeds een eenmanspartij dus kan de nva hem niet missen voor de verkiezing.
het was toen al te denken dat vanaf 14 A'pen ad interim door Weyts en Homans bestuurd zullen worden tot in 18.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:27   #37
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Verwijt je nu dat de N-VA bereid is tot compromissen? Hoeveel keer heb je de N-VA niet verweten dat ze niet bereid waren tot compromissen?
Een compromis verondersteld een gedeeltelijke tegemoetkoming naar het confederaal idee van de N-VA.
Volgens BDW moet dat niet, gewoon meeregeren is goed genoeg.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:32   #38
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
zijn belofte vorig jaar was dat hij 6j burgemeester zou blijven omdat de keizer het hem vroeg. Toen al was duidelijk dat dit een leugen was.
De Nva is tot nader order nog steeds een eenmanspartij dus kan de nva hem niet missen voor de verkiezing.
het was toen al te denken dat vanaf 14 A'pen ad interim door Weyts en Homans bestuurd zullen worden tot in 18.
Niet echt proper van Dewever, mocht hij toch federaal gaan. Maar jammer genoeg wel noodzakelijk voor de bevolking van dit land. We kunnen ons niet permitteren om La Belgique nog langer aan het infuus te houden.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:42   #39
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
zijn belofte vorig jaar was dat hij 6j burgemeester zou blijven omdat de keizer het hem vroeg. Toen al was duidelijk dat dit een leugen was.
De Nva is tot nader order nog steeds een eenmanspartij dus kan de nva hem niet missen voor de verkiezing.
het was toen al te denken dat vanaf 14 A'pen ad interim door Weyts en Homans bestuurd zullen worden tot in 18.
wat heeft iemand uit Huizingen te zoeken in Antwerpen?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 09:44   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
U begrijpt het niet.

Natuurlijk ligt de uitdaging op het federale vlak. De toekomstige regering Di Rupo II wordt op het federale niveau gevormd. Dit wil de N-VA verhinderen. Hoe dit moet gebeuren zegt BDW niet. De verkiezingsuitslag zal helderheid brengen. Hij weet zeer goed dat nauwelijks een Franstalige partij met de N-VA een rechtse regering wil vormen waar daar en boven nog een confederaal engagement bij hoort. Elke poging om als premier van België uit de strijd te komen is vooraf verloren. De trados zullen hem dat goed inpeperen. BDW is een goede ezel, hij stoot zich geen tweemaal.

Alle geschut zal gericht zijn op de verovering van de Vlaamse regering. Daar moet hij winnen en liefst met overschot. Voor de rest "La Belgique, qu'elle crève." Als Di Rupo II op poten geraakt dan valt zij binnen het jaar onder de druk van de vooruit geschoven problemen, de financiële onmacht en politieke tegenstellingen.

Misschien komt BDW eerst als Minister President van Vlaanderen (de burgemeester van Vlaanderen) en in 2015-2016 als Belgisch premier doodgraver op de puinhoop van België.
Ik weet dat jij zwaar anti-N-VA bent. Het is jou gegund om de uitspraken van de N-VA voorzitter in het belachelijke te trekken. Bart De Wever is wel degelijk kandidaat-premier. Hij blijft echter een politicus die afhangt van zijn partij. Het is niet de eerste politicus die zichzelf profileert als kandidaat-premier zonder dat dit binnen de partij geformaliseerd is. Als je daar een reden in ziet om de N-VA te bashen zou je beter jouw focus leggen op de andere politieke partijen. Die zijn niet zo lijnrecht als de N-VA.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be