Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2019, 20:23   #41
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Die wetenschapper gaat niet in op mijn claim. Nml. dat negers met een serieus probleem opgezadeld zitten — nml. de domste en ongelukzaligen onder dit ras planten zich als ratten voort. De slimste mengen of lopen ver achter met kinderen krijgen tov genoemde domoren.

Buiten dat wil ik ook andere testen zien als geheugen. Ik heb een zwager, die is zwart, en weet na 5 jaar data waar hij gebouw heeft gebouwd. Exacte locatie bedoel ik beschrijving planten die daar stonden en zijn omgeploegd — of blijven staan, de veelheid en hardheid van wortels (bomen) ivm grondwerk. Ook kan hij tot een jaar terug gaan hoeveel stenen, zakken cement en rondijzer zijn gebruiktn alles exact en direct uit zijn hoofd.. Terwijl hij als aannemer tientallen, zoniet honderdrn van dit soort projectjes heeft lopen. Ook kent hij alle straten en steegjes in de omtrek van 30 km uit zijn hoofd. Nu werkt hij voor een mijnbouwbedrijf en de blanke baas heeft hem prompt vemoemd tot voorman; verdient serieus geld en had voor zijn 30ste zijn eigen huis gebouwd van eigen geld. Echter vraag hem niet naar de stelling van Pythagoras — kent hij niet..

--Zo is er ook Nigeriaan die fabrieken heeft in China, een stuwdam aanlegt in Ethiopië. Ook is er een Nigeriaan die doormiddel van wiskundige formules met haarpreciesie ~ nauwkeurigheid olieboorlocaties kan berekenen. Of deze 2 heren ook heel hog zullen scoren op een IQ test is de vraag. Deze mensen denken anders.

En dan weer terug naar mij. quote. Dit zijn niet de negers die 290+ kinderen krijgen. Eerder 3 of 2. Daarga je dus als ras het rad in.
Uiteraard zijn er zwarten die slim genoeg zijn om het overal in de wereld te maken, maar tov de totale Afrikaanse bevolking zijn dat de druppels op een hete plaat.

Trouwens, in de VS zijn er IQ-testen gedaan met zwarte adoptiekinderen in blanke gezinnen en de resultaten waren ronduit bedroevend te noemen.
Het klopt dus wel dat ras en IQ aan elkaar gecorreleerd zijn, alleen mag dat wegens pocoredenen niet luidop gezegd worden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:26   #42
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Bedankt dat je grafieken hebt opgezocht; het bevestigt wat ik schreef. Dat alles richting 2 kinderen per vrouw opgaat — einde deze eeuw is gewoon lulkoek.
Verklaar je nader als je wil, want ik heb nog niets geargumenteerds mogen lezen spijtig genoeg.

Ik heb nu net aangetoond dat die grafiek wel degelijk klopt.
Kan jij het tegendeel aantonen, geen enkel probleem voor mij, dat had ik al gepost dacht ik toch ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:29   #43
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Om iets te kunnen bereiken op economisch vlak moet je toch een minimum aan IQ hebben hé.
We onderschatten die mensen soms.
Maw, 't zijn niet allemaal 'randdebielen' die ginder rondlopen.
Als je ziet welke investeringen ze al gedaan hebben op het vlak van onderwijs bvb...

Heb je ondertussen al eens Google gebruikt en wat gelezen wat er allemaal te lezen valt ?
Ik denk het niet.
Ik heb je links geopend en geriposteerd in post #35.
Trouwens, wat dat onderwijs betreft, pakken ze gewoon de draad terug op, waar die werd doorgesneden na de kolonisatieperiode.
't Ging stilaan tijd worden zeker, 60 jaar na datum ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:31   #44
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
U bedoelt dus dat als zwarten een IQ test zouden uitvinden blanken er helemaal anders zouden uitkomen? Er moet een standaard zijn natuurlijk. Negers geheugen.

Waarschijnlijk denken Chinezen ook totaal anders. Chinezen goed in discipline.

Het enige waar de blanke in uitblinkt => creativiteit...

Maar dat zijn veralgemeningen.
Betreft blanken: onderzoek wijst uit dat blanken dommer zijn dan Oost Aziaten. Met 1 belangrijke maar: de 1 promiel onder de slimste blanken zijn weer slimmer dan
de slimste 1 promiel Aziaten. En daar zit hem de knauw. Een Gasparov kan tegen 10 superslimme schakers spelen — edoch alle 10 schakers zullen het tegen hen afleggen.

Betreft negers is een verhaal apart. Een Ethiopiër staat genetisch dichter bij een Europeaan dan een Nigeriaan. Daarbij verschillen de zwarten onderling enorm. Als 'insider' zie ik die 'verschillen' waar de gemiddelde blanke daarentegen met spread sheet wijsheden probeert weg te komen. Neemt niet weg dat deze onduidelijkheid bestaat omdat onderzoek ernaar wordt gedwarsboomd. En ik neem aan dat sommigen mijn visie hieruit als extreem racistisch zien — juist deze lieden raken hooguit 1 X jaar een neger aan, me dunkt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 20:52.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:31   #45
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uiteraard zijn er zwarten die slim genoeg zijn om het overal in de wereld te maken, maar tov de totale Afrikaanse bevolking zijn dat de druppels op een hete plaat.

Trouwens, in de VS zijn er IQ-testen gedaan met zwarte adoptiekinderen in blanke gezinnen en de resultaten waren ronduit bedroevend te noemen.
Het klopt dus wel dat ras en IQ aan elkaar gecorreleerd zijn, alleen mag dat wegens pocoredenen niet luidop gezegd worden.
Dat ras en IQ ergens met elkaar verbonden zijn, dat kan best zijn. Ik ga dat zelfs niet ontkennen.
Maar veel heeft ook te maken met voeding/onderwijs, inteelt, maar dat zijn nu wel zaken die nagenoeg verdwijnen eens je een basis hebt aan economie & welvaart.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2019 om 20:32.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:35   #46
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik heb je links geopend en geriposteerd in post #35.
Dat is eigenlijk wel geen antwoordje op de vraag hé.
Ik vroeg dus om zelf ook eens op zoek te gaan.
Ik heb er maar gewoon een koppel gepost, maar er is nog veel meer over te lezen. Ik kan toch moeilijk het halve internet naar hier kopiëren hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:38   #47
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Verklaar je nader als je wil, want ik heb nog niets geargumenteerds mogen lezen spijtig genoeg.

Ik heb nu net aangetoond dat die grafiek wel degelijk klopt.
Kan jij het tegendeel aantonen, geen enkel probleem voor mij, dat had ik al gepost dacht ik toch ?
Kijk naar de grafieken svp en bereken het aantal kinderen per vrouw dat nu wordt geboren. Als ge geen SPSS kent, niet mijn pakkie an. Ik verwacht enige statische basiskennis van mensen. Ergo doe je werk of ga terug naar de schoolbanken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 20:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:41   #48
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat is eigenlijk wel geen antwoordje op de vraag hé.
Ik vroeg dus om zelf ook eens op zoek te gaan.
Ik heb er maar gewoon een koppel gepost, maar er is nog veel meer over te lezen. Ik kan toch moeilijk het halve internet naar hier kopiëren hé.
Komaan, ik moet jou huiswerk toch niet doen.
Zoek zelf de links die m'n reply op de jouwe weerspreken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:46   #49
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uiteraard zijn er zwarten die slim genoeg zijn om het overal in de wereld te maken, maar tov de totale Afrikaanse bevolking zijn dat de druppels op een hete plaat.

Trouwens, in de VS zijn er IQ-testen gedaan met zwarte adoptiekinderen in blanke gezinnen en de resultaten waren ronduit bedroevend te noemen.
Het klopt dus wel dat ras en IQ aan elkaar gecorreleerd zijn, alleen mag dat wegens pocoredenen niet luidop gezegd worden.
Amerika heeft na het verbod op slavenhandel — fokprogramna's voor slaven opgezet. Meestal uitgevoerd door mulatten. Dit heeft meen ik 2 a 3 generaties stand kunnen houden. De grootste neger werd in een kooi met dames gestopt en zoo kwamen er grote babies, die weer groter werden bij het daaropvolgende fokprogramma. Tot afschaffing slavernij.

Maar buiten dat denk ik dat juist in de afgelopen 80 jaar de zwarten in Amerika qua IQ extra gedegradeerd zijn. De negers die iets van hun leven wilden maken — vertrokken naar stedelijke gebieden om daarna weer te verhuizen naar beter gesitueerde plekken en kregen minder kinderen. De rest daarentegen fokten keihard door en juist zij gaven en geven babies af ter adoptie.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 20:54.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:53   #50
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Komaan, ik moet jou huiswerk toch niet doen.
Zoek zelf de links die m'n reply op de jouwe weerspreken.
Je antwoordt naast de vraag, maar soit.

Dat het deze eeuw nog niet opgelost zal zijn, dat is een feit en dat heb ik ook nergens beweert.
Maar het is wél minder erg dat dat we tot nu toe gedacht hebben.
Dus wat heb jij ondertussen al kunnen weerleggen ?

Ik heb een paar linkjes gepost, en had eigenlijk van jou graag hetzelfde ook eens gezien. Kwestie dat ik niet al het werk moet doen. Of moet ik jou huiswerk soms maken ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2019 om 20:59.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 21:15   #51
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Kijk naar de grafieken svp en bereken het aantal kinderen per vrouw dat nu wordt geboren. Als ge geen SPSS kent, niet mijn pakkie an. Ik verwacht enige statische basiskennis van mensen. Ergo doe je werk of ga terug naar de schoolbanken.
Ik vroeg je gewoon om het te weerleggen, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd ?
Wie moet er nu terug naar de schoolbanken gaan ?
Iemand die zijn mening kan staven of iemand die dat niet kan ?
ps: heb je ook rekening gehouden met factoren als kindersterfte bvb ?
Blijkbaar niet dus. Ben je vet met je SPSS als je dat al niet gedaan hebt.

Mooi antwoordje van U, dat siert je.
'Ik heb geen argumenten', dus is de andere maar 'de dommerik'...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 21:31   #52
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Je antwoordt naast de vraag, maar soit.

Dat het deze eeuw nog niet opgelost zal zijn, dat is een feit en dat heb ik ook nergens beweert.
Maar het is wél minder erg dat dat we tot nu toe gedacht hebben.
Dus wat heb jij ondertussen al kunnen weerleggen ?

Ik heb een paar linkjes gepost, en had eigenlijk van jou graag hetzelfde ook eens gezien. Kwestie dat ik niet al het werk moet doen. Of moet ik jou huiswerk soms maken ?
Je ongefundeerd optimisme over Afrika, tiens.
Uit je eigen link:

Economie Afrika groeit maar volk blijft arm

“Volgens de Wereldbank draait de economische motor in Zuid-Azië inmiddels hard genoeg om miljoenen mensen uit de armoede te tillen. In Afrika wil het echter nog niet echt vlotten met het opkrikken van het doorsnee-inkomen van huishoudens.”

En verder negeer je dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Enne, wat 'gelukszoekers' betreft, die komen bijna allemaal uit een oorlogsgebied. Toevallig ?
Kan je me hier een land aanwijzen dat in oorlog verwikkeld is ?:

https://fenixx.org/2019/04/02/nieuwe...eu-sinds-2010/

Nu, wat huiswerk betreft, nog even dit:

"De mensen van het Afrikaanse continent gelden als arm. Ze zijn arm, omdat de rijkelijk aanwezige grondstoffen de rekeningen van de Afrikaanse heersers bij buitenlandse banken, niet echter de levensstandaard van grote delen van de bevolking verhogen. De discrepantie tussen arm en rijk, tussen knechten en heren, blijft een van de grootste problemen in Afrika. Van de noodzaak tot modernisering en een transparantie van hun politieke handelen zijn veel verantwoordelijken in Afrika zich niet bewust. Bijna overal breidt de corruptie zich uit. Daar, waar Afrikaanse politici, ieder op zijn manier, naar believen over de bronnen en de bevolking van het land beschikken, is geen armoedebestrijding mogelijk."

https://ejbron.wordpress.com/2016/09...-bankrekening/

De cijfers komen van het Britse statistiekbureau Africaranking.

En nu gij weer.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 21:32   #53
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Wees duidelijk. Wat weerleggen? Dat deze grafieken aantonen dat vrouwen 2 kinderen krijgen — anno nu? Ik speel de bal terug; jij komt met een bewering die totaal ongegrond is. Waar zijn de externen als immigratie, emigratie en gemiddelde leeftijd bij overlijden man / vrouw. Allemaal weetjes die nodig zijn om tot een oordeel te komen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 21:48   #54
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Je ongefundeerd optimisme over Afrika, tiens.
Uit je eigen link:

Economie Afrika groeit maar volk blijft arm

“Volgens de Wereldbank draait de economische motor in Zuid-Azië inmiddels hard genoeg om miljoenen mensen uit de armoede te tillen. In Afrika wil het echter nog niet echt vlotten met het opkrikken van het doorsnee-inkomen van huishoudens.”
Klopt allemaal.
Maar heb ik ergens beweert dat nu alle problemen daar opgelost zijn ?
Ik denk nergens.
Alleen maar dat we een verkeerd beeld hebben wat Afrika betreft.
- bevolkingsaangroei is gedaald
- economisch zijn ze er op vooruitgegaan.
Ik mag deze 2 puntjes toch optimistisch bekijken of niet ?
Andersom, zou erger geweest zijn.


Citaat:
En verder negeer je dit:


Kan je me hier een land aanwijzen dat in oorlog verwikkeld is ?:

https://fenixx.org/2019/04/02/nieuwe...eu-sinds-2010/
'Page not found' op de pagina zelf.
Maar eigenlijk weet iedereen ondertussen wel al van waar we de meeste vluchtelingen hier binnenkrijgen hé.
(Buiten de oost-Europese dan wel te verstaan)
Allemaal landen waar er onrusten, of oorlogen, hoe je het ook wenst te noemen, zijn.
Syrië, Iran, Irak, ...
Daar ging het om...

Citaat:
Nu, wat huiswerk betreft, nog even dit:

"De mensen van het Afrikaanse continent gelden als arm. Ze zijn arm, omdat de rijkelijk aanwezige grondstoffen de rekeningen van de Afrikaanse heersers bij buitenlandse banken, niet echter de levensstandaard van grote delen van de bevolking verhogen. De discrepantie tussen arm en rijk, tussen knechten en heren, blijft een van de grootste problemen in Afrika. Van de noodzaak tot modernisering en een transparantie van hun politieke handelen zijn veel verantwoordelijken in Afrika zich niet bewust. Bijna overal breidt de corruptie zich uit. Daar, waar Afrikaanse politici, ieder op zijn manier, naar believen over de bronnen en de bevolking van het land beschikken, is geen armoedebestrijding mogelijk."

https://ejbron.wordpress.com/2016/09...-bankrekening/

De cijfers komen van het Britse statistiekbureau Africaranking.

En nu gij weer.
Heb ik dat ergens ontkent ?
Ik denk het niet.
In het tegendeel zelfs.
Posting #28, vooral deze link: https://www.telegraaf.nl/financieel/...olk-blijft-arm

Van de andere kant komen de investeringen die ze doen bvb in hun onderwijs, de bevolking wel al ten goede.


Ik ga of wil Afrika nu ook niet gaan ophemelen en beweren dat alle problemen daar nu ineens opgelost zijn, verre van.
Maar wél dat ons beeld dat wij momenteel hebben van Afrika niet helemaal overeenkomt met de realiteit.
Zie de titel van deze draad: 'Afrika is meer dan geweld en honger..'

Nu mag jij weer.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2019 om 22:10.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:03   #55
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Wees duidelijk. Wat weerleggen? Dat deze grafieken aantonen dat vrouwen 2 kinderen krijgen — anno nu? Ik speel de bal terug; jij komt met een bewering die totaal ongegrond is. Waar zijn de externen als immigratie, emigratie en gemiddelde leeftijd bij overlijden man / vrouw. Allemaal weetjes die nodig zijn om tot een oordeel te komen.
Dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Typisch kwakzalver grafiek. Degeen die dit uit zijn of haar hoge hoed heeft getoverd — laat alle continenten op 2 kinderen per vrouw uitkomen. Als peper en zout in dit soepje heeft Afrika dit getal nog niet gehaald; alhoewel het ertegenaan schurkt...
Jij beweert dat die grafiek niet klopt, mij goed, maar kom dan aub met een argumentatie voor de proppen en liefst eentje dat controleerbaar is.

En natuurlijk gaan ze allemaal naar de richting van 2.
Economisch kan je ook moeilijk anders.
2 is bijna een minimum voor je economie & sociale zekerheid.
Wij zitten nu net onder 2 in België, China, idem. En wat heeft China onlangs gedaan en welke problemen hebben wij ? Pensioenen bvb.

3 zou eigenlijk beter zijn voor de welvaart in het algemeen, maar dat wordt niet meer haalbaar omwillen van het te veel mensen op deze aardkloot.
Ook het feit dat in een welvarend land de mensen bijna automatisch minder kinderen gaan hebben of willen.
In ons geval, een probleem.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2019 om 22:05.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:09   #56
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Ga naar het VMBO volwassenonderwijs svp; ik ga mijn tijd niet verdoen aan ge getrol. Gedraai en verdraai niet aan mij besteed. Vooral aandacht afleiden. Lekker laf.

Punt is wel duidelijk gemaakt; Afrika hoedt niet te hopen op een mooie toekomst.. Tenzij er externe maatregelen als rassenvermenging of enkel de slimste negermannen en vrouwen in aanmerking komen voor ouderschap.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 22:17.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:15   #57
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ga naar het VMBO volwassenonderwijs svp; ik ga mijn tijd niet verdoen aan ge gezwans.
Wat denk je zelf van cursus over de elementaire regels van de beleefdheid. Dat zal nog beter zijn denk ik.

Enne... ondertussen heb je dus ook nog altijd niet kunnen aantonen waarom het 'een kwakzalver grafiekje' zou zijn ....

Mooi.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2019 om 22:18.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:20   #58
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat denk je zelf van cursus over de elementaire regels van de beleefdheid. Dat zal nog beter zijn denk ik.
Valt onder punt; aandacht afleiden. Je komt met 2 grafieken op de proppen en een verhaal dat er niet aan is gecooreleerd. Dat was het punt, nu ga je weer voor moderator spelen en mij wederom een strafpunt aansmeren?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 22:21.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:25   #59
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Btw aan andere forummer. Is er ergens een draad op dit forum om dergelijke personen die structureel trollenn en aandacht afleiden op hun nummer re zetten. Zeker als zij menen voor moderator te kunnen gaan spelen. Zeer hinderlijke manier van discussiëren. Ergo dergelijke types moeten geband worden van dit forum, teveel van die lachiebekkies en om de inhoud heen lullen is zwaar irritant.. Wie kan mij helpen? . Bij wederom een rode punt moderator zal ik deze wederom rode punt copypasten — in deze draad.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 22:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 22:29   #60
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Valt onder punt; aandacht afleiden. Je komt met 2 grafieken op de proppen en een verhaal dat er niet aan is gecooreleerd. Dat was het punt, nu ga je weer voor moderator spelen en mij wederom een strafpunt aansmeren?
2 grafieken ?

https://forum.politics.be/showpost.p...6&postcount=24

Je beweert 2, en het was er maar 1.
Valt dat nu ook onder het puntje van 'aandacht afleiden' ?

En het is op deze grafiek dat je een reaktie had geplaatst zijnde een 'kwakzalver grafiek'.
Last van geheugenverlies ?

Maar soit, met mensen zoals jij wil ik zelfs niet meer in discusie gaan.
En, ik blijf ook bij mijn vorige uitspraak.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be