Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2023, 15:28   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard S. Bracke (N-VA) en H. Decroo (OVLD) onder vuur wegens onwettige pensioenbonus.

Onder meer ex-kamervoorzitters Herman De Croo en Siegfried Bracke kregen jarenlang onwettige pensioenbonus


Ik hoop dat De Wever de ballen heeft om S. Bracke uit de partij te gooien.
Zo'n graaiers kunnen we missen als tandpijn en horen niet thuis binnen de N-VA!

Het is geld waar de belastingbetaler hard voor moet werken, geld dat hem door de politiek afgenomen wordt, ter eer en glorie van diezelfde politiek.

Verrassing in het bureau van de Kamer vandaag: acht topambtenaren en twee ex-kamervoorzitters kregen jarenlang een onwettige pensioenbonus uitbetaald. Onder hen zouden ook Sigfried Bracke (N-VA) en Herman Decroo (Open Vld) zijn.

KELLY VAN DROOGENBROECK1 maart 2023, 15:07
Niemand van de huidige kamerleden zou op de hoogte geweest zijn van de regeling. Kamervoorzitter Eliane Tilieux (PS) voegde volgens bronnen de nota last minute toe aan de vergadering. Zij zou het bestaan van de pensioenbonus zelf pas op het spoor gekomen zijn nadat iemand er een aanvraag voor indiende. Daarop schakelde de voorzitter twee externe juridische adviseurs in.

Beiden kwamen tot de conclusie dat de bonus onwettig is. Concreet gaat de regeling in tegen de wet Wijninckx. Die bepaalt dat het absolute plafond voor ambtenarenpensioenen op 91.922,99 euro per jaar ligt. Door de pensioenbonus zou dat bedrag overschreden worden.

Acht ambtenaren en één weduwe zouden al van de bonus genoten hebben. Een andere ambtenaar zou de bonus vanaf 1 mei 2023 uitbetaald krijgen. Twee andere topambtenaren dienden een aanvraag in, maar kregen nog geen positieve beslissing.

Onder de begunstigden zouden ook ex-kamervoorzitters Herman De Croo en Sigfried Bracke zitten. Die laatste kwam enkele jaren geleden nog in opspraak omdat hij tijdens zijn periode als voorzitter bijkluste als adviseur van Telenet. Dat leverde hem tienduizenden euro’s extra op per jaar.
Komt nu wel wrang over hé Siegfriedje
Bracke op twitter

Siegfried Bracke
Dienstmededeling.
Ik vertrek uit Telenet Adviesraad. Poenschepper? Ik niet. Maar hoeft niet meer voor mij. Geen punt. Punt.
11:00 p.m. · 14 feb. 2017


Het gaat natuurlijk over meer dan over die twee ex parlementsvoorzitters. Het gaat er over hoe de ambtenarij zichzelf steeds verrijkt op de kap van de werkende mensen.

TERUGVORDERINGEN
De vaststelling deze ochtend deed heel wat stof opwaaien. Volgens bronnen heeft het bureau van de Kamer meteen beslist om de regeling voor iedereen op te schorten én de reeds betaalde geldsommen terug te vorderen. Daarnaast zou het bureau onderzoeken hoe dit is kunnen gebeuren.

Het is nog niet duidelijk over hoeveel euro het in totaal gaat. Maar omdat de bonus al sinds 1998 uitbetaald wordt, loopt de rekening waarschijnlijk hoog op.

De ambtenaren kregen het bedrag op hun rekening uitbetaald voor een periode die dubbel zo lang is als de periode die ze in dienst waren. De uittredingsvergoeding bedroeg het verschil tussen het minimumpensioen dat de ambtenaar zou krijgen volgens de pensioenwetgeving, en het maximumpensioen waar de ambtenaar recht op zou hebben als er geen wettelijke grens zou zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 maart 2023 om 15:31.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 15:33   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.658
Standaard

Tja, Bracke weet niet wat er op zijn bankrekeningen gebeurd bleek uit de Telenetsage al. Van overal wordt er geld naar hem gesmeten. Zoveel dat hij zijn ogen moet dichtdoen om niet blind te worden en zich moet bukken om niet omver te vallen. Dus hij is onschuldig. He a knowe nottinge.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 1 maart 2023 om 15:34.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 15:36   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Onder meer ex-kamervoorzitters Herman De Croo en Siegfried Bracke kregen jarenlang onwettige pensioenbonus


Ik hoop dat De Wever de ballen heeft om S. Bracke uit de partij te gooien.
Ik heb mij altijd afgevraagd wat BDW zag in figuren als Bracke en Freilich
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 1 maart 2023 om 15:37.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 15:43   #4
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb mij altijd afgevraagd wat BDW zag in figuren als Bracke en Freilich
Freilich is nochthans ne gemakkelijke om te doorzien zenne. Als Burgemeester van Antwerpen zijn de Joodse stemmen belangrijk. Dus een excuus-Jood in de partaai is zeker welkom...
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:31   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.152
Standaard

Citaat:
Pensioenfraude in Kamer: oud-voorzitters De Croo en Bracke krijgen al jaren onwettig te veel betaald

Wetstraat Insider
door Wouter Verschelden & Kasper Goossens
gepubliceerd op woensdag 1 maart 2023 om 14:44 • 1 uur geleden

Een horrordossier in de Kamer, nochtans de instantie die zelf wetten uittekent. Want nu blijkt dat ze zelf die wet geschonden hebben, voor eigen personeel én oud-voorzitters. Dat bleek vandaag op een bijeenkomst van het Bureau van de Kamer, waar voorzitster Eliane Tillieux (PS) alle fractieleiders briefte over de zaak.

Kreeg oud-Kamervoorzitter Herman de Croo jarenlang 6688 euro betaald waar hij wettelijk geen recht op had? Alles wijst erop.

In het Bureau van de Kamer reageerden verschillende fractieleiders en partijvoorzitters ontzet: hoe kan het dat zoiets gebeurt, op een uiterst gevoelig dossier als de vergoedingen van de politici zelf? Verschillende bronnen wijzen erop dat, omdat ook de topambtenaren van de Kamer zelf profiteren van de regeling, het hele systeem lang onder het tapijt verborgen bleef. Meer discussie was er over het al dan niet terugdraaien van de regeling. Maar verschillende partijen eisten dat dit helemaal wordt teruggedraaid en zelfs terugbetaald. Politiek gezien lijkt het moeilijk denkbaar dat dat niet gebeurd.

Ondertussen werd wel al intern beslist om het systeem onmiddelijk stop te zetten. “De Kamer onderzoekt nu verder hoe het de uitgekeerde bedragen kan terugvorderen”, zo duidde een ingewijde.

Waarover gaat het?

In 1978 werd met het Wijninckxplafond een maximum gelegd op het pensioen van ambtenaren. Concreet mag het pensioen van een ambtenaar niet hoger liggen dan 93.760,79 euro per jaar, of 7.813,40 euro bruto per maand, zo staat te lezen op de website van de Federale Pensioendienst.

Nu blijkt echter dat verschillende topambtenaren van de Kamer, maar ook voormalige voorzitters Siegfried Bracke (N-VA) en Herman De Croo (Open Vld) een hoger pensioen krijgen uitbetaald dan mag volgens dat Wijninckxplafond. Bij De Croo gaat het dus om een bedrag van 6.688 euro elke maand, bij Bracke om enkele duizenden euro’s. Volgens bronnen in de Kamer loopt het bedrag, onder meer voor vader De Croo, zo in de honderdduizenden euro’s.
https://businessam.be/pensioenfraude...-veel-betaald/

De vader van onze premier is dus een schaamteloze dief. Net als Bracke, de tafelspringer van de N-VA. Het bedrag dat Bracke onrechtmatig binnenrijfde bedraagt echter slechts 1/3de van wat de grote blauwe politicus scheef sloeg.
Vaneigens wist zoonlief van niks.....

Zouden die twee nu moeten brommen, én de scheef geslagen honderdduizenden euro,'s moeten terug betalen?

We hebben de politieke schooiers die we verdienen, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:32   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb mij altijd afgevraagd wat BDW zag in figuren als Bracke en Freilich
Freilich ken ik niet zo.
Bracke vind ik ne slijmbal.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:32   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb mij altijd afgevraagd wat BDW zag in figuren als Bracke en Freilich
Vers kiesvee.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2023 om 16:33.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:34   #8
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
https://businessam.be/pensioenfraude...-veel-betaald/

De vader van onze premier is dus een schaamteloze dief. Net als Bracke, de tafelspringer van de N-VA. Het bedrag dat Bracke onrechtmatig binnenrijfde bedraagt echter slechts 1/3de van wat de grote blauwe politicus scheef sloeg.
Vaneigens wist zoonlief van niks.....

Zouden die twee nu moeten brommen, én de scheef geslagen honderdduizenden euro,'s moeten terug betalen?

We hebben de politieke schooiers die we verdienen, zeker?

Beetje beter het artikel lezen hé. Bracke en Decroo zijn tot nader order niet schuldig aan malversaties. Ze krijgen gewoon waar ze volgens de regelgeving recht op hebben. Alleen blijkt die regelgeving nu illegaal te zien. Dus je moet niet op Bracke en Decroo schieten, je moet schieten op de mensen die deze regels hebben opgesteld en goedgekeurd. Ik heb geen idee wie deze regelgeving heeft ingevoerd, maar in een ander topic beweert Rode Willem van wel. Dus misschien kan hij ons het antwoord brengen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 1 maart 2023 om 16:35.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:39   #9
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Beetje beter het artikel lezen hé. Bracke en Decroo zijn tot nader order niet schuldig aan malversaties. Ze krijgen gewoon waar ze volgens de regelgeving recht op hebben. Alleen blijkt die regelgeving nu illegaal te zien. Dus je moet niet op Bracke en Decroo schieten, je moet schieten op de mensen die deze regels hebben opgesteld en goedgekeurd. Ik heb geen idee wie deze regelgeving heeft ingevoerd, maar in een ander topic beweert Rode Willem van wel. Dus misschien kan hij ons het antwoord brengen.
Ik snap dat ook niet zo goed wat daar mis mee is. Je kan zelfs totaal tegen een regel gekant zijn en toch gebruik van maken. Ik zie daar geen tegenstelling in. Opportunisme is veel slimmer dan principieel zijn. Anders schiet ge in uw eigen voet.

Hetzelfde geldt voor die gast van ACW imo. Dat brugpensioen moet op de schop, maar ge zou stom zijn om het niet te doen...
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:43   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik snap dat ook niet zo goed wat daar mis mee is. Je kan zelfs totaal tegen een regel gekant zijn en toch gebruik van maken. Ik zie daar geen tegenstelling in. Opportunisme is veel slimmer dan principieel zijn. Anders schiet ge in uw eigen voet.

Hetzelfde geldt voor die gast van ACW imo. Dat brugpensioen moet op de schop, maar ge zou stom zijn om het niet te doen...
Die ACW gast pleegt wel sociale fraude, dat is nog iets anders dan gewoon betaald worden volgens een geldende richtlijn.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:44   #11
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Onder meer ex-kamervoorzitters Herman De Croo en Siegfried Bracke kregen jarenlang onwettige pensioenbonus


[
Wat een dag alweer
De voddeman, pensioennationalist Bracke, de man van de beroemde bocht, betrokken bij fraude

Demir op haar bek ivm capaciteitstarief

En gisteren Loones Tunes in "de afgang" totaal en volkomen afgegaan als een ganse gieterij.

Het kon slechter.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:44   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Beetje beter het artikel lezen hé. Bracke en Decroo zijn tot nader order niet schuldig aan malversaties. Ze krijgen gewoon waar ze volgens de regelgeving recht op hebben. Alleen blijkt die regelgeving nu illegaal te zien. Dus je moet niet op Bracke en Decroo schieten, je moet schieten op de mensen die deze regels hebben opgesteld en goedgekeurd. Ik heb geen idee wie deze regelgeving heeft ingevoerd, maar in een ander topic beweert Rode Willem van wel. Dus misschien kan hij ons het antwoord brengen.
Bracke en Decr00 kregen hierdoor wel meer pensioen dan het wettelijk plafond.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:45   #13
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik snap dat ook niet zo goed wat daar mis mee is. Je kan zelfs totaal tegen een regel gekant zijn en toch gebruik van maken. Ik zie daar geen tegenstelling in. Opportunisme is veel slimmer dan principieel zijn. Anders schiet ge in uw eigen voet.

Hetzelfde geldt voor die gast van ACW imo. Dat brugpensioen moet op de schop, maar ge zou stom zijn om het niet te doen...
Bij dat brugpensioen zit de fraude dat hij op eigen vraag ontslaan wordt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:46   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wat een dag alweer
De voddeman, pensioennationalist Bracke, de man van de beroemde bocht, betrokken bij fraude

Demir op haar bek ivm capaciteitstarief

En gisteren Loones Tunes in "de afgang" totaal en volkomen afgegaan als een ganse gieterij.

Het kon slechter.
Waar ging Sander af?
Ik vond dat Geens zijne keutel vies moest intrekken, hij deed dat wel op z'n tjeefs.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:49   #15
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Bracke en Decr00 kregen hierdoor wel meer pensioen dan het wettelijk plafond.
Het is inderdaad van hetzelfde allooi als die Marc Leemans.
Graaien op de rug van de bevolking
en dan nog met dingen waar de gewone bevolking geen aanspraak kan op maken.

Los van elke politieke strekking (en de vakbond even op de politieke hoop gooiend)
is dit een enorme slechte dag voor de politiek !

Leuk is wel dat een PS-er deze pensioenfraude aan het licht bracht
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:49   #16
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar ging Sander af?
Ik vond dat Geens zijne keutel vies moest intrekken, hij deed dat wel op z'n tjeefs.
De enige conclusie.
Sommigen hebben een andere uitzending gezien.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:50   #17
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar ging Sander af?
Ik vond dat Geens zijne keutel vies moest intrekken, hij deed dat wel op z'n tjeefs.
Ik vermoed eerder op het wc.
En later op de avond in de "afgang" een praatprogramma dat anders bekend staat als "de afspraak" maar gisteren naar aanleiding van Loones Tunes toch even was hernoemd.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:54   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het is inderdaad van hetzelfde allooi als die Marc Leemans.
Graaien op de rug van de bevolking
en dan nog met dingen waar de gewone bevolking geen aanspraak kan op maken.

Los van elke politieke strekking (en de vakbond even op de politieke hoop gooiend)
is dit een enorme slechte dag voor de politiek !

Leuk is wel dat een PS-er deze pensioenfraude aan het licht bracht
Wat een toeval dat voorzitster Eliane Tillieux na bijna een kwart eeuw de oplichterij ontdekt....

Alexander De Croo zal content zijn.

Leve de eendracht tussen 11 miljoen eendrachtige Belgen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:57   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.152
Standaard

Jazeker rooie! Dit is een enorme slechte dag voor de politiek!
Met dank aan de de PS. Magnette zal content zijn. Dat zal Crootje leren!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 16:58   #20
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik snap dat ook niet zo goed wat daar mis mee is. Je kan zelfs totaal tegen een regel gekant zijn en toch gebruik van maken. Ik zie daar geen tegenstelling in. Opportunisme is veel slimmer dan principieel zijn. Anders schiet ge in uw eigen voet.

Hetzelfde geldt voor die gast van ACW imo. Dat brugpensioen moet op de schop, maar ge zou stom zijn om het niet te doen...
Die ACW gast pleegt gewoon verzekeringsfraude. Niet meer of minder.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be