Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 14 februari 2015, 10:51   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Angry ISIS-gijzelaar neemt afscheid van familie ...

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Amper vier dagen nadat Islamitische Staat de Britse gegijzelde journalist John Cantlie liet opdraven in een propagandavideo, heeft de gijzelaar opnieuw van zich laten horen. De Brit schreef een boodschap aan zijn familie in het ISIS-tijdschrift Dabiq. ‘Dankjewel voor jullie eindeloze pogingen om me vrij te krijgen. Maar het is tijd om los te laten en verder te gaan met jullie leven’, klinkt het.
Dramatisch!

Blijven platgooien dat ISIS en vallen er burgerslachtoffers tijdens die acties, dat is dan heel spijtig en de 'platgooiers' van dienst zullen dat zelfs betreuren maar vergeet niet dat het uw eigen volk/terreurorganisatie is die de schuld treft.

Zomaar een tip:

Ik zou de mensen aanraden hier om de volledige serie van 24 eens te bekijken ... zelfde game als wat er in de wereld op huidig ogenblik aan de hand is, complottheorieën, olie en ga zomaar verder.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 14 februari 2015, 10:52   #2
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Dramatisch!

Blijven platgooien dat ISIS en vallen er burgerslachtoffers tijdens die acties, dat is dan heel spijtig en de 'platgooiers' van dienst zullen dat zelfs betreuren maar vergeet niet dat het uw eigen volk/terreurorganisatie is die de schuld treft.

Zomaar een tip:

Ik zou de mensen aanraden hier om de volledige serie van 24 eens te bekijken ... zelfde game als wat er in de wereld op huidig ogenblik aan de hand is, complottheorieën, olie en ga zomaar verder.
Het zijn voornamelijk moslims/arabieren die daar wonen he.
Nietzsche is offline  
Oud 14 februari 2015, 11:06   #3
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Het boeltje platgooien. Zo simpel is dat. Anders komt hier geen eind aan.
hurricane is offline  
Oud 14 februari 2015, 11:45   #4
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Het boeltje platgooien. Zo simpel is dat. Anders komt hier geen eind aan.
Hier komt geen eind aan, zo lang er nog 1 mohamedaan rondloopt met 'n koran en vindt dat hij naar de voorschriften uit dat haatboek dient te leven, zal er dit soort terreur zijn. Zijn grote voorbeeld de profeet en karavaanrover heeft 't hem tenslotte voorgedaan.

Maak je dus maar geen illusies.
SDX is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be