Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2007, 20:40   #61
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Bent u van oordeel dat het volk de morele plicht heeft tot gezondheid en dat ieder individu de plicht heeft daartoe zijn of haar steentje bij te dragen ? Zo ja, vindt u dan dat ongezonde levensgewoonten (roken, zwaarlijvigheid als gevolg van ongezonde leefgewoonten, drugs, overmatig zonnen, alcoholmisbruik, enz.) op een positief-autoritaire manier zouden moeten worden ontmoedigd ?
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 21:06   #62
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
Max, wat vind je van de verkiezingsuitslag?
Ik een beetje een gemengd gevoel over deze verkiezingsuitslag.

Ik ben zeer blij dat de extreem progressieve paarse partijen fors zijn afgestraft, SPA is gedecimeerd, VLD verliest fors, Spirit is nagenoeg onbestaande en Groen komt nauwelijks van de grond. De salonsossen en Tom Barman en co zijn grandioos verslagen. Mooi zo. Een iets minder slechte tijd breekt aan, want Leterme zal iets minder slecht zijn dan Verhofstadt.

Ik ben als nationaal solidarist wel een beetje ontgoocheld in de uitslag van Vlaams Belang. Ik vind het spijtig dat de Vlaming een alternatief ziet in asociaal liberaal -Sarkozy- rechts en dat betreur ik als nationaal solidarist ten zeerste. Neemt niet weg dat de kiezer -toch gisteren- een ultra liberaal als Jurgen Verstrepen gelijk heeft gegeven. Ik wil Dedecker en Verstrepen daarvoor ook feliciteren, maar ikzelf zal nooit van gedacht veranderen en beiden blijven politieke tegenstanders.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik geen zo'n goed gevoel heb bij de toekomst van Vlaams Belang, de schwung is een beetje weg. Men zal dringend moeten hun strategie herzien, want als ze zo voort zullen doen vrees ik voor een verdere daling. Maar ik kan eerlijk gezegd ook geen kant en klare oplossing geven. Misschien hebben andere Vlaams Belangers een suggestie.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 21:10   #63
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Bent u van oordeel dat het volk de morele plicht heeft tot gezondheid en dat ieder individu de plicht heeft daartoe zijn of haar steentje bij te dragen ? Zo ja, vindt u dan dat ongezonde levensgewoonten (roken, zwaarlijvigheid als gevolg van ongezonde leefgewoonten, drugs, overmatig zonnen, alcoholmisbruik, enz.) op een positief-autoritaire manier zouden moeten worden ontmoedigd ?
Zolang men anderen niet stoort, zoals zonnen of ongezond eten, maakt het mij niet uit wat men doet.

Roken, alcoholmisbruik en drugs geven daarintegen erg veel overlast en dienen daarom ook verboden te worden.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 10:41   #64
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Wat moet er gebeuren met franstalige vlamingen?
Mogen die nog frans spreken in het openbaar?
idem voor arabische sprekenden, engelstaligen of afrikaans sprekenden...?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 10:47   #65
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=44

Ter herinnering.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 10:50   #66
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Wat vind je van "gemengde" huwelijken?

Daarmee bedoel ik dus een huwelijk tussen een man en een vrouw, waarbij deze twee niet dezelfde afkomst en/of godsdienst en/of huidskleur hebben.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 10:53   #67
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Roken, alcoholmisbruik en drugs geven daarintegen erg veel overlast en dienen daarom ook verboden te worden.
Enkele mensen die pakweg eenmaal per week in hun privé vertrek een jointje roken? Heeft er daar iemand last van? Waarom moet dit dan ook verboden worden?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 10:59   #68
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Enkele mensen die pakweg eenmaal per week in hun privé vertrek een jointje roken? Heeft er daar iemand last van? Waarom moet dit dan ook verboden worden?
Ja, want sommigen krijgen daar blijkbaar NWO-hallucinaties van... Een ontvoering door UFO's of een verkrachting door Reptilians ervaren, dat kan toch niet plezant zijn?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 11:05   #69
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Ja, want sommigen krijgen daar blijkbaar NWO-hallucinaties van... Een ontvoering door UFO's of een verkrachting door Reptilians ervaren, dat kan toch niet plezant zijn?
Dat verklaard veel. LOL!!!
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 17:59   #70
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik een beetje een gemengd gevoel over deze verkiezingsuitslag.

Ik ben zeer blij dat de extreem progressieve paarse partijen fors zijn afgestraft, SPA is gedecimeerd, VLD verliest fors, Spirit is nagenoeg onbestaande en Groen komt nauwelijks van de grond. De salonsossen en Tom Barman en co zijn grandioos verslagen. Mooi zo. Een iets minder slechte tijd breekt aan, want Leterme zal iets minder slecht zijn dan Verhofstadt.

Ik ben als nationaal solidarist wel een beetje ontgoocheld in de uitslag van Vlaams Belang. Ik vind het spijtig dat de Vlaming een alternatief ziet in asociaal liberaal -Sarkozy- rechts en dat betreur ik als nationaal solidarist ten zeerste. Neemt niet weg dat de kiezer -toch gisteren- een ultra liberaal als Jurgen Verstrepen gelijk heeft gegeven. Ik wil Dedecker en Verstrepen daarvoor ook feliciteren, maar ikzelf zal nooit van gedacht veranderen en beiden blijven politieke tegenstanders.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik geen zo'n goed gevoel heb bij de toekomst van Vlaams Belang, de schwung is een beetje weg. Men zal dringend moeten hun strategie herzien, want als ze zo voort zullen doen vrees ik voor een verdere daling. Maar ik kan eerlijk gezegd ook geen kant en klare oplossing geven. Misschien hebben andere Vlaams Belangers een suggestie.
Kijk, ik gruw vh VB en alles wat er ook maar enigszins mee te maken heeft, maar in tegenstelling tot de vele VB-ers "hier" aanwezig is Max wel een baken van eerlijkheid.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:56   #71
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat vind je van "gemengde" huwelijken?

Daarmee bedoel ik dus een huwelijk tussen een man en een vrouw, waarbij deze twee niet dezelfde afkomst en/of godsdienst en/of huidskleur hebben.
In de toekomst moet er een veel strengere reglementering komen voor dergelijke huwelijken. Het aantal gemengde huwelijken dient met 90 % te dalen. Enkel gekleurde partners die een substantiële bijdrage kunnen leveren ten voordele van het Rijk zouden mogen kunnen blijven. Maar dit dus met een zeer strenge reglementering. Het spreekt voor zich dat de partner en de kinderen van dit koppel niet als rasechte Vlaming kunnen beschouwd worden.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 juni 2007 om 18:57.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 19:15   #72
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige, niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. Deelt u mijn vrees dat de blanken, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep zouden kunnen worden van de 21-ste eeuw ?
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 19:01   #73
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Een vraagje;

Wat zal je doen met mensen die hetzelfde doel dienen als uw belangen maar verschillen van uiterlijk/cultuur/religie ??

Tweed vraag;

Wat zal je doen met vlamingen die uiterlijk/cultuur/religie hetzelfde zijn met die van u maar eigenlijk niet hetzelfde doel dienen als uw belangen ??
Beste Lincoln, uw vraag is nogal vaag. Gelieve uw vraagstelling wat concreter te maken.

Er zijn vele doelen hoor. Neem nu bijvoorbeeld de strijd tegen de imperialistische zionistische schurkenstaten, daar steun ik mensen als Ahmadinejad, Hugo Chavez en Poetin. Deze mensen zijn geen Vlamingen, hebben een andere cultuur en godsdienst, maar dienen hetzelfde doel dan ik en dat is de val van de Verenigde Staten als wereldmacht.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 20:41   #74
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Wie zijn jouw favoriete theologen en christelijke filosofen?
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 20:44   #75
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Wie zijn jouw favoriete theologen en christelijke filosofen?
Ik lees nooit theologen of filosofen en weet hier dan ook niets van. Ik denk liever zelf na dan ingewikkelde teksten van één of andere professor te moeten lezen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 20:46   #76
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik lees nooit theologen of filosofen en weet hier dan ook niets van. Ik denk liever zelf na dan ingewikkelde teksten van één of andere professor te moeten lezen.
Ook geen Bernardus van Clairvaux ed.? Raar, jij haalt dan alleen jouw christelijke inspiratie uit het Nieuw Testament?
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 21:35   #77
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ook geen Bernardus van Clairvaux ed.? Raar, jij haalt dan alleen jouw christelijke inspiratie uit het Nieuw Testament?
Ik luister wat de Heilige Kerk mij voorschrijft mijn beste.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2011, 02:33   #78
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het meest kijk ik Canvas, zowel sportprogramma's als Ter Zake, waar Sigfried Bracke één van de weinigen is, die soms nog een beetje objectief kan zijn.

Altijd tof, zo posts van jaren geleden over Bracke
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be