Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2005, 14:08   #1
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard illuminati

Kent iemand soms "Fritz Springmeier's Top 13 illuminati bloodlines and mind control" ? Ik heb da vorige week eens ergens van het internet geplukt en vind het nogal een 'bizarre' video, waar de ongeloofelijkste connecties worden uitgelegd (over het waarheidsgehalte spreek ik me niet uit ).. Heeft iemand die video ook al gezien?
Er staat ook goed nieuws in voor de Belgische toerisme-sector: het schijnt namelijk dat er in Muno (aan de Franse grens ergens) een soort van satanisch hoofdkwartier staat van de 'illuminati' waar iedere dag een kind ritueel geofferd zou worden
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 mei 2005 om 14:09.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 09:14   #2
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Ik heb het boek gelezen en het bevat enrom veel informatie. Zijn video zijn een soort korte samanvatting ervan. Het is inderdaad ongelooflijke informatie, maar lijkt zeer goed geresearhed en lijken te kloppen vanuit andere bronnen.

Dat België een speciaal center is voor de illuminati is te zien aan het feit dat hier zoveel nationale instellingen vertegenwoordigt zijn, de U.N , NAVO...

Dat kasteel bestaat echt, het noemt het Amerois kasteel:



Het doet een beetje denken aan Kubrick en Eyes Wide Shut.

Hier meer informatie:

http://movies.groups.yahoo.com/group...ki/message/195
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 18:13   #3
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik heb het boek gelezen en het bevat enrom veel informatie. Zijn video zijn een soort korte samanvatting ervan. Het is inderdaad ongelooflijke informatie, maar lijkt zeer goed geresearhed en lijken te kloppen vanuit andere bronnen.
Nu ja kort...die video duurt toch al rap 2,5 uur en is inderdaad tot in de kleinste details voorbereid; ik stond ervan versteld dat er zoveel connecties zijn tussen de verscheidene regeringsleiders vroeger en nu.
Ik denk dat diene Fritz vroeger véél punten kreeg op zijn spreekbeurten op school
Alvast bedankt voor de link..
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be