Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 23 december 2016, 08:43   #461
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, niet ondenkbaar. Maar wel iets van een totaal andere orde dan Hoomer's verhaal dat overeenkomt met oorlog.



Dat weet niemand eigenlijk. Welke politieke gevolgen werden er gegeven aan de mass-shootings in de Amerikaanse scholen? Geen enkele.
Wat er bij ons zou gebeuren, daar heeft dus niemand een zicht op.



Inderdaad. Daarom dit scenario wel mogelijk is...



I-pad... Lees 'oorlogswapens'
Wacht even;
Radio Télévision Libre des Mille Collines was een Rwandese radiozender die tot de genocide in Rwanda begin jaren 90, haat verspreidde en Hutu's opriep alle Tutsi's en gematigde Hutu's te vermoorden. De radiozender zond uit tussen 8 juli 1993 en 31 juli 1994 en speelde een belangrijke rol in de Rwandese genocide in 1994. De Tutsi's werden in de uitzendingen kakkerlakken genoemd die gedood moesten worden. De radiozender is te classificeren als haatradio.


Hoeveel doden vielen er daar en hoeveel tijd?
Hoeveel Hutu's namen deel?
En dan Hoeveel mensen van die IQ classe hebben we ondertussen geïmporteerd?
95% van de zogenaamde vluchtelingen zijn jonge getrainde mannen die niet van Lennon liedjes houden.

Srebrenica?
De duizenden christenen die uitgemoord werden en worden in de moslimlanden, jongen toch open uw ogen voor de genocide ze sluit.
Hoomer is offline  
Oud 23 december 2016, 08:47   #462
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Wat linksen denken, is mijn probleem eigenlijk niet.

Maar zeg mij eens, los van uw gebleit hier op P.be, wat heb JIJ reeds concreets gedaan om die genocide tegen te houden?
Of heb je een spiegel genomen waar je een lammetje hebt gezien in een stalletje?
Gaan we zo beginnen, ik heb wel iets meer meegemaakt in mijn leven dan u, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb meer dan eens de kogels rond mijn oren horen fluiten, en daar hielpen geen knuffels of kaarsjes tegen hoor.

Over onwetende arrogantie gesproken.
Hoomer is offline  
Oud 23 december 2016, 08:51   #463
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Gaan we zo beginnen, ik heb wel iets meer meegemaakt in mijn leven dan u, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb meer dan eens de kogels rond mijn oren horen fluiten, en daar hielpen geen knuffels of kaarsjes tegen hoor.

Over onwetende arrogantie gesproken.
Mensen als BA zijn blind voor de beweging die veroorzaakt wordt.
Alsof stemmers niet doen? Die observeren en brengen aan de man wat er leeft onder het volk en er gebeurt op onze straten.
Die vinken dan iets aan in het stemhokje en geven een sterk signaal doorheen heel Europa.

Peche is offline  
Oud 23 december 2016, 08:55   #464
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wacht even;
Radio Télévision Libre des Mille Collines was een Rwandese radiozender die tot de genocide in Rwanda begin jaren 90, haat verspreidde en Hutu's opriep alle Tutsi's en gematigde Hutu's te vermoorden. De radiozender zond uit tussen 8 juli 1993 en 31 juli 1994 en speelde een belangrijke rol in de Rwandese genocide in 1994. De Tutsi's werden in de uitzendingen kakkerlakken genoemd die gedood moesten worden. De radiozender is te classificeren als haatradio.


Hoeveel doden vielen er daar en hoeveel tijd?
Hoeveel Hutu's namen deel?
En dan Hoeveel mensen van die IQ classe hebben we ondertussen geïmporteerd?
95% van de zogenaamde vluchtelingen zijn jonge getrainde mannen die niet van Lennon liedjes houden.

Srebrenica?
De duizenden christenen die uitgemoord werden en worden in de moslimlanden, jongen toch open uw ogen voor de genocide ze sluit.
Interessante voorbeelden...

Pas ze op België toe en je krijgt een genocide ... op Moslims door 'niet-Moslims'... Met mensen allá Wilders als inspirator en haatzaaier.
Is dat ineens jouw scenario? Misschien wel jouw heimelijk droom om het 'Moslimprobleem' op te lossen...?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 december 2016 om 08:57.
Bad Attila is offline  
Oud 23 december 2016, 08:56   #465
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Gaan we zo beginnen, ik heb wel iets meer meegemaakt in mijn leven dan u, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb meer dan eens de kogels rond mijn oren horen fluiten, en daar hielpen geen knuffels of kaarsjes tegen hoor.

Over onwetende arrogantie gesproken.
Ik ben onder de indruk! Jagen is inderdaad een gevaarlijke bezigheid.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 23 december 2016, 09:06   #466
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Interessante voorbeelden...

Pas ze op België toe en je krijgt een genocide ... op Moslims door 'niet-Moslims'... Met mensen allá Wilders als inspirator en haatzaaier.
Is dat ineens jouw scenario? Misschien wel jouw heimelijk droom om het 'Moslimprobleem' op te lossen...?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik ben onder de indruk! Jagen is inderdaad een gevaarlijke bezigheid.

Goed zo, maar nu gaan we het voor u iets moeilijker maker, nu gaan je eens proberen inhoudelijk te reageren. Kom je kan het zo eens iets weerleggen zonder op de man proberen te spelen, vraag misschien even hulp aan je mammie.
Hoomer is offline  
Oud 23 december 2016, 09:15   #467
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Goed zo, maar nu gaan we het voor u iets moeilijker maker, nu gaan je eens proberen inhoudelijk te reageren. Kom je kan het zo eens iets weerleggen zonder op de man proberen te spelen, vraag misschien even hulp aan je mammie.
Ik heb inhoudelijk gereageerd, hoor. Ik wacht dus vol geduld op jouw antwoord.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 23 december 2016, 09:20   #468
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik heb inhoudelijk gereageerd, hoor. Ik wacht dus vol geduld op jouw antwoord.
Misschien aan de mammie vragen dat ze het boekje "inhoudelijk reageren voor dummies" onder de kerstboom wil leggen.
Hoomer is offline  
Oud 23 december 2016, 09:28   #469
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat weet niemand eigenlijk. Welke politieke gevolgen werden er gegeven aan de mass-shootings in de Amerikaanse scholen? Geen enkele.
Er is een machtsstrijd gaande tussen de NRA en diegenen die de verkoop van sommige wapens strenger willen reguleren. Ooit zullen die laatsten hun slag thuis halen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Wat er bij ons zou gebeuren, daar heeft dus niemand een zicht op.
Beide situaties zijn niet helemaal te vergelijken. In de VS heb je vooral enkelingen die door het lint gaan omwille van een gebrek aan psychische hulp en een overaanbod aan wapens. Er is geen zwijgende "achterban" voor die daders. Hoogstens een lachende derde: de wapenfabrikanten.

In Europa heb je een heel islamiseringsnetwerk, gesubsidieerd met onze belastingscenten en met de verkoop van fossiele brandstoffen, dat niet alleen tientallen terroristen produceert maar ook een grote, goedkeurende achterban:

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...n-Parijs.dhtml

http://www.demorgen.be/buitenland/ee...eren-b8338104/
vanderzapig is offline  
Oud 23 december 2016, 09:47   #470
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Misschien aan de mammie vragen dat ze het boekje "inhoudelijk reageren voor dummies" onder de kerstboom wil leggen.
Mijn mammie zal mij niet kunnen helpen, zij heeft immers geen handen meer om een boek te geven.

Los van dat detail, wat is de gemeenschappelijke factor in alle genociden die jij geciteerd hebt?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 23 december 2016, 10:05   #471
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Interessante voorbeelden...

Pas ze op België toe en je krijgt een genocide ... op Moslims door 'niet-Moslims'... Met mensen allá Wilders als inspirator en haatzaaier.
Is dat ineens jouw scenario? Misschien wel jouw heimelijk droom om het 'Moslimprobleem' op te lossen...?
Wilders zaait geen haat. Hij stelt alleen de haatzaaierij van de koran aan de kaak. En de hypocrisie van links daaromtrent.

Hij wil zijn land niet langer overrompeld zien worden door massa-immigratie. Één van de noodzakelijke maatregelen daartoe is de gedwongen deportatie van tienduizenden rotte appels naar hun landen van herkomst. En natuurlijk ook de-islamisering.

Dat is geen haatzaaierij maar levensnoodzakelijk om de Nederlandse cultuur te kunnen behouden.

Hoe jij in Wilders' discours een oproep tot genocide ziet is mij een raadsel. Kun je daarvan een voorbeeld geven, met een citaat en een link?

De-islamisering vermijdt juist genocides. Ik kan je alleen maar aanraden om de koran te lezen, met zijn vele oproepen tot genocide tegen ongelovigen en afvalligen.

Citaat:
Quran (2:191-193) - "And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief or unrest] is worse than killing... but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun(the polytheists, and wrong-doers, etc.)"
Dit is dus een boek wiens verheerlijking we tolereren en zelfs subsidiëren.

Wie het waagt om dit aan de kaak te stellen loopt reëel gevaar om vermoord te worden. En jij vindt Wilders' discours genocidair? Ik ben benieuwd naar jouw citaten! En wees gerust, er is niemand die je geweld zal aandoen omdat je kritiek op Wilders uit.
vanderzapig is offline  
Oud 23 december 2016, 10:43   #472
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Dader zou in Milaan afgeschoten zijn.

Jammer, hadden ze beter aan Assad uitgeleverd.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 23 december 2016, 10:49   #473
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

http://www.tijd.be/politiek_economie...45300-3466.art
Anna List is offline  
Oud 23 december 2016, 11:36   #474
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Lol, de flikken zaten maar te zoeken in het noorden (grens met Ndl, Denemarken...)

Bleek hij naar het zuiden gevlucht te zijn.

Maar bon, connecties in Mollahbeek had hij toch blijkbaar niet...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 23 december 2016, 12:13   #475
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dader zou in Milaan afgeschoten zijn.

Jammer, hadden ze beter aan Assad uitgeleverd.
Nee, naar een varkensboerderij ermee tussen de varkens laten leven. Naakt.

Nu is hij een held, een martelaar. Zo'n figuur zouden ze beter kapotvernederen voor de TV
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is nu online  
Oud 23 december 2016, 12:13   #476
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Interessante voorbeelden...

Pas ze op België toe en je krijgt een genocide ... op Moslims door 'niet-Moslims'... Met mensen allá Wilders als inspirator en haatzaaier.
Is dat ineens jouw scenario? Misschien wel jouw heimelijk droom om het 'Moslimprobleem' op te lossen...?
Het moslimprobleem is een pest waar onze landen meer opgezadeld zitten en we zijn nog maar aan het begin van de miserie!
Alle moslims uit de groep moslims die niets meer zijn dan profiteurs, gangsters, moordenaars en "allah ackbar" roepers terwijl ze een ander om zeep helpen moeten zonder verder gezever het land worden uitgegooid of meteen neergeschoten na hun volgende onaanvaardbare daad.
Wat men nu doet is ongelooflijk! Men blijft die smerige ratten "volgen" tot ze hun volgende daad plegen! Hoeveel keren nog???
andev is offline  
Oud 23 december 2016, 12:25   #477
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik ben onder de indruk! Jagen is inderdaad een gevaarlijke bezigheid.
Achter de wijven, vast en zeker.
Gipsy is offline  
Oud 23 december 2016, 12:48   #478
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Opmerkelijk dat de terrorist volledig Duitsland en Frankrijk kan doorkruisen met 2 grensovergangen zonder gespot te worden niettegenstaande de hoogste alarmgraad. Vooral Duitsland komt hier superslecht uit.
Gipsy is offline  
Oud 23 december 2016, 14:17   #479
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/22...84223-a1538053
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 23 december 2016, 14:50   #480
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hier zie, nog wat lectuur voor de linksen waarop ze kunnen masturberen
HOUZEE ! is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be